Ga naar inhoud

Havermout : 10 december 2019 : Dr. Bruekers : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Hoi allemaal! Een uitgebreide update zal ik binnenkort even typen, maar so far so good. Heb best wel een droomherstel!

 

Wel merk ik dat ik sinds de operatie anders zweet. Ik ruik veel sterker naar ammoniak of dergelijke, zelfs mijn vriend merkt dat het niet "mijn geur" is.. ?

 

Herkennen jullie dit? Zou het kunnen komen doordat ik nu niet sport of is het onderdeel van het helingsproces? Ik let wel op mijn eten qua kruiden enz maar heb daar geen relatie in gevonden! Schaam mij kapot.. Vind het zo smerig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Havermout zei:

Hoi allemaal! Een uitgebreide update zal ik binnenkort even typen, maar so far so good. Heb best wel een droomherstel!

 

Wel merk ik dat ik sinds de operatie anders zweet. Ik ruik veel sterker naar ammoniak of dergelijke, zelfs mijn vriend merkt dat het niet "mijn geur" is.. ?

 

Herkennen jullie dit? Zou het kunnen komen doordat ik nu niet sport of is het onderdeel van het helingsproces? Ik let wel op mijn eten qua kruiden enz maar heb daar geen relatie in gevonden! Schaam mij kapot.. Vind het zo smerig ?

Grappig om dit te lezen was even bang dat ik de enige was. Ik heb nu ook vaker dat ik mezelf opeens ruik...had ik hiervoor nooit. Is nu naar 6 weken wel al iets minder geworden, dus ga ervan uit dat het met het helingsproces te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 14-1-2020 om 16:30, Havermout zei:

Ah echt! Ik hoop zo dat het bij mij ook minder gaat worden.. Maar ben ergens bang dat dit de oorzaak niet is en ik er nooit meer vanaf kom??

Al zoekende op dit forum naar hetzelfde probleem kwam ik hier terecht :) Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik denk dat dit komt door alle troep die je binnen hebt gekregen tijdens de narcose en de pijnstillers etc. die je daarna neemt. Het zal vast minder worden naar verloop van tijd. Hebben jullie dat inmiddels al gemerkt? Ik heb ook last van 'koud zweet', dus zweten terwijl ik het niet warm heb. Terwijl ik gewoonlijk eigenlijk helemaal niet veel zweet. Zal vast ook zijn omdat mijn lichaam de medicatie er uit probeert te werken. Ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2020 om 11:14, Ld1234 zei:

Grappig om dit te lezen was even bang dat ik de enige was. Ik heb nu ook vaker dat ik mezelf opeens ruik...had ik hiervoor nooit. Is nu naar 6 weken wel al iets minder geworden, dus ga ervan uit dat het met het helingsproces te maken heeft.

Ohh hier nog iemand die heel blij is om dit te lezen! Word nu weer wat minder maar de afgelopen 2 weken waren vreselijk, rook continu mijzelf heb een sterke neus maar men wat irritant!

Verder herken ik het koud zweten ook, hier ook aardig wat medicatie gehad de afgelopen tijd fijn om te lezen dat er dus meer mensen zijn met deze “klachten” Hahhaa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, bent001 zei:

Ohh hier nog iemand die heel blij is om dit te lezen! Word nu weer wat minder maar de afgelopen 2 weken waren vreselijk, rook continu mijzelf heb een sterke neus maar men wat irritant!

Verder herken ik het koud zweten ook, hier ook aardig wat medicatie gehad de afgelopen tijd fijn om te lezen dat er dus meer mensen zijn met deze “klachten” Hahhaa 

Ja nu gelukkig geen last meer van. Ik ben normaal ook echt geen zweter, maar ik rook mezelf gewoon echt..bah. Misschien ook medicatie wat nog in het lichaam zat wat eruit zweet.??‍♀️ hoe is het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ld1234 zei:

Ja nu gelukkig geen last meer van. Ik ben normaal ook echt geen zweter, maar ik rook mezelf gewoon echt..bah. Misschien ook medicatie wat nog in het lichaam zat wat eruit zweet.??‍♀️ hoe is het met je?


Hahhaa vies hè! Ja denk het ook hoor!

ja gaat goed hoor, borst is iets ingedaald maar echt iets. Dus moet nog even verder geduld hebben.???

Hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, bent001 zei:


Hahhaa vies hè! Ja denk het ook hoor!

ja gaat goed hoor, borst is iets ingedaald maar echt iets. Dus moet nog even verder geduld hebben.???

Hoe is het bij jou?

Hier gaat het goed! Alsof ze er alweer jaren zitten. Ben maar aan het wachten op het zomer seizoen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Ld1234 zei:

Hier gaat het goed! Alsof ze er alweer jaren zitten. Ben maar aan het wachten op het zomer seizoen?

Hahaha goed zo!

Hoop dat het indalen snel gaat en ik ook echt kan gaan shoppen! Zin om leuke bikini’s te scoren en ben gewoon zo benieuwd hoe kleding straks zit met een normale bh?

Volgens mij went een wissel ook zoveel sneller dan een eerste bv. Toen moest ik echt wennen aan die protheses. Heb ik nu ook helemaal niet als ik die band niet had gehad ( die echt dat ding naar beneden duwt) had ik waarschijnlijk nog meer moeten opletten dat ik niet te veel zou doen.

Blijft ook wel een dingetje hoor die herstel periode ? ben echt aan het aftellen bijna op de helft!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, bent001 zei:

Hahaha goed zo!

Hoop dat het indalen snel gaat en ik ook echt kan gaan shoppen! Zin om leuke bikini’s te scoren en ben gewoon zo benieuwd hoe kleding straks zit met een normale bh?

Volgens mij went een wissel ook zoveel sneller dan een eerste bv. Toen moest ik echt wennen aan die protheses. Heb ik nu ook helemaal niet als ik die band niet had gehad ( die echt dat ding naar beneden duwt) had ik waarschijnlijk nog meer moeten opletten dat ik niet te veel zou doen.

Blijft ook wel een dingetje hoor die herstel periode ? ben echt aan het aftellen bijna op de helft!!

Moest in het begin wel even wennen omdat ze nu voor de spier zitten..daardoor hield ik ze toch de eerste weken steeds vast met lopen?.

Nu ben ik er wel aan gewend gelukkig.?

Ja bikini's kopen is toch steeds weer een feestje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Ld1234 zei:

Moest in het begin wel even wennen omdat ze nu voor de spier zitten..daardoor hield ik ze toch de eerste weken steeds vast met lopen?.

Nu ben ik er wel aan gewend gelukkig.?

Ja bikini's kopen is toch steeds weer een feestje?


Hahaha dan herken ik wel van toen ?

Voelt nu als een soort van interne bh?

Vind het ook wel heel fijn hoor!

 

Jaaaa snap ik kan niet wachten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi 

 allemaal!

Ondertussen ben ik 4 maanden PO. En wat ben ik blij met mijn beslissing! Het herstel ging super soepel en goed, eigenlijk echt een droomherstel en binnen 2 weken voelde ik mij weer prima en heb netjes de 6 weken rustig aan gedaan. Daarna zijn mijn borsten elke week soepeler geworden. 


Ik heb vanwege mijn ingedeukte borstkas links 195cc en rechts 250cc, anatomisch, voor de spier laten plaatsen. Daaroverheen nog zo'n 110cc vet. Volgens mij is er veel vet blijven zitten, kan geen randjes voelen en mijn borsten zijn mooi gevuld/mooi decolleté. Mijn maat is nu een 75C (ik ben 1,69 en weeg ong 62 kilo). Had het niet erg gevonden als ze iets groter waren geweest, maar achteraf is lekker makkelijk praten. Ben in ieder geval heel blij met het resultaat en zou Dr Bruekers echt aanraden, het hele proces was heel fijn en werd goed ondersteund! 🙂

 

De specifieke zweetlucht is trouwens voor 99% weg, zal wel medicijnen geweest zijn! foto'svan mezelf durf ik helaas niet te plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat is alles zo goed is verlopen! 

🤣 nog iemand die het achteraf niet erg had gevonden als ze nog wat groter waren geweest. Welkom bij de club! Hebben hier veel dames last van. Jammer dat je geen foto durft te plaatsen, maar ook dat is begrijpelijk. Ik heb de mijne op prive staan dus enkel op uitnodiging is mijn album zichtbaar. Ook zorg ik dat mijn gezicht niet herkenbaar is.😉

Bij mij is de zweetlucht ook verdwenen gelukkig. Zelf ben ik nu bijna 5 maanden PO en ook erg tevreden en ook ik heb een super fijn herstel gehad.

 

Liefs,

LD😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hi @Havermout,

 

Ik kwam je post tegen nav mijn zoektocht met lipofilling borstvergrotingen. Dat zou sterk mijn voorkeur hebben maar ik ben bang dat ik te weinig vet heb. Ik heb over 3 weken een afspraak bij dr breukers! 
Ik las nu jouw hybride bv, en ik ben benieuwd of je nog steeds blij bent met het resultaat? Is het vet voor gevoel blijven zitten :-)? 
Je hebt volgens mij geen foto’s? Ik ben zo benieuwd naar before/after! 
 

dankjewel alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.