Ga naar inhoud

Herstel valt ZWAAR tegen


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Bemeltje zei:

Hey meiden,

 

Ik ben nu 7 dgn PO. Ik vind het zo wisselend, ik kan al best veel zelf naar mijn idee. Ik kom vanaf dag 3 zelf uit mijn bed en ik kan me ook gewoon zelf aan kleden. Langer dan 10 minuten lopen aan een stuk lukt me dan weer niet, dan trekken mijn borsten helemaal samen en gaat mijn hele lichaam op spanning staan. Ook ontneemt het me dan de adem. Maar de ene dag gaat het beter dan de andere. Mijn borsten zitten ook nog echt hoog en zijn erg bol, kan niet wachten totdat ze zakken. Ik dacht dat dit al vrij snel ging gebeuren maar dat kan dus nog even duren? Ook zit ik nog steeds op de pijnstillers (waarvan 2x per dag Tramadol) terwijl ik bij sommigen lees dat ze het zwaardere geschut maar 3 dagen gebruikt hebben. Ik ben echt bang voor de pijn als ik ermee afbouw... Ik zeg ook iedere dag tegen mezelf: GEDULD!! oja, emotioneel ben ik ook een wrak trouwens haha

 

Misschien mag ik je dit advies niet geven agz ik geen arts ben, maar ik zou toch echt proberen te stoppen of in ieder geval afbouwen naar 1x per dag tramadol.. Het is zo verslavend spul, en ik heb zelf zoiets: beter merken dat je teveel pijn hebt en dan alsnog 1 nemen, dan preventief om de pijn voor te zijn (in ieder geval wel als je 'al' op 7 dagen PO zit). Succes met herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Misschien mag ik je dit advies niet geven agz ik geen arts ben, maar ik zou toch echt proberen te stoppen of in ieder geval afbouwen naar 1x per dag tramadol.. Het is zo verslavend spul, en ik heb zelf zoiets: beter merken dat je teveel pijn hebt en dan alsnog 1 nemen, dan preventief om de pijn voor te zijn (in ieder geval wel als je 'al' op 7 dagen PO zit). Succes met herstel!

Hee, 

Ik heb vandaag overdag de Tramadol vervangen door paracetamol. Dat ging best prima, je voelt wel het verschil maar ik vind het zo fijn dat ik niet meer zo moe en duizelig ben! Vanavond voor het slapen gaan pak ik hem wel nog denk ik. Dankje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Bemeltje zei:

Hee, 

Ik heb vandaag overdag de Tramadol vervangen door paracetamol. Dat ging best prima, je voelt wel het verschil maar ik vind het zo fijn dat ik niet meer zo moe en duizelig ben! Vanavond voor het slapen gaan pak ik hem wel nog denk ik. Dankje!

 

Wat fijn!! Dan weegt de iets meer pijn misschien wel oke op tegen het feit dat dat moe en duizelige er niet is, toch? :) Hopen dat de pijn snel wegtrekt, dan wordt het leven alweer een stuk beter, haha.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.