Ga naar inhoud

Forensica : 3 september 2019 : Dr. Booi : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Sjuul zei:

 

Het kan goed kloppen dat het genezingsproces gelijk staat aan het settelen en vormen van de borsten.

Ik lees regelmatig dat ze na een jaar, anderhalf jaar nog steeds verbeteren en mooier worden.

 

Doodeng om op mijn buik wakker te worden ?, ik ben helemaal geen buikslaper maar lig het liefst op mijn linker zij.

Dan word je dus wakker en voelt de protheses echt zitten, als een kussentje in je borst, ik word er dan ook echt wakker van als ik op de buik terecht kom omdat ik het niet prettig vind en in mijn achterhoofd toch wel de gedachte heb “stel je voor ze scheuren” ..

 

Je hebt dus niet echt een fijne nacht achter de rug, hopelijk gaat het vannacht beter xx

Ja dat klopt, heb hier fotos gezien en ook een waarbij na 17 maanden en zelfs na 2 jaar nog veel verandering was. En niet zon kleine verandering ook... alsof er een nieuwe operatie heeft plaats gevonden.  Heel bizar!

 

Ja het lijkt mij ook niks hoor op je buik wakker worden.  Dat gevoel en  indd de gedachte dat je op de protheses licht?

Maar ze moeten heel wat gewicht kunnen hebben heb ik gelezen.  

Weet nou niet meer of het een kracht van 250 of 500 was...  een van die 2 in ieder geval. 

 

Ja ik ben zowieso een slechte slaper hoor. Altijd al geweest.  

Veel woekeren en draaien.  

Ja als dat ineens even niet kan na een bv.... best wel zuur de hele nacht op je rug?

Maar goed ik draai en beweeg weer bijna als van ouds dus kan alle kanten op in bed

??

 

?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Forensica zei:

Wanneer mochten jullie weer op zij dan wel buik slapen? 

Vanaf de 4e week, maar dat ging dus echt niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Forensica zei:

Wanneer mochten jullie weer op zij dan wel buik slapen? 

 

Na 6 weken, maar inderdaad niet erg aangenaam op de buik.

Zij gaat goed, in het begin met een kussentje tussen de armen maar dat was na verloop van tijd niet meer nodig 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Forensica zei:

Pfff dat trekt mijn rug niet meer zoveel weken haha x

Hahaha uhhuuuu... je boobs bepalen, die zijn komende weken de baas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Forensica zei:

Ja de twins bepalen alles haha. 

Twinning is winning??

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

On 9/6/2019 at 7:52 AM, Forensica said:

Het blijft lastig he dames die projectie en cc ed. Het is ook heel lastig om een voorstelling te maken van hoe t wordt en wat je wilt. 

Dat vraag ik me dus af. In hoeverre is het bepaalbaar hoe het er straks uitziet en in welke mate is het een ‘box of chocolate’?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, polemommy zei:

 

Dat vraag ik me dus af. In hoeverre is het bepaalbaar hoe het er straks uitziet en in welke mate is het een ‘box of chocolate’?  

 

De pc kan je altijd wel een ongeveer resultaat voorspellen.

Maar de eerste week po is het toch echt een “box of chocolate”. Het gros van de vrouwen met een bv schrikt zich wezenloos na de ingreep omdat ze of te groot ogen door het vocht, of te klein omdat ze helemaal opgefrommeld in po bh en borstband zitten opgesloten.

?

 

Mijn ervaring is wel dat de gevraagde en beloofde maat een goede richtlijn is, 99 van de 100 keer klopt die wel.

 

Ik heb (17 jaar geleden) 1 keer een bv gehad voor de spier, en in november vorig jaar een wissel die dual plane gezet werd, beide keren (bij verschillende artsen) werd het resultaat zoals door de arts voorspeld.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
On 9/10/2019 at 3:03 PM, Forensica said:

Top! Is echt een hele fijne arts. Weet zeker dat je je bij hem op het gemak gaat voelen. Hou je me op de hoogte? Succes xx

Heya, sorry, was helemaal vergeten even terug te koppelen. Ik was echt super ontevreden over het consult. Mijn vriendin, die mee was, heeft zelf al een borstvergroting ondergaan (Natrelle Allergan) en is bijna panisch naar buiten gelopen. ? Het was geen succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 6-11-2019 om 16:51, polemommy zei:

Heya, sorry, was helemaal vergeten even terug te koppelen. Ik was echt super ontevreden over het consult. Mijn vriendin, die mee was, heeft zelf al een borstvergroting ondergaan (Natrelle Allergan) en is bijna panisch naar buiten gelopen. ? Het was geen succes.

Oh vertel? Wat is gebeurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.