Ga naar inhoud

Wondvocht nu 4 weken ellende


Lelleee

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Haai allen

 

Even wat stiller geweest. Enorm druk met van alles. Inmiddels goed hersteld. Wel een rare bult in mn borst. Niet zichtbaar maar wel voelbaar. Ik heb zo geen zin om weer het hele traject in te gaan.. Enorm aan het uitstellen..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf het niet te lang uitstellen, bij een knobbel moet je altijd naar de dokter.

Gezien je voorgeschiedenis is het misschien verstandig om zo snel mogelijk een afspraak te maken ..

 

Sterkte en heel veel succes ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Lelleee

Je litteken ziet er goed uit zeg en je borsten ook!!! Heel mooi geworden. Wat fijn dat dit allemaal achter de rug is!!

Wat bedoel je met een rare bult? Waar zit die? En hoe voelt het aan? Is het een harde bult? Iets wat je weg kan drukken, of juist zoiets als vroeger met zo een 'klikkikker' als je weet wat ik bedoel?
Als het zoiets als een klikkikker is, zou het ook een punt van de prothese kunnen zijn namelijk. Maar zoals Sjuul al zegt, bij een bult in je borst, toch altijd even contact opnemen met je huisarts.....
Misschien kunnen ze aan de hand van een echo je al gerust stellen!!!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lieverds!

 

De bult zit in de nieuwe borst. T lijkt wel zoals je de klikklikker omschrijft. Het zit in de bolling onderin de borst. T ene moment lijkt het alsof ik het weg kan duwen. Ik moet ook gewoon naar de dokter ook.. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Lelleee zei:

Thanks lieverds!

 

De bult zit in de nieuwe borst. T lijkt wel zoals je de klikklikker omschrijft. Het zit in de bolling onderin de borst. T ene moment lijkt het alsof ik het weg kan duwen. Ik moet ook gewoon naar de dokter ook.. 

 

Xx

Dan zou het ook een vouw in de prothese kunnen zijn....Dat voelt namelijk een beetje als zo een klikkikker...  Maar even laten checken is altijd beter :35: 

Liefs!! xxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Lelleee zei:

Ik heb vrijdag een afspraak gemaakt. T zou toch wat zijn als er een vouw in zit.. moet het dan weer opnieuw? ???

Nee, dat komt best vaak voor. Blijft gewoon zoals het is. Wordt wel zachter gedurende de tijd, maar is wel iets dat je eens over een jaar of 8-10 zou kunnen laten controleren. Op die plek kan de prothese eerder slijten. 
Kan evt ook nog, doordat de prothese in de loop van de jaren toch iets anders gaat zitten, omdat je borsten veranderen, minder worden of weg trekken. Niet echt iets om je zorgen over te maken dus. :)

Áls dat het is hè. 
Goed dat je een afspraak gemaakt hebt!!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2019 om 22:22, best_boobie zei:

Nee, dat komt best vaak voor. Blijft gewoon zoals het is. Wordt wel zachter gedurende de tijd, maar is wel iets dat je eens over een jaar of 8-10 zou kunnen laten controleren. Op die plek kan de prothese eerder slijten. 
Kan evt ook nog, doordat de prothese in de loop van de jaren toch iets anders gaat zitten, omdat je borsten veranderen, minder worden of weg trekken. Niet echt iets om je zorgen over te maken dus.

Áls dat het is hè. 
Goed dat je een afspraak gemaakt hebt!!!

 

xxx

Ik ben heel benieuwd. Mag vrijdag om 8u

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
5 uur geleden, Lelleee zei:

Heel kort door de bocht: tis in ieder geval geen nare ziekte. Huisarts geeft aan dat ik terug moet naar pc. Mochten zij niet meewerken krijg ik doorverwijzen voor echo. 

Dat is heel kort Hihi maar ik snap dat je er misschien even niet te veel over kwijt wilt. In ieder geval succes en hoop dat alles goed is!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-12-2019 om 15:21, best_boobie zei:

Dat is heel kort Hihi maar ik snap dat je er misschien even niet te veel over kwijt wilt. In ieder geval succes en hoop dat alles goed is!!

 

xxx

Oh nee dat is het niet maar dat is echt wat ze zei haha. Ik weet dus nog steeds niets. Behalve dat het geen nare ziekte is. De ene x voel ik het heel goed en dan weer niet. Ik moet in ieder geval naar pc. Fijne feestdagen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lelleee zei:

Oh nee dat is het niet maar dat is echt wat ze zei haha. Ik weet dus nog steeds niets. Behalve dat het geen nare ziekte is. De ene x voel ik het heel goed en dan weer niet. Ik moet in ieder geval naar pc. Fijne feestdagen xx

Oh haha, oké!!

Dan wens ik jou ook hele fijne feestdagen en wacht ik samen met jou af ???
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.