Lelleee

Wondvocht nu 4 weken ellende

Recommended Posts

Oh meid, dat ziet er supergoed uit!!

Hoe was je vakantie? Nog een beetje kunnen genieten ervan?

Als ik dit zo zie, gaat het helemaal goed idd, maar we houden nog even ??

xxx BB

Mijn vakantie was super! Wel zonne allergie opgelopen haha en ik mocht niet zwemmen maar toch lekker kleurtje gevonden. Maar vooral even bijgekomen van alle spanningen..

Ik bekijk het van dag tot dag maar tot nu toe positief

Xx

• Like 1

Oh shit, zul je net zien haha, maar gelukkig wel lekker kunnen genieten. 
Ik duim nog ff voor je meid. Het is je van harte gegund dat het gewoon goed gaat nu

xxx

Vandaag op controle geweest. 5 weken po2. En alles ziet er prima uit. Mag over een jaar terug komen! Fijn nieuws hè

• Like 1

Dat is geweldig om te lezen en je van harte gegund. Nu genieten en mooie BH s kopen :) Warme groetjes van mij ?

• Like 1

Haai allen

Even wat stiller geweest. Enorm druk met van alles. Inmiddels goed hersteld. Wel een rare bult in mn borst. Niet zichtbaar maar wel voelbaar. Ik heb zo geen zin om weer het hele traject in te gaan.. Enorm aan het uitstellen..

Blijf het niet te lang uitstellen, bij een knobbel moet je altijd naar de dokter.

Gezien je voorgeschiedenis is het misschien verstandig om zo snel mogelijk een afspraak te maken ..

Sterkte en heel veel succes ?

• Like 1

Hey @Lelleee

Je litteken ziet er goed uit zeg en je borsten ook!!! Heel mooi geworden. Wat fijn dat dit allemaal achter de rug is!!

Wat bedoel je met een rare bult? Waar zit die? En hoe voelt het aan? Is het een harde bult? Iets wat je weg kan drukken, of juist zoiets als vroeger met zo een 'klikkikker' als je weet wat ik bedoel?
Als het zoiets als een klikkikker is, zou het ook een punt van de prothese kunnen zijn namelijk. Maar zoals Sjuul al zegt, bij een bult in je borst, toch altijd even contact opnemen met je huisarts.....
Misschien kunnen ze aan de hand van een echo je al gerust stellen!!!

Liefs, BB

Thanks lieverds!

De bult zit in de nieuwe borst. T lijkt wel zoals je de klikklikker omschrijft. Het zit in de bolling onderin de borst. T ene moment lijkt het alsof ik het weg kan duwen. Ik moet ook gewoon naar de dokter ook.. 

Xx

Heel vervelend voor je en ja ga zo snel mogelijk naar je arts en laat t onderzoeken.  Heb je tenminste duidelijkheid. Niet meer uitstellen, warme groetjes van mij en ik duim voor je ?

• Like 1

Dan zou het ook een vouw in de prothese kunnen zijn....Dat voelt namelijk een beetje als zo een klikkikker...  Maar even laten checken is altijd beter :35: 

Liefs!! xxx

Ik heb vrijdag een afspraak gemaakt. T zou toch wat zijn als er een vouw in zit.. moet het dan weer opnieuw? ???

• Like 1

Nee, dat komt best vaak voor. Blijft gewoon zoals het is. Wordt wel zachter gedurende de tijd, maar is wel iets dat je eens over een jaar of 8-10 zou kunnen laten controleren. Op die plek kan de prothese eerder slijten. 
Kan evt ook nog, doordat de prothese in de loop van de jaren toch iets anders gaat zitten, omdat je borsten veranderen, minder worden of weg trekken. Niet echt iets om je zorgen over te maken dus. :)

Áls dat het is hè. 
Goed dat je een afspraak gemaakt hebt!!!

xxx