Lelleee

Wondvocht nu 4 weken ellende

Recommended Posts

jeetje wat heftig dit en dan zo onzeker aan je lot worden overgelaten. Dat vind ik toch wel een kwalijke zaak. Zou toch zelf, desnoods via huisarts of de behandelend arts acuut om hulp vragen. Heel veel sterkte en van harte beterschap gewenst. Vind het echt heel vervelend voor je 

Hoe gaat het me je Lellee? Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt en er voorruitgang is en verbetering. Groetjes van Truus 😘

De arts wie din gaat opereren is al arts 2. Mijn eigen arts heb ik wel genoeg van. Huisarts gebeld. Zij geven aan verantwoordelijkheid ligt bij pc. Om stapelgek van te worden.

Mentaal trek je dit enorm slecht. Ik heb nu wat rust nu ik weet dat ik dinsdag geopereerd word.

Mijn wonden zijn om te janken en die blaasjes knappen waarschijnlijk zaterdag weer. 

Dank je wel en ik hou je op de hoogte xx

• Like 1

Goedenavond  Lellee

Wat vreselijk om te zien en ben verbijsterd dat men je nog zo lang ermee laat lopen. Maar je zit in een afhankelijkheid situatie en doet er alles aan om de juiste hulp te krijgen. Vind het echt vreselijk voor je en hoop van harte dat er dinsdag duidelijkheid komt en een goede oplossing die leidt tot het resultaat wat jij voor ogen hebt. Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas. Wel er zijn om te delen en dat je er niet alleen in hoeft te staan. Heel veel sterkte, maar ook van harte Beterschap en dat de juiste arts de juiste handeling verricht. Ik blijf je volgen. Warme groetjes van Truus 😘😘

Ah dank je wel Truus. Doet mij enorm goed! 

Xx Daniëlle 

• Upvote 1

Hoi Lellee, ben je geopereerd? En zo ja hoe gaat het met je? Hoop van harte dat alles naar wens verloopt.

Beterschaps groetjes van Truus xx

Ik ben ook heel benieuwd! Xx

Haai ladies

Ja het is goed gegaan dinsdag. Nieuw implantaat met drain. Dit was nieuw voor mij en is gelukkig eruit. Er zat veel wondvocht in maar het viel pc mee wat hij aantrof. De blaren zijn ook verwijderd en goed schoongemaakt

Pijn valt mee. Wel wat steken maar ik ben gelukkig al gewend aan mn borsten. 

Ik kan nog niet echt wat zien van de wond maar tis niet rood erom heen.

Woensdag moet ik op controle en ik dOe heel rustig aan. Preventief antibiotica heb ik nu voor 4 weken

• Like 1

Heel veel sterkte Danielle en dat deze keer het herstel goed en naar wens verloopt

Warme en dikke beterschaps knuffels van Truus xxx

• Like 1

oh fijn om iets van je te horen zeg!! En wat goed dat alles zo goed gegaan is :35:

Heb je nu ook andere antibiotica gekregen? 

Een heel goed herstel gewenst!!!!

xxx BB

• Like 1

Hopelijk nu wel een goed herstel! 

• Like 1

Nopes. Dezelfde. Vind t net kinder antibiotica.. 

Mag er bij drinken. Zwanger zijn.. 

Thanks xx

:45: 

maar van der leij dacht ook dat dit de juiste was, anders had ie hem niet gegeven :)

Lekker een sinasprilletje erbij en van die suikermelk voor het slapen en je waant je weer back in te 80’s ;)

xxx

• Like 1

Super fijn! Kalm aan meis en een goed herstel. Xx

• Like 1