Ga naar inhoud

Wondvocht nu 4 weken ellende


Lelleee

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik heb 6 weken geleden een borstvergroting ondergaan bij Bergman clinics. 

 

Na het verwijderen van de hechtpleister 18 dagen na operatie is bij mij de ellende begonnen. Ik leek wat allergisch te reageren op een hechting knoop en deze is eruit gehaald.

 

Sindsdien ontploft mijn borst nog wel eens van de wondvocht.

 

Uiteraard ben ik al terug geweest naar pc maar 1 week betadine. 1 week oogzalfheeft niet geholpen.

 

Afgelopen donderdag weer geweest en zij geeft aan het ook niet meer te weten.. das natuurlijk niet wat ik wil horen en enorme paniek. Ik heb 90 stuks antibiotica gekregen. Ik ben ten einde raad.

 

Ik heb een wit puntje en dat gaat nog wel eens open. Eronder lijkt gewoon een leegte te zijn. 

 

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet het allemaal niet meer. Moet do over 2 weken pas terug.

 

Heb geen koorts. En met de andere borst is alles perfect

 

Groetjes Daniëlle 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend vervelend.. vraag anders even of @best_boobie even met je meedenkt/meekijkt.

Ze heeft mij ook geholpen met goede adviezen toen ik een wondje had. (Andere situatie, mijne was juist open)

Suc6 en ik zou persoonlijk ook meer hulp eisen bij de kliniek.

Nazorg hoort er ook bij, je hebt genoeg betaald en deze onzekerheid is afschuwelijk. Sterkte 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jesssi zei:

Wat ontzettend vervelend.. vraag anders even of @best_boobie even met je meedenkt/meekijkt.

Ze heeft mij ook geholpen met goede adviezen toen ik een wondje had. (Andere situatie, mijne was juist open)

Suc6 en ik zou persoonlijk ook meer hulp eisen bij de kliniek.

Nazorg hoort er ook bij, je hebt genoeg betaald en deze onzekerheid is afschuwelijk. Sterkte 

Dank je wel voor je reactie. Ik eis wat af. Ben nu 3x extra terug gegaan. Reis de pc overal achterna haha.Maar t voelt echt alsof ik met een blauwe plek naar de huisarts ga.. ze nemen mij niet serieus. Nu snap ik wel dat ik de antibio wat tijd moet geven maar ik heb er zo geen goed gevoel meer bij..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lelleee zei:

Dank je wel voor je reactie. Ik eis wat af. Ben nu 3x extra terug gegaan. Reis de pc overal achterna haha.Maar t voelt echt alsof ik met een blauwe plek naar de huisarts ga.. ze nemen mij niet serieus. Nu snap ik wel dat ik de antibio wat tijd moet geven maar ik heb er zo geen goed gevoel meer bij..

 

Hoi hoi

Anders stuur me even een pb met wat precies al gedaan is en hoe lang dat allemaal duurde. Ook even vermelden wat je bedoelt met dat je borst regelmatig 'ontploft'.
Komt er dan veel vocht uit? (hoor het het liefst in pb, dan kan ik steeds teruglezen zonder een heel topic na te hoeven lezen.

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, vertel even!

Was de boel ontstoken van binnen zeker?

Wat is er in de tussentijd gebeurd dan?

Is de andere er al uit?

Jeetje meen je.. poe heftig.

Dat was mijn grootste angst toen..

Heel veel sterkte, lichamelijk maar ook geestelijk.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhmmm een laaggradige ontsteking. Niets acuut. Geen koorts maar op lange termijn erg vervelend. Kapselvorming en weet ik veel wat. Ik heb dit nu 5 weken. Antibiotica slaat niet aan en ik klots wondvocht.

 

Ik heb ze allebei nog maar deze onrustige wordt vervangen.

 

Geestelijk ist echt niet te doen. Heb zoveel strijd moeten leveren om tot dit punt te komen..

 

Thanks ik zal het echt nodig hebben xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat naar dit allemaal zeg!

Is het normaal dat ze jou daar zo lang mee hebben laten lopen?  

Doen ze dat altijd?

Veel sterkte komende tijd en hopelijk is het snel allemaal achter de rug en mag je eindelijk plezier hebben van je mooie borsten. 

 

??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2019 om 12:45, MW1986 zei:

Jeetje meid wat naar dit allemaal zeg!

Is het normaal dat ze jou daar zo lang mee hebben laten lopen?  

Doen ze dat altijd?

Veel sterkte komende tijd en hopelijk is het snel allemaal achter de rug en mag je eindelijk plezier hebben van je mooie borsten. 

 

??

 

Ik mag hopen dat het niet normaal is. Ik snap dat ze niet direct snijden maar dit kan ik ook niet als normaal zien. Heb ook klacht ingediend.

 

Thanks xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2019 om 08:46, Jesssi zei:

Jeetje wat heftig joh.. ik vond dat wondje van mij geestelijk al zo slopend..

Voor jou moet het nog veel heftiger zijn.

Ik wens je veel sterkte en hopelijk is alles snel achter de rug en kun je herstellen.

Xx

Ja vooral omdat er ook een gaatje in zit. Heb ook een prachtig filmpje dat t wondvocht eruit gutst. Zal blij zijn als t dinsdag is. Week 9. En dan begin ik weer bij 1..

 

Thanks xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Lelleee zei:

Ik mag hopen dat het niet normaal is. Ik snap dat ze niet direct snijden maar dit kan ik ook niet als normaal zien. Heb ook klacht ingediend.

 

Thanks xx

Nee dat lijkt mij ook niet...belachelijk. 

Heel goed, ben benieuwd wat de reactie op je klacht is. 

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat heftig dit en dan zo onzeker aan je lot worden overgelaten. Dat vind ik toch wel een kwalijke zaak. Zou toch zelf, desnoods via huisarts of de behandelend arts acuut om hulp vragen. Heel veel sterkte en van harte beterschap gewenst. Vind het echt heel vervelend voor je 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2019 om 18:16, Truus zei:

jeetje wat heftig dit en dan zo onzeker aan je lot worden overgelaten. Dat vind ik toch wel een kwalijke zaak. Zou toch zelf, desnoods via huisarts of de behandelend arts acuut om hulp vragen. Heel veel sterkte en van harte beterschap gewenst. Vind het echt heel vervelend voor je 

De arts wie din gaat opereren is al arts 2. Mijn eigen arts heb ik wel genoeg van. Huisarts gebeld. Zij geven aan verantwoordelijkheid ligt bij pc. Om stapelgek van te worden.

 

Mentaal trek je dit enorm slecht. Ik heb nu wat rust nu ik weet dat ik dinsdag geopereerd word.

 

Mijn wonden zijn om te janken en die blaasjes knappen waarschijnlijk zaterdag weer. 

 

Dank je wel en ik hou je op de hoogte xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond  Lellee

Wat vreselijk om te zien en ben verbijsterd dat men je nog zo lang ermee laat lopen. Maar je zit in een afhankelijkheid situatie en doet er alles aan om de juiste hulp te krijgen. Vind het echt vreselijk voor je en hoop van harte dat er dinsdag duidelijkheid komt en een goede oplossing die leidt tot het resultaat wat jij voor ogen hebt. Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas. Wel er zijn om te delen en dat je er niet alleen in hoeft te staan. Heel veel sterkte, maar ook van harte Beterschap en dat de juiste arts de juiste handeling verricht. Ik blijf je volgen. Warme groetjes van Truus ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Truus zei:

Goedenavond  Lellee

Wat vreselijk om te zien en ben verbijsterd dat men je nog zo lang ermee laat lopen. Maar je zit in een afhankelijkheid situatie en doet er alles aan om de juiste hulp te krijgen. Vind het echt vreselijk voor je en hoop van harte dat er dinsdag duidelijkheid komt en een goede oplossing die leidt tot het resultaat wat jij voor ogen hebt. Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas. Wel er zijn om te delen en dat je er niet alleen in hoeft te staan. Heel veel sterkte, maar ook van harte Beterschap en dat de juiste arts de juiste handeling verricht. Ik blijf je volgen. Warme groetjes van Truus ??

Ah dank je wel Truus. Doet mij enorm goed! 

 

Xx Daniëlle 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai ladies

 

Ja het is goed gegaan dinsdag. Nieuw implantaat met drain. Dit was nieuw voor mij en is gelukkig eruit. Er zat veel wondvocht in maar het viel pc mee wat hij aantrof. De blaren zijn ook verwijderd en goed schoongemaakt

 

Pijn valt mee. Wel wat steken maar ik ben gelukkig al gewend aan mn borsten. 

 

Ik kan nog niet echt wat zien van de wond maar tis niet rood erom heen.

 

Woensdag moet ik op controle en ik dOe heel rustig aan. Preventief antibiotica heb ik nu voor 4 weken

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.