Ga naar inhoud

Xritt : 17 september 2019 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met deze sportbh’s. 

 

De po bh die ik nu aan heb doet me best pijn. Vooral tussen mijn borsten in. Omdat er vanwege de sluiting aan de voorkant, een dubbele voering/naad zit. Drukt deze aan de binnenkant van mijn borsten. Het brand enorm en drukt daar heel erg. Het rolt aan de onderkant soms oom een beetje op. Als ik zit voel ik dit heel goed. auwwie!! Als ik de bh uit heb, of even naar voren trek. Zakt de pijn langzaam weg. 

 

Ik heb een andere bh besteld van Carefix. Maar deze komt pas dinsdag binnen. 

Nu wilde ik morgen een dorp verderop even een sportbh van de Hunkemöller kopen. Maar ik las hier niet al te positieve verhalen over. Heeft iemand ervaring met een van deze twee?

@best_boobie weet jij of deze oké zijn?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas geen ervaring met deze, had de Triumph geprobeerd die zat wel goed, kostte wel bijna 60 euro, sport bh. Zelf heb ik na de operatie de carefix in twee verschillende kleuren aangeschaft. En wissel deze af. Doen hun werk goed, maar eerlijk gezegd na de operatie is geen enkele bh fijn. Alles irriteert op een gegeven moment. Maar na een paar weken ongeveer 3 is alle irritatie weg. Spaar je geld en probeer het zolang mogelijk uit te zingen met de carefix. Na 6 weken kun je naar hartelust kopen. Of zoals ik al na 4 weken ?. Maar in de nacht hou ik de carefix aan. Succes ermee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2019 om 17:33, Xritt zei:

Heeft iemand ervaring met deze sportbh’s. 

 

De po bh die ik nu aan heb doet me best pijn. Vooral tussen mijn borsten in. Omdat er vanwege de sluiting aan de voorkant, een dubbele voering/naad zit. Drukt deze aan de binnenkant van mijn borsten. Het brand enorm en drukt daar heel erg. Het rolt aan de onderkant soms oom een beetje op. Als ik zit voel ik dit heel goed. auwwie!! Als ik de bh uit heb, of even naar voren trek. Zakt de pijn langzaam weg. 

 

Ik heb een andere bh besteld van Carefix. Maar deze komt pas dinsdag binnen. 

Nu wilde ik morgen een dorp verderop even een sportbh van de Hunkemöller kopen. Maar ik las hier niet al te positieve verhalen over. Heeft iemand ervaring met een van deze twee?

@best_boobie weet jij of deze oké zijn?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Sorry voor de late reactie.
Helaas kan ik er weinig zinnigs over zeggen.. Er zijn zoveel meningen van de verschillende pc's, dat er geen lijn in te trekken is.. Er zijn namelijk pc's die deze bh's oke vnden, maar er zijn er ook die deze bh's echt niks vinden.....
Die van de hema, de heavy support NON padded wordt door de meeste pc's goedgekeurd trouwens....

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord @best_boobie

ik vond diegene met de rits voor redelijk goed zitten. Maar hij drukte mijn borsten erg naar elkaar toe. Ik had gelezen dat dit juist niet goed was. Ik had daarna ook best last van mijn linker borst. Die andere zwarte zat goed. Wel strakker dan mijn postoperatieve bh. 

Ik viel bijna van stoel bij het passen. Ik had gewoon 80E of 80F?Ze zaten beiden goed. Ik kon niet echt een groot verschil merken. Ik vind de grote nu al mooi. Het zou een tikkeltje groter mogen.  Maar dat komt gelukkig nog, wachten duurt lannngggg Hihi??

 

ik check elke dag voor de spiegel mijn hechting. Tot nu toe ziet alles er goed uit. Pfff, gelukkig. Ik maak me daar soms best zorgen om. Als dat maar goed blijft gaan??


Ik hoop dat Het verder met iedereen ook goed gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik niet even mijn hart luchten?


Mijn herstel ging aardig goed. Ik vind mijn borsten ook al mooi geworden.De zwelling is al best afgenomen. 
Nu verslikte ik mij gisteren tijdens het eten. Heel stom? Ik heb flink moeten hoesten, tot kokhalzen toe? ik voelde tijdens het hoesten een steek in mijn linker borst, in de buurt van mijn oksel. Het deed best zeer, maar het lukte me niet om gelijk te stoppen met hoesten. Ik voelde bij mijzelf gelijk een paniekerig gevoel op komen?Het voelde net alsof er iets knapte. Die gedachte is zo naar. Ik heb sinds de hoestbui nog steeds pijn, vooral aan de zijkant en in mijn oksel. Vandaag merkte ik dat mijn bh Weer strakker aanvoelde. 
Ik heb net mijn bh even uitgedaan. Mijn linker borst is een cupmaat groter dan de rechter. Ik maak me nu best zorgen?

 

heeft iemand hier toevallig ervaring mee...?

Op zulke momenten voel je je best alleen. Er zijn maar een paar mensen op de hoogte van mijn bv. Iemand om advies vragen is dan wat lastig. 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Xritt zei:

ik niet even mijn hart luchten?


Mijn herstel ging aardig goed. Ik vind mijn borsten ook al mooi geworden.De zwelling is al best afgenomen. 
Nu verslikte ik mij gisteren tijdens het eten. Heel stom? Ik heb flink moeten hoesten, tot kokhalzen toe? ik voelde tijdens het hoesten een steek in mijn linker borst, in de buurt van mijn oksel. Het deed best zeer, maar het lukte me niet om gelijk te stoppen met hoesten. Ik voelde bij mijzelf gelijk een paniekerig gevoel op komen?Het voelde net alsof er iets knapte. Die gedachte is zo naar. Ik heb sinds de hoestbui nog steeds pijn, vooral aan de zijkant en in mijn oksel. Vandaag merkte ik dat mijn bh Weer strakker aanvoelde. 
Ik heb net mijn bh even uitgedaan. Mijn linker borst is een cupmaat groter dan de rechter. Ik maak me nu best zorgen?

 

heeft iemand hier toevallig ervaring mee...?

Op zulke momenten voel je je best alleen. Er zijn maar een paar mensen op de hoogte van mijn bv. Iemand om advies vragen is dan wat lastig. 

?

 

Wat een vervelende situatie zeg! Ik heb toevallig ook een borst die een stuk meer gezwollen is (ook ong een cupmaat) en heb daar toevallig vandaag nog over gebeld. De vragen die ze mij stelden waren: is het warm (warmer dan de andere kant), voel je specifieke harde plekken, voel je jezelf ziek? Misschien helpt dit jou een beetje? Niet te paniekerig worden, de kans dat er echt iets aan de hand is is veel kleiner dan dat er niks is :) Denk in statistieken haha!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Xritt zei:

ik niet even mijn hart luchten?


Mijn herstel ging aardig goed. Ik vind mijn borsten ook al mooi geworden.De zwelling is al best afgenomen. 
Nu verslikte ik mij gisteren tijdens het eten. Heel stom? Ik heb flink moeten hoesten, tot kokhalzen toe? ik voelde tijdens het hoesten een steek in mijn linker borst, in de buurt van mijn oksel. Het deed best zeer, maar het lukte me niet om gelijk te stoppen met hoesten. Ik voelde bij mijzelf gelijk een paniekerig gevoel op komen?Het voelde net alsof er iets knapte. Die gedachte is zo naar. Ik heb sinds de hoestbui nog steeds pijn, vooral aan de zijkant en in mijn oksel. Vandaag merkte ik dat mijn bh Weer strakker aanvoelde. 
Ik heb net mijn bh even uitgedaan. Mijn linker borst is een cupmaat groter dan de rechter. Ik maak me nu best zorgen?

 

heeft iemand hier toevallig ervaring mee...?

Op zulke momenten voel je je best alleen. Er zijn maar een paar mensen op de hoogte van mijn bv. Iemand om advies vragen is dan wat lastig. 

?

Ach jeetje wat vervelend dat je je zo naar voelt hieronder. Kan me voorstellen dat je er van alles bij denkt. Misschien helpt het om toch even te bellen met de kliniek? Liever teveel bellen dan 1 keer te weinig. Hoop dat het snel beter gaat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor Jullie reacties. Heel fijn?

 

het is nog hetzelfde als gisteren. Ik merk dat ik weer meer vocht vasthou. Mijn postoperatieve bh kon eerst op zijn strakst. Nu zit hij op het laatste gaatje. 
mijn borst heeft geen harde plekken of is ook niet warmer dan de ander. Al voelt het voor mijzelf van binnen wel zo. Ik voel me zelf niet helemaal top. Maar dat komt denk ik meer omdat de pijn weer terug is.  De hechtingen zijn verder ook niet verandert. Ik had wat blauw verkleuring dat trekt nu ook weg. 
 

wat een onzekerheid zo, bah ? 

mij denk dat ik zo wel even ga bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Xritt zei:

Bedankt voor Jullie reacties. Heel fijn?

 

het is nog hetzelfde als gisteren. Ik merk dat ik weer meer vocht vasthou. Mijn postoperatieve bh kon eerst op zijn strakst. Nu zit hij op het laatste gaatje. 
mijn borst heeft geen harde plekken of is ook niet warmer dan de ander. Al voelt het voor mijzelf van binnen wel zo. Ik voel me zelf niet helemaal top. Maar dat komt denk ik meer omdat de pijn weer terug is.  De hechtingen zijn verder ook niet verandert. Ik had wat blauw verkleuring dat trekt nu ook weg. 
 

wat een onzekerheid zo, bah ? 

mij denk dat ik zo wel even ga bellen. 

 

Hoe is het met je? Heb je uiteindelijk nog gebeld? Snap je onzekerheid wel hoor.. het is toch een beetje een stressvolle happening allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat iets beter. Ik heb nog een uur zitten twijfelen over het bellen hihi. Uiteindelijk wel gedaan. Ik heb daarna gemaild met twee foto’s. Ze vonden het er netjes uit zien. En zagen niks vreemds. 
 

ik had deze onzekerheid bij mijzelf niet verwacht. Ik moet een beetje denken aan mijn zwangerschappen. Ik voelde me (na de beruchte 12weken) prima. Alles verliep zoals uit het “boekje”. Maar toch die onzekerheid als er iets is wat anders is. Of een extra pijntje. Pfff, dan schiet er van alles door je hoofd. 
 

hoe gaat het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Xritt zei:

Gaat iets beter. Ik heb nog een uur zitten twijfelen over het bellen hihi. Uiteindelijk wel gedaan. Ik heb daarna gemaild met twee foto’s. Ze vonden het er netjes uit zien. En zagen niks vreemds. 
 

ik had deze onzekerheid bij mijzelf niet verwacht. Ik moet een beetje denken aan mijn zwangerschappen. Ik voelde me (na de beruchte 12weken) prima. Alles verliep zoals uit het “boekje”. Maar toch die onzekerheid als er iets is wat anders is. Of een extra pijntje. Pfff, dan schiet er van alles door je hoofd. 
 

hoe gaat het bij jou?

 

Oh zo herkenbaar hoor. Ik dacht ook ik ga niet zo zijn, ik studeer geneeskunde dus kan veel dingen ook wel fysiologisch verklaren etc. Maar nee; als het om je eigen lichaam gaat vertrouw ik niks meer haha. 

Gaat opzich wel oke, vandaag een iets betere dag maar merk dat ik echt klaar begin te raken met dat mega strakke gevoel. Ik ben nog steeds ook benauwd/kortademig, heb het idee door de druk op mijn borst.. Dus ben de dagen een beetje aan het uitzitten totdat ik echt weer beetje de oude ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is dat voor jou misschien nog wel meer een dubbel gevoel. 
Ik heb gisteren bijna niks gedaan. Op een boodschap, koken en mijn dochter uit school halen na.  Ik heb meer gelopen dan de afgelopen dagen. Ik weet niet of dat er mee te maken heeft. Maar vandaag is de ergste druk/strakke gevoel weg. Wie weet biedt dit voor jou ook enigszins perspectief ?
Ik heb al twee series op Netflix uitgekeken hihi. Begin straks aan een derde serie, als ik nog wat Leuks kan vinden op Netflix ?

 

vanaf volgende week pak ik langzaam weer wat werkzaamheden van mijn werk op. Ik ben bijna drie weken thuis. Dus dat is wel lekker. 
 

moet jij alweer aan het werk/studie/co-schappen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah heerlijk, drie weken vrij!

Ik moet in ieder geval nog niks, had gezegd dat ik twee weken herstel opgelegd heb gekregen van de arts haha, maar dat ik zelf toch wel hoopte na een week (let wel: ben dan dag 10 PO, vrijdags geopereerd) weer te beginnen. Maar misschien is dat te enthousiast want ik moet een uur reizen naar het ziekenhuis met OV, in oa een kneiterdrukke bus vol met hogeschool studenten.. dus misschien dat ik toch nog even wacht en wellicht gedurende loop van komende week eens begin met halve dagen. Ze zijn heel coulant gelukkig. Ik ben nog echt heel kortademig en moet toch redelijk wat over de afdeling lopen, met patiënten praten enzo dus zie dat nu nog niet goed gaan. Maar wie weet zit ik er maandag een stuk beter bij. 

 

Fijn dat bij jou het drukkende er nu af is! Hopelijk voor mij dan over drie dagen ook haha. Netflix heb ik ong ook al wel alles gezien wat me aanspreekt, ik ben van ellende de hele dag door maar say yes to the dress aan het kijken, ken elke afl ong uit mn hoofd nu, vreselijk haha ?. Maar zo komen we de dag door he! 

 

Heb je zin om weer te beginnen met werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.