Ga naar inhoud

Mamavan2kids : 17 oktober 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

ik ben zelf 16 september geopereerd. Ik heb 380 cc ergonomix gekregen. Tot nu toe ben ik heel tevreden. Het hele proces ging wel met wat pieken en dalen. Ondanks dat het erbij hoort, is het wel lastig. 
misschien heb ik er overheen gelezen. Maar vóór welke maat en prothese heb jij gekozen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Xritt zei:

Hoihoi,

 

ik ben zelf 16 september geopereerd. Ik heb 380 cc ergonomix gekregen. Tot nu toe ben ik heel tevreden. Het hele proces ging wel met wat pieken en dalen. Ondanks dat het erbij hoort, is het wel lastig. 
misschien heb ik er overheen gelezen. Maar vóór welke maat en prothese heb jij gekozen? 

Heey Xritt, 

 

Fijn dat je tevreden bent! 

Wat is er gebeurd dat het met wat pieken en dalen is gegaan? 

 

Ik heb nog geen maat gekozen. Woensdag heb ik mijn consult! ☺️

Alleen laat mij nou net afgelopen week een knobbeltje ontdekt hebben in mn borst... ik ga van het positieve uit, maar tel nu de dagen voor de operatie niet meer af... wil nu eerst zeker weten dat het niks is voordat ik straks teleurgesteld zou worden als mn operatie niet door zou kunnen gaan?

 

Morgen meteen de dokter bellen en dan hoop ik daar ook woensdag nog terecht te kunnen... 

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje joh. Wat schrikken en ontzettend vervelend. Ik hoop dat het niks ergs is! 
 

je kan je op dit soort dingen wel voorbereiden door je in te lezen. Maar vanaf de dag van de operatie kom je jezelf toch tegen. Ik was veel meer gespannen dan verwacht. Ik vond het zelfs een beetje eng. Daarna was de pijn gewoon kut (sorry) plus het helemaal niks kunnen doen. Dat is in het begin lekker. Maar na een paar dagen verveelde ik me. Psychologisch doet het ook wat met je. De onzekerheid of alles wel goed daarvan of het wel mooi wordt. Iemand in een ander topic schreef dat ze zich zo vies voelde omdat je je niet goed kan douchen en kan verzorgen. Dat heb ik ook. Daarnaast kon ik niet alle kleding aan. Sommige shirtjes zitten te strak, of ik krijg de knoop niet dicht van de broek. Omdat je geen druk kan zetten, zijn deze dingen wat lastiger. Mijn haren zijn ook waardeloos. Vaak doe ik wel een leuke knot, invlechten, staart. Dit lukt nu niet. Ik voel me hierdoor niet zo fijn, minder verzorgd. Het is allemaal geen drama hoor. Het zijn allemaal kleine dingen samen. Dat had ik wat onderschat. 
 

maar nog steeds ben ik blij dat ik het heb gedaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Xritt zei:

Jeetje joh. Wat schrikken en ontzettend vervelend. Ik hoop dat het niks ergs is! 
 

je kan je op dit soort dingen wel voorbereiden door je in te lezen. Maar vanaf de dag van de operatie kom je jezelf toch tegen. Ik was veel meer gespannen dan verwacht. Ik vond het zelfs een beetje eng. Daarna was de pijn gewoon kut (sorry) plus het helemaal niks kunnen doen. Dat is in het begin lekker. Maar na een paar dagen verveelde ik me. Psychologisch doet het ook wat met je. De onzekerheid of alles wel goed daarvan of het wel mooi wordt. Iemand in een ander topic schreef dat ze zich zo vies voelde omdat je je niet goed kan douchen en kan verzorgen. Dat heb ik ook. Daarnaast kon ik niet alle kleding aan. Sommige shirtjes zitten te strak, of ik krijg de knoop niet dicht van de broek. Omdat je geen druk kan zetten, zijn deze dingen wat lastiger. Mijn haren zijn ook waardeloos. Vaak doe ik wel een leuke knot, invlechten, staart. Dit lukt nu niet. Ik voel me hierdoor niet zo fijn, minder verzorgd. Het is allemaal geen drama hoor. Het zijn allemaal kleine dingen samen. Dat had ik wat onderschat. 
 

maar nog steeds ben ik blij dat ik het heb gedaan! 

Ah ja dat soort dalen gaan mij ook nog te wachten staan ben ik bang.

Ik föhn mn haar elke ochtend in model, maar dat zal toch voorlopig even anders moeten ?

Ik heb gelukkig wel 2,5 week vrij van werk dus ik hoop na die 2,5 week dat me dat soort dingen wel weer gaat lukken??

 

Wel fijn dat je het zo zegt, zo kan ik het mentaal vast een beetje voor zijn haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen bij de huisarts geweest voor het knobbeltje in mijn borst. Ze verwacht dat het goedaardig is, maar ben wel voor alle zekerheid doorverwezen naar het ziekenhuis waar ik woensdag terecht kan. 

 

Vervolgens doorgereden naar het Park medisch centrum voor mijn consult. 

Een heel fijn consult met duidelijke uitleg. Mijn voorbeeld boobs op tafel gelegd en besproken in hoeverre dat valt waar te maken. 

 

Bij het passen kwamen we uit op 500cc, maar toen hij in de maattabel van Motiva ging kijken kon ik kiezen uit 450cc full (5.1 projectje) of 510 corse (6.0 projectie), maar wel met de nadruk dat de corse 'ballerig' zou worden, aldus Nio? en ik wil juist graag een natuurlijke overloop, maar wel volume bovenin. 

Uiteindelijk gekozen voor Motiva 450cc full Ergonomics dual plane. 

 

Enige twijfel... ik ging erheen met het idee dat ik ronde motiva implantaten wilde en niet de ergonomics ivm draai gevaar, maar nu kom ik er niet uit of de ergonomics nou voorgevormde druppelvormige zijn óf alleen als je staat dat ze dan druppelvormig/natuurlijk vallen. Iemand die dit zeker weet? 

Doordat ik slank ben heb ik weinig vet op mn borst, daardoor zouden de ronde protheses bij mij meer als 2 opgeplakte ballonnen gaan vallen zoals ik het begrepen heb. Ondanks de dual plane methode. 

 

Nu hopen dat de uitslag woensdag goed is en alles gewoon door kan gaan! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je voor zekerheid doorverwezen ben, better safe than sorry. Is dan volgende week woensdag als ik zo lees. Dat is dan nog best wel even wachten. 

 

En dan ook het consult op dezelfde dag. Volgens mij krijg je met de ergonomix full precies wat je wilt. Zijn ronde protheses die bij staande positie iets meer in de druppelvorm vallen en bij liggend meer rond zijn, net als een natuurlijke borst. Mijn pc heeft me ook een voorbeeld laten zien en werkt heel mooi.

ik kan me voorstellen dat hij de corse niet aanraadt, is wel flink wat projectie meer ja.

 

we duimen uiteraard voor positief nieuws woensdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Nog even wachten zei:

Goed dat je voor zekerheid doorverwezen ben, better safe than sorry. Is dan volgende week woensdag als ik zo lees. Dat is dan nog best wel even wachten. 

 

En dan ook het consult op dezelfde dag. Volgens mij krijg je met de ergonomix full precies wat je wilt. Zijn ronde protheses die bij staande positie iets meer in de druppelvorm vallen en bij liggend meer rond zijn, net als een natuurlijke borst. Mijn pc heeft me ook een voorbeeld laten zien en werkt heel mooi.

ik kan me voorstellen dat hij de corse niet aanraadt, is wel flink wat projectie meer ja.

 

we duimen uiteraard voor positief nieuws woensdag.

 

Aanstaande woensdag inderdaad. 

Ik krijg gelukkig wel meteen de zelfde dag nog uitslag wat het is en als het iets goedaardigs is dan kan het schijnbaar blijven zitten.. 

 

Oh dat van die ergonomix klinkt top inderdaad! Maar wat ik me dan afvraag bij de Corse Ergonomics, die vallen dan toch ook natuurlijk als ik sta?

Aangezien ik namelijk de 500cc mooi vond en de 450 dus net iets kleiner zal uitvallen.. 

 

Weet jij ( of iemand anders) dat? 

 

De corse heeft 0.9 cm meer projectie dan de full. Valt mee toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes woensdag.

 

Voor wat betreft de ergonomix. Ik heb deze ook. Inderdaad liggend meer rond en staand meer druppel. Vormen dus net zo mee als een natuurlijke borst. Ik kon ook geen ronde ivm geen vet op borstbeen. Voor wat betreft je vraag of corse dat weet ik helaas niet... Ik heb de full variant 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Forensica zei:

Veel succes woensdag.

 

Voor wat betreft de ergonomix. Ik heb deze ook. Inderdaad liggend meer rond en staand meer druppel. Vormen dus net zo mee als een natuurlijke borst. Ik kon ook geen ronde ivm geen vet op borstbeen. Voor wat betreft je vraag of corse dat weet ik helaas niet... Ik heb de full variant 

Dankje!

 

En mag ik vragen wat jouw voor situatie was en hoeveel cc heb jij nu?

 

Heb je ook een album met foto's ? ? 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mamavan2kids zei:

Dankje!

 

En mag ik vragen wat jouw voor situatie was en hoeveel cc heb jij nu?

 

Heb je ook een album met foto's ? ? 

 

xxx

Ik had een aa en heb slechts 315cc. Helaas kon er niet meer in. Ben zelf helaas niet tevreden. Vind ze te klein. Ik heb geen album maar zal je pb sturen. Heb overigens voor de spier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik heb ook de ergonomix. Ik wilde zelf een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Op foto’s die ik via insta heb opgezocht. Zie ik dat ergonomix ook nog steeds een bolling bovenin heeft. Ze zijn alleen zachter en vallen iets meer als een druppel. Volgens mij is het niet erg als ze draaien. Anatomische protheses hebben een vaste vorm. De ergonomix heeft dezelfde vorm als de ronde. Alleen door de gel valt deze staand een tikkeltje meer hangend. Hoop dat ik het enigszins duidelijk uitleg.
 Ik heb de rond en De ergonomix vast gehouden. De ronde vind ik ook zacht. Maar de ergonomix is echt nog zachter. Als je ze beiden voor je houdt tussen duim en wijsvinger. Blijft de ronde gewoon rond. De ergonomix valt iets naar beneden. 
ik heb  380 cc. Ik twijfelde of ik de 425 cc zou nemen. Ik denk dat het goed is dat ik bij de 380 ben gebleven. 425 zou ook mijn Max zijn. En ik wilde liever niet tot de Max. 
 

hoop dat je iets aan mijn uitleg hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Xritt zei:

Hoi,

 

ik heb ook de ergonomix. Ik wilde zelf een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Op foto’s die ik via insta heb opgezocht. Zie ik dat ergonomix ook nog steeds een bolling bovenin heeft. Ze zijn alleen zachter en vallen iets meer als een druppel. Volgens mij is het niet erg als ze draaien. Anatomische protheses hebben een vaste vorm. De ergonomix heeft dezelfde vorm als de ronde. Alleen door de gel valt deze staand een tikkeltje meer hangend. Hoop dat ik het enigszins duidelijk uitleg.
 Ik heb de rond en De ergonomix vast gehouden. De ronde vind ik ook zacht. Maar de ergonomix is echt nog zachter. Als je ze beiden voor je houdt tussen duim en wijsvinger. Blijft de ronde gewoon rond. De ergonomix valt iets naar beneden. 
ik heb  380 cc. Ik twijfelde of ik de 425 cc zou nemen. Ik denk dat het goed is dat ik bij de 380 ben gebleven. 425 zou ook mijn Max zijn. En ik wilde liever niet tot de Max. 
 

hoop dat je iets aan mijn uitleg hebt

@Xritt bedankt voor je duidelijke uitleg, hier heb ik zeker wat aan! ?.

Ik struin insta ook steeds af op #motivaimplantes enzo voor voorbeden ?.

 

Welke maat had jij hiervoor en wat heb je nu ? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mammavan2kids!

 

Spannend hoor... Volgens mij valt de corse ook als een druppel maar met meer projectie.

 

Wat is je borstbreedte?

 

Ik ga ik Feb ook voor de ergonomix full 550 (prothese wissel, heb nu 350 eurosilicone). Ik heb een borstbreedte van 14, dus een prothese van 13,5 breed en dan de full. Ik vermoed dat jouw borstbreedte net iets smaller is (13cm??), vandaar ws 450 full.

 

Ik hoop ook op hetzelfde uit te komen, als ik naar jouw voorbeeld foto's kijk. Ik denk dat dit met de full wel mogelijk is.

 

Echter, ik zie online weinig voorbeelden met de corse, wel de full (zie ook wouter van der pot op insta) en geeft echt mooie resultaten!

 

Ik vind de ronde prothese van motiva er persoonlijk niet mooi uitzien. 

 

De ergonomix is ook rond, maar heeft het dikste punt wat lager liggen.

 

Succes met je keuze! Zet je foto's online tzt? 

 

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Mamavan2kids zei:

@Xritt bedankt voor je duidelijke uitleg, hier heb ik zeker wat aan! ?.

Ik struin insta ook steeds af op #motivaimplantes enzo voor voorbeden ?.

 

Welke maat had jij hiervoor en wat heb je nu ? 

 

Xxx

Ik had denk ik een lege C. Wat ik nu heb weet ik nog niet precies. Ik ben maandag 3weken po. Ik heb wel een sport bh maat 80 F. De chirurg die mij heeft geopereerd zei dat ik na de 380 cc 2,5 maat groter zou krijgen dan toen. 
 

ik had ook een borst breedte van 14cm. Toch was 425cc bij mij de Max. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Xritt zei:

Ik had denk ik een lege C. Wat ik nu heb weet ik nog niet precies. Ik ben maandag 3weken po. Ik heb wel een sport bh maat 80 F. De chirurg die mij heeft geopereerd zei dat ik na de 380 cc 2,5 maat groter zou krijgen dan toen. 
 

ik had ook een borst breedte van 14cm. Toch was 425cc bij mij de Max. 

Wauw, heb je album bekeken. Ziet er nu al heel mooi uit! 

3 uur geleden, Eviboobs zei:

Hi Mammavan2kids!

 

Spannend hoor... Volgens mij valt de corse ook als een druppel maar met meer projectie.

 

Wat is je borstbreedte?

 

Ik ga ik Feb ook voor de ergonomix full 550 (prothese wissel, heb nu 350 eurosilicone). Ik heb een borstbreedte van 14, dus een prothese van 13,5 breed en dan de full. Ik vermoed dat jouw borstbreedte net iets smaller is (13cm??), vandaar ws 450 full.

 

Ik hoop ook op hetzelfde uit te komen, als ik naar jouw voorbeeld foto's kijk. Ik denk dat dit met de full wel mogelijk is.

 

Echter, ik zie online weinig voorbeelden met de corse, wel de full (zie ook wouter van der pot op insta) en geeft echt mooie resultaten!

 

Ik vind de ronde prothese van motiva er persoonlijk niet mooi uitzien. 

 

De ergonomix is ook rond, maar heeft het dikste punt wat lager liggen.

 

Succes met je keuze! Zet je foto's online tzt? 

 

Liefs!!


Mijn borst breedte weet ik niet.. 

Als ik de tabel bekijk is de 450cc 12,5 breed. Toen ik vorig jaar op consult ging bij dr Nio ( 10kg  zwaarder ) kon ik kiezen tussen 510 en 590 corse ( dat is breedte van 12 en 12,5 cm breed ) 

Ik heb toen der tijd later gevraagd of ik de 500 full ook kon hebben en toen zei die dat het nog net kon. Ik ben nu alleen 10 kg lichter dus denk als het toen op het randje was het nu te breed wordt.. 

 

Toch denk ik dat ik de 450cc net te klein ga vinden. Ik heb nu een kleine A. Ik hoef er niet zichtbaar mee te koop willen lopen, maar zou het ook zonde vinden als ze wegvallen in mn kleding. 

Dus als de 500cc met 13 cm te breed wordt voor mij zou ik de corse 510cc met 12 cm moeten nemen. Ook ergonomix, maar ondanks dat zei Nio dat het wel wat ballerig wordt bij mij.... 

 

Pfff lastig?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Mamavan2kids zei:

Toch denk ik dat ik de 450cc net te klein ga vinden. Ik heb nu een kleine A. Ik hoef er niet zichtbaar mee te koop willen lopen, maar zou het ook zonde vinden als ze wegvallen in mn kleding. 

Dus als de 500cc met 13 cm te breed wordt voor mij zou ik de corse 510cc met 12 cm moeten nemen. Ook ergonomix, maar ondanks dat zei Nio dat het wel wat ballerig wordt bij mij

Inderdaad lastig... Lijken mij wel twee heel verschillende maten, de 500 full wat breder en behoorlijk projectie. De 510 corse wat smaller maar echt veel projectie. Mss wordt dat te 'puntig'? Snap je wat ik bedoel? Maar ligt natuurlijk ook aan je voor situatie. 

 

Wat ik niet snap, als er eerst wel 500 full in kan, zou dat nu ook moeten kunnen. Al val je af, je borstbreedte wordt niet minder. 

 

Goed dat je er zo over na denkt. Doe ik ook. Wil niet bekaaid af komen zeg maar ?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2019 om 18:03, Eviboobs zei:

Inderdaad lastig... Lijken mij wel twee heel verschillende maten, de 500 full wat breder en behoorlijk projectie. De 510 corse wat smaller maar echt veel projectie. Mss wordt dat te 'puntig'? Snap je wat ik bedoel? Maar ligt natuurlijk ook aan je voor situatie. 

 

Wat ik niet snap, als er eerst wel 500 full in kan, zou dat nu ook moeten kunnen. Al val je af, je borstbreedte wordt niet minder. 

 

Goed dat je er zo over na denkt. Doe ik ook. Wil niet bekaaid af komen zeg maar ?

 

X

Ik heb besloten maar lekker bij de 450 cc te blijven. Denk dat ik hiermee het resultaat behaal wat ik in gedachte heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoopp, mijn tijd is ook bekend!

Volgenden week donderdag melden om 11:30 uur. 

 

Iemand die weet hoelang je daarna gemiddeld nog wachten moet? ?

 

Ben al druk in de weer met mn vitamine in te nemen en niet te vergeten de Arnica druppels?.

 

Nu nog even de uitslag van morgen afwachten ivm de knobbel en dan kan ik echt gaan beginnen met aftellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je tijd bekend is. Spannend hoor. Ik heb best lang moeten wachten. Ik denk een paar uur. Normaal is het dacht ik 1a2 uur. 
Goed dat je een beslissing hebt genomen. Het gaat vast super mooi worden. 
Ik heb zelf toen ook niet voor de grootste maat gekozen. Ik was erg bang dat ik breder en dikker zou lijken. Ik vind dat grote borsten je soms wel grover doen lijken. Dat was bij mij een overwegingspunt om niet groter te gaan hihi. Ik wil wel vollere borsten, maar niet grover lijken?

 

heel veel succes donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat je ook een tijd hebt. Ik heb geen idee hoe laat je dan aan de beurt bent, maar zal wel net na de lunch zijn vermoed ik dan

Pff hopeliik niet té lang..

 

1 uur geleden, Xritt zei:

Fijn dat je tijd bekend is. Spannend hoor. Ik heb best lang moeten wachten. Ik denk een paar uur. Normaal is het dacht ik 1a2 uur. 
Goed dat je een beslissing hebt genomen. Het gaat vast super mooi worden. 
Ik heb zelf toen ook niet voor de grootste maat gekozen. Ik was erg bang dat ik breder en dikker zou lijken. Ik vind dat grote borsten je soms wel grover doen lijken. Dat was bij mij een overwegingspunt om niet groter te gaan hihi. Ik wil wel vollere borsten, maar niet grover lijken?

 

heel veel succes donderdag!

Oh jeetje.. hopelijk toch niet té lang.... dat kan mijn maag niet aan?

 

Ja ik begrijp wat je bedoeld, daar doen we het niet voor nee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitslag van de echo was goed! Het bleken 2 cystes. Op eigen verzoek zijn ze allebei leeggezogen. Kans dat ze in de toekomst weer terugkomen is aanwezig, maar voor nu ben ik blij dat ze weg zijn ?

 

Nuu echt aftellen geblazen. Vandaag nog even een hemdje en vest aangeschaft voor na de operatie?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.