Ga naar inhoud

Secret ingredients : 2 augustus 2019 : Dr. Van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

17 uur geleden, Secret ingredients zei:

Slapen gaat goed tot ongeveer 3u30 en dan word ik wakker en kan ik nog heel moeilijk in slaap komen.?

Het enige wat goed voelt is wandelen, dus dat probeer ik dan af en toe te doen. Ben echt bang dat ik door té veel te doen iets mis doe. Maar te weinig doen is ook niet goed, want daar krijg je dan weer stramme spieren van, schijnt het. Pfff... Vrijdag opnieuw eerste werkdag, dus dan heb ik nog weinig keuze. ?

Ik ben ineens ook ontzettend bang dat mijn borsten te groot zullen zijn eens het verband eraf is. Ik dacht in het begin dat het de zwelling was maar heb de indruk dat die niet meer afneemt nu...?

Ik vind opeens ook dat mijn buik opnieuw gezwollen is, zou dat kunnen? ?

Misschien heb ik momenteel ook gewoon te veel tijd om na te denken ??

Ja dat slapen is echt een dingetje he.

We moeten er even doorheen.

Stuk wandelen kan prima hoor, beweging is juist goed voor je,  en voor de bloedsomloop, zolang je je armen netjes tegen je lijf houd  en het goed voelt, lekker blijven doen.

Dit advies komt vanuit mijn kliniek he, maar misschien denkt jou kliniek daar anders over.

Dus kan je voor de zekerheid checken. 

Maar ik ga er vanuit dat het wel een algemeen is advies is.  

Aangezien je je borstspieren niet belast?

Ja die eerste werkdag begrijpelijk dat je er tegen op ziet.  Je moet wel dan.

 

Heel spannend straks de borsten zien, misschien is het ineens even schrikken omdat je het gewend bent, dan is het zowieso ineens veel.  

Ik dacht ook woww wat flink, terwijl ik niet super veel cc’s heb(335cc) maar veel zwelling en vocht weg nu, en ben ze gewend aan het raken.  

Ze hadden van mij wel wat groter gemogen, maar groter paste gewoon weg niet.  Maar ze passen wel bij mijn figuur hoor.  Heel natuurlijk, zoals ik wilde.  

 

De zwelling in je buik, geen idee?

Bij mij trok het na een week weg en blijft weg ook eigenlijk.

Ben niet meer opgeblazen en dik??

En ja je hebt indd veel tijd om na te denken over alles en dat kan ook nadelig zijn en je onzeker maken. 

Bij twijfels gewoon altijd contact opnemen met de kliniek,  hun weten hoe en wat en kunnen je gerust stellen. 

Ik ben zowieso  zowat 24/7 met borsten bezig, veel led

Blijft voorlopig ook wel denk ik, de nieuwigheid he?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren mijn dames voor het eerst uitgepakt ?, want het drukverband mocht er eindelijk af nu de operatie 2 weken achter me ligt. Toch wel heel hard wennen, vind ik. En ze zitten zoals verwacht echt nog veel te hoog. Op zich niet lelijk, maar nog heel onnatuurlijk. 

Ik had een postoperatieve bh van het merk Anita aangeschaft in de maat 75D, zoals de pc had aangeraden. Ik droeg normaal altijd bhs met minimaal omtrek 80 dus vond 75 wel heel weinig.? Heb het dus nog eens laten nameten bij de lingeriezaak en het zou toch kloppen. Nu zit die bh me toch vást.... pfff drukt echt keihard op mijn maag. Dus allesbehalve comfortabel. 

Bovendien doen mijn borsten echt nog steeds superveel pijn ? (brandend en stekend gevoel, zoals bij een hele erge zonnebrand) Is dat wel normaal nog 2 weken postop? Ik lees van heel wat dames dat ze geen brandende boobies meer hadden na een paar dagen. 

Vandaag was ook mijn eerste werkdag maar mijn borsten waren net kanonskogels, zo hard! ? Kan ik daar iets tegen doen? Warmtecompressen of zo? Want die spieren willen maar niet ontspannen. Zucht... en ik die dacht dat ik na een week of 2 weer zou rondhuppelen. Not!  ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Secret ingredients zei:

Gisteren mijn dames voor het eerst uitgepakt ?, want het drukverband mocht er eindelijk af nu de operatie 2 weken achter me ligt. Toch wel heel hard wennen, vind ik. En ze zitten zoals verwacht echt nog veel te hoog. Op zich niet lelijk, maar nog heel onnatuurlijk. 

Ik had een postoperatieve bh van het merk Anita aangeschaft in de maat 75D, zoals de pc had aangeraden. Ik droeg normaal altijd bhs met minimaal omtrek 80 dus vond 75 wel heel weinig.? Heb het dus nog eens laten nameten bij de lingeriezaak en het zou toch kloppen. Nu zit die bh me toch vást.... pfff drukt echt keihard op mijn maag. Dus allesbehalve comfortabel. 

Bovendien doen mijn borsten echt nog steeds superveel pijn ? (brandend en stekend gevoel, zoals bij een hele erge zonnebrand) Is dat wel normaal nog 2 weken postop? Ik lees van heel wat dames dat ze geen brandende boobies meer hadden na een paar dagen. 

Vandaag was ook mijn eerste werkdag maar mijn borsten waren net kanonskogels, zo hard! ? Kan ik daar iets tegen doen? Warmtecompressen of zo? Want die spieren willen maar niet ontspannen. Zucht... en ik die dacht dat ik na een week of 2 weer zou rondhuppelen. Not!  ?

 

Kun je er niet naar laten kijken? Als is het maar door een verpleegkundige van de kliniek. Misschien kan ze je geruststellen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Secret ingredients zei:

Gisteren mijn dames voor het eerst uitgepakt ?, want het drukverband mocht er eindelijk af nu de operatie 2 weken achter me ligt. Toch wel heel hard wennen, vind ik. En ze zitten zoals verwacht echt nog veel te hoog. Op zich niet lelijk, maar nog heel onnatuurlijk. 

Ik had een postoperatieve bh van het merk Anita aangeschaft in de maat 75D, zoals de pc had aangeraden. Ik droeg normaal altijd bhs met minimaal omtrek 80 dus vond 75 wel heel weinig.? Heb het dus nog eens laten nameten bij de lingeriezaak en het zou toch kloppen. Nu zit die bh me toch vást.... pfff drukt echt keihard op mijn maag. Dus allesbehalve comfortabel. 

Bovendien doen mijn borsten echt nog steeds superveel pijn ? (brandend en stekend gevoel, zoals bij een hele erge zonnebrand) Is dat wel normaal nog 2 weken postop? Ik lees van heel wat dames dat ze geen brandende boobies meer hadden na een paar dagen. 

Vandaag was ook mijn eerste werkdag maar mijn borsten waren net kanonskogels, zo hard! ? Kan ik daar iets tegen doen? Warmtecompressen of zo? Want die spieren willen maar niet ontspannen. Zucht... en ik die dacht dat ik na een week of 2 weer zou rondhuppelen. Not!  ?

Oh wat fijn dat eindelijk dat drukverband af is!!

Ja onnatuurlijk, alles moet nog soepel worden en “vormen” natuurlijk.

Zijn nu nog 2 harde bijna beweegloze borsten?

Maar ben je er wel blij mee?  

Of moet je echt nog even wennen en denk je dat je het mooier vind als ze eenmaal wat natuurlijker zijn enzo..?

 

Die bh moet strak zitten.   Ik weet het is vervelend en heb ook beklag gedaan toen bij mn pc.  Maar mijn pc zij toen, hij moet echt strak zitten, en nee dat alles behalve comfortabel, maar het is dan ook geen normale bh wie mooi en comfortabel is.  

Dus je moet er echt even doorheen meis!

Wss ben je rondom ook wat voller/dikker door evt vocht? Dus zit het al strak.   En helemaal einde vd dag als je al

goed gegeten en gedronken hebt?

Bij mij was dat wel tenminste.  

Maar de 2e week raakte ik wel al dat overtollige vocht kwijt en werd alles weer slanker.   Dus de bh begon comfortabel te zitten. Overmorgen 4 weken po en de bh zit eigenlijk goed, nergens last meer van?

 

 

Super veel pijn heb ik zowieso niet echt gehad.  

Maar wel die eerste twee weken gloeiende/ branderige tepels en borsten met af entoe wat steken. 

Dat branderige/ stekende gevoel hield bij mij ook wel op na die 2 weken eigenlijk.  

Na die twee weken voelde het rustig van

binnen.

Heb wel erg last van jeukende borsten.  Eerst glom de huid van Mn borsten als een spiegel, en nu inmiddels lijkt het ene beetje droog/schubben achtig en dus erg jeukerig.    

Denk dat het misschien met rekken van de huid te maken heeft doordat het zo strak staat..??

Lijkt mij t meest logische??‍♀️

 

Die harde borsten moet je denk ik

echt mee dealen.  

Ik heb er naarmate ik steeds meer doe ook last van hoor.  

Na het auto rijden bijv, en dan vooral rechts, denk omdat je met rechts schakeld natuurlijk.   Maar gister was ik met de kids

in een attractie park, en dat is veel lopen natuurlijk gedurende de dag, en ondanks dat ik steeds ging zitten en wachten( ik ben nergens in gegaan) had ik toch harde borsten hoor.   

Je bent toch weer aktief en gebruikt je borstspieren.  En dan gaan even protesteren.  

En dat kan ook wel even duren zij mijn kliniek. 

Ik zelf doe er niks mee... ik zou gewoon als je thuis bent lekker gaan ontspannen op de bank en alles beetje laten rusten.  

Lekker warme douche ofzo. 

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoe gaat het nu met je meis?

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, MW1986 zei:

Hoe gaat het nu met je meis?

 

?

Hey

De pijn is draaglijker maar nog steeds aanwezig helaas. Ben intussen ook weer aan het werk dus veel tijd om erover na te denken heb ik gelukkig niet. 

Benieuwd wanneer ik écht pijnvrij zal zijn. En weer op mijn zij kan slapen. En een gewone bh aankan. Zucht...

Iedereen zegt ook dat je borsten elke dag nog zo erg veranderen. Dat is bij mij niet zo, heb ik het gevoel. Zien er volgens mij nog steeds hetzelfde uit als 2 weken geleden.... 

Zal nog maar wat geduld hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Secret ingredients zei:

Hey

De pijn is draaglijker maar nog steeds aanwezig helaas. Ben intussen ook weer aan het werk dus veel tijd om erover na te denken heb ik gelukkig niet. 

Benieuwd wanneer ik écht pijnvrij zal zijn. En weer op mijn zij kan slapen. En een gewone bh aankan. Zucht...

Iedereen zegt ook dat je borsten elke dag nog zo erg veranderen. Dat is bij mij niet zo, heb ik het gevoel. Zien er volgens mij nog steeds hetzelfde uit als 2 weken geleden.... 

Zal nog maar wat geduld hebben...

Ohh jeetje, heb je echt nog pijn?

Hoeveel weken PO ben jij ook alweer?

Ik heb dat echt niet hoor.  

Ik ben inmiddels 5,5 week po. 

Heb je het na gevraagd aan je pc wat dat kan zijn?

 

Ja dat werken is wel goede afleiding he?

Ik moet morgen weer beginnen, zie er wel tegen op, omdat ik zo moe ben.

Kan ook nog niet op mijn zij liggen.  

Heel klein beetje half op mn zij gedraaid en dan niet te lang.  

Het doet geen pijn maar het voelt heel vervelend en niet comfortabel, dus die wakkere nachten met draaien breken op.

Morgen 5:55 de wekker, en van 8:00 tot 17:00 aan t werk, dus word een lange dag met der vemoeidheid.

Hoe gaat het werken bij jou? 

 

Ik heb mijn eerste bhs gekocht afgelopen zondag.  80D? Wel beugeloze soft bh’s.  

Die zitten voor nu redelijk comfortabel. 

Beugel bh’s vind ik nog niet fijn dus die komen later wel. 

Nou meid ik kom van tubulaire borsten afwijking af en ik heb veel gehuild na de operatie omdat ik ze nog zo lelijk vond.

In dit proces moest ik veel geduld hebben zij de pc, want het kon lang duren voor ik mooie rondere borsten zou krijgen.

In geval van tubulaire borsten kon het zelfs wel tot een jaar duren voor het eind resultaat.   

Dat komt door de afwijking. 

Ik geloofde er allemaal niet in en zag niks veranderen en voelde me echt ongelukkig ermee.  

Tot vorige week... duidelijk verschil met week 4 en maandag was ik 5 weken.  

Een duidelijk zichtbare verandering in slechts een week tijd!!  

Mijn vertrouwen is even geboost en heb weer wat hoop en begin mijn borsten mooier te vinden en ben er nu blij mee. 

Dus heb geduld, hou vol... en maak elke week fotos!

?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.