Ga naar inhoud

Recidiva : 22 januari 2020 : Dr. Colpaert : AZ Monica


Aanbevolen berichten

Ik ben met 7 weken bij m’n PC geweest op m’n 6-weken-controle en hij wilde nog een keer prikken om toch nog te kijken of hij nog bloed/vocht uit mijn linker borst kon krijgen maar ook deze keer kwam er niets uit. Wel zei hij dat mijn linker borst al een enorme inhaalslag heeft gemaakt en dat is ook zo, ook deze borst voelt inmiddels al flink soepeler

 

Helaas heb ik dus wel een contactallergie, misschien van de lijm zei de verpleegkundige, en moet ik crème gaan smeren en pillen slikken om ervan af te komen. Zodra dat weg is mag ik siliconencreme gaan smeren en siliconenpleisters plakken om de littekens zo klein mogelijk te houden. Ze zijn nu echt heel mooi fijn, op sommige stukjes zelfs nauwelijks zichtbaar, en dat wil ik graag zo houden.

 

Hij heeft bevestigd dat ik alles weer mag en ik moet nu over een half jaar terug komen en dan kijken we of links helemaal bijgetrokken is en beide borsten uiteindelijk hetzelfde zijn. Voor die tijd zou hij toch geen actie ondernemen om iets te herstellen zei hij, dus ik wacht rustig af en ga voorlopig genieten van een zomer met strakke topjes en jurken met spaghettibandjes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Recidiva,

 

ik heb je beide berichten van de afgelopen dagen even gelezen. Vervelend die uitslag, ik hoop dat het snel verdwijnt. Lekker genieten straks van de zomer! 
ik moet ook wennen aan mijn kleinere borsten. Ik vind mijn buik nu opeens veel te dik en aanwezig. Dat viel eerst niet zo op. Daar moet ik nog iets aan doen. Mijn borsten zijn nog niet gelijk maar de pc zei dat dit over een half jaar ofzo helemaal bijgetrokken is. Ben benieuwd. Ik moet nu nog weken herstellen want ik heb een grote wond onder mijn linkerborst. Ik moet heel veel geduld hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.