Ga naar inhoud

Recidiva : 22 januari 2020 : Dr. Colpaert : AZ Monica


Aanbevolen berichten

Op 5-1-2020 om 16:47, Doe ik het of niet? zei:

Hoi @Recidiva

Jij sprak in het begin van je verhaal over de breedte van je borsten.

Ik heb net je foto's bekeken en mijn vorige borsten leken wel wat op die van jou.

Heb je dat ook met Dr. C. besproken? Ik betwijfel namelijk of hij iets aan die breedte kan doen.

Hopelijk maak ik het nu niet nog lastiger voor jou maar je kan er maar beter goed geïnformeerd in gaan.

?

Ik zal ondertussen eens kijken of ik een foto van mijn "dog ears" heb - dan stuur ik je die via een PB.

Dan kan je aan Dr. C. zeker vragen om dat te voorkomen. :48:

Dr. C hihi
Klinkt als een of andere serie op TLC :45: 

 

;) 
xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Daar ben ik nog een keertje met een vraag @Pixie1 en @Doe ik het of niet?. Het lijkt op dit moment wel of ik de enige ben die een bvk gaat doen! Weten jullie nog hoe laat je ongeveer weer naar huis mochten de volgende ochtend? Als ik het goed onthouden heb moest jij wachten op vervoer Pixie maar misschien weet je nog wel hoe laat je naar huis had gemogen, gewoon enkel zodat ik een beetje idee heb hoor. En doeikhetofniet, ik zou graag een foto van je dog ears hebben als dat mogelijk is. Mocht jij ook foto’s hebben, zeker van het liposuctie resultaat dan ben ik daar ook heel erg benieuwd naar Pixie!

 

Nog twee weekjes aftellen!

 

X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2020 om 21:48, Recidiva zei:

Hoi,

 

Daar ben ik nog een keertje met een vraag @Pixie1 en @Doe ik het of niet?. Het lijkt op dit moment wel of ik de enige ben die een bvk gaat doen! Weten jullie nog hoe laat je ongeveer weer naar huis mochten de volgende ochtend? Als ik het goed onthouden heb moest jij wachten op vervoer Pixie maar misschien weet je nog wel hoe laat je naar huis had gemogen, gewoon enkel zodat ik een beetje idee heb hoor. En doeikhetofniet, ik zou graag een foto van je dog ears hebben als dat mogelijk is. Mocht jij ook foto’s hebben, zeker van het liposuctie resultaat dan ben ik daar ook heel erg benieuwd naar Pixie!

 

Nog twee weekjes aftellen!

 

X

Hoi @Recidiva ik kreeg nog lunch en mocht dan rond 14u, denk ik, naar huis. 

Ik bezorg je dit weekend foto's van mijn "hondenoortjes". ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou het is gebeurd, bijna een half jaar na mijn eerste bericht hier zit het erop! Gisteren in alle vroegte reden wij naar Antwerpen. Ondanks dat het mistig was waren we keurig om kwart voor 7 bij het AZ Monica maar moesten daar nog ruim een half uur wachten voordat we bij de onthaal aan de beurt waren. Daarna ging alles in rap tempo, we mochten naar de eerste verdieping en daar werd mij verteld dat ik als eerste aan de beurt zou zijn, al om 9 uur. Op mijn kamer lag mijn operatiekleed al klaar, en na even wachten kwam de zuster alles opmeten, bloeddruk (iets te hoog van de spanning), zuurstofgehalte in het bloed en temperatuur. Ook kreeg ik steunkousen. Daarna was het wachten op de pc, die kwam en tekende alles af, vroeg nog welke maat ik het liefst wilde een grote C of een kleine C, hij tekende ook heel duidelijk af wat er nog aan vet weggehaald zou moeten worden onder de oksels. Daarna kreeg ik mijn operatiekleed aan, ik kon nog net een foto van de tekening maken toen de zusters al binnen kwamen, m’n kousen aan moesten en ik mee mocht naar de OK. M’n man nam afscheid bij de lift en ik werd met m’n bed naast de OK neergezet. Daar werd ik opgehaald door twee OK verpleegsters en moest ik zelf de OK inlopen en op de tafel gaan liggen met m’n armen uitgestrekt. Ik kreeg allerlei plakkertjes om m’n hartslag en temperatuur in de gaten te houden en de andere verpleegkundige prikte m’n infuus. Daarna kwam de anesthesist die eerst iets tegen de pijn gaf via het infuus en daarna m’n slaapmiddel. “Over 20 seconden slaap je” zei hij, “het voelt wat branderig maar geef je daar maar aan over”, en weg was ik. 

 

Ik werd wakker op de verkoeverkamer, eigenlijk omdat de mevrouw naast mij een beetje lawaai maakte toen zij wakker werd en iedereen daarop af vloog om haar te kalmeren. Het was rond tien voor 11 zag ik op de klok, ik kreeg een ijsje en werd naar m’n kamer gebracht. Via m’n infuus kreeg ik vocht en daarna werd regelmatig ook een nieuw zakje pijnstiller aangekoppeld. Daarnaast had ik twee potjes met drains die uit m’n verband kwamen, aan elke kant een en een zuurstofmaskertje. Regelmatig kwam de verpleging mijn bloeddruk, zuurstofgehalte en temperatuur opnemen. Deze keer was m’n bloeddruk erg laag wat wel gebruikelijk was na een operatie zeiden ze. Ook controleerden ze of ik geen zwelling had en of m’n doorbloeding goed was, door te kijken naar m’n tepels die door gaatjes in het verband zichtbaar waren. Voor de rest lieten ze me lekker liggen en heb ik heerlijk de rest van de dag gedommeld, dan weer geprobeerd wat te lezen of tv te kijken maar ik viel eigenlijk elke keer weer in slaap. Pijn had ik niet, het was wel gevoelig, zeker als ik bewoog en ik voel (nu nog) de zwelling aan de zijkanten maar met de pijnstilling gaat het allemaal erg goed. Ik had naast een polsbandje met mijn naam ook een blauw bandje gekregen omdat ik valgevaarlijk was. Ik mocht dus ook niet zomaar naar het toilet, niet dat het me gelukt was met al die slangetjes. ‘S avonds kon ik voor het eerst pas plassen, schijnt weleens moeilijker te gaan na een operatie, en mocht ik op de po-stoel. Een beetje duizelig ben ik af en toe wel geweest maar misselijk helemaal niet, heb totaal geen last van de narcose gehad.

 

Als avondeten kreeg ik een paar witte boterhammen met een bakje yoghurt en thee en om 6 uur kwam de pc nog kijken hoe het ging, hij vertelde dat hij rechts 360 gram en links 470 gram had weggehaald, het verschil was groter dan hij vooraf dacht. Ook bij het vet uit m’n oksels was er een verschil, links was meer verwijderd. Daar was het gaatje voor mijn liposuctie boven in m’n oksel gemaakt en aan de rechterkant onderin zei hij. Die nacht heb ik best redelijk geslapen, werd wel een paar keer wakker, ook vanwege de controles maar met de hoofdsteun wat omhoog en ook m’n benen iets, ging het niet onaardig. Thuis heb ik helaas geen verstelbaar bed, dus ben benieuwd of dat straks ook nog zo gaat op m’n rug.

 

Vanmorgen kreeg ik nu een paar bruine boterhammen met koffie als ontbijt en kwam de pc weer langs en na goedkeuring mocht ik opgehaald worden. De verpleegsters koppelden mij daarna los, m’n infuus eruit en de drains - deze keer had de pc wel eerst het vacuum eraf gehaald. Ik kan mij nog goed herinneren dat dit bij mijn eerste bvk ruim 30 jaar geleden niet gedaan was en dat het verwijderen van de drains erg veel pijn deed. Nu was dat dus stukken minder pijnlijk, de drains staken ook onder mijn borsten in mijn lijf en niet net als toen langs de onderkant van m’n borsten en onder m’n oksels eruit. De drains zaten met een hechtinkje vast dat losgemaakt werd, het verband mocht eraf en de watjes die allemaal vastgeplakt zaten werden zo goed mogelijk met een steriel middeltje natgemaakt zodat ze weggepakt konden worden. Ik heb even snel wat foto’s gemaakt voor mezelf en toen mocht de sportbh aan en kon ik verder aankleden, met twee verbandjes er nog in voor eventueel vocht. De gaatjes van de drains werden afgeplakt met een pleister met een gaasje eronder. Daarna heb ik mezelf een beetje verder aangekleed en gewacht tot mijn man er weer was.

 

Met een controle afspraak voor volgende week en een recept voor pijnstilling mee mocht ik weer naar huis. Het zit erop! Zonder kleding aan vind ik het er nog maar eng uitzien met hele kleine tepels en hoop ik dat het allemaal weer mooi rond wordt als het herstelt en de zwelling afneemt. Met kleren aan bevallen de vormen mij heel erg goed, geen strak getrokken T-shirt meer maar gewoon een mooie golvende lijn! Heerlijk! Straks kan ik ook iets straks aan en hoeft het niet meer allemaal oversized!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Recidiva. Wat fijn dat je er weer bent. En wat een fantastisch gedetailleerd verslag. Daar zullen veel dames wat aan hebben. En wat leuk om te horen dat je al zo blij bent met de eerste resultaten.

Ik moet toegeven dat ik wel een beetje jaloers ben dat dr. C. nu wel meteen wat aan de oksels doet. Maar goed voor de dames na mij. 

Nu heel goed voor je laten zorgen, veel rusten en slapen, veel drinken (brandnetel thee helpt bij het afvoeren van vocht) en voorzichtig zijn met je bewegingen.

Voor constipatie en niet op je rug kunnen slapen heb ik ook nog tips. Oh ja, en neem je pijnstilling ook voor de pijn komt opzetten (ook 's nachts). Mocht je daar problemen mee krijgen dan kan @best_boobieeen medicatie schema opstellen, maar contact met dr. C is de eerste hulplijn uiteraard.

Veel succes met je herstel en bedankt voor je uitgebreide verslag. En gefeliciteerd met je 2de bvk. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn eerste nacht thuis ging stukken minder, ik kan m’n draai nog absoluut niet vinden en was ook vergeten om nog pijnmedicatie in te nemen voordat ik ging slapen. Dat had ik dus niet moeten doen, werd wakker met een enorme hoofdpijn, lag redelijk plat op m’n rug en had het gevoel dat al het vocht naar m’n hoofd was gegaan. Heb toen maar gelijk mijn pillen genomen en er nog twee kussens bijgepakt om wat hoger te liggen met m’n hoofd, alleen kreeg ik dan last van m’n nekspieren als m’n hoofd een kant op viel tijdens het slapen. Daar moet ik dus nog echt even een oplossing voor zoeken om dat 6 weken vol te houden. 

 

Ik ga zo meteen eens voorzichtig proberen de rest van m’n lijf te wassen, zag dat er nog geel ontsmettingsmiddel op m’n arm zat en denk dat ik het ook niet kan laten om nog eens voorzichtig te spieken hoe het er nu uitziet. Heb een beetje angst dat er niets meer van m’n borsten over is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Recidiva zei:

Nou mijn eerste nacht thuis ging stukken minder, ik kan m’n draai nog absoluut niet vinden en was ook vergeten om nog pijnmedicatie in te nemen voordat ik ging slapen. Dat had ik dus niet moeten doen, werd wakker met een enorme hoofdpijn, lag redelijk plat op m’n rug en had het gevoel dat al het vocht naar m’n hoofd was gegaan. Heb toen maar gelijk mijn pillen genomen en er nog twee kussens bijgepakt om wat hoger te liggen met m’n hoofd, alleen kreeg ik dan last van m’n nekspieren als m’n hoofd een kant op viel tijdens het slapen. Daar moet ik dus nog echt even een oplossing voor zoeken om dat 6 weken vol te houden. 

 

Ik ga zo meteen eens voorzichtig proberen de rest van m’n lijf te wassen, zag dat er nog geel ontsmettingsmiddel op m’n arm zat en denk dat ik het ook niet kan laten om nog eens voorzichtig te spieken hoe het er nu uitziet. Heb een beetje angst dat er niets meer van m’n borsten over is.

Oh jee. Wat jammer dat je slecht geslapen hebt. Ik sliep met een voedingskussen, daarop een klein kussen en dan nog een groter kussen en onder mijn knieën nog een kussen zodat je op je rug blijft liggen. Ik heb foto's van die constructie, als je wil.

Je pijnstiller moet je echt om de 4 uur nemen ook als je nog geen pijn hebt. Ik zette er 's nachts mijn wekker voor. Dan at ik een boterhammetje of een koekje en nam de pijnstiller in. Ik legde het klaar op mijn nachtkastje. 

Ik begrijp je nieuwsgierigheid maar ik zou toch voorzichtig zijn om te gaan kijken. Dat je niks beschadigd bedoel ik. Heb jij niet het advies gekregen om er een week niet aan te komen? ? Als je toch gaat kijken hoop ik dat je blij zal zijn.

Ik wens je voor vannacht een betere nachtrust.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief dat je zo bezorgd bent, het gaat goed met me hoor en ik doe niets wat niet mag. Ik heb afgelopen nacht iets beter geslapen, heb met een oud dekbed een soort rolletje gemaakt waar ik in kan liggen en dan voelt het toch een beetje alsof ik op m’n zij lig. Ik heb inderdaad al een keer ergens een foto zien langskomen van jouw constructie, nu met dit rolletje lijkt het een beetje op jouw voedingskussens. Kijken kan ik niet laten, ik zit er ook veel aan te voelen, gewoon door m’n kleren heen hoor, ik wil geen infectie oplopen, maar ik moet erg wennen aan m’n nieuwe boobies, kijk iedere keer in de spiegel naar m’n silhouet, voel me echt wel superslank ineens!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels weer op controle geweest bij de PC. Het gaat op zich goed, mag weer douchen wat ik dan ook gelijk gedaan heb en de kleintjes mogen elke dag een uurtje buiten spelen. Er komt ook alweer een beetje rondere vorm in heb ik het idee. Wel heb ik een gigantische bloeduitstorting links waardoor ik eerder terug moet op controle. Als het over twee weken nog zo erg is dan gaat de spuit erin en gaat hij het leeg trekken zei hij ?  Zo’n ergere bloeding zou komen doordat het de tweede bvk is. Ben ook nog wel erg gezwollen, zeker m’n flanken door de liposuctie, waarbij het vocht en dus ook de bloeduitstorting zakt naar m’n rug en onder m’n bh band. Duimen maar dat m’n lichaam het zelf kan wegwerken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleintjes ... :45: Wat een schattige benaming.

Fijn dat het toch vooral goed gaat.

Wat sneu van die bloeduitstorting. Hopelijk trekt het snel weg.

Je hebt natuurlijk ook wat extra's laten doen met die liposuctie.

Ik duim dat je lichaam aan de slag gaat.

 

En hoe gaat het met je pijn?

Hoe gaat de pijn van je liposuctie?

En het slapen, hoe gaat dat?

 

Doe nog maar lekker rustig aan. 

En ben je nog steeds blij van je 2de BVK?

 

Prettig weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit is ook wel van die liposuctie maar die zwelling/bloeduitstorting is best pijnlijk en ik heb nu ook al een paar dagen wat verhoging. Mijn linker borst is echt behoorlijk pijnlijker dan rechts, daar is de zwelling veel minder. Links voelt echt aan als een hele harde schijf. Slapen gaat nu best goed, altijd op m’n rug, op m’n zij zou echt niet gaan door die zwelling onder mijn oksels. Ik hoop alleen dat links zich blijft gedragen en dat het niet gaat ontsteken ofzo. 

 

Ik weet dat jij deze optie nog steeds hebt, en met de foto’s die ik van jou gezien heb zou ik het zeker aan durven. Mijn rechterkant gaat namelijk echt heel goed en die is qua pijn en zwelling ook prima uit te houden. Het is puur dat er bij links aanzienlijk meer weggehaald is zowel van de borst als onder de oksel en omdat het de tweede bvk is zei hij, daardoor zou ik nu meer last van bloeduitstortingen hebben. 

 

Ik heb een verhaal gelezen hier van iemand die wakker werd en vond dat ze Frankenstein tietjes had, dat gevoel heb ik ook nog wel een beetje, het was zeker geen liefde op het eerste gezicht. Mede doordat ik door die zwelling aan de zijkanten een beetje vierkant bovenlijf heb en het echt blauw/zwart/geel/groen ziet. Maar ik heb er inmiddels wel meer vertrouwen in dat de vorm terug gaat komen en het dan echt een enorme verbetering gaat zijn. Ook die doorlopende borstkwabben onder m’n armen zijn echt weg, ondanks de zwelling kan ik dat nu al wel zien. Het voelt ook al alsof er echt een kilo van m’n schouders af is en met kleren aan vind ik het al echt heel mooi, met hele mooie zachte rondingen.

 

Nu inderdaad nog steeds maar rustig aan doen en duimen dat het links een beetje rustig wordt.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Recidiva

Ik hoop echt dat je herstel verder vlot gaat verlopen.

Ja, de wonden zijn wel even schrikken om aan te kijken. Dat vond ik in eerste instantie ook.

 

Ik ben blij dat jij toch ook al blij bent.

 

Misschien laat ik er ooit nog wat aan doen; maar ik denk dat ik ze dan één voor één zou laten doen.

Mocht het resultaat dan tegen vallen dan is het maar aan één kant.

 

Prettige zondagavond nog en hopelijk gaat de bloeduitstorting en de pijn snel weg.

:48:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels ben ik alweer drie weken verder en alles gaat nog steeds goed. M’n bloeduitstorting is inmiddels al veel lichter opgekleurd, de zwelling lijkt iets afgenomen maar de harde schijf aan de zijkant van mijn linker borst zit er nog wel. Links oogt door de zwelling ook nog iets groter en hoger dan rechts. Dat zal wel echt z’n tijd nodig hebben. De lijm begint los te komen en hangt er op sommige stukken half bij. Hoewel ik iemand ben die heel erg graag aan dat soort dingen gaat zitten plukken blijf ik hier keurig vanaf. Vanaf volgende week ga ik weer terug werken, ik moet zeggen dat dit thuis zitten wel bevalt eigenlijk, maar eerst nog even terug op controle. Het zou me tegenvallen als hij de bloeduitstorting nog leeg wil trekken, volgens mij doet m’n lichaam het zelf al best goed.

 

Ondertussen heb ik ook alweer afgesproken met vriendinnen en familie en ik vind het verbazingwekkend dat niemand het in de gaten lijkt te hebben. Maar heel weinig mensen weten ervan af bij mij en het lijkt ook verder niemand op te vallen dus. Zelf ben je er zo ongelooflijk veel mee bezig, vooraf ben je er ongelukkig van, vind je dat niets staat. En nu kijk ik weer iedere dag in de spiegel en probeer ik het herstel vooruit te kijken. Bijna alle kleding die niet strak over m’n hoofd aan en uit moet heb ik al gepast om te kijken hoe het nu staat. Yes, ik heb weer een taille, m’n truien kunnen vanaf nu zelfs een maat kleiner lijkt het wel. Het zal vast ook wel komen doordat het winter is en in een trui valt het allemaal wat minder op natuurlijk. Strakke truitjes durf ik nog niet aan te trekken. Misschien dat mensen tegen de zomer gaan denken dat ze wat zien aan mij, ik ben benieuwd. Het wordt vanaf nu wel opletten op m’n taille trouwens haha, die moet nu wel blijven!

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Recidiva zei:

Inmiddels ben ik alweer drie weken verder en alles gaat nog steeds goed. M’n bloeduitstorting is inmiddels al veel lichter opgekleurd, de zwelling lijkt iets afgenomen maar de harde schijf aan de zijkant van mijn linker borst zit er nog wel. Links oogt door de zwelling ook nog iets groter en hoger dan rechts. Dat zal wel echt z’n tijd nodig hebben. De lijm begint los te komen en hangt er op sommige stukken half bij. Hoewel ik iemand ben die heel erg graag aan dat soort dingen gaat zitten plukken blijf ik hier keurig vanaf. Vanaf volgende week ga ik weer terug werken, ik moet zeggen dat dit thuis zitten wel bevalt eigenlijk, maar eerst nog even terug op controle. Het zou me tegenvallen als hij de bloeduitstorting nog leeg wil trekken, volgens mij doet m’n lichaam het zelf al best goed.

 

Ondertussen heb ik ook alweer afgesproken met vriendinnen en familie en ik vind het verbazingwekkend dat niemand het in de gaten lijkt te hebben. Maar heel weinig mensen weten ervan af bij mij en het lijkt ook verder niemand op te vallen dus. Zelf ben je er zo ongelooflijk veel mee bezig, vooraf ben je er ongelukkig van, vind je dat niets staat. En nu kijk ik weer iedere dag in de spiegel en probeer ik het herstel vooruit te kijken. Bijna alle kleding die niet strak over m’n hoofd aan en uit moet heb ik al gepast om te kijken hoe het nu staat. Yes, ik heb weer een taille, m’n truien kunnen vanaf nu zelfs een maat kleiner lijkt het wel. Het zal vast ook wel komen doordat het winter is en in een trui valt het allemaal wat minder op natuurlijk. Strakke truitjes durf ik nog niet aan te trekken. Misschien dat mensen tegen de zomer gaan denken dat ze wat zien aan mij, ik ben benieuwd. Het wordt vanaf nu wel opletten op m’n taille trouwens haha, die moet nu wel blijven!

Wat goed dat het zo goed met je gaat!! 
Ben benieuwd hoe je controle gaat verlopen. 
 

Haha, nu wordt het oppassen ?

Straks lekker showen, nu eerst goed herstellen. Prima geregeld zo een bvk in de winter :35: 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Recidiva

 

Leuk weer wat van je te lezen.

En wat je schrijft dat zou ik ook geschreven kunnen hebben. ?

 

Toen ik het na mijn BVK aan sommige mensen vertelde kreeg ik vaak de reactie "Oh, had jij grote borsten dan?". Je kleedt je er natuurlijk naar. Dr. C. zei toen ook tegen mij dat ik het goed verborg met oversized kleding.

Wacht maar tot je in de lente wat strakkere dingen gaat dragen - dan zullen ze je vragen "hey, ben jij afgevallen?". En dan kan je glimlachen want jij weet natuurlijk wel wat er nu nog onder je dikke wintertrui verborgen zit, he. :125::4:

 

Ik was ook heel blij mijn taille terug te zien. :43:

 

En wat die harde schijf betreft - dat had ik ook (nog tot een jaar na de BVK) - niet om je bang te maken maar dat heeft tijd nodig om te verdwijnen. En ik had niet eens een liposuctie erbij.

 

Veel succes nog met je verdere herstel en genieten van die kleinere boobies.

 

:48:

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik dacht dat het weer eens tijd werd voor een update. Ik ben nu 5 weken po en de genezing gaat voorspoedig. Met de tussencontrole bij dr. C. heeft hij toch nog tot twee keer toe geprobeerd om met een injectienaald mijn bloeduitstorting links leeg te trekken, ondanks dat ik dacht dat hij dat niet meer ging doen. Het lukte hem ook niet om er iets uit te krijgen. Gelukkig had hij gelijk toen hij zei dat ik er niets van ging voelen. Doordat links nog veel harder is, zijn m'n borsten niet helemaal gelijk, rechts is veel soepeler al en daardoor ook al ronder. M'n rechter tepel lijkt ook net iets hoger te zitten (nog). Hij garandeerde me dat ik uiteindelijk twee gelijke borsten ga krijgen en daar vertrouw ik dan ook maar op. 

 

De lijmresten brokkelen eraf en daarmee vallen ook wat korstjes weg en zie ik mooie dunne littekens. Aan de zijkanten zitten nog stukjes van de oude littekens van mijn allereerste bvk, die werden destijds gelijk dik. Ik hoop dat dat nu niet weer gaat gebeuren. Ik heb ook al bh's zitten passen, heb verschillende maten besteld omdat ik zo verschrikkelijk nieuwsgierig ben wat het nu uiteindelijk gaat zijn. 85C lijkt vooralsnog te passen maar ik merk wel dat ik nu liever zonder beugels heb. Misschien dat dat weer komt als ik weer een paar maanden verder ben. Voorlopig loop ik nog in die zwarte van jou @Doe ik het of niet?, hij zit prima! 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Recidiva zei:

Ik dacht dat het weer eens tijd werd voor een update. Ik ben nu 5 weken po en de genezing gaat voorspoedig. Met de tussencontrole bij dr. C. heeft hij toch nog tot twee keer toe geprobeerd om met een injectienaald mijn bloeduitstorting links leeg te trekken, ondanks dat ik dacht dat hij dat niet meer ging doen. Het lukte hem ook niet om er iets uit te krijgen. Gelukkig had hij gelijk toen hij zei dat ik er niets van ging voelen. Doordat links nog veel harder is, zijn m'n borsten niet helemaal gelijk, rechts is veel soepeler al en daardoor ook al ronder. M'n rechter tepel lijkt ook net iets hoger te zitten (nog). Hij garandeerde me dat ik uiteindelijk twee gelijke borsten ga krijgen en daar vertrouw ik dan ook maar op. 

 

De lijmresten brokkelen eraf en daarmee vallen ook wat korstjes weg en zie ik mooie dunne littekens. Aan de zijkanten zitten nog stukjes van de oude littekens van mijn allereerste bvk, die werden destijds gelijk dik. Ik hoop dat dat nu niet weer gaat gebeuren. Ik heb ook al bh's zitten passen, heb verschillende maten besteld omdat ik zo verschrikkelijk nieuwsgierig ben wat het nu uiteindelijk gaat zijn. 85C lijkt vooralsnog te passen maar ik merk wel dat ik nu liever zonder beugels heb. Misschien dat dat weer komt als ik weer een paar maanden verder ben. Voorlopig loop ik nog in die zwarte van jou @Doe ik het of niet?, hij zit prima! 

 

Fijn om te horen @Recidiva dat alles zo voorspoedig verloopt en dat de BH van pas komt.

Wat eng dat Dr. C. je nog heeft zitten prikken met een naald om die bloeduitstorting weg te halen. Heb je er nog veel pijn van? En is de verkleuring al weggetrokken?

Ja; dat vertrouwen hebben in je PC is wel een dingetje. Maar komt vast helemaal goed.

Het ziet er in ieder geval al super uit.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Een mijlpaal, 6 weken po en ik zou weer alles mogen vanaf dit moment. Ik kan echter nog zeker niet alles, mijn armen omhoog strekken gaat echt nog niet helemaal bijvoorbeeld. Wel heb ik inmiddels mijn slaapconstructie weggehaald en draai ik weer van zij naar zij. Daarbij merk ik wel dat het niet prettig is als ik mijn arm dan op mijn borsten laat steunen en het rare is dat ik nu dus de hele tijd op mijn rug wakker word terwijl ik eerst niet op mijn rug kon slapen.

 

De verkleuring is wel al een eind weg, waar de grootste blauwe plek zat onderaan mijn linker borst lijkt het alleen nog wat grauwig van kleur. Er is nog steeds wel een duidelijk verschil in beide borsten en hoogte van de tepel, ik blijf voorlopig hopen dat dit nog bij gaat trekken zodra ook de linker borst nog meer versoepelt. 

 

Ik heb nu wel wat nieuws, sinds iets meer dan een week ofzo heb ik allemaal rode bultjes, een soort pukkeltjes of blaasjes. Het begon langs de littekenrand onder mijn linker borst en inmiddels lijkt het te verspreiden en krijg ik ze ook onder de andere borst. Ik dacht nog misschien is het zweet uitslag, maarja, zweten onder m'n borsten doe ik nu eigenlijk niet meer want hangen doen ze niet meer. Of dat het uitslag zou zijn van m'n siliconencreme die ik al een paar keer gesmeerd had, maar jeuken doet het niet echt, soms een klein beetje, en dat zou ik dan verwachten bij een allergische reactie. Ook nu ik dus al een aantal dagen niets meer smeer wordt het nog wel erger. Ik heb het idee dat het van de oplosbare hechtingen komt. Gelukkig volgende week nog een keer op controle dus dan maar even navragen.

 

Ook heb ik nog wat andere bh's laten komen en daar lijkt de 85B weer het beste van te passen, ik denk dus dat het bij mij uiteindelijk een volle B, kleine C is. Al met al moet ik zeggen dat die overgang van groot naar nu ineens klein me toch zwaarder is gevallen dan ik van tevoren had ingeschat. Met kleren aan vind ik m'n silhouet echt zo waanzinnig veel mooier dan voorheen toen ik gewoon topzwaar was. Maar in m'n blootje heb ik wel het gevoel dat ze nu een beetje klein zijn. (Of misschien is de rest van mijn lijf eigenlijk wel te groot.) Ik weet niet hoe het zich verder nog gaat ontwikkelen maar ik verwacht niet dat het qua grootte nog heel erg gaat veranderen, wel nog qua vorm hoop ik. Nu heb ik natuurlijk 33 jaar geleden al een keer een bvk gehad en in die tussentijd waren ze ook weer vele maten groter geworden dus misschien dat het toch nog wel wat verandert. Voorlopig eerst maar eens aanzien en kijken hoe ik de zomer doorkom en me dan voel met minder bedekkende kleding aan. In ieder geval heb ik zeker niet dat euforische gevoel dat door velen hier omschreven wordt.

 

Door de tweede bvk heb ik nu aan de buitenste kanten van mijn beide borsten een soort van kraaienpootjes. M'n oude litteken loopt vanuit m'n borsten wat rechter door naar de zijkanten en het nieuwe litteken loopt daar naar boven toe. Het is wel apart, net alsof m'n borsten aan het glimlachen zijn en er dus kraaienpootjes verschijnen!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.