Skyler

Skyler : 22 juli 2019 : Dr. van der Pot : Kliniek Blooming

Recommended Posts

Hi @Skyler,

Hoe gaat het nu met je. Ik heb ook de 625cc full geadviseerd gekregen. Zijn ze bij jou dual plane of voor de spier geplaatst? En wat was je uitgangssituatie qua cup (dus voor de 1e bv)? En welke bh maat draag je nu? 

Hoi hoi, gaat super goed. Ik heb ze achter de spier. 14 cm breed. Had van mezelf a  kleine b 🙈. Me nieuwe maat is f. Klinkt veel maar toont als een d vind ik.😁. Ook toevallig jij ook 625 cc 😁. Worden vast prachtig!!!

Hai moon, vraagje ik ben 5 sept geweest en ben op een operatie datum aan het wachten. Ik wil tussen 9 en 13 dec onder het mes, maar hoor maar niks. Heb natuurlijk gebeld al een paar x maar ze bellen mij, als ze de OK dagen weten. 

Heb jij al iets gehoord , of wil jij pas het nieuwe jaar? Pfff ik heb er zin in, maar die onzekerheid of het gaat lukken tussen die data is wel irritant. Ik wil gaan plannen🤔nog maar 2 mnd voor ik onder het mes zou willen. 

Gr ssb 

Hey Meis,

Oehh spannend! Ik begrijp dat je niet kan wachten totdat je eindelijk een datum te horen krijgt. Dan is het gewoon echt officieel en gaat het echt gebeuren! Voor hoeveel cc ga je en wat heeft hij jou geadviseerd?

Ik laat het voor wat het is, vd Pot zei ook dat het zonde zou zijn om voor een kleine correctie weer te moeten gaan wisselen en daar ben ik het ook wel mee eens. Ik vergelijk mijn borsten telkens met die van andere en merk dat ik er steeds ongelukkiger of verdrietiger van ga worden. Ik heb in principe mooie borsten, maar ben er niet blij mee, ze zijn niet hoe ik ze wilde, maar over 10 jaar of eerder zal ik toch weer moeten wisselen dus hoop dat ik dan in goede handen bij hem ben en dat het wel lukt🙌🏼 Alhoewel ik er soms ook aan denk om ze gewoon er helemaal uit te halen, back to the basics...

xxxx

Nou ik ga dus niet bij blooming😞, vandaag gebeld en ze hebben pas vanaf januari tijd voor mij. Dit is dus echt balen, want ik moet gewoon het laten doen tussen 9 en 13 dec. Dit komt mij het beste uit, met mijn bedrijf en mijn vriend die vrij gaat nemen etc. 

Ik ben dus nu met spoed opzoek naar een goede kliniek die motiva ergonomix plaatst. Mij adviseerde hij de 500cc full. 

Je moet doen wat jou goed voelt. Als je er nu echt niet blij mee bent. Waar ben je niet blij mee dan?