Ga naar inhoud

Skyler : 22 juli 2019 : Dr. van der Pot : Kliniek Blooming


Aanbevolen berichten

Dag dames  van deze borstenforum :).

 

Ik wilde heel graag iets kwijt . Ben vorige week geopereerd en op advies (van mede een paar van jullie) bij deze chirurg gekomen. Na consult een heel fijn gesprek gehad !! Je moet zèlf uiteindelijk een goed gevoel hebben. En die was er meteen! Plus hij kon mijn probleem die ik hiervoor had verhelpen ?. (Stonden te ver van elkaar af) door meer cc en lipofilling nu mooier dan ik had mogen hopen , en is het resultaat zeer zeer tevreden . Nu al!!?.  Dankzij deze forum, bij deze chirurg gekomen . Mijn dank is groot ook aan jullie !!!!. Ben zo blij als een kind ??.

Hoe dichter bij de operatie datum hoe meer ik er tegenop zag?. Zo bang voor de pijn en lipo en vergroten....?. Maar helemaal nergens nodig voor geweest.

Na 1 dag po geen pijnstillers/paracetamol hoeven te gebruiken . Wat een verschil van herstel ook! Dat is denk ws dat het de 2e Keer is.

Nogmaals mijn dank.

 

Groetjes skyler?

 

 

PS hoop dat ik de topic goed heb geplaatst ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo blij dat ik daar geweest ben!  Mede ook dankzij @best_boobieen meer dames hier op dit forum. Voel me verder goed! En doe zo n  beetje alles weer. Ik heb nu nóg 3 weken vakantie, voor de zekerheid extra opgenomen (wat achteraf niet nodig was maar wel lekker ?) Je zal het meemaken na consult  3 sept!!!  Ben benieuwd wat jou eerste indruk zal zijn. ?. Spannend !

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey wat goed! Ik kan het mij nog herinneren.

Je hebt ook een foto laten zien toen. 

Hoe het was.

Ik ben heel blij voor je.

Wat voor prothese heb je nu en heb je al een foto gemaakt? Ben nu reuze benieuwd naar je resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jessi,

Is zo'n verschil! Ik van 375 cc eurosilicone naar motiva ergonomix 625 cc gegaan. Met een beetje  lipofilling boven in en tussen decolleté?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ?. Deze foto was 2 dagen na de operatie. Ze worden met de dag steeds zachter en gaan steeds meer zakken. Ook nog meer naar elkaar toe. 

 

Vond 625 cc heel veel klinken. En misschien te was. Maar kon het aardig hebben. Zo zie je maar dat cc niks zegt he ?

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis.

 

Wat een verschil zeg, ik begrijp dat je onwijs blij bent met je borsten! Het is volgens mij echt een kundige arts. Ben je ook naar extra high profiel gegaan als ik vragen mag? dat het 625cc is zie je echt niet, het staat echt heel mooi bij je lichaam!?

 

Ik heb vorig jaar een wissel gedaan, achteraf weer spijt dat ik niet bij vd Pot ben gegaan als ik dit zo zie. Mijn vertrouwen is goed beschadigd. Maar wie weet, 3 september mag ik ook op consult bij hem en ik hoop op het beste. ??

 

Geniet van je mooie vriendinnen!!!

liefss Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2019 om 17:58, Moontje95 zei:

Hey Meis.

 

Wat een verschil zeg, ik begrijp dat je onwijs blij bent met je borsten! Het is volgens mij echt een kundige arts. Ben je ook naar extra high profiel gegaan als ik vragen mag? dat het 625cc is zie je echt niet, het staat echt heel mooi bij je lichaam!?

 

Ik heb vorig jaar een wissel gedaan, achteraf weer spijt dat ik niet bij vd Pot ben gegaan als ik dit zo zie. Mijn vertrouwen is goed beschadigd. Maar wie weet, 3 september mag ik ook op consult bij hem en ik hoop op het beste. ??

 

Geniet van je mooie vriendinnen!!!

liefss Moon

Hey meis,

 

Ik heb niet de extra high maar de high. Dus de full ergonomix 625cc. Ik wilde eigenlijk de extra high maar deze die ik nu heb raadde hij mij aan met deze aantal cc's en breedte (14cm, Ik had 11 of 12cm) , ook door weinig vetweefsel kwamen wij hierop uit . ?. Anders zou je de randen boven erg zien.

Ben heel benieuwd je consult , denk wel dat je eruit zult komen?. schiet al op voor je! Kan/mag ik foto s van je zien? Of heb je ze niet?

 

Groetjes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2019 om 21:58, Moontje95 zei:

@Skyler ik heb je toegevoegd aan mijn album. Weet alleen niet meer hoe ik ze er op moet zetten. Dus voor foto’s nu na een jaar kan ik je alleen in pb sturen

Oké ik weet alleen niet zo goed hoe je foto's kan kijken bij andere ? of om mensen die te voegen aan album  ben ook zo'n dummy op dat gebied ?? ..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 14-8-2019 om 17:58, Moontje95 zei:

Hey Meis.

 

Wat een verschil zeg, ik begrijp dat je onwijs blij bent met je borsten! Het is volgens mij echt een kundige arts. Ben je ook naar extra high profiel gegaan als ik vragen mag? dat het 625cc is zie je echt niet, het staat echt heel mooi bij je lichaam!?

 

Ik heb vorig jaar een wissel gedaan, achteraf weer spijt dat ik niet bij vd Pot ben gegaan als ik dit zo zie. Mijn vertrouwen is goed beschadigd. Maar wie weet, 3 september mag ik ook op consult bij hem en ik hoop op het beste. ??

 

Geniet van je mooie vriendinnen!!!

liefss Moon

Grappig ik was er ook 3 september, in de avond

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2019 om 08:44, Nog even wachten zei:

Hi @Skyler,

 

Hoe gaat het nu met je. Ik heb ook de 625cc full geadviseerd gekregen. Zijn ze bij jou dual plane of voor de spier geplaatst? En wat was je uitgangssituatie qua cup (dus voor de 1e bv)? En welke bh maat draag je nu? 

Hoi hoi, gaat super goed. Ik heb ze achter de spier. 14 cm breed. Had van mezelf a  kleine b ?. Me nieuwe maat is f. Klinkt veel maar toont als een d vind ik.?. Ook toevallig jij ook 625 cc ?. Worden vast prachtig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 14-8-2019 om 17:58, Moontje95 zei:

Hey Meis.

 

Wat een verschil zeg, ik begrijp dat je onwijs blij bent met je borsten! Het is volgens mij echt een kundige arts. Ben je ook naar extra high profiel gegaan als ik vragen mag? dat het 625cc is zie je echt niet, het staat echt heel mooi bij je lichaam!?

 

Ik heb vorig jaar een wissel gedaan, achteraf weer spijt dat ik niet bij vd Pot ben gegaan als ik dit zo zie. Mijn vertrouwen is goed beschadigd. Maar wie weet, 3 september mag ik ook op consult bij hem en ik hoop op het beste. ??

 

Geniet van je mooie vriendinnen!!!

liefss Moon

Hai moon, vraagje ik ben 5 sept geweest en ben op een operatie datum aan het wachten. Ik wil tussen 9 en 13 dec onder het mes, maar hoor maar niks. Heb natuurlijk gebeld al een paar x maar ze bellen mij, als ze de OK dagen weten. 

 

Heb jij al iets gehoord , of wil jij pas het nieuwe jaar? Pfff ik heb er zin in, maar die onzekerheid of het gaat lukken tussen die data is wel irritant. Ik wil gaan plannen?nog maar 2 mnd voor ik onder het mes zou willen. 

 

Gr ssb 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Ssb zei:

Hai moon, vraagje ik ben 5 sept geweest en ben op een operatie datum aan het wachten. Ik wil tussen 9 en 13 dec onder het mes, maar hoor maar niks. Heb natuurlijk gebeld al een paar x maar ze bellen mij, als ze de OK dagen weten. 

 

Heb jij al iets gehoord , of wil jij pas het nieuwe jaar? Pfff ik heb er zin in, maar die onzekerheid of het gaat lukken tussen die data is wel irritant. Ik wil gaan plannen?nog maar 2 mnd voor ik onder het mes zou willen. 

 

Gr ssb 

Hey Meis,

 

Oehh spannend! Ik begrijp dat je niet kan wachten totdat je eindelijk een datum te horen krijgt. Dan is het gewoon echt officieel en gaat het echt gebeuren! Voor hoeveel cc ga je en wat heeft hij jou geadviseerd?

 

Ik laat het voor wat het is, vd Pot zei ook dat het zonde zou zijn om voor een kleine correctie weer te moeten gaan wisselen en daar ben ik het ook wel mee eens. Ik vergelijk mijn borsten telkens met die van andere en merk dat ik er steeds ongelukkiger of verdrietiger van ga worden. Ik heb in principe mooie borsten, maar ben er niet blij mee, ze zijn niet hoe ik ze wilde, maar over 10 jaar of eerder zal ik toch weer moeten wisselen dus hoop dat ik dan in goede handen bij hem ben en dat het wel lukt?? Alhoewel ik er soms ook aan denk om ze gewoon er helemaal uit te halen, back to the basics...

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Moontje95 zei:

Hey Meis,

 

Oehh spannend! Ik begrijp dat je niet kan wachten totdat je eindelijk een datum te horen krijgt. Dan is het gewoon echt officieel en gaat het echt gebeuren! Voor hoeveel cc ga je en wat heeft hij jou geadviseerd?

 

Ik laat het voor wat het is, vd Pot zei ook dat het zonde zou zijn om voor een kleine correctie weer te moeten gaan wisselen en daar ben ik het ook wel mee eens. Ik vergelijk mijn borsten telkens met die van andere en merk dat ik er steeds ongelukkiger of verdrietiger van ga worden. Ik heb in principe mooie borsten, maar ben er niet blij mee, ze zijn niet hoe ik ze wilde, maar over 10 jaar of eerder zal ik toch weer moeten wisselen dus hoop dat ik dan in goede handen bij hem ben en dat het wel lukt?? Alhoewel ik er soms ook aan denk om ze gewoon er helemaal uit te halen, back to the basics...

 

xxxx

Nou ik ga dus niet bij blooming?, vandaag gebeld en ze hebben pas vanaf januari tijd voor mij. Dit is dus echt balen, want ik moet gewoon het laten doen tussen 9 en 13 dec. Dit komt mij het beste uit, met mijn bedrijf en mijn vriend die vrij gaat nemen etc. 

 

Ik ben dus nu met spoed opzoek naar een goede kliniek die motiva ergonomix plaatst. Mij adviseerde hij de 500cc full. 

 

Je moet doen wat jou goed voelt. Als je er nu echt niet blij mee bent. Waar ben je niet blij mee dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.