Ga naar inhoud

Heanne : 5 augustus 2019 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Op 28-7-2019 om 18:48, Eviboobs zei:

Hoi Heanna,

 

Wat leuk en spannend! Ik wil over een tijdje ook graag een prothese wissel bij Selms laten doen. Een vraagje: de correctie van het litteken zit bij de prijs In? Of moet je apart betalen? Ik heb ook een litteken wat gecorrigeerd moet worden.. 

 

Alvast veel succes! 

 

Xx

 

Tijdens het consult liet ik mijn littekens zien en vroeg of dat nog lelijker ging worden, hij zei dat hij dat litteken weer mooi ging krijgen. Ik heb daar geen aparte prijsopgave van gehad. Ik hoop echt dat hij het kan wegsnijden want mijn littekens zijn echt erg lelijk. Ik begrijp nog steeds niet waarom vd weij zulke lange dikke sneden had moeten maken. Maar ook mijn huid zal er mee te maken hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook dat dit 

Op 31-7-2019 om 07:01, Heanne zei:

 

Tijdens het consult liet ik mijn littekens zien en vroeg of dat nog lelijker ging worden, hij zei dat hij dat litteken weer mooi ging krijgen. Ik heb daar geen aparte prijsopgave van gehad. Ik hoop echt dat hij het kan wegsnijden want mijn littekens zijn echt erg lelijk. Ik begrijp nog steeds niet waarom vd weij zulke lange dikke sneden had moeten maken. Maar ook mijn huid zal er mee te maken hebben. 

Lijkt mij ook dat dit gewoon bij de prijs inzit. Wordt vast mooi nu!

Vd wey van Boerhaave? Ik ben destijds door Koopman geopereerd van toen nog de Schevingen kliniek. Op zich heel goede PC. Maar hoorde later van vriendin die operatie assistent is, en met hem gewerkt heeft, dat hij niet zo heel netjes hecht. Het litteken is bij mij trouwens aan 1 kant lelijk. Kan me ook nog herinneren dat ik bij het dragen van zon band ook veel druk voelde bij dat litteken... Zal ook niet meegeholpen hebben.

 

Alvast veel succes met je operatie en een voorspoedig herstel gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit er weer op, vanmorgen om 8:00 werd ik als eerste geholpen door dr v selms. Hij kwam eerst langs om het af te tekenen. Ik zei tegen hem, plaatst ze aub zo dat ik het meest liftende effect heeft. Hij gaf aan dat ik weer mooie borsten zou gaan krijgen. En het litteken weer mooi zou maken. 

 

Nadat ik na de operatie wakker werd, keek ik gelijk onder de deken. Maar huh? Ik zag geen verschil met de vorige borsten en kreeg het meteen net als de eerste keer, de zenuwen of ze überhaupt wel groter zijn dan degene die ik had. En de verpleger deed de bh aan, en zag dat het litteken precies in de borstplooi viel. Oeps als dat zo blijft dan heb ik alsnog hangende borsten, ik was helemaal vergeten dat de borsten moeten indalen. 

 

Vorige keer leken het SpongeBob borsten, de protheses zaten hoog en tepels zaten onderaan. Maar na een aantal weken waren ze perfect. 

 

Ik heb nu gelijk een glooiende bovenpool, zie geen rare randen, maar heb nog niet goed kunnen zien. 

 

 

Ik dacht dat de rechterzijde ook gedraaid was, maar die was goed, terwijl ik duidelijk zag dat de ronding beneden weg was, maar was links die overdwars lag. 

 

Ik  had 2 kapsels. Een die om de protheses zat en daaromheen zat ook weer een kapsel waardoor het zo kon draaien. 

Ik vroeg of dat met deze ook zou kunnen en hij had dat nooit meegemaakt, maar bij de anatomische zag hij dat vaker. 

 

Pijn valt mee, vorige keer kon ik niks, nu moet ik echt mijzelf in acht nemen en 6 wk niks doen. 

 

Zodra het mogelijk is zal ik foto’s nemen. 

 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Heanne zei:

Het zit er weer op, vanmorgen om 8:00 werd ik als eerste geholpen door dr v selms. Hij kwam eerst langs om het af te tekenen. Ik zei tegen hem, plaatst ze aub zo dat ik het meest liftende effect heeft. Hij gaf aan dat ik weer mooie borsten zou gaan krijgen. En het litteken weer mooi zou maken. 

 

Nadat ik na de operatie wakker werd, keek ik gelijk onder de deken. Maar huh? Ik zag geen verschil met de vorige borsten en kreeg het meteen net als de eerste keer, de zenuwen of ze überhaupt wel groter zijn dan degene die ik had. En de verpleger deed de bh aan, en zag dat het litteken precies in de borstplooi viel. Oeps als dat zo blijft dan heb ik alsnog hangende borsten, ik was helemaal vergeten dat de borsten moeten indalen. 

 

Vorige keer leken het SpongeBob borsten, de protheses zaten hoog en tepels zaten onderaan. Maar na een aantal weken waren ze perfect. 

 

Ik heb nu gelijk een glooiende bovenpool, zie geen rare randen, maar heb nog niet goed kunnen zien. 

 

 

Ik dacht dat de rechterzijde ook gedraaid was, maar die was goed, terwijl ik duidelijk zag dat de ronding beneden weg was, maar was links die overdwars lag. 

 

Ik  had 2 kapsels. Een die om de protheses zat en daaromheen zat ook weer een kapsel waardoor het zo kon draaien. 

Ik vroeg of dat met deze ook zou kunnen en hij had dat nooit meegemaakt, maar bij de anatomische zag hij dat vaker. 

 

Pijn valt mee, vorige keer kon ik niks, nu moet ik echt mijzelf in acht nemen en 6 wk niks doen. 

 

Zodra het mogelijk is zal ik foto’s nemen. 

 

 

Wow dat je al zo snel online bent! Fijn dat de pijn meevalt.?

Zou het kunnen dat borsten minder hoeven in te dalen bij een tweede operatie? En dat ze dus meteen al lager zitten?

Hopelijk ben je straks blij met het resultaat. Voorspoedig herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Eviboobs zei:

Wow dat je al zo snel online bent! Fijn dat de pijn meevalt.?

Zou het kunnen dat borsten minder hoeven in te dalen bij een tweede operatie? En dat ze dus meteen al lager zitten?

Hopelijk ben je straks blij met het resultaat. Voorspoedig herstel gewenst!

 

Ik heb gisteren even snel in de spiegel gekeken, maar ik hoop niet dat ze al goed zitten.  Rechts zit beduidend hoger en de tepel lager dan links. En nu is het echt een hangborst die met grote zijn gevuld, de onderkant leeg en bovenop de bolling. Als ze al goed zouden zitten, dan ben ik niet blij. Maar ik weet van de vorige keer dat het toen ook pas na een aantal wk mooi zit. 

 

Ik heb niets geen pijn, gisteren al even centrum ingegaan, ik logeer bij mijn vriend in Amsterdam en die is aan het werk, dus verveel mij nogal. Ik moet echt opletten dat ik niets met mijn armen doe. Zo pijnloos is het al. 

 

Slapen gaat goed, wordt alleen steeds wakker op mijn zij en dat mag nog niet, dus eigenlijk kan je beter pijn hebben want dan laat je het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Heanne zei:

 

Ik heb gisteren even snel in de spiegel gekeken, maar ik hoop niet dat ze al goed zitten.  Rechts zit beduidend hoger en de tepel lager dan links. En nu is het echt een hangborst die met grote zijn gevuld, de onderkant leeg en bovenop de bolling. Als ze al goed zouden zitten, dan ben ik niet blij. Maar ik weet van de vorige keer dat het toen ook pas na een aantal wk mooi zit. 

 

Ik heb niets geen pijn, gisteren al even centrum ingegaan, ik logeer bij mijn vriend in Amsterdam en die is aan het werk, dus verveel mij nogal. Ik moet echt opletten dat ik niets met mijn armen doe. Zo pijnloos is het al. 

 

Slapen gaat goed, wordt alleen steeds wakker op mijn zij en dat mag nog niet, dus eigenlijk kan je beter pijn hebben want dan laat je het wel. 

Dus nog even geduld voor het echte resultaat. Hopelijk wordt het mooi! 

Fijn dat je zo weinig pijn hebt. Wel lastig om weinig te doen en niet te belasten lijkt mij. Ik lees van veel dames dat ze minder last hebben de tweede keer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een update,

 

pijn valt ontzettend mee, ik slik geen pijnstillers meer. Het is niet nodig. Nadeel is dan wel dat je denkt meer te kunnen dan wat mag. 

 

Verder is het nog niet goed in model, haha, ik weet het nog vd eerste keer, geduld en nog eens geduld. Dus ze worden vast weer zo mooi. Nu lijken het grote hangers. 

 

Wat mij ook opvalt is dat het soms als ik beweeg of opsta het net scheetkussens zijn. Ze maken echt geluid. Maar ook dat zal verdwijnen. 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update, net voor controle geweest. Alles was goed. Ik mocht zelfs snachts de bh al uit!

 

alleen... ik ben niet blij zoals ze er nu uit zien, ik dacht dat ze nog zouden veranderen en mooier werden. Maar volgs de arts blijft het zo en zitten ze al op de goede plek. Ik schrok daarvan en ik wist niet wat te zeggen. Ik heb meer volume bovenop iov de onderpool en daardoor hangen ze veel meer dat met de anatomisch gevormde. Ik wees hem er nog op dat de tepel rechts ook nog lager zat en hij zei dat was ervoor ook. Maar dat was het niet. 

 

Ik weet dat ik nu grotere en ronde protheses heb, maar ik dacht dat deze ook als een druppel zou vallen. 

 

Ik baal nu zo erg, precies gekregen wat ik juist niet wilde. En hoop echt dat ze nog veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Eviboobs zei:

Wat vervelend Heanne! Heb je nu de ronde motiva of de ergonomix? Vraag me af of het helemaal zo blijft. Moet toch nog zakken? Draag je nog zo'n band? En hoe is het met de 'scheetkussens?'

 

Xx Evi

 

Evi

 

ik heb ergonomics, omdat ik juist de druppelvorm zo mooi vind. Daarom schrok ik toen hij zei dat ze zo zouden blijven. 

 

De “scheten” zijn weg, haha, was zo raar joh dat geluid. 

 

Een band heb ik nooit gehad, alleen de bh vd kliniek en die mag ik al uit snachts. 

 

En ik dacht ook steeds dat ze nog moesten zakken, vooral omdat het litteken voorheen een halve cm boven de borstplooi zat, nu zit het precies in de plooi. Heel fijn want nu zie je er niets meer van. Maar daardoor hangen de borsten wel meer, alsof het liftende effect vd eerste bv is verdwenen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nutcracker zei:

Heb je foto's zodat we kunnen meekijken? Het kan zijn dat je verwachtingen misschien wat erg hoog waren, en dat je borsten ondanks dat ze niet perfect zijn geworden nog steeds heel mooi zijn

@Heanne

 

Ik zal foto’s nemen, ik heb wel een paar van na de operatie in een album gezet. Maar er staan nu nog foto’s in van de eerste bv. Zo had ik ze verwacht, maar dan voller zeg maar. 

 

Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog, maar ik had duidelijk gezegd wat ik niet wilde en zo is het nu precies. Daarom zit ik nu in de stress. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Heanne zei:

Evi

 

ik heb ergonomics, omdat ik juist de druppelvorm zo mooi vind. Daarom schrok ik toen hij zei dat ze zo zouden blijven. 

 

De “scheten” zijn weg, haha, was zo raar joh dat geluid. 

 

Een band heb ik nooit gehad, alleen de bh vd kliniek en die mag ik al uit snachts. 

 

En ik dacht ook steeds dat ze nog moesten zakken, vooral omdat het litteken voorheen een halve cm boven de borstplooi zat, nu zit het precies in de plooi. Heel fijn want nu zie je er niets meer van. Maar daardoor hangen de borsten wel meer, alsof het liftende effect vd eerste bv is verdwenen..

Oké dus het litteken lijkt goed, dat is dan wel fijn.

Geen band gedragen? Heb je voor de spier? 

Ik heb 17 Sept een eerste consult bij Selms, puur nog om te oriënteren. 

Mag ik meekijken in je album? Geen idee hoe dat werkt..

 

X Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2019 om 17:16, Nutcracker zei:

Heb je foto's zodat we kunnen meekijken? Het kan zijn dat je verwachtingen misschien wat erg hoog waren, en dat je borsten ondanks dat ze niet perfect zijn geworden nog steeds heel mooi zijn

@Heanne

 

Ik zal foto’s nemen, ik heb wel een paar van na de operatie in een album gezet. Maar er staan nu nog foto’s in van de eerste bv. Zo had ik ze verwacht, maar dan voller zeg maar. 

 

Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog, maar ik had duidelijk gezegd wat ik niet wilde en zo is het nu precies. Daarom zit ik nu in de stress. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2019 om 17:16, Nutcracker zei:

Heb je foto's zodat we kunnen meekijken? Het kan zijn dat je verwachtingen misschien wat erg hoog waren, en dat je borsten ondanks dat ze niet perfect zijn geworden nog steeds heel mooi zijn

@Heanne

 

Ik zal foto’s nemen, ik heb wel een paar van na de operatie in een album gezet. Maar er staan nu nog foto’s in van de eerste bv. Zo had ik ze verwacht, maar dan voller zeg maar. 

 

Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog, maar ik had duidelijk gezegd wat ik niet wilde en zo is het nu precies. Daarom zit ik nu in de stress. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto’s in openbaar album gezet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heanne

Ik begrijp wat je bedoelt. Je borsten zijn niet lelijk en ik denk dat als dit van nature was, je erg tevreden mag zijn. Maar na een kostbare ingreep verwacht je net wat extra, dat je boven de massa uit gaat springen.

Ik kan me ook voorstellen dat dit het maximale is wat er zonder lift bereikt kan worden. Als ik kijk naar de hoogte van je tepels t.o.v. je borstplooi en naar de vulling in je onderpool dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat je meer lift effect kan krijgen zonder de borstplooi te verlagen. Ze zijn iets ongelijk maar niet meer dan bij de meeste vrouwen, en minder ongelijk dan die van mij. Ik heb dat moeten accepteren, al lijken ze na m'n recente ingreep iets symmetrischer.

 

Lieve Heanne, lastig hoor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Nutcracker zei:

@Heanne

Ik begrijp wat je bedoelt. Je borsten zijn niet lelijk en ik denk dat als dit van nature was, je erg tevreden mag zijn. Maar na een kostbare ingreep verwacht je net wat extra, dat je boven de massa uit gaat springen.

Ik kan me ook voorstellen dat dit het maximale is wat er zonder lift bereikt kan worden. Als ik kijk naar de hoogte van je tepels t.o.v. je borstplooi en naar de vulling in je onderpool dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat je meer lift effect kan krijgen zonder de borstplooi te verlagen. Ze zijn iets ongelijk maar niet meer dan bij de meeste vrouwen, en minder ongelijk dan die van mij. Ik heb dat moeten accepteren, al lijken ze na m'n recente ingreep iets symmetrischer.

 

Lieve Heanne, lastig hoor.

 

 

Hi

 

als je zag hoe de borsten voor de wissel eruit zagen, dan begrijp je dat ik nu niet tevreden ben. Ik had toen namelijk wel een liftend effect en de tepels stonden ook hoger. De volume zat onderaan en dat gaf een liftend effect. Dat wilde ik nu dus weer, ik wilde geen bollere bovenpool en dat heb ik nu precies wel en dat geeft juist een hangend effect. Vandaar dat ik steeds dacht dat ze nog moesten zakken. Maar de chirurg was heel stellig dat het zo zou blijven en ja toen schrok ik nogal. 

 

Ik hoop dat het nog vocht is dat moet slinken. Want ik vind de rechterkant een stuk hoger en boller ogen dan links. 

 

Enja, als dit van nature was, dan zou ik zeker tevreden zijn hoor. Maar het heeft mij een hoop geld gekost. Maar ik baal ook dat ik maar kort van de vorige bv heb kunnen genieten. Ik was zo happy met de vorm, maar ze draaien steeds en deden ook pijn. En daar ben ik nu vanaf en dat was wel de belangrijkste reden. En ik denk dat ik het dan maar moet accepteren. In ieder geval zal niemand zien dat ik een bv heb gehad, ze hangen teveel. 

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Xxx heanne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Heanne zei:

als je zag hoe de borsten voor de wissel eruit zagen, dan begrijp je dat ik nu niet tevreden ben. Ik had toen namelijk wel een liftend effect en de tepels stonden ook hoger. De volume zat onderaan en dat gaf een liftend effect. Dat wilde i

Hi Heanna, 

 

Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Ik heb je oude foto's niet gezien. Toch op het eerste gezicht vind ik ze er wel mooi en heel natuurlijk uitzien. 

 

Ik vraag me af of je überhaupt ooit het effect dat je beoogt, met ronde protheses van Motiva krijgt. Volges mij moet je dan ook liften? Of anatomische prothese? Maar ja, de PC zou dat moeten weten, en de verwachtingen moeten managen. Snap wel in die zin dat je teleurgesteld bent.

 

Misschien durfde hij geen anatomische prothese aan? Je kunt toch precies berekend op welk punt je het meeste projectie (en dus 'lift') hebt. Wat zegt Selms hierover?

 

Bij jou is het dual plane geplaatst? Juist een band duwt de boel naar beneden toch? 

 

Succes Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomisch kon niet, ik had anatomisch en die draaiden dus steeds. Daarom moesten het ronde worden en de ergonomics zouden het zelfde effect geven. 

 

Ik moet het accepteren, jammer dat je de oude situatie niet kan zien. Ik zit zo te hannesen op mijn tel met deze site, want anders kon je de voorsituatie zien. Dan zie je dat ik veel mooiere borsten had. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.