Ga naar inhoud

Heanne : 5 augustus 2019 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Ruim 2 jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan. Maar het heeft altijd raar gevoeld,rechts was de laatste half jaar zeer pijnlijk en ik dacht dat de prothese gescheurd was of zo. Afgelopen week had ik ineens pijn aan de linkerborst en mijn borst zag er raar uit, mijn prothese is gedraaid. De bovenzijde zit nu onder de oksel en de borst is misvormt. Ineens bedacht ik mij, rechts is gedraaid! Daarom zit er een dikke rand en is de onderkant puntig ipv rond. Ik ben hiervoor al bij de chirurg geweest, want ik dacht dat ik overmatig kapsel had. Maar nu weet ik dat de prothese is gedraaid. 

 

As dinsdag ga ik weer naar de chirurg,al de 4e x want ik heb vanaf het begin al problemen gehad met de borsten. 

Ik hoop echt dat de chirurg ze weer goed kan draaien, een operatie kan ik mij wegens omstandigheden niet veroorloven, maar zo laten kan ook niet want ik heb erge pijn aan de rechterzijde. Al dik een jaar heb ik schouderklachten en slaapt en tinteld de rechterarm aldoor. Ik wist niet wat de oorzaak was, maar nu wijd ik het aan de gedraaide prothese. Ik baal echt, ik was heel blij met het resultaat, maar door de pijn heb ik nu spijt dat ik ooit een vergroting heb gedaan. 

 

Heeft iemand dit ook meegemaakt en is het goed gekomen? Ik heb anatomische protheses, en ik weet dat die konden draaien, maar tijdens het consult verzekerde de chirurg dat dit kwam door een te groot pocket,maar ik betwijfel of de chirurg dit gaat toegeven, en ik heb niets raars gedaan waardoor dit is veroorzaakt  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heanne, erg vervelend voor je ..

Als je chirurg de protheses terug kan draaien moet je het zeker laten doen hij/zij wil het in elk geval herstellen en neemt je klacht serieus ... Mocht later blijken dat terug draaien niet afdoende is en hij/zij neemt de verantwoordelijkheid dan niet omdat de pocket misschien te ruim is dan kun je nog altijd naar een andere pc gaan voor een second opinion en deze bij jou pc neerleggen ...

 

Hopelijk is dit voldoende en hoeft de grootte van je pocket niet aangepast te worden, dit bespaard je dan mooi een ingreep ..

 

Hier adviseren ze altijd om in zo’n geval je sport bh of po bh weer aan te trekken om je borsten rust en stabiliteit te gunnen, dit zou je in elk geval al kunnen doen en ook na het terug draaien nog enige tijd ...

 

Ik heb ronde protheses en had ook een gedeeltelijk gedraaide prothese, de zijkanten krulden om naar achteren in de rechterborst, maar omdat ze er al 16 jaar in zaten, slijtage vertoonden en ook behoorlijk uitgezakt waren (ze zaten voor de spier) heb ik beide protheses laten vervangen en dual plane laten plaatsen .. 

 

Ik kan je dus niet vertellen of dat terug draaien effectief is ...

 

Wat het draaien op zich betreft, mij lijkt toch dat door beweging elke keer weer een bepaalde druk op de prothese komt te liggen, onder de spier heb je daar vooral last van, als je veel repeterende herhalende bewegingen maakt dan kan het gebeuren dat een prothese gaat verschuiven of draaien, met een ronde prothese is die kans uiteraard ook aanwezig maar daar zie je het niet bij aan de vorm van je borst, misschien iets om mee te nemen het gesprek in voor het geval dat er een ingreep zit aan te komen ... Dan kun je in elk geval nog kiezen voor een ronde prothese en dan heb je dat probleem niet meer ... Mocht die zich draaien dan blijft de dikte rondom gelijk ...

 

Heel veel succes, Sjuul ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toendertijd gekozen voor anatomisch omdat ik een platte borstkas had en je de ribben zag, door de lengte was dit na de vergroting meteen mooi vol. En met ronde zou dit minder zijn. Ik had ook erge hangborrsten, en die zijn door de anatomisch protheses erg gelift, ben bang dat ik een lift moet en dat wilde ik ook niet, ik was echt tevreden met het resultaat. Ik hoop echt dat hij ze recht kan draaien. Maar geen idee of dat zo ter plekke gaat lukken. 

 

Bedankt voor je berichtje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over een lift ..

Met de ronde protheses is zoveel variatie mogelijk in projectie en doorsnee alsook in de vastheid van de gel in de protheses dat ze hiermee ook een hele mooie druppelvorm kunnen maken .. Het liftende effect kan vaak al bereikt worden door wat meer inhoud in de borst te stoppen, maar dat is nu allemaal “nog” niet aan de orde ..

Hopelijk heb je dit alles niet nodig en gaat het draaien goed ... 

Ze kunnen tegenwoordig zoveel dat moet ook vast lukken ...

 

Wat je schouderklachten betreft, ben je daar al eens voor bij een fysio therapeut geweest? Tintelen kan erop duiden dat er in je schouder iets van een spier of zenuw bekneld zit, dit hoeft echt niet met je prothese in verbinding te staan ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben helaas niet verzekerd voor fysio. Maar de pijn komt van het oksel borstgebied, en daar staat de huid ook gespannen. Ieder geval hoop ik dat hij het ter plekke kan verhelpen. 

 

De linker is nu weer recht, maar als er druk op komt, dan voel en zie ik hem verschuiven :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Heanne zei:

Ben helaas niet verzekerd voor fysio. Maar de pijn komt van het oksel borstgebied, en daar staat de huid ook gespannen. Ieder geval hoop ik dat hij het ter plekke kan verhelpen. 

 

De linker is nu weer recht, maar als er druk op komt, dan voel en zie ik hem verschuiven :(

Dat lijkt er toch echt op dat je pocket dan te ruim is of dat er flink wat vocht inzit dan schijnt het ook te schuiven. Vocht kan ook de gespannenheid onder je oksel verklaren en daarmee waarschijnlijk ook de pijn ..

 

 

Heb je al een echo laten maken van je borst? Je huisarts kan je hiervoor een verwijzing geven en tegenwoordig gaat dat allemaal heel snel en heb je meteen bij de echo ook je uitslag gesprek ..

Met een beetje geluk heb je dat achter de rug voordat je naar je pc gaat ..

 

Als er sprake is van vocht dan kan dat duiden op een ontsteking in je borst, die zal dan eerst behandeld moeten worden voordat er iets anders kan gebeuren ..

 

Misschien moeten we @best_boobie eens erbij halen, die heeft best veel verstand van dit soort zaken ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

oef is wel echt een nachtmerrie ik dacht als we de 6 weken door zijn dan zijn we safe maar ik lees dat jij al 2 jaar geleden een vergroting hebt gehad en dat het nu pas draait tjeetje, rot voor je hoop dat ze je kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎1‎-‎2019 om 22:58, Heanne zei:

Ruim 2 jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan. Maar het heeft altijd raar gevoeld,rechts was de laatste half jaar zeer pijnlijk en ik dacht dat de prothese gescheurd was of zo. Afgelopen week had ik ineens pijn aan de linkerborst en mijn borst zag er raar uit, mijn prothese is gedraaid. De bovenzijde zit nu onder de oksel en de borst is misvormt. Ineens bedacht ik mij, rechts is gedraaid! Daarom zit er een dikke rand en is de onderkant puntig ipv rond. Ik ben hiervoor al bij de chirurg geweest, want ik dacht dat ik overmatig kapsel had. Maar nu weet ik dat de prothese is gedraaid. 

 

As dinsdag ga ik weer naar de chirurg,al de 4e x want ik heb vanaf het begin al problemen gehad met de borsten. 

Ik hoop echt dat de chirurg ze weer goed kan draaien, een operatie kan ik mij wegens omstandigheden niet veroorloven, maar zo laten kan ook niet want ik heb erge pijn aan de rechterzijde. Al dik een jaar heb ik schouderklachten en slaapt en tinteld de rechterarm aldoor. Ik wist niet wat de oorzaak was, maar nu wijd ik het aan de gedraaide prothese. Ik baal echt, ik was heel blij met het resultaat, maar door de pijn heb ik nu spijt dat ik ooit een vergroting heb gedaan. 

 

Heeft iemand dit ook meegemaakt en is het goed gekomen? Ik heb anatomische protheses, en ik weet dat die konden draaien, maar tijdens het consult verzekerde de chirurg dat dit kwam door een te groot pocket,maar ik betwijfel of de chirurg dit gaat toegeven, en ik heb niets raars gedaan waardoor dit is veroorzaakt  

Hoi Heanne

Balen dat je linker nu gedraaid is. Ik neem aan dat van der Weij dit zelf geconstateerd heeft, aangezien je aangeeft dat je hiervoor al bij de chirurg geweest bent en er dinsdag weer naartoe moet?

Is er iets veranderd in de laatste 2 jaar aan je lichaam? Zwaarder geworden of juist afgevallen?
Slaap je op je buik, of sport je veel? Even om een beetje te inventariseren of je daar extra mee moet oppassen, mocht van der Weij de prothese terug kunnen draaien. 
Klopt wat je zegt over van der Weij, dat hij aangeeft dat als de pocket goed op maat gemaakt wordt, de kans op draaien nihil is.. Heb hem dat zelf destijds gevraagd bij een so die ik bij hem deed... Dus eigenlijk is het extra zuur dat het toch gebeurt...

En wat is er nou precies met links aan de hand? Die zat al een half jaar gedraaid en nu is hij weer recht? Of hoe moet ik dit zien?

Je zegt dat je er eerst voor overmatig kapsel naar toe ging, maar wat heeft van der Weij toen gezegd? 
Sorry, het hele plaatje is me niet duidelijk, dus misschien handig om het iets duidelijker te beschrijven :) 

Wat betreft niet verzekerd zijn voor fysio.. Een aanvullende verzekering voor fysio kost meer dan een paar behandelingen bij een fysiotherapeut.. Ik dacht dat het tarief iets was van 30-40 euro per consult.. Dus eigenlijk best goed te doen.. Ik denk dat Sjuul daar een goed punt heeft, om dat eens door een fysio te laten bekijken.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij vd weij geweest vanwege pijn aan de rechterborst. Die zit hoger en voelde hard aan, ik dacht aan overmatig kapsel, en ben een maand of 2 naar vd weij geweest voor controle, maar die vond ze goed, was soepel en niks mee aan de hand. Maar toen was de prothese al gedraaid. De dikke rand bovenaan is dus de onderzijde vd prothese. Ik had daar niet eerder aangedacht tot ik erachter kwam dat links gedraaid was, en ik daarom ineens de pijn en de dikke rand kan verklaren. 

 

Links heb ik zelf kunnen draaien, het zag er niet uit, en deed me zeer. Dus ik hoop zo dat hij de rechter ook goed kan draaien. Maar dit kan niet zo blijven, als ik bij elke beweging angst moet hebben omdat ze anders gaan draaien, dat is natuurlijk geen doen. 

 

Ik heb geen echo oid laten maken, mocht het nodig zijn dan hoor ik het wel. Maar is niet nodig, je kan het ook voelen. 

 

Fysio wacht ik eerst af, ik denk dat de pijn van dat gebied echt vd borst afkomt. 

 

Ik sliep altijd al op mijn buik, en ben niet afgevallen of aangekomen. 

 

Wel heb ik een andere vriend, en Ja de seks is nu wel wilder dan wat ik ooit met ex heb gedaan. Maar zou toch niet zo zijn dat het daardoor komt? 

 

Maar goed, ik ben echt ontzettend bang dat ik geopereerd moet worde. Pocket verkleinen? En zou dat vergoed worden? Garantie? 

 

Vd weij staat niet bekend om de goede nazorg, en ben bang dat hij gaat zeggen dat het niet door zijn werk komt. Maar goed, ik was aldoor erg tevreden, de vorm was echt perfect voor mij. Het is alleen jammer dat dit gebeurd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Heanne zei:

Ik ben bij vd weij geweest vanwege pijn aan de rechterborst. Die zit hoger en voelde hard aan, ik dacht aan overmatig kapsel, en ben een maand of 2 naar vd weij geweest voor controle, maar die vond ze goed, was soepel en niks mee aan de hand. Maar toen was de prothese al gedraaid. De dikke rand bovenaan is dus de onderzijde vd prothese. Ik had daar niet eerder aangedacht tot ik erachter kwam dat links gedraaid was, en ik daarom ineens de pijn en de dikke rand kan verklaren. 

 

Links heb ik zelf kunnen draaien, het zag er niet uit, en deed me zeer. Dus ik hoop zo dat hij de rechter ook goed kan draaien. Maar dit kan niet zo blijven, als ik bij elke beweging angst moet hebben omdat ze anders gaan draaien, dat is natuurlijk geen doen. 

 

Ik heb geen echo oid laten maken, mocht het nodig zijn dan hoor ik het wel. Maar is niet nodig, je kan het ook voelen. 

 

Fysio wacht ik eerst af, ik denk dat de pijn van dat gebied echt vd borst afkomt. 

 

Ik sliep altijd al op mijn buik, en ben niet afgevallen of aangekomen. 

 

Wel heb ik een andere vriend, en Ja de seks is nu wel wilder dan wat ik ooit met ex heb gedaan. Maar zou toch niet zo zijn dat het daardoor komt? 

 

Maar goed, ik ben echt ontzettend bang dat ik geopereerd moet worde. Pocket verkleinen? En zou dat vergoed worden? Garantie? 

 

Vd weij staat niet bekend om de goede nazorg, en ben bang dat hij gaat zeggen dat het niet door zijn werk komt. Maar goed, ik was aldoor erg tevreden, de vorm was echt perfect voor mij. Het is alleen jammer dat dit gebeurd. 

Buikslapen is wel een dingetje helaas.. De meeste meiden waarvan ik gedraaide prothesen gezien heb, waren buikslapers. Enkelen waren veel afgevallen of juist bijgekomen en daarna afgevallen.. 

Zoiets valt niet onder garantie normaal gesproken en idd, bij van der Weij zul je daar ook geen tegemoetkoming in kunnen verwachten.. 
Een tijd je sportbh weer dragen na het terugdraaien, oppassen met buikslapen (of liefst niet meer doen mijns inziens) en even een stapje terug op andere gebieden is misschien wel handig....

Ik zeg dus niet dát het van het buikslapen komt, want er zijn pc's die aangeven dat dat wel kan, maar heb er wel al vaker problemen mee gezien helaas... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas volgens de chirurg is het geen gedraaide prothese maar overmatig kapsel...

 

ikzelf zet daar vraagtekens bij, want 1,5 mnd terug was alles nog goed en nu ineens overmatig kapsel. Ik moet dus en kapsel weghalen en nieuwe protheses. Ik twijfel niet aan zijn deskundigheid maar dit verbaasd mij dus wel. 

 

Ik wil graag een so laten doen, raad jij een chirurg aan bestboobie? 

 

Ik wil graag advies van een andere chirurg omdat er 2,5 terug geen sprake was van overmatig kapsel en nu ineens wel. En daarbij gaf hij ook aan dat als ik andere anatomisch protheses wil de kans op draaien aanwezig is, maw een groot risico. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Heanne zei:

Helaas volgens de chirurg is het geen gedraaide prothese maar overmatig kapsel...

 

ikzelf zet daar vraagtekens bij, want 1,5 mnd terug was alles nog goed en nu ineens overmatig kapsel. Ik moet dus en kapsel weghalen en nieuwe protheses. Ik twijfel niet aan zijn deskundigheid maar dit verbaasd mij dus wel. 

 

Ik wil graag een so laten doen, raad jij een chirurg aan bestboobie? 

 

Ik wil graag advies van een andere chirurg omdat er 2,5 terug geen sprake was van overmatig kapsel en nu ineens wel. En daarbij gaf hij ook aan dat als ik andere anatomisch protheses wil de kans op draaien aanwezig is, maw een groot risico. 

Een tweede keer anatomische prothesen in dezelfde pocket is idd geen goed idee. Maar het is idd een goed idee om een so te doen. 

Misschien is Van Selms een goed idee om eens naartoe te gaan? Hij zit in het olvg-west en in de Jan van goyen kliniek. 

Uiteraard kun je ook naar een andere pc gaan, maar van Selms zit zo lang in het vak, die zou dat moeten kunnen aangeven. 

Bij overmatig kapsel, graad III en IV krijg je het verwijderen van prothesen vergoed. De nieuwe prothesen zou je zelf moeten betalen (zover ik weet)

Dit kan een pc je echter vertellen. Maar eerst maar kijken of ie gedraaid zit of dat het idd kapsel is. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vroeg ik na, aan de consulente. Dr vd weij had het over graad 3/4 nou dan zou ik het vergoed moeten krijgen. En kan je ineens zoveel kapsel aanmaken? Binnen een half jaar zoveel pijn. Ik ga contact opnemen met het olvg en een so aanvragen. Baal hier enorm van, ik was zo blij met mijn borsten, maar de pijn is niet te dragen. 

 

Bedankt voor het meedenken. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 maart heb ik een so bij dr van selms. 

 

Rare is, de spanning is nu vd borst af en de pijn veel minder. 

 

Kan dat ook met overmatig kapselvorming? Ik kan het mij niet voorstellen dat overmatig kapsel geen constante pijn heeft. Ik lees er niets over op het net, ik maak mij vreselijk ongerust. Vooral omdat ik niet de financiën heb om een operatie uit te voeren. Ik hoop zo dat er niks aan de hand is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heanne Fijn om te lezen dat de pijn minder is en een so heb gepland!

 

Bij overmatig kapsel is de beleving bij iedereen anders. De een ziet vervormingen, de ander voelt een zeurende pijn die komt en gaat. En weer een ander heeft constante pijn. Denk ook in welke gradatie je zit. Voor nu niet jezelf gek maken en losgaan op internet. Wacht je so af en hou je pijn in de gaten en neem de tips van BB ter harte. Ga van het positieve uit en draag een sportbh  24/7. Dit laatste helpt mij wel eens als ik na een drukke periode mijn borsten tot rust wil laten komen ( niet pijnlijk maar of er spanning op staat en gevoeliger zijn) 

 

Hoor graag wat de so heeft opgeleverd bij van Selms. 

Sterkte nog!

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Deze week ben ik bij dr selms geweest voor een so. De chirurg die mij 3 jr terug anatomisch protheses heeft gezet, vertelde mij, nadat ik steeds meer pijn kreeg aan mijn borsten, dat ik overmatig kapsel had en zsm geopereerd moet worden. Ik vertrouwde het niet omdat ik 1,5 maand ervoor met dezelfde klachten bij hem langs was gegaan en hij toen zei dat alles prima in orde was en nu ineens dit, terwijl ik dacht dat ze gedraaid waren. En was volgens hem niet zo. Maar deze chirurg zei dat ze gedraaid zijn. 

 

Nu ga ik een wissel doen, de pijn is ondragelijk en mijn borsten misvormd. 

 

Hij heeft mij ronde motiva geadviseerd omdat ik wel weer graag een anatomische vorm wil, de meest zachte. 

 

Alleen, ze lijken mij wel erg zacht en ben bang dat daardoor de borst niet genoeg gelift wordt en dat ik dan hangborsten effect ga krijgen. 

 

Ik heb nu 475cc anatomisch van natrelle. Hij adviseerde mij nu zeker 650cc omdat ik ruimte genoeg heb en zo de borst goed opgevuld zou worden. En hij ook het te grote pocket goed moet opvullen. 

 

Heeft een van jullie ook deze protheses en hoe is het resultaat? Ik wil wel vollere borsten, maar niet dat ik ineens enorme borsten ga krijgen. 

En hebben jullie ook wel volume bovenin? Want dat had ik met de anatomisch gevormde zeker wel, en doordat de onderpool goed opgevuld werd, was de hang ook weg. Ik ben zo bang dat ik met deze zachte een “rock in a sock” effect ga krijgen. 

 

Hoop hier advies en foto’s kan bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Heanne zei:

Deze week ben ik bij dr selms geweest voor een so. De chirurg die mij 3 jr terug anatomisch protheses heeft gezet, vertelde mij, nadat ik steeds meer pijn kreeg aan mijn borsten, dat ik overmatig kapsel had en zsm geopereerd moet worden. Ik vertrouwde het niet omdat ik 1,5 maand ervoor met dezelfde klachten bij hem langs was gegaan en hij toen zei dat alles prima in orde was en nu ineens dit, terwijl ik dacht dat ze gedraaid waren. En was volgens hem niet zo. Maar deze chirurg zei dat ze gedraaid zijn. 

 

Nu ga ik een wissel doen, de pijn is ondragelijk en mijn borsten misvormd. 

 

Hij heeft mij ronde motiva geadviseerd omdat ik wel weer graag een anatomische vorm wil, de meest zachte. 

 

Alleen, ze lijken mij wel erg zacht en ben bang dat daardoor de borst niet genoeg gelift wordt en dat ik dan hangborsten effect ga krijgen. 

 

Ik heb nu 475cc anatomisch van natrelle. Hij adviseerde mij nu zeker 650cc omdat ik ruimte genoeg heb en zo de borst goed opgevuld zou worden. En hij ook het te grote pocket goed moet opvullen. 

 

Heeft een van jullie ook deze protheses en hoe is het resultaat? Ik wil wel vollere borsten, maar niet dat ik ineens enorme borsten ga krijgen. 

En hebben jullie ook wel volume bovenin? Want dat had ik met de anatomisch gevormde zeker wel, en doordat de onderpool goed opgevuld werd, was de hang ook weg. Ik ben zo bang dat ik met deze zachte een “rock in a sock” effect ga krijgen. 

 

Hoop hier advies en foto’s kan bekijken. 

Je kunt me even pb sturen over de afmetingen van de prothesen. 

Rock in a sock krijg je alleen als de prothese niet breed genoeg, kort door de bocht gezegd, en heb nog nooit gezien dat van Selms ‘te’ smalle prothesen gebruikt..

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

5 augustus krijg ik een prothese wissel. Ik ga van anatomische mentor naar ronde van motiva. 

Ik moest de wissel vanwege dat deze gedraaid zijn en pochet te groot is. Ik heb nu dus ovale borsten i.p.v. ronde en heb er veel hinder van. 

 

Maar nu de datum nadert beginnen de twijfels en zenuwen te komen. 

 

Wie heeft er ook ronde motiva en dan de zachtste gel? Ik wilde die omdat die ook een anatomische vorm aannemen als je rechtop staat. Maar nu ben ik bang dat het zo zacht is dat de borst ook ovaal hangt en het zo zacht is dat je geen liftend effect gaat krijgen maar juist een hangend. 

 

Wie oh wie kan mij geruststellen en mag ik foto’s zien? 

 

Ik ga van 475 anatomisch van mentor naar 

 

650 motiva en dan de core. Rond

 

vast bedankt. Groetjes heanne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Heanne zei:

5 augustus krijg ik een prothese wissel. Ik ga van anatomische mentor naar ronde van motiva. 

Ik moest de wissel vanwege dat deze gedraaid zijn en pochet te groot is. Ik heb nu dus ovale borsten i.p.v. ronde en heb er veel hinder van. 

 

Maar nu de datum nadert beginnen de twijfels en zenuwen te komen. 

 

Wie heeft er ook ronde motiva en dan de zachtste gel? Ik wilde die omdat die ook een anatomische vorm aannemen als je rechtop staat. Maar nu ben ik bang dat het zo zacht is dat de borst ook ovaal hangt en het zo zacht is dat je geen liftend effect gaat krijgen maar juist een hangend. 

 

Wie oh wie kan mij geruststellen en mag ik foto’s zien? 

 

Ik ga van 475 anatomisch van mentor naar 

 

650 motiva en dan de core. Rond

 

vast bedankt. Groetjes heanne 

Hoi heanne

 

je gaat dus toch voor de wissel!

 

je hebt het over de ergonomix, die heeft de zachtste gel. Deze prothese veroorzaakt geen hang, maar heeft natuurlijk niet de bolling die je bij een ronde 100% gevulde prothese hebt. 

Denk dat je weinig verschil zult merken met hoe het met je huidige prothese bij jou nu hoort te zijn, want de ergonomix is qua vorm, vormvast. 

Zoals je hem gezien hebt bij je consult, zo wordt ie ook. De zachtheid van de gel heeft daar geen invloed op. 

 

Wanneer ga je en bij wie?

En krijg je het gedeeltelijk vergoed? Meen me te herinneren dat je je financieel nogal zorgen maakte over de wissel. 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB

 

op jouw aanraden heb ik voor de core gekozen, die is druppelvormig maar met bolling bovenop. Het zou wel voller en iets groter worden dan wat ik nu heb, maar ik wilde ook niet veel groter dan wat ik nu heb. 

 

Gelukkig blijft het dus vormvast? Ik ga ineens twijfelen, mijn borsten hebben nu zo’n rare vorm. Van boven breder en loopt dan taps toe, en wil echt weer rond zoals het hoort. 

 

Ik ga toch bij dr selms, het tweede consult was erg duidelijk. En hij gaat ook het litteken wat ik nu heb, corrigeren. Ik heb nu een donkerpaars dik ribbelig litteken en dat is zo lelijk geworden. 

 

Ik hou je op de hoogte, het is nog maar een week. En wbt financiën. Ik krijg niets vergoed, ik heb bij diverse personen geld kunnen lenen. Ik kan zoals dit niet blijven rondlopen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Heanne zei:

Hoi BB

 

op jouw aanraden heb ik voor de core gekozen, die is druppelvormig maar met bolling bovenop. Het zou wel voller en iets groter worden dan wat ik nu heb, maar ik wilde ook niet veel groter dan wat ik nu heb. 

 

Gelukkig blijft het dus vormvast? Ik ga ineens twijfelen, mijn borsten hebben nu zo’n rare vorm. Van boven breder en loopt dan taps toe, en wil echt weer rond zoals het hoort. 

 

Ik ga toch bij dr selms, het tweede consult was erg duidelijk. En hij gaat ook het litteken wat ik nu heb, corrigeren. Ik heb nu een donkerpaars dik ribbelig litteken en dat is zo lelijk geworden. 

 

Ik hou je op de hoogte, het is nog maar een week. En wbt financiën. Ik krijg niets vergoed, ik heb bij diverse personen geld kunnen lenen. Ik kan zoals dit niet blijven rondlopen. 

 

 

Oh ja! We hebben het erover gehad hè. 

 

Nou de ergonomix heeft een hele mooie vulling ook in de onderpool, dus je borst gaat zeker niet meer taps toelopen!

 

Ik ga je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. 

Zal straks op de laptop even kijken of ik nog wat van je kan samenvoegen, zodat je vanaf nu maar 1 topic hoeft bij te houden. Is overzichtelijker voor jou en voor ons :)

 

Heel veel succes!! En hoor graag van je hoe het gegaan is!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Heanna,

 

Wat leuk en spannend! Ik wil over een tijdje ook graag een prothese wissel bij Selms laten doen. Een vraagje: de correctie van het litteken zit bij de prijs In? Of moet je apart betalen? Ik heb ook een litteken wat gecorrigeerd moet worden.. 

 

Alvast veel succes! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heanne Olaa, top dat je een SO heb gehad en geholpen wordt en wat een verhaal weer he  pfff. Gelukkig staat je datum!

 

Tip: je kunt misschien wat terugverhalen bij de belasting als de zorgverzekering dit niet toelaat. Is wel een papierenmachine eer ze wat loslaten mja... Proberen kan geen kwaad via een erkend belasting agent. Zorg wel dat je schriftelijk een afwijzing heb van je zorgverzekering en dat je van het ziekenhuis papieren heb dat er medisch snel gehandeld diende te worden. Tezamen met je financiële achtergrond kunnen ze je misschien verrassen met een kleine vergoeding :106:

 

Gaan we aftellen voor je :53:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.