Ga naar inhoud

nvlvdw_ : 3 juli 2019 : Dr. Parys : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, best_boobie zei:

Dat is heel fijn!!

 

Heb je wel nog een controle op staan een dezer weken?

(zodat je pc eventueel nog een herbeoordeling krijgt)

 

xxx

Nee nog niet, eigelijk niet aan gedacht.. Het is natuurlijk ook 2 uur rijden. 

Maar wanneer ik merk dat er iets “raars” is, moet ik die 2 uur maar even er voor over hebben natuurlijk. Tot nu toe gaat alles gelukkig “vlekkeloos” (op dat verband gedoe na)! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 dagen PO update :)  380cc, achter de borstspier bij dr. Parys in de Wellnesskliniek

Het is vandaag alweer een week geleden, de tijd gaat snel! Het is me eigelijk allemaal reuze meegevallen. 

Toen ik verhalen las van vrouwen die een week KO op bed lagen en dat het voelde alsof je overreden was door een vrachtwagen, verwachtte ik toch het ergste: misschien dat het me juist daarom ''goed beviel''. 

Natuurlijk doet het pijn, maar ik vond het niet onhandelbaar. Ik heb tot 4 dagen PO pijnstillers gebruikt (voor het slapen en in de ochtend tramadol, de rest vd dag paracetamol) en vanaf daarna was het eigelijk al niet meer nodig. Dus voor de vrouwen die nog moeten; verwacht het ergste, dan valt het alleen maar mee ;) 

En iets waar ik heel veel aan heb gehad: koop een nekkussen! Als buikslaper zijnde was dat echt mijn redder in de nacht. 

Ik ben nu al super tevreden, dus ik zal proberen uit te vogelen hoe ik een privé album aan kan maken zodat ik een beetje mijn 'proces' kan laten zien aan de mensen die dat zouden willen zien :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 weken PO, dus de littekenpleisters mochten eraf! 

Ik was echt super nerveus, maar het ziet er allemaal super goed uit, gelukkig! En misschien nog fijner, dat ik eindelijk weer helemaal mag douchen ;) 

Ook voor de rest gaat het echt super goed, sinds het verband eraf is helemaal geen pijn meer gehad en (buiten tillen etc) kan ik eigelijk alles gewoon weer. Ben zo blij dat ik het heb gedaan!! 

Ze veranderen elke dag en ik vind ze bijna elke dag mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Plattepannekoek zei:

Wat leuk om te lezen dat het goed gaat! Zou ik je album mogen zien? Ik ben een dag eerder dan jou geopereerd ?

 

Op 12-7-2019 om 22:16, manonn zei:

Ah super om te horen dat alles soepel verloopt en je zo tevreden bent!

Ik zou graag mee willen kijken naar je proces foto´s als dat mag

 

Ik heb jullie toegevoegd! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.