Ga naar inhoud

Jess86 : 2 augustus 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Jessica moeder van 3 kinderen.

 

Na alle zwangerschappen en maanden van borstvoeding is er bij mij letterlijk niks meer over.

 

Nu besloten om een borstvergroting te ondergaan, en deze laat ik na een heel goed gesprek doen door dr van der weij.

 

Ik vindt het allemaal heel erg spannend, en zie er ook wel een klein beetje tegenop.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jess86 hoi hoi, 

 

Ook hier even een berichtje zodat ik je kan blijven volgen ?

 

Spannend allemaal hè,  maar gaat helemaal goed komen ??

Het aftellen is begonnen... 

 

En lees eerst maar lekker overal mee, altijd fijn om al ervaringen te lezen.

(Heb zelf alle 205 pagina's gelezen met ervaringsverhalen over vd Weij ??)

 

? MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naja alle 205 pagina's doorgespit naar de verhalen over zijn werk hihi... hij heeft er zelf hier geen 205 natuurlijk ?

 

(Las mn bericht terug en bedacht me dat het er nogal raar stond hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik snap je..

Leuk om elkaar te volgen, ben heel benieuwd naar jou operatie die er al bijna aankomt.

 

Ik ben hiervoor ook op consult bij gabriels geweest, maar daar ging ik met een rot gevoel weg. En met deze arts gelijk vertrouwen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jess86 

 

Ja ik stond daar ook met 2 minuten buiten inderdaad. En achteraf ben ik er onwijs blij mee nadat ik hier de verhalen gelezen had... 

 

Samen aftellen... :43:Nog 7 nachtjes slapen... yeah... vind het nog ZÓ onwerkelijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Jess86

 

Hoe gaat het met de zenuwen? Hopelijk alles onder controle! Weer een paar daagjes die al weggestreept kunnen worden :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jess86

 

Ja vervelend is dat, dat is de reden waarom ik hem omhoog gegooid had ?

Ik kon maar niet ophouden met de verhalen lezen van iedereen hahaha

 

Maar komt helemaal goed hoor, ook met de narcose! Ze zijn zó ontzettend lief voor je! En zorgen echt goed voor je. Allemaal stuk voor stuk lieve mensen daar... en als ze half merken dat je zenuwachtig bent dan krijg je al iets om lekker rustig te worden. 

En wat ik vooral héél erg belangrijk vond/vind... ze luisteren echt naar je! 

En lezen/horen tussen de regels door wat je zegt...

 

Komt helemaal goed hoor, nog een paar weekjes en dan mag ook jij gaan genieten! 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 24-6-2019 om 13:25, Jess86 zei:

Hallo allemaal,

 

Ik ben Jessica moeder van 3 kinderen.

 

Na alle zwangerschappen en maanden van borstvoeding is er bij mij letterlijk niks meer over.

 

Nu besloten om een borstvergroting te ondergaan, en deze laat ik na een heel goed gesprek doen door dr van der weij.

 

Ik vindt het allemaal heel erg spannend, en zie er ook wel een klein beetje tegenop.

 

 

Spannend! Ik ben 3 dagen later aan de beurt bij dr. van der Weij! Hoe gaat het met de zenuwen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat helemaal goed komen meiden! Als ik zie hoe mijn borsten er nu na iets meer dan 3 weken uitzien... ben ik héél erg tevreden!!!

 

Je bent in goede handen bij hun!

 

Succes met de spanningen, bijna zover... hopelijk dan iets minder warm weer!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, MissyJoy zei:

Gaat helemaal goed komen meiden! Als ik zie hoe mijn borsten er nu na iets meer dan 3 weken uitzien... ben ik héél erg tevreden!!!

 

Je bent in goede handen bij hun!

 

Succes met de spanningen, bijna zover... hopelijk dan iets minder warm weer!

 

???

 

Wat fijn om te lezen! Wat doe jij nu met de hitte? Mag je wel in de zon? Alleen de littekens zelf niet toch? Hoop wel dat ik in ieder geval met mijn onderlichaam het zwembad in kan straks ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag met je onderlijf gewoon het zwembad in... je borsten moet je écht mee opletten, niet alleen de littekens (littekens sowieso sunblock, ook ondef bikini want die laat gewoon uv door!) Dn je borsten zelf zou ik met factor 50 insmeren... je huid is flink opgerekt he dus veel gevoeliger!!!

 

Ik heb voornamelijk siësta gehouden overdag! Ik kan door mijn chronische ziekte al niet goed tegen de hitte en dit is helemaal niet te doen... dus met de ventilator aan op standje maximaal en in een donkere kamer... smorgens lig ik even in de schaduw in mijn hangmatje met mijn bakkie koffie, maar zodra het te warm word vlucht ik naar binnen... en loop ik in een kort luchtig broekje en mn sport bh ????

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Missy joy ja zo een raar idee, volgende week is het al zover. Om deze tijd zitten ze er dan al in ?

Ik ben nog steeds wel erg gespannen, en zo bang voor de narcose en het feit dat ik mijn kleine mannetje niet kan tillen.

En hoe voelt het bij jou, zijn ze al een beetje eigen na 3 weken?

 

En miss-mafia spannend voor jou schiet het ook lekker op! Ik heb wel last van zenuwen en jij? Laat je ze voor of dual plain plaatsen? En hoeveel cc als ik vragen mag? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2019 om 22:41, MissyJoy zei:

Je mag met je onderlijf gewoon het zwembad in... je borsten moet je écht mee opletten, niet alleen de littekens (littekens sowieso sunblock, ook ondef bikini want die laat gewoon uv door!) Dn je borsten zelf zou ik met factor 50 insmeren... je huid is flink opgerekt he dus veel gevoeliger!!!

 

Ik heb voornamelijk siësta gehouden overdag! Ik kan door mijn chronische ziekte al niet goed tegen de hitte en dit is helemaal niet te doen... dus met de ventilator aan op standje maximaal en in een donkere kamer... smorgens lig ik even in de schaduw in mijn hangmatje met mijn bakkie koffie, maar zodra het te warm word vlucht ik naar binnen... en loop ik in een kort luchtig broekje en mn sport bh ????

 

???

 

ja kan ik me voorstellen... bedankt voor de tip!

ik ben blij dat het langzaam weer een beetje afkoelt. Tegen de 40 graden is echt té, zeker na zo'n operatie denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Jess86 zei:

En miss-mafia spannend voor jou schiet het ook lekker op! Ik heb wel last van zenuwen en jij? Laat je ze voor of dual plain plaatsen? En hoeveel cc als ik vragen mag? :)

 

Ja begint nu wel heel dichtbij te komen. Ik ga nog iedere dag slapen met het gevoel dat ik er nu 100% zeker over ben welke maat dat ik neem en in de ochtend word ik weer met twijfel wakker. Heel vermoeiend, maar ik lees hier overal dezelfde verhalen dus zal wel normaal zijn;) 

 

Ik krijg de Mentor CPG 332 (anatomisch, tall height, moderate-plus projection) 305cc voor de borst, omdat mijn pinchtest op 4cm uitkwam zoiets. Ik heb nu een 75B/70C aan, maar die 'gaapt' dan nog altijd aan de bovenkant zeg maar. Hoop op een volle C/kleine D uit te komen. 

 

En jij?


Ben alleen erg benieuwd naar mijn nieuwe kledingmaat straks.. Heb nu alles XS/S/34, maar ik ben bang dat mijn kleding me straks niet meer past. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Jess86 zei:

Missy joy ja zo een raar idee, volgende week is het al zover. Om deze tijd zitten ze er dan al in ?

Ik ben nog steeds wel erg gespannen, en zo bang voor de narcose en het feit dat ik mijn kleine mannetje niet kan tillen.

En hoe voelt het bij jou, zijn ze al een beetje eigen na 3 weken?

 

En miss-mafia spannend voor jou schiet het ook lekker op! Ik heb wel last van zenuwen en jij? Laat je ze voor of dual plain plaatsen? En hoeveel cc als ik vragen mag?

 

Ik moet zeggen dat ik enorm véél geluk gehad heb als ik zo terug kijk... bijna 4 weken po en die tijd is omgevlogen! Dus die laatste 2 weken zullen ook zo voorbij zijn... 

Bij mij voelt het echt al heel eigen! Had ik ook al best snel voor mijn gevoel. Dat ik ze mee voelde bewegen de trap af, met lopen en dat soort dingen... 

Nu met die hitte gewoon in een kort los broekje gelopen en in mijn sport bh thuis... als ik de deur uit ging dan een los hempje wat ik voorheen ook droeg, alleen toen altijd bh's met 3 dubbel ingebouwde kipfilets, sporttopje eroverheen en daar dan een strak hempje overheen want anders zag je dat mijn bh aan de bovenkant "gaapte"

En dat is nu dus gelukkig niet meer! Loop veel rechter, straal van oor tot oor en kijk in elke raam of spiegel wel even hoor ???

 

Met een kleintje lijkt t me wel lastig inderdaad! Hier de kids 9 en 11 dus doen veel zelf. En heb ze de eerste 2 weken hier gehad, waarvan nog 1 week op school en de 2de week lekker rustig aan... en toen zijn ze 2 weken naar mn ex gegaan... morgen komen ze terug! Dus dan weer lekker kroelen ???

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, MissyJoy zei:

 

Ik moet zeggen dat ik enorm véél geluk gehad heb als ik zo terug kijk... bijna 4 weken po en die tijd is omgevlogen! Dus die laatste 2 weken zullen ook zo voorbij zijn... 

Bij mij voelt het echt al heel eigen! Had ik ook al best snel voor mijn gevoel. Dat ik ze mee voelde bewegen de trap af, met lopen en dat soort dingen... 

Nu met die hitte gewoon in een kort los broekje gelopen en in mijn sport bh thuis... als ik de deur uit ging dan een los hempje wat ik voorheen ook droeg, alleen toen altijd bh's met 3 dubbel ingebouwde kipfilets, sporttopje eroverheen en daar dan een strak hempje overheen want anders zag je dat mijn bh aan de bovenkant "gaapte"

En dat is nu dus gelukkig niet meer! Loop veel rechter, straal van oor tot oor en kijk in elke raam of spiegel wel even hoor ???

 

Met een kleintje lijkt t me wel lastig inderdaad! Hier de kids 9 en 11 dus doen veel zelf. En heb ze de eerste 2 weken hier gehad, waarvan nog 1 week op school en de 2de week lekker rustig aan... en toen zijn ze 2 weken naar mn ex gegaan... morgen komen ze terug! Dus dan weer lekker kroelen ???

 

???

Heerlijk dat je zo loopt te stralen, eindelijk geen kipfilets meer in!

En ook lekker dat ze al zo eigen voelen.

Bijna je kinderen weer bij je, dat maakt het plaatje weer compleet.. lekker genieten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Miss-Mafia zei:

 

Ja begint nu wel heel dichtbij te komen. Ik ga nog iedere dag slapen met het gevoel dat ik er nu 100% zeker over ben welke maat dat ik neem en in de ochtend word ik weer met twijfel wakker. Heel vermoeiend, maar ik lees hier overal dezelfde verhalen dus zal wel normaal zijn;) 

 

Ik krijg de Mentor CPG 332 (anatomisch, tall height, moderate-plus projection) 305cc voor de borst, omdat mijn pinchtest op 4cm uitkwam zoiets. Ik heb nu een 75B/70C aan, maar die 'gaapt' dan nog altijd aan de bovenkant zeg maar. Hoop op een volle C/kleine D uit te komen. 

 

En jij?


Ben alleen erg benieuwd naar mijn nieuwe kledingmaat straks.. Heb nu alles XS/S/34, maar ik ben bang dat mijn kleding me straks niet meer past. 

 

O ja die eeuwige twijfel, ik herken dat heel erg.

Ik krijg de mentor 300cc anatomisch en dan achter de spier.

Ik zat ook flink te twijfelen of ik niet groter wilde, na een tijdje toch weer met van der Weij gebeld en toen vertelde hij me dat 300 ook wel het grootste was ivm mijn huid.

Dus ik hou het natuurlijk ook gewoon op 300.

Ik zit na 3 kinderen inmiddels zelf op AA ? ik hoop rond een volle C uit te komen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.