Lies-L

Lies-L : 1 juli 2019 : Dr. Keulers : Berne Kliniek

Recommended Posts

Al hoop ik dat je nog op 1 oor ligt... 

Nog 1 nachtjes slapen voor ons 

:43::43::43:

Laat die :1bouncingboobs: maar komen 😉😘

Nachtje 🤦‍♀️ was nog niet goed wakker zag ik wel hahaha

Poeeee ja! Ik werd vanochtend wakker en het besef kwam gelijk. Nog maar minder dan 24 uur! 

Vanochtend nog maar even goed naar mijn kleine dames gekeken! 

@Lies-L ja raar he... over 24 uur hebben we ze gewoon al, als alles volgens plan verloopt 😱🤩

Geniet van vandaag en doe rustig aan... al hebben we daar de komende weken tijd genoeg voor 🤣

💖💖💖

• Upvote 1

@Lies-L morgen de grootte dag! Ik lees net dat je nog een telefonisch consult hebt gehad en gerust bent gesteld. Heel fijn! Ik wens je een goede nachtrust en ben heel benieuwd naar je verslag straks! Succes meid 😊

Heeeel veel succes morgen @Lies-L!!

Ben heel benieuwd naar je verhaal en het resultaat :)

@Lies-L

Slaap lekker en morgen veel succes! Zal aan je denken en we spreken elkaar morgen maybe wel als we klaar zijn en beetje bijgekomen zijn... 

Succes 💖💖💖

Dankjewel allemaal!! Lief van jullie. 

Ik heb gelukkig goed geslapen! Nu wel een uur te vroeg wakker en kom niet meer in slaap. Heb minder spanning dan gisteravond, heb er eigenlijk gewoon super veel zin in :) laat het over me heen komen. 

Heb alleen wel super erge honger! Balen dat ik niets kan eten. 

@Lies-L

Fijn dat je wel goed geslapen hebt, is het halve werk al... 

Heel veel succes, plezier en al het goede voor zometeen... 

We spreken elkaar... hier snel nog even onder de straal water door en dan de auto in...

Het gekke is, normaal eet ik nooit zo vroeg en nu ook trek 🙈🤣

Ag we zijn gelukkig snel aan de beurt!

Vanmiddag zijn onze meiden er kanjer! 

:1bouncingboobs:

💖💖💖

@Lies-L, hoi, hoi,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Hoe is het met je? Is het je allemaal meegevallen, de operatie?

Laat je maar lekker vertroetelen en doe lekker rustig aan. Zorg er ook voor dat je lekker veel drinkt; is goed om de narcose uit je lijf te spoelen en zorgt er ook voor dat vocht, dat je vasthoudt, sneller wordt afgevoerd. 

Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Xx Jaydee 

Hey @Lies-L,

hoe is het met jou en je nieuwe meiden? 😛 Is het gisteren allemaal een beetje soepel verlopen?

succes met herstellen! 😊

xxx

kim

Heee lieve allemaal! Bedankt voor de berichten 😘

Ik moet zeggen dat ik erg zware dagen achter de rug heb. Veel pijn en misselijkheid! Vooral veel pijn aan de borst spieren waardoor ik mijn armen nauwelijks kan bewegen en echt in alles beperkt ben. Ik beweeg als een stijve puffende hark door het huis. 

De operatie is goed verlopen! Ik was op de dag zelf niet echt zenuwachtig en omdat het personeel super lief voor me was, zijn die zenuwen ook niet meer gekomen. Elke verpleegster was super aardig en ook dr Keulers stelde me volledig gerust toen ik afgetekend werd. Daarna Werd ik lekker in slaap gebracht en voor ik het wist werd ik wakker. 

Helaas werd ik niet zo fijn wakker, ik wist niet goed waar ik was en had het erg benauwd. Ineens kwamen alle emoties los! Maar ook hier weer een drietal super lieve verplegers die me weer helemaal op mijn gemak hebben gesteld. 

Eenmaal terug op mijn privé kamer heb ik het rustig aan gedaan en extra pijn medicatie gekregen. Rond half 1 ging het wel prima en trok ik mijn kleding aan. Daarna een intense zweet aanval gekregen waarbij ik toch weer moest gaan liggen! Om half 4 mocht ik eindelijk naar huis :) in een rolstoel ben ik door het ziekenhuis gereden. 

Zoals ik in het begin omschreef heb ik sindsdien veel pijn. Vooral opstaan en gaan liggen is pijnlijk! Dan doet de zwaartekracht goed zijn werk. Ik kan natuurlijk meer pijn medicatie nemen maar omdat ik daar misselijk van word is het kiezen tussen twee kwaden. 

Vandaag mag mijn band eraf en de sport BH aan! Kan ik mijn dames eindelijk in de spiegel bewonderen! Heb er nu nog niet van kunnen genieten, het voelt echt nog niet of ik borsten heb... 

hopelijk verlicht de sport BH ook de benauwdheid en voel ik me wat comfortabeler. 

Hopelijk is mijn volgende update iets positiever gestemd!!

@Lies-L

Hey lieverd, heb je verslag even gelezen... heb net natuurlijk ook al via pb even een berichtje gestuurd... wat vervelend dat je jezelf zo ellendig voelt... 

Als je zo misselijk word van de medicatie kun je daar ook wat voor vragen meid! Want overmatig pijn lijden is niet nodig he! 

En hopelijk geeft de bh wat meer verlichting dan die band/verband!

Alle liefs en vele virtuele knuffels van de wereld en hopelijk mag je snel gaan genieten van je nieuwe meiden! 

💖💖💖

Hoi lies, 

Wat onwijs vervelend voor je! Ik wens je veel beterschap toe. Hopelijk gaat het met de dag iets beter. Ben ook erg benieuwd of je tevreden bent met het resultaat! 

Sterkte!