Ga naar inhoud

Layna : 2019 : Dr. Keulers :


Aanbevolen berichten

Oooh wow Layna

 

Zeker al een héél erg verschil met voorheen! En fijn dat de wondjes dichtgaan! (Rechts al dicht is!)

 

Fijn he dat ze steeds meer eigen gaan zijn... en niet van die harde ballonnen ??

 

Wat ook goed en meteen helpt voor die spierkrampen in je net is de chiroprator. 

Even naar (Vind ik dan dat gekraak) maar ben daarna wel altijd meteen 20 kilo lichter voor mijn gevoel... 1 nadeel we mogen nog niet plat op onze meiden liggen dus kan zijn dat hij/zij zo nog niks kan (hier slik ik al sinds jaar en dag diazepam voor die spierspanning in mijn nek... DE trigger mee voor mijn migraine ??)

 

Succes, en geniet van je van meiden, ze zien er mooi uit!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2019 om 12:45, Layna zei:

We mogen niet in de sauna met onze nieuwe boobs maar volgens mij komt dit weer aardig in de buurt.. zit nu in een auto zonder airco ? help! 

 

Wij gelukkig MÉT airco ?

 

Ik zweet nu meer dan in de sauna joh! Pfff ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bijna 6 weken PO! 

wat is de tijd snel gegaan! 

Ondanks dat de afgelopen tijd me zwaar gevallen is (ik ben slecht in niets doen, is gebleken). Ik ben super blij met deze keuze en het resultaat!!!

 

De laatste week zijn ze ineens erg zacht geworden en bewegen ze mee als ik ga hangen of mijn armen omhoog doe. Mijn borsten zijn ook echt al goed gezakt en de onnatuurlijke timing bovenin trekt weg. Steeds natuurlijker dus!

 

Vandaag ook voor het eerst mijn BH- maat laten meten!!! Ik kom uit op een 75C en dat is precies wat ik wilde ? liep met een grote grijns de winkel uit. 

 

Komende dinsdag heb ik mijn 6 weken controle bij dr Keulers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoiiii @vithoufiore ! 

Ja ik heb nu een week BH’s aan ? het was zo leuk om te gaan shoppen! Ik was naar de Hunkemöller gegaan en die vrouw was heel blij voor me. Ze zei dat ik een 70D aan moest en toen schrok ik zo van die D dat ik het even had uitgelegd. Ze heeft me echt alle soorten BH’s laten passen, erg leuk! 

 

Ze voelen redelijk eigen! Ze zijn al best wel soepel maar als ik lig zijn ze nog wat harder en dan liggen ze soms ook een beetje “in de weg”. Mijn tepels zijn nog erg gevoelig, ik hoop echt dat dit nog weg trekt!!!! Verder voelen ze wel echt als eigen ? 

 

ze zien er nu zo uit! Zoals je aan de zijkant kan zien is de overdreven bolling bovenin nu weg :) ze zijn echt al flink gezakt vergeleken met de andere foto’s. 

 

Wanneer ben jij aan de beurt? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw ik vind ze echt prachtig!!! Zou bijna dit in mijn consult willen laten zien haha “hoi ik wil dit!!”. Kan me helemaal voorstellen dat 70D even schrikken is (op een leuke manier?), en leuk dat je zo uitgebreid lekker alles gepast hebt, lijkt me geweldig! Ik heb nog geen operatie gepland staan, ik heb aankomende vrijdag mijn eerste consult bij Laura Zaal. Maar wil denk ik nog wel een tweede en misschien derde consult ergens anders (andere pc’s) voor de zekerheid. Maar ben er nog niet helemaal uit welke day worden... 

Ik wilde eerst echt anatomisch maar als ik dit zo zie (en het risico op draaien) doet me toch weer twijfelen over rond dual plane. Ik kom ook van heel weinig (heb een foto in mn voorsteltopic), maar we horen het wel vrijdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vithoufiore aaah dankjewel! Ik ben er zelf ook blij mee! 

Mijn pc wilde echt per se rond, en ik vond dat ook erg eng. Maar ik heb dus Cohesive 1 en dat is de zachtste vorm en deze zal uiteindelijk ook als een anatomisch implantaat vallen (of in ieder geval bijna). Mijn pc gaf aan dat dit wel zeker een half jaar kan duren, maar zoals je ziet beginnen ze daar nu al wel aardig heen te gaan! Dus ik ben nu al gerust gesteld!!

Ik zal jouw voorsteltopic eens even lezen!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Een update! Nu 2,5 maand PO. 

Mijn borsten zijn echt al een stuk soepeler en het grootste deel van de dag vergeet ik dat ze “nep” zijn. Het hoort ondertussen echt bij mij ? mijn littekens beginnen al mooie lijntjes te worden. Ze zijn wel nog rood en hard maar dit heeft tijd nodig. Ik smeer ze meerdere keren per week in.

Sporten gaat ook goed, ik kan eigenlijk bijna alles wel normaal doen. Soms bij een stretch oefening merk ik dat er wat spanning op de littekens komt, omdat die nog niet zo soepel zijn. Maar ik heb er vertrouwen in dat ook dit goed komt. 

 

Ik ben blij met mijn cupmaat (70D)!! Een nadeel vind ik wel dat rimpelvorming bij mij echt heel erg voelbaar is!!! Je ziet het niet, maar zodra ik buk voel ik echt overal rimpels. Dit vind ik echt super jammer omdat deze rimpels het ook meteen erg nep laten voelen. Helaas is het zo en kan ik daar niets aan doen. Dit wil ik wel graag meegeven aan andere vrouwen, dit is dus een risico met Cohesive 1!!!! 

 

Als laatste zijn mijn tepels nog erg gevoelig. Hier heb ik overdag geen last van maar wel snachts met naakt slapen. Soms is dat echt niet prettig en doe ik toch een shirtje aan ivm de tepels. Maar ook hier heb ik geduld voor ? 

 

al met al kijk ik alleen maar positief terug op de operatie en het resultaat! Zoals hier altijd geschreven wordt is geduld echt een belangrijke factor! Dus die houd ik nog even vast. 

 

Liefs, Layna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Ik zag net je topic bij complicaties en dacht ik kijk even hier. Wat een prachtig resultaat, echt super mooi!!
 

Ik heb Mentor Anatomisch Cohiesive lll 295cc en ook ik voel de rimpelingen heel duidelijk. Wil dit nog aan mijn pc vragen bij de controle (ben nu 9 wkn PO). Heb jij nog gevraagd hoe het kan dat jij dit zo duidelijk voelt? Dunne huid? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Nina_a !

Dankjewel!! Ik ben zelf ook erg tevreden, alleen jammer van de rimpels zoals je hebt gelezen. Ik was er van te voren voor gewaarschuwd omdat Cohesive 1 een hele dunne gel is. Je moet het zien als een zakje water, het water zal altijd rimpels vormen terwijl een dikkere gel minder rimpelvorming geeft (valt meer samen). Zo heb ik het geleerd. Uiteindelijk ligt het natuurlijk wel aan je huid denk ik! Als je een dikke huid hebt, of wat meer vet rondom de prothese? zul je de rimpels minder voelen. Ik denk dat we daar pech in hebben.. Bij mij zie je de rimpels niet! Alleen voelbaar. Ik ben benieuwd wat jouw PC er van zegt, houd je me op de hoogte? 

Ben je verder tevreden?? Ik hoop het! Ziet er mooi uit hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Layna, wat ziet dat er prachtig uit! Staat je echt heel mooi! Daar zou ik zo voor tekenen ? leuk dat je nog even een update geeft! Zelf ben ik in afwachting van mijn operatie, is verplaatst van 1 april naar 21 april naar nu 29 april... Fingers crossed! Als ik ze zoals jou zou krijgen zou ik blij zijn ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.