Ga naar inhoud

Nutcracker : 15 augustus 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben sinds vanochtend weer thuis. Voel me kiplekker. Niet moe, geen echte pijn maar alleen beurs gevoel op de incisies. Vandaag al stukje gewandeld op en neer naar het winkelcentrum zonder problemen. Het compressie vest dat ik vanuit de kliniek om heb gekregen zit verrassend comfortabel ook. Fijner dan de sport bh's die ik bij de vorige ingrepen aan kreeg. Morgen weer aan de wandel en hopen dat m'n darmen dan ook beetje op gang komen.

Ik heb antibioticum, paracetamol en naproxen voorgeschreven gekregen. De naproxen niet afgehaald want op alleen paracetamol gaat het prima en zonodig heb ik hier nog ibuprofen liggen. Antibioticum slik ik uiteraard wel braaf de hele kuur.

 

@best_boobie Ik heb de bijsluiters gekregen en je hebt volgens mij gelijk dat er geen anatomische maar 85% gevulde ronde protheses zijn geplaatst. Geen problemen mee omdat ik erop vertrouw dat als ik aangeef wat ik als resultaat wil de chirurg dan het materiaal kiest waarmee dat het best bereikt kan worden. Als hiermee een natuurlijk effect en niet te veel toename van omvang wordt bereikt, ben ik een happy customer ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 10 p.o.: eergisteren op controle geweest. Alles gaat voorspoedig. Het compressievest is niet meer nodig, nu 4 weken dag en nacht in de sport bh's. Ik heb ontdekt dat de naadloze bh-topjes van Under Armour en Odlo die ik altijd al voor het sporten gebruikte nu ook prima dienst doen. De antibiotica kuur is nu ook klaar. Over een aantal maanden weer controle. Heb adviezen gekregen hoe het sporten weer op te bouwen. Pas na 6 weken weer echte cardio en bovenlijf trainen, maar fietsen en onderlijf mag al na 2 weken.

Ik ben heel blij met hoe ze eruit zien. De vorm is mooier dan hiervoor. Ze zijn wat breder en meer volume in de onderbouw waardoor de tepels gelift lijken. Ze staan pronter ? En ik denk dat ik op een kleine C uitkom, prima.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nutcracker zei:

Update dag 10 p.o.: eergisteren op controle geweest. Alles gaat voorspoedig. Het compressievest is niet meer nodig, nu 4 weken dag en nacht in de sport bh's. Ik heb ontdekt dat de naadloze bh-topjes van Under Armour en Odlo die ik altijd al voor het sporten gebruikte nu ook prima dienst doen. De antibiotica kuur is nu ook klaar. Over een aantal maanden weer controle. Heb adviezen gekregen hoe het sporten weer op te bouwen. Pas na 6 weken weer echte cardio en bovenlijf trainen, maar fietsen en onderlijf mag al na 2 weken.

Ik ben heel blij met hoe ze eruit zien. De vorm is mooier dan hiervoor. Ze zijn wat breder en meer volume in de onderbouw waardoor de tepels gelift lijken. Ze staan pronter ? En ik denk dat ik op een kleine C uitkom, prima.

 

Oooh wat super om te lezen dat het zo goed gaat met je en dat je er zo blij mee bent! Hopelijk gaat het herstel zo door!!!

 

Geniet er lekker van! 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 24-8-2019 om 11:36, Nutcracker zei:

Update dag 10 p.o.: eergisteren op controle geweest. Alles gaat voorspoedig. Het compressievest is niet meer nodig, nu 4 weken dag en nacht in de sport bh's. Ik heb ontdekt dat de naadloze bh-topjes van Under Armour en Odlo die ik altijd al voor het sporten gebruikte nu ook prima dienst doen. De antibiotica kuur is nu ook klaar. Over een aantal maanden weer controle. Heb adviezen gekregen hoe het sporten weer op te bouwen. Pas na 6 weken weer echte cardio en bovenlijf trainen, maar fietsen en onderlijf mag al na 2 weken.

Ik ben heel blij met hoe ze eruit zien. De vorm is mooier dan hiervoor. Ze zijn wat breder en meer volume in de onderbouw waardoor de tepels gelift lijken. Ze staan pronter ? En ik denk dat ik op een kleine C uitkom, prima.

Ik lees net dat jij al naar 2 weken onderlichaam mocht trainen. Dus ook kracht neem ik aan? Maar waarom dan geen Cardio want fietsen is ook cardio 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Forensica

Ik denk dat dat met schudden van m'n borsten te maken heeft. Op de fiets hou je je bovenlijf stil, geen beweging op en neer. Op de loopband is dat toch anders. Ik zit ondertussen op dagelijks 4 sets van 15x 35kg leg press en 2 sets van 25x onbelaste squats krachttraining onderlichaam plus dan dat fietsen. Nergens last van anders dan dan spierpijn in m'n quadriceps eerste dagen omdat ik de leg press niet gewend was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nutcracker zei:

@Forensica

Ik denk dat dat met schudden van m'n borsten te maken heeft. Op de fiets hou je je bovenlijf stil, geen beweging op en neer. Op de loopband is dat toch anders. Ik zit ondertussen op dagelijks 4 sets van 15x 35kg leg press en 2 sets van 25x onbelaste squats krachttraining onderlichaam plus dan dat fietsen. Nergens last van anders dan dan spierpijn in m'n quadriceps eerste dagen omdat ik de leg press niet gewend was.

En hoeveel weken po ben je nu? Ik wandelen al sinds dag 2 10.000 stappen. Ze worden wel ontzettend hard maar geen pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.