Ga naar inhoud

Kirstin : 24 juni 2019 : Dr. van Onselen : MFIV


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

ik ben Kirstin, 45, en maandag 24 juni staat voor mij een borstlift gepland met protheses. Ik word geholpen door dr v Onselen van de A klinieken.

ik vind het rete spannend. Dood eng. Bang voor pijn. Bang om niet uit narcose te ontwaken. Bang voor oxycodon.

Maar na twee zwangerschappen en veel sporten, is er van mijn mooie c-cup niks meer over. Het stoort mij enorm! Vooral omdat ik van boven slank ben maar van onder weer wat breder. Zonder de borsten is de verhouding zoek! 

Ik ben blij dit forum te hebben gevonden zodat ik jullie ervaringen kan lezen. 

Groetjes! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ik ben door Dr van Onselen geopereerd! Ik ben echt heel blij met mijn resultaat.

Ik heb een BV gekregen met 280cc  Polytech Microthane opticon protheses. 

Wat krijg jij?

 

Persoonlijk vind ik dat ik daar echt goed ben ontvangen. Ik snap je angst om niet uit de narcose te ontwaken maar ze houden alles goed in de gaten! Als je bang bent voor de oxycodon dan neem je dit toch niet? Je krijgt ook een recept voor celebrex mee. Ik heb wel de oxycodon genomen. Het hielp bij mij tegen de pijn. :) 

 

De eerste dagen heb je wel last van pijn en is het fijn als er iemand voor je is die je bij bepaalde dingen kan helpen. :lol:

Zoals uit bed komen bijv.

 

Groetjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmm

Een vriendin van mij is ook door hem geholpen en is super tevreden. 

Heb jij ook een borstlift gehad? Vraag me af waarmee je dan wakker wordt, met alleen een band of een sport bh. 

Ik krijg polytech microthane diagon gel 285 cc implantaten. 

Ben zo benieuwd!!

groetjes

Kirs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Maandag is het zover, borstlift met protheses. Ik heb net de tijd doorgekregen, 13:10. Moet dan om 12 uur in Vlaardingen zijn. 

Ik krijg 285cc polytech microthane diagon gel protheses. En de tepel wordt iets verplaatst dmv een techniek waardoor je geen anker litteken krijgt. Iemand daar ervaring mee?

Ben nerveus, vind mezelf de ene keer getikt ijdel dat ik dit doe, de andere keer denk ik ‘ ja maar jeetje, na 2 kindjes en sporten is er gewoon niks meer over, moet ik daar dan nog jaren mee rommelen met bh’s en bikini’s?!’ 

Ben vooral erg benieuwd naar resultaat en hoe ik wakker word. Met alleen een band of met een bh? Dat kon hij nog niet vooraf zeggen. Hoe was dat bij jullie?

Groetjes

Kirs

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Kirstin zei:

Hoi Kimmm

Een vriendin van mij is ook door hem geholpen en is super tevreden. 

Heb jij ook een borstlift gehad? Vraag me af waarmee je dan wakker wordt, met alleen een band of een sport bh. 

Ik krijg polytech microthane diagon gel 285 cc implantaten. 

Ben zo benieuwd!!

groetjes

Kirs

Nee ik heb alleen een BV gehad!

 

Ik werd alleen wakker met een borstband die ik toen drie weken moest dragen!

 

Groetjes

Kim

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zo ver... ik lig in m’n bed toch wel een beetje te zenuwen. 

Rare dingen denken: ik zal toch wel uit narcose komen?! Ik kan m’n kindjes dat niet aan doen! Ohhhh waar ben ik aan begonnen.. 

Maar het zal vast goed gaan en dan ben ik blij met het resultaat. Ben wel wat bang voor de pijn , geen idee wat ik me er bij voor moet stellen.

het zal een lange nacht worden, ben ik bang.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier het verslag:

Om 13:00 werd ik uit de wachtkamer gehaald om mij te verkleden in een ziekenhuisschort. De anasthesist kwam even het een en ander door spreken en daarna kwam dr van Onselen om de borsten af te tekenen. Om 13:15 ging ik naar de operatie kamer. Dit allemaal ging onder extreem lieve begeleiding. Eenmaal op de operatie tafel werd ik heeeeeeel nerveus maar ze hebben mij gerustgesteld. Moest aan iets leuks denken.. en voor mijn gevoel twee seconden later werd ik wakker en was het gebeurd. 

Ik werd wakker met een bh en een band. Geen pijn. 

Al snel kwam de dokter kijken, ik mocht wat eten en plassen, daarna kwam de dokter weer kijken en mocht ik naar huis. Alles bij elkaar was ik er 4,5 uur. 

De begeleiding was zeer professioneel. De pijn valt mij heel erg mee. Nog geen oxycodon gebruikt, ik heb paracetamol en celecoxib. 

Het slapen ( zeg maar gerust niet slapen) op de rug, is helemaal kut ( sorry). 

Het is nu 24 uur na de operatie. De bh doet mij eigenlijk het meeste pijn. Die knelt precies op blauwe plekken. Ik zwel echt behoorlijk, en ben erg blauw. Tepels bloedden vanmorgen een beetje. Verder niet echt pijn behalve een enorme druk op de borsten en wat ik al zei, het knellen van de bh op de blauwe plekken. Heel raar, zwelling is ook tussen mijn borsten. Daar heb ik net maar even een siliconen ijsblokje tegen gehouden. 

Hoop dat die zwelling snel afneemt. 

De kliniek belde vandaag nog hoe het ging en ik kon de vragen stellen die ik gisteren pas bedacht in de auto terug.. ( bh wassen etc) Gaasjes vandaag ook verschoond dus een nano seconde zonder bh geweest en even gekeken.. ben tot nu toe erg tevreden. Iedereen zo lief en professioneel. 

Ik mag morgen een oxazepam als ik dan nog niet heb geslapen.. 

Nou, tot zover!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Kirstin zei:

Hier het verslag:

Om 13:00 werd ik uit de wachtkamer gehaald om mij te verkleden in een ziekenhuisschort. De anasthesist kwam even het een en ander door spreken en daarna kwam dr van Onselen om de borsten af te tekenen. Om 13:15 ging ik naar de operatie kamer. Dit allemaal ging onder extreem lieve begeleiding. Eenmaal op de operatie tafel werd ik heeeeeeel nerveus maar ze hebben mij gerustgesteld. Moest aan iets leuks denken.. en voor mijn gevoel twee seconden later werd ik wakker en was het gebeurd. 

Ik werd wakker met een bh en een band. Geen pijn. 

Al snel kwam de dokter kijken, ik mocht wat eten en plassen, daarna kwam de dokter weer kijken en mocht ik naar huis. Alles bij elkaar was ik er 4,5 uur. 

De begeleiding was zeer professioneel. De pijn valt mij heel erg mee. Nog geen oxycodon gebruikt, ik heb paracetamol en celecoxib. 

Het slapen ( zeg maar gerust niet slapen) op de rug, is helemaal kut ( sorry). 

Het is nu 24 uur na de operatie. De bh doet mij eigenlijk het meeste pijn. Die knelt precies op blauwe plekken. Ik zwel echt behoorlijk, en ben erg blauw. Tepels bloedden vanmorgen een beetje. Verder niet echt pijn behalve een enorme druk op de borsten en wat ik al zei, het knellen van de bh op de blauwe plekken. Heel raar, zwelling is ook tussen mijn borsten. Daar heb ik net maar even een siliconen ijsblokje tegen gehouden. 

Hoop dat die zwelling snel afneemt. 

De kliniek belde vandaag nog hoe het ging en ik kon de vragen stellen die ik gisteren pas bedacht in de auto terug.. ( bh wassen etc) Gaasjes vandaag ook verschoond dus een nano seconde zonder bh geweest en even gekeken.. ben tot nu toe erg tevreden. Iedereen zo lief en professioneel. 

Ik mag morgen een oxazepam als ik dan nog niet heb geslapen.. 

Nou, tot zover!!!

Fijn dat je nu al tevreden bent en alles goed is gegaan!

Ik ben 3 weken geleden geholpen en was ook bont en blauw. 

Als je mijn foto's bekijkt, zul je het wel zien.

Ik herken de druk van de BH helemaal. 

Ik deed er een gaasje tussen die ik dubbel vouwde. Dat zorgde voor wat demping en hielp erg bij mij. 

Ik koelde elke nacht ook met een groot coolpack en na elke medicatie inname wisselde ik. 

Dit zorgde voor verlichting en zorgde dat de zwelling langzaam af nam.

Het is heel normaal dat de zwelling ook tussen je borsten hebt...heb ik ook. 

Na 3 weken ben ik nog niet van mijn blauwe plekken af.

Geduld...

Sterkte met je herstel. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag vier na de operatie. 

Mee zwelling tussen mijn borsten is weg, ben alleen onder mijn borsten, bij het litteken blauw.

de borsten zijn echt minder gezwollen, vooral links, die is ook iets aan het zakken. 

Ben al minder pijnstillers aan het slikken, want ik heb gewoon geen pijn. Wat discomfort vanwege de blauwe plekken. 

Ik slaap enorm slecht, vier tot vijf uur per nacht en dan word ik wakker van de pijn in mijn rug. Ben gestut en lig hoger en al die toestanden maar rug slapen is gewoon niet mijn ding. 

Gisteren uit eten geweest, daarna was ik super moe. Ben toch nog niet helemaal in orde haha! 

Maar het valt me tot nu toe zo enorm mee!!!

Zal even uitzoeken hoe ik een album aan moet maken. Dan plaats ik de foto’s. 

Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-6-2019 om 23:36, Kirstin zei:

Wat wisselde je dan, Patries? Ben wel even benieuwd!

na drie weken nog blauw? OMG. Geduld inderdaad! 

Ben hier nieuw dus weer niet zo goed waar ik je foto’s kan vinden?

groetjes

kirs

Hoi Kirs,

 

Ik wisselde dan het coolpack.

Als je op mijn naam klikt kun je bij mijn foto's komen. Je kan dan zien hoe blauw het is...

Nu 3 weken en 3 dagen PO en blauw wordt minder hoor...

Fijn dat met jou goed gaat wat ik zo lees. 

Slapen op mijn rug was/is ook niet mijn ding, maar door voedingskussen slaap ik steeds beter. 

Mag al wel weer op mijn zij, maar voelt nog niet goed. 

Succes nog met je verdere herstel!

 

X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi! 5 weken po en het gaat super goed. Littekens helen mooi. 

Ik ben op vakantie en heb van die sport bikini’s gekocht die ik over de bh aan kan. Het is niet het mooiste maar ja, je moet wat!

Heb een vraag: worden die protheses nog zachter? Ik vind ze nog vrij hard eigenlijk.. of is dat nou eenmaal hoe het hoort??

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.