Ga naar inhoud

Bovenooglid correctie


Sjuul

Aanbevolen berichten

22 uur geleden, Sjuul zei:


 

Ja dat klopt, we zijn toch vrouwen hè en die hebben altijd wel iets wat ze liever anders zouden zien ? Blond haar, dik haar, steil of krullen, een kilootje minder, een betere bilpartij, mooiere borsten, geen slaapogen .. Gelukkig leven we in een tijdperk waar veel mogelijk is binnen ieders eigen kaders.

 

Ja spannende weken hier, maar ook altijd weer zo blij als de uitslagen goed zijn, het is toch onbetaalbaar als je kunt zeggen ik ben gezond.

 

Liefs Sjuul en thanxz ? xxx

 

Er gaat idd ook niets boven om gezond te zijn...

 

Lieve gr Eef...xxxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, e.e.f. zei:

 

Er gaat idd ook niets boven om gezond te zijn...

 

Lieve gr Eef...xxxx


Zeker in deze tijd waar de meest gruwelijke ziektes zomaar je lot kunnen bepalen.

 

Ik doe mijn best om gezond te blijven.

 

Liefs Sjuul xxx.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2019 om 14:16, Sjuul zei:


Zeker in deze tijd waar de meest gruwelijke ziektes zomaar je lot kunnen bepalen.

 

Ik doe mijn best om gezond te blijven.

 

Liefs Sjuul xxx.

 

 

 

Meer kan je ook niet doen he. Het overkomt je of het overkomt je niet en een beetje gezond leven is wel bepalend.

 

Niet te veel bij stil staan is denk het het beste...

 

Lieve gr Eef...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2019 om 14:16, Sjuul zei:


Zeker in deze tijd waar de meest gruwelijke ziektes zomaar je lot kunnen bepalen.

 

Ik doe mijn best om gezond te blijven.

 

Liefs Sjuul xxx.

 

 

 

Meer kan je ook niet doen he. Het overkomt je of het overkomt je niet en een beetje gezond leven is wel bepalend.

 

Niet te veel bij stil staan is denk het het beste...

 

Lieve gr Eef...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Ik was benieuwd naar je nieuwe foto maar op de een of andere manier zie ik je fotoalbum niet meer op je profiel staan ?

 

Lieve gr Eef...xxx


komt eraan, ik heb het album al verwijdert.

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.