Sjuul

Bovenooglid correctie

Recommended Posts

@Sjuul, wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en dat je gelijk al een datum hebt. Super 👍. En idd wat je zegt; lekker genieten van de zomer en voordat je het weet is het 31 oktober. De tijd vliegt wat dat betreft. Heb je een leuk vooruitzicht om naartoe te leven. Gefeliciteerd met je goede consult en met je datum. Hou ons maar op de hoogte. 

😙, Jaydee 

• Like 2

@e.e.f. en @Jaydee, ja heerlijk, vooruitzicht. De plexr behandelingen die ik heb gehad konden blijkbaar geen kwaad voor de genezing dus ook dat viel me 100% mee. De dokter vermoedde dat het mijn huid wat dikker had gemaakt maar ook dat bleek niet zo te zijn toen hij het zich eens goed had bekeken dus ik kreeg groen licht. We hebben het nog uitgebreid over die plexr gehad en hij vroeg me hoe dat in zijn werk ging, heeft ook alles heel uitgebreid opgeschreven in mijn dossier. Het gaat helemaal goed komen, rechts is de hang erger als links en dat gaat hij ook corrigeren dus ik ben straks weer fris en gelijkmatig.

Liefs Sjuul 🤗

• Like 2

18 uur geleden, Sjuul zei:

@e.e.f. en @Jaydee, ja heerlijk, vooruitzicht. De plexr behandelingen die ik heb gehad konden blijkbaar geen kwaad voor de genezing dus ook dat viel me 100% mee. De dokter vermoedde dat het mijn huid wat dikker had gemaakt maar ook dat bleek niet zo te zijn toen hij het zich eens goed had bekeken dus ik kreeg groen licht. We hebben het nog uitgebreid over die plexr gehad en hij vroeg me hoe dat in zijn werk ging, heeft ook alles heel uitgebreid opgeschreven in mijn dossier. Het gaat helemaal goed komen, rechts is de hang erger als links en dat gaat hij ook corrigeren dus ik ben straks weer fris en gelijkmatig.

Liefs Sjuul 🤗

.....en idd weer gewoon mascara op kunnen doen, zonder je oogleden onder te smeren 😉.

Lang leve de plastisch chirurg 😂.

😘, Jaydee

• Like 1

8 uur geleden, Jaydee zei:

.....en idd weer gewoon mascara op kunnen doen, zonder je oogleden onder te smeren 😉.

Lang leve de plastisch chirurg 😂.

😘, Jaydee

Lang leve de pc ja, eindelijk weer ooglid 👌🏽

😘 

Liefs Sjuul

• Like 3

12 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hoi @Sjuul

Ik blijf volgen want ik wil het resultaat wel zien en dan met name het verschil.

Als het zover is dan zal ik zeker foto’s uploaden @Doe ik het of niet?, even wachten tot na de zomer 😉

• Like 2

Op 5-7-2019 om 18:33, Sjuul zei:

Liefs Sjuul 🤗

Wat fijn om te horen dat je zo serieus genomen wordt meid. Geeft een vertrouwd gevoel. 

Straks ben je weer helemaal spik en span meid :35:

Lieve gr Eef...

• Like 2

Fijn voor je dat het allemaal geregeld is, en je eindelijk je oogleden krijgt zoals je wilt. Ik heb het jaren geleden ook gedaan, volgens mij een jaar of 6 geleden, kan ook al 7 jaar geleden geweest zijn, ben de tel kwijt🙈😂 

Ik ben er nog steeds zo blij mee. Ondertussen wel wat meer hang natuurlijk, maar nog steeds niet zo erg als het was. Make-uppen blijft een feestje🎉

Liefs x

• Like 1

17 uur geleden, MenM zei:

Fijn voor je dat het allemaal geregeld is, en je eindelijk je oogleden krijgt zoals je wilt. Ik heb het jaren geleden ook gedaan, volgens mij een jaar of 6 geleden, kan ook al 7 jaar geleden geweest zijn, ben de tel kwijt🙈😂 

Ik ben er nog steeds zo blij mee. Ondertussen wel wat meer hang natuurlijk, maar nog steeds niet zo erg als het was. Make-uppen blijft een feestje🎉

Liefs x

Mooi om te weten dat ook jij er zo blij mee bent @MenM, ik krijg zoveel positieve reacties van vrouwen die dat ook hebben laten doen dat ik er helemaal blij van word.

Heerlijk ja een make upje, het maakt je net iets meer vrouw en accentueert de sterke punten, ik hou er ook zo van.

Vrolijk aftellen en over een weekje of 10 is het zover, ik kan amper wachten 😄.

Liefs, Sjuul 🤗

• Like 2