Ga naar inhoud

ABS : 14 november 2019 : Dr. Tielemans : Velthuiskliniek


ABS

Aanbevolen berichten

@best_boobie dank je wel voor het aanpassen, en geen probleem, ik maak er zelf ook een bende van in mijn topic ?

 

@AnoukK ja grappig he. Bijna hetzelfde proces doorlopen. Was jouw aanvraag ook ter plekke goedgekeurd? Ik las al die horror verhalen hier en dacht echt dat dit nog weken zou gaan duren. Merk nu ook dat niet alle informatie meer juist is binnengekomen omdat ik zo perplex was. Maar even bellen binnenkort. Hoe dan ook echt super fijn. Eindelijk de mega pushups de deur uit en volgend jaar een hele lading nieuwe bikini's scoren ?

 

Hoe is het herstel jou vergaan? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Oké meiden. De twijfel begint toe te slaan. Heb destijds de keuze gekregen tussen 330 en 380. Heb toen aangegeven voor de 330 te willen gaan. Ben nu bang dat dit misschien te klein gaat zijn. Op deze foto's heb ik 350cc gepast. 330 hadden ze niet als pas prothese. Wat denken jullie? Bij 330 laten (is dus iets kleiner als op de foto's) of toch 380?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 350 mooi bij je staan, maar denk dat je 380 ook prima kunt hebben. Je kunt het met water of rijst thuis ook zelf passen schijnt, heb het zelf nooit gedaan haha.

 

Ik heb zelf nu 325cc en paste niet groter, achteraf als ik de keuze had, had ik 350cc ook prima gevonden. Weet niet of dat je verder helpt.. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties @vithoufioreen @tiffsklein. Wat een proces dit zeg. Denk ik er net uit te zijn, begin ik weer met twijfelen. Hoe gaat het met jullie? Zo blij wanneer ik straks in jullie schoenen sta en alles achter de rug heb... 

 

Heb vrijdag mijn consulent gebeld om te vragen of ze toch de 380 willen bestellen. Helaas stond er geen aantekening in het systeem dat dit aantal ccs ook mogelijk was. Nu gaat de arts mijn gaat bellen en wellicht moet ik zelfs opnieuw langskomen en laten meten om er zeker van te zijn dat het past. Opzich geen probleem, alleen is het de vraag of het gaat lukken aangezien de arts nog een OK dag heeft staan volgende week en daarna twee weken met vakantie is. De protheses moeten uiterlijk volgende week besteld gaan worden dus hopelijk weet ze ergens nog even tijd vrij te maken. 

 

Anders zal het dus toch 330 gaan worden. Ben alleen bang dat ik daar op termijn dan toch spijt van krijg. Vind mezelf nogal bovenarmen hebben en denk dat 330 nog niet in verhouding is... 

 

We gaan het zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ABS zei:

Bedankt voor jullie reacties @vithoufioreen @tiffsklein. Wat een proces dit zeg. Denk ik er net uit te zijn, begin ik weer met twijfelen. Hoe gaat het met jullie? Zo blij wanneer ik straks in jullie schoenen sta en alles achter de rug heb... 

 

Heb vrijdag mijn consulent gebeld om te vragen of ze toch de 380 willen bestellen. Helaas stond er geen aantekening in het systeem dat dit aantal ccs ook mogelijk was. Nu gaat de arts mijn gaat bellen en wellicht moet ik zelfs opnieuw langskomen en laten meten om er zeker van te zijn dat het past. Opzich geen probleem, alleen is het de vraag of het gaat lukken aangezien de arts nog een OK dag heeft staan volgende week en daarna twee weken met vakantie is. De protheses moeten uiterlijk volgende week besteld gaan worden dus hopelijk weet ze ergens nog even tijd vrij te maken. 

 

Anders zal het dus toch 330 gaan worden. Ben alleen bang dat ik daar op termijn dan toch spijt van krijg. Vind mezelf nogal bovenarmen hebben en denk dat 330 nog niet in verhouding is... 

 

We gaan het zien! 

 

Oeh meis, niet doen hoor! Ik zou dan echt even wat langer wachten, want het zou echt rot zijn als ze te klein zijn achteraf.. Bij mij gaat alles goed! Wel een klein gaatje onder m’n borst, ga toevallig nu langs de kliniek voor de zekerheid.

 

Wel grappig dat je zegt dat je blij bent als je in onze situatie zit? Want ik kan uit ervaring vertellen dat iedere “periode” van deze reis andere onzekerheden met zich meebrengt. Ik vind persoonlijk ook de hele reis mentaal vooral echt een uitdaging. Zowel positief als negatief! Mijn advies is vooral alles op je af laten komen en je geen zorgen maken. En bij twijfel, goed nadenken over de uiteindelijke keuze.. want je wilt wel echt volledig achter JOUW keuze staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, ABS zei:

Bedankt voor jullie reacties @vithoufioreen @tiffsklein. Wat een proces dit zeg. Denk ik er net uit te zijn, begin ik weer met twijfelen. Hoe gaat het met jullie? Zo blij wanneer ik straks in jullie schoenen sta en alles achter de rug heb... 

 

Heb vrijdag mijn consulent gebeld om te vragen of ze toch de 380 willen bestellen. Helaas stond er geen aantekening in het systeem dat dit aantal ccs ook mogelijk was. Nu gaat de arts mijn gaat bellen en wellicht moet ik zelfs opnieuw langskomen en laten meten om er zeker van te zijn dat het past. Opzich geen probleem, alleen is het de vraag of het gaat lukken aangezien de arts nog een OK dag heeft staan volgende week en daarna twee weken met vakantie is. De protheses moeten uiterlijk volgende week besteld gaan worden dus hopelijk weet ze ergens nog even tijd vrij te maken. 

 

Anders zal het dus toch 330 gaan worden. Ben alleen bang dat ik daar op termijn dan toch spijt van krijg. Vind mezelf nogal bovenarmen hebben en denk dat 330 nog niet in verhouding is... 

 

We gaan het zien! 


Oh wat een gedoe zeg. Maakt de 330 en 380 qua projectie nog veel uit, dat

zou je evt nog telefonisch kunnen vragen? Want groter aantal cc’s betekent niet meteen ook veel meer projectie. Hangt ook af van de breedte en profiel etc. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Heb weer even je verhaal gelezen want was een beetje 'uit' het forum. Maar wij zaten in hetzelfde schuitje! Wist het gelijk weer :)

Heeeeel veel succes donderdag! Bijna borsten! 

Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk? Weten ze van iets af?

Mijn oudste is 3 en heeft er nooit wat over gezegd. Ik denk nu dat ze denkt dat alle vrouwen borsten in het ziekenhuis krijgen op een bepaalde leeftijd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Pelle en @AnoukK,

 

Morgen is de grote dag ?. Heb de afgelopen dagen helemaal vol gepropt met van alles en nog wat om maar geen tijd te hebben om te piekeren. Spanning begint nu wel een beetje toe te slaan. Hopelijk vanavond toch een goede nachtrust. Morgen om 12 uur melden in de kliniek. Wat een bagger tijd zeg. Vanaf 6 uur dus niet meer eten of drinken. Maar ja, het is voor een goed doel uiteraard. 

 

Heb twee weken geleden besloten om het op 330 te houden, al is de twijfel nu weer opnieuw aanwezig. Probeer maar vertrouwen te hebben in de arts. 

 

Ik plaats zeker een update zodra het een beetje kan! 

 

Pelle, jij nu ook bijna aan de beurt! Hoe ist met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy!

 

Ik ben 4 november geopereerd en ben voor 340cc gegaan. Mij werd verteld dat de aantal cc onder de 100 niet heel veel verschil zal maken.

Wel kan ik je vertellen dat het heel gauw went. Ik was eerst bang dat 340cc te groot zou zijn maar nu denk ik nouuuu groter had ook nog wel gemogen. Ben er heel erg blij mee! Je kan in mijn album kijken.

 

Ik wens je heel veel succes voor morgen en laat maar weten hoe het is gegaan! En wat betreft het nuchter blijven... heel herkenbaar... ik moest me om 13.30u melden, maar toen ik om 16.00u uit narcose kwam had ik absoluut geen honger.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2019 om 19:11, ABS zei:

Hi @Pelle en @AnoukK,

 

Morgen is de grote dag ?. Heb de afgelopen dagen helemaal vol gepropt met van alles en nog wat om maar geen tijd te hebben om te piekeren. Spanning begint nu wel een beetje toe te slaan. Hopelijk vanavond toch een goede nachtrust. Morgen om 12 uur melden in de kliniek. Wat een bagger tijd zeg. Vanaf 6 uur dus niet meer eten of drinken. Maar ja, het is voor een goed doel uiteraard. 

 

Heb twee weken geleden besloten om het op 330 te houden, al is de twijfel nu weer opnieuw aanwezig. Probeer maar vertrouwen te hebben in de arts. 

 

Ik plaats zeker een update zodra het een beetje kan! 

 

Pelle, jij nu ook bijna aan de beurt! Hoe ist met jou? 

 

Ik ben heel erg benieuwd hoe het met je gaat en hoe het vandaag gegaan is! Hoop dat het goed gegaan is.

 

Ik ben nog niet écht zenuwachtig. Ik ben zondag teruggekomen van een paar dagen vakantie en moet nog veel doen voor mijn opleiding. Heb het idee dat ik mij op deze manier erg afleid van de operatie. Maar kom er later deze week nog op terug, we zullen zien of ik er dan nog hetzelfde over denk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijke borsten! Bij deze ook een poging richting een operatieverslagje.

Donderdag moest ik om 12 uur aanwezig zijn. Ik was er 15 minuten eerder al en mocht gelukkig al direct mee met de consulente. Na een paar korte vragen te beantwoorden, heeft ze me naar het operatiegebouw gebracht. Even afscheid genomen van mijn man en mezelf vervolgens in een prachtig blauw operatiehemd gehesen, inclusief haarnetje om de outfit compleet te maken.

Op de verkoeverruimte kreeg ik een bedje toegewezen en kwam de arts nog even langs om mij af te tekenen. Super lief en rustig was ze, en voelde direct weer waarom ik haar had uitgekozen (op dat moment dacht ik namelijk echt 'waarom wil ik dit ook alweer?!).

De verpleging voelde mijn spanning en deden hun best om mij kalmeren met wat humor. Met succes want rond 13:00 liep ik rustig de operatiekamer binnen. Ik mocht plaatsnemen op de operatietafel en tot mijn grote verbazing was deze verwarmd. Heerlijk! De anesthesist gaf rustig een uitleg over alles wat er ging gebeuren en gingen van start.

 

Wat ze alleen niet hadden aangegeven was dat het narcosemiddel wat vreemd kon aanvoelen zodra het werd ingespoten. Het deed bij mij gewoon echt pijn! Een soort bijtend zuur. Ik gaf dit direct aan en raakte wat in paniek. Ik hoorde nog vaag dat er wat vragen werden gesteld maar weg was ik al...

 

Rond 3 uur werd ik wakker en werd direct overvallen door de pijn en de kou. Ik kon niet anders dan bibberen en dat deed vervolgens echt heel veel pijn omdat ik bij het bibberen elke spier in mijn lijf aanspande. Drie dekens verder kwam ik eindelijk een beetje bij. Ik was enorm bang voor een allergische reactie op de narcose maar gelu5 kkig was dit niet het geval. De reden van de pijn was dat de anesthesist per ongeluk de verkeerde vloeistof eerst open had gedraaid. Kwam ook direct zijn excuses aanbieden. Even later kwam de arts ook langs. Ze gaf aan dat het maar goed was dat ik niet een maat groter had gekozen. Mijn spieren waren erg strak en hebben dus flink moeten trekken en duwen om de protheses te kunnen plaatsen. Al was ik voor de 375 gegaan dan had ik zonder borsten wakker geworden. Dit verklaarde dan ook de hevige pijn. Gelukkig kreeg ik wat extra medicatie door het infuus en mocht ik rond 5 uur naar huis.

 

Ik had me al helemaal voorbereid op een vreselijke nacht, maar tot mijn grote verbazing is de eerste nacht redelijk verlopen. Geslapen tot ongeveer half 5 en de pijn was goed te doen. Ook gisteren overdag was de pijn te hebben met enkel paracetamol. Vandaag gaat het alweer een stuk beter. Ben erg stijf en nog wat moe van de narcose maar voel me veel beter dan verwacht.

 

En in de tussentijd natuurlijk al wel een aantal keer gespiekt. Ik kan nog niet echt zeggen dat ik ze al mooi vind. Alles is nog erg opgezwollen. Vooral aan de zijkanten. Gelukkig lees ik hier al even mee en weet ik dat 'geduld' echt het toverwoord is.

 

@Pelle Fijn dat je nog zo relaxed bent! Heerlijk ook dat je nog op vakantie bent geweest. Komt allemaal vast goed. Hopelijk is jouw herstel straks net zo goed te doen als mijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Ik voel helemaal de blijheid voor jou dat het bij jou allemaal best wel goed gegaan is!

Balen wel van dat narcosemiddel, ben blij dat je goed wakker geworden bent want ze zeggen wel eens dat als je met negatieve gedachtes in een narcose gaat je er ook zo uitkomt?

Ik vrees ook een beetje voor de strakheid van mijn borstspieren... we zullen het dinsdag zien...

Ik lees dat jij goed gaat op alleen paracetamol? Ik heb paracetamol, naproxen en oxicodon voorgeschreven gekregen. Heb jij dat ook en gebruik je het niet? Of heb jij iets anders voorgeschreven gekregen?

 

En even een update: ik ben niet relaxed meer hahaha. Ik merk dat ik nu de spanning echt wel ga voelen. Ik ben meer onbewust zenuwachtig, zodra ik een zielig filmpje kijk jank ik alles bij elkaar en moet ik mij daarna echt weer flink bij elkaar rapen. Terwijl ik tijdens het janken mij nog wel kan bedenken waar ik nu eigenlijk mee bezig zijn. Lang leve een borstvergroting! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Pelle

 

Ik had dat verhaal over de narcose ook gehoord inderdaad. Gelukkig viel het hier redelijk mee. De eerste uren waren voor mij echt de pijnlijkste uren en is daarna enkel afgenomen. Ik had paracetamol 1000, naproxen en tramadol voorgeschreven gekregen. De tramadol heb ik niet gebruikt. Heb net twee nieuwe foto's toegevoegd in mijn album. 

 

Hopelijk kan je een beetje afleiding vinden de komende dagen. Alles komt goed meis! De zorgen zijn nergens voor nodig. Je gaat gewoon lekker slapen en wanneer je dan wakker bent heb je borsten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Pelle

wat leuk zeg ik ben de dag voor jou geopereerd bij dr van Engeland bij Bergman clinicus.Ik vond het ook allemaal erg meevallen.Ik slik alleen paracetamol en dat is goed te doen.Slaap lekker de hele nacht gewoon door op mijn zij alleen omdraaien gaat lastig.Ik hen van te voren ook zo getwijfeld over het aantal cc.Ik zou voor 250 gaan maar heb ze toch ook 275 laten bestellen.En op het moment van aftekenen samen met de pc beslist om voor de 275 cc rond high profile te gaan.Ze zei liever iets groter dan dat je spijt krijgt dat ze te klein zijn.En je kan het zeker hebben.Nou moet zeggen dat ik blij ben dat ik voor deze keuze ben gegaan,maar toen ik ging douchen wel dacht van wow wat groot??

mijn rechterborst is iets meer gezwollen dan links.Die deed van het begin al wat meer pijn.

ik heb ook een album gemaakt.Jij ook?

want dan zou ik graag met je meekijken.

hoe voel jij je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Redannie @Pelle, ik denk het ook ?

 

Gefeliciteerd redannie met jouw borsten. Wat fijn dat jouw herstel ook zo soepel verloopt. Fijn he! 

 

Grappig dat jouw eerste reactie was dat ze best groot zijn. Hier een beetje de angst dat ze te klein zijn, maar paste ook niet meer in dus zal het er mee moeten doen. 

 

Ik voeg je even toe aan mijn album. Mag ik ook bij jou meekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Pelle zei:

@Redannie Je hebt mij getagd in het bericht hierboven, maar als ik je verhaal lees heb ik het idee dat je @ABS had willen taggen. Klopt dat?

Ja sorry zat weer niet goed op te letten.Ben nog niet zo heel handig op hey forum.Maar als ik het goed lees mag jij dinsdag?oh ik was ook zo zenuwachtig van te voren wist niet waar ik het moest zoeken.de dag zelf was ik heel rustig en heb het gewoon laten gebeuren.

@ABSja ik zal je toevoegen.Leuk ben benieuwd.

jij dacht dat het te klein zou zijn?Heb je dat gevoel nog steeds?330 had je toch gekregen?Kom ik aan met 275 ???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.