essi4

Essi4 : 21 juni 2019 : Dr. van Selms : Jan van Goyen

Recommended Posts

@Rosanna123

Toch zijn er twee artsen geweest die me min of meer het gevoel hebben gegeven dat het beter was dat ik toch voor een lift,  of lipofilling  moest kiezen wilde  ze nog een beetje toonbaar zijn.

Maar mijn doel was explantatie en verder geen gedoe meer aan mijn lijf. Ik ging steeds meer klachten ervaren en ik wilde gewoon rust in mijn hoofd ook.  

Prachtig Essi 🥰

Ik ben wat minder bedeeld maar ook ik ben tevreden met mijn borsten na explantatie. Wil maar even aangeven bij de rest dat dat ook mogelijk is. Helaas heb ik wel een hele weg moeten afleggen om tot dit besef te komen.

@Francisca91  ja, die grote borsten he! 

soms komt het besef dat het echt niet nodig is pas na vele jaren, en soms komt het al heel snel😉

Jou herstel is ook goed gegaan he. Fijn voor je. Op naar een gezond lijf.

Tja gek is dat he hoe het werkt. Blijkbaar had ik deze ‘polonaise’ aan mn lijf nodig om er wat dankbaarder voor te zijn en te accepteren hoe het is.

Mijn herstel is super gegaan! Voel me echt herboren en echt zo blij met de beslissing 🙏 mijn gezondheid en leven gaan voor grotere en mooiere borsten.  

@essi4

hoi hoi,

Ik heb je laatste update samengevoegd met je al bestaande topic, zo heb  je dan alles netjes bij elkaar staan, en blijft het ook overzichtelijk.

@essi4, Wauw, jij hebt van jezelf gewoon al hele mooie borsten. Wat fijn dat je je nu al zoveel beter voelt. 

Geniet van je gezondheid, meis. Weet er alles van; heb zelf al jaren polyartrose en onderga de ene na de andere behandeling daarvoor en enkele weken terug is bij mijn man prostaatkanker geconstateerd....dus idd niks zo belangrijk als je gezondheid!

Xx Jaydee 

Ohhh, wat rot voor je Jaydee! Ik wens jou en je man heel veel kracht. Liefs van mij. Xx

• Like 1