Ga naar inhoud

Essi4 : 21 juni 2019 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Wauw het ziet er echt heel mooi uit!

Voelt het ook niet heel slap?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, essi4 zei:

Sjuul, ze zijn weer gewoon zacht en warm hihihi

Vooral dat ze weer warm zijn is erg prettig. Mijn partner zegt voor al erg blij te zijn dat ze wéér  zacht zijn zonder harde bobbels of plooien van het implantaat.

 

Klinkt allemaal heel positief dus, fijn om te weten, als ik er nog een keer voor kom te staan ga ik het ook zo doen. 

Geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, essi4 zei:

Foto 1 en 4 van de collage, zijn genomen 2 dagen na de explantatie.

Foto 2 en 5 van de collage, zijn genomen 12 dagen na de explantatie

Foto 3 en 6van de collage, zijn genomen 5 a 6 weken na de explantatie.

De verschillen lijken op het oog niet zo heel erg duidelijk maar zijn er echt wel. Na 20 jaar implantaten is mijn huid toch nog in staat om terug te veren.

Ik ben bij verschillende plastisch chirurgen geweest.  Er is tegen me gezegd dat ik een lift nodig zou hebben en grotere implantaten moest nemen, een andere arts zei dat ik beter voor lipofilling kon gaan als ik dan toch de explantatie wilde laten door gaan om het nog een beetje wat te laten lijken. 

Ik koos voor niets!!!

Mijn keuze was gewoon weer back to basic te gaan.... 

Bang voor het resultaat ging ik de operatie in, maar heel blij met het resultaat zoals het nu is.  Ik heb meer borst dan ik had voor mijn borstvergroting.

Zonder lift en zonder lipofilling en zonder implantaten, zijn dit borsten van een bijna 50 jarige vrouw. Die 4 kinderen borstvoeding heeft gegeven en 20 jaar siliconen heeft gehad. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw prachtig!! Met zulke mooie, volle borsten heb je ook geen bv of lipofilling nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123

Toch zijn er twee artsen geweest die me min of meer het gevoel hebben gegeven dat het beter was dat ik toch voor een lift,  of lipofilling  moest kiezen wilde  ze nog een beetje toonbaar zijn.

Maar mijn doel was explantatie en verder geen gedoe meer aan mijn lijf. Ik ging steeds meer klachten ervaren en ik wilde gewoon rust in mijn hoofd ook.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, essi4 zei:

@Francisca91  ja, die grote borsten he! 

soms komt het besef dat het echt niet nodig is pas na vele jaren, en soms komt het al heel snel?

Jou herstel is ook goed gegaan he. Fijn voor je. Op naar een gezond lijf.

 

Tja gek is dat he hoe het werkt. Blijkbaar had ik deze ‘polonaise’ aan mn lijf nodig om er wat dankbaarder voor te zijn en te accepteren hoe het is.

Mijn herstel is super gegaan! Voel me echt herboren en echt zo blij met de beslissing ? mijn gezondheid en leven gaan voor grotere en mooiere borsten.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

@essi4, Wauw, jij hebt van jezelf gewoon al hele mooie borsten. Wat fijn dat je je nu al zoveel beter voelt. 

Geniet van je gezondheid, meis. Weet er alles van; heb zelf al jaren polyartrose en onderga de ene na de andere behandeling daarvoor en enkele weken terug is bij mijn man prostaatkanker geconstateerd....dus idd niks zo belangrijk als je gezondheid!

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Jaydee zei:

@essi4, Wauw, jij hebt van jezelf gewoon al hele mooie borsten. Wat fijn dat je je nu al zoveel beter voelt. 

Geniet van je gezondheid, meis. Weet er alles van; heb zelf al jaren polyartrose en onderga de ene na de andere behandeling daarvoor en enkele weken terug is bij mijn man prostaatkanker geconstateerd....dus idd niks zo belangrijk als je gezondheid!

 

Xx Jaydee 

Ohhh, wat rot voor je Jaydee! Ik wens jou en je man heel veel kracht. Liefs van mij. Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.