Ga naar inhoud

Essi4 : 21 juni 2019 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, essi4 zei:

Top gelukkig lekker snel ook!

Duim mee voor je.

Groetjes

En jij moet aanstaande donderdag toch, @essi4?

 

Xx Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Sippy zei:

Hoi hoi

 

De radioloog zei waarschijnlijk dinsdag al! Ik laat het weten meiden ! 

Oh, dat is gelukkig lekker snel. Want in zo'n geval duurt wachten toch al dubbel zo lang. Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Ik hoop dat je dinsdag goed bericht krijgt. Daar gaan we gewoon voor, toch? :71::71::71:

 

:54:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@essi4, ja, dat snap ik heel goed dat je graag wil weten waar je aan toe bent. Wachten duurt lang hè, in zo'n geval? Ik hoop dat de tijd een beetje zal vlotten voor je en dat je een positief bericht zult krijgen donderdagmiddag. Ik ga voor je duimen hoor. Alvast heel veel succes voor donderdag (ik ben niet zo heel veel online omdat we bijna gaan verhuizen en ik hier druk aan het pakken ben en tussen de verhuisdozen zit ). Ik denk aan je :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Engeltje73 zei:

 

 

Op 22-12-2018 om 21:22, Sippy zei:

Hoi 

 

Ik wil hem niet onnodig schade aanrichten maar motiva werd geadvisseerd doordat deze glad is en beter dan schijnt te zijn! Ik weet idd can een kennis dat zij motiva heeft laten plaatsen (prothesewissel) omdat zij groter wilde maar zij betaald idd voor alles 2400 euro ! Waar ik geweest ben is wel jan van goyen dus misschien door naam duurder? 

Hoi...

Ik ben ook aangewezen op medische indicatie.

Heb ook Motiva gekregen en kostte mij €2500 .

Denk dat dit echt wel het gedrag is....een ziekenhuis zal geen uitgebreide collectie hebben denk in een privé kliniek met meerdere worden ingekocht.

 

Wellness kliniek heeft ook aanbiedingen van €2395 daar had ik contact mee opgenomen maar die opereren geen personen met medische indicatie.

En dan betaal ik liever iets meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sippy zei:

Pfff meiden uitslag was thank god GEEN alcl !! Het vocht is ontstekings vocht ! Dus ik ben super blij dat ik dat weet nu kan ik verder gaan kijken hoe en wat verder! Sucses aan de meiden die nog in onzekerheid zitten !! 

Fantastisch nieuws! Wat een opluchting Meis! ? hier wordt ik blij van! Gefeliciteerd met de goede uitslag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Sippy zei:

Jaaaa ben mega blij!! ???

Poeh, dat is wel heel fijn om te horen zeg!
Maar hebben ze dan wel een idee hoe er 'opeens' ontstekingsvocht kan zitten? En moet daar nog iets mee gedaan worden? Of hebben ze dat niet verder verteld?
Sorry voor mijn vragen :P

Maar wel echt mega blij voor jou dat het geen ALCL is!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Sippy zei:

Hoi ja mijn lichaam reageert dus wel op de siliconen en zouden er wel uit moeten cq vervangen maar dat moet ik nog verder gaan uitzoeken met pc ik laat het weten ! 

oke, ben wel benieuwd wat dan het voorstel is.....
* micro-getextureerde silicone implantaten?
* hydrogel?
* gladde siliconenimplantaten?
* nieuwste generatie implantaten, waaronder Motiva valt?
Dit zijn zo de dingen die ik zou kunnen bedenken, die een optie zouden kunnen zijn.. Maar ben benieuwd of het 1 van die opties is en wat dan de reden is voor de keuze van jouw pc.
Dus mocht je in de gelegenheid zijn om vragen te stellen :P;) 

Heel veel succes meid!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sippy zei:

Pfff meiden uitslag was thank god GEEN alcl !! Het vocht is ontstekings vocht ! Dus ik ben super blij dat ik dat weet nu kan ik verder gaan kijken hoe en wat verder! Sucses aan de meiden die nog in onzekerheid zitten !! 

Pfft, gelukkig .. Wat moet dat een opluchting zijn voor je! 

Nu de rest van de meiden nog een goed bericht dan kunnen die ook weer opgelucht adem halen .,

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Sippy zei:

Pfff meiden uitslag was thank god GEEN alcl !! Het vocht is ontstekings vocht ! Dus ik ben super blij dat ik dat weet nu kan ik verder gaan kijken hoe en wat verder! Sucses aan de meiden die nog in onzekerheid zitten !! 

Gefeliciteerd met de goede uitslag ?

 

Nu ze weten dat het ontsteking vocht is wat kunnen ze daaraan doen en waar kan dat zo opeens vandaan komen?

 

Voor de andere dames @essi4  @Vrouw32veel succes ? en hopelijk ook een goede uitslag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gesprek gehad met mijn p.c

Lekker hoor, loop 6 weken met een rechter borst flink groter dan de andere en uitgerekend vandaag denk ik....is hij nou weer even groot als die andere.

Kijken, voelen....Nee zegt de p.c niet groter dan die andere. Dus vocht is weg getrokken lijkt het. Bij ALCL zou het vocht er nog wel zitten zei hij.

Ik heb geen idee, maar geloof het wel. 

Rechts dus geen reden tot paniek.

Maar links....de borst waar ik niet voor kwam . De borst die niet pijnlijk is en waar ik dus ook geen zorgen over heb nu. Tja...dat implantaat zit volgens mij gedraaid zegt hij!

Hahaha, dat heb ik zelf ook al eens gedacht toen ik nog geen jaartje na mijn wissel zat. Maar echo gehad,  en nee hoor mevrouw die zitten goed zei het z.h

Oké,  dan zal ik wel gek zijn dacht ik nog. En volgens de p.c zit er aan die kant dan toch ook wel kapsel vorming.

Nou die kant is niet pijnlijk en dat hij gedraaid zit maakt me ook niets uit.

Voor nu ben ik tevreden en gerust gesteld.

Bij het weer groter worden van die borst of andere klachten wel meteen terug komen.

Ik had me er al op ingesteld dat ik ze zou laten verwijderen definitief. Dat ga ik als nog doen, maar nu heeft het even geen haast meer voor me.

Ik hoop dat nu de zwelling in de borst is afgenomen ook de pijn weg gaat.

De pijn was al minder geworden de laatste dagen. 

Als er nog iets veranderd  zal ik het laten weten.

Bedankt voor de interesse en lieve woorden die ik op het forum ben tergen gekomen.

Groetjes Essi4 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, essi4 zei:

Vandaag gesprek gehad met mijn p.c

Lekker hoor, loop 6 weken met een rechter borst flink groter dan de andere en uitgerekend vandaag denk ik....is hij nou weer even groot als die andere.

Kijken, voelen....Nee zegt de p.c niet groter dan die andere. Dus vocht is weg getrokken lijkt het. Bij ALCL zou het vocht er nog wel zitten zei hij.

Ik heb geen idee, maar geloof het wel. 

Rechts dus geen reden tot paniek.

Maar links....de borst waar ik niet voor kwam . De borst die niet pijnlijk is en waar ik dus ook geen zorgen over heb nu. Tja...dat implantaat zit volgens mij gedraaid zegt hij!

Hahaha, dat heb ik zelf ook al eens gedacht toen ik nog geen jaartje na mijn wissel zat. Maar echo gehad,  en nee hoor mevrouw die zitten goed zei het z.h

Oké,  dan zal ik wel gek zijn dacht ik nog. En volgens de p.c zit er aan die kant dan toch ook wel kapsel vorming.

Nou die kant is niet pijnlijk en dat hij gedraaid zit maakt me ook niets uit.

Voor nu ben ik tevreden en gerust gesteld.

Bij het weer groter worden van die borst of andere klachten wel meteen terug komen.

Ik had me er al op ingesteld dat ik ze zou laten verwijderen definitief. Dat ga ik als nog doen, maar nu heeft het even geen haast meer voor me.

Ik hoop dat nu de zwelling in de borst is afgenomen ook de pijn weg gaat.

De pijn was al minder geworden de laatste dagen. 

Als er nog iets veranderd  zal ik het laten weten.

Bedankt voor de interesse en lieve woorden die ik op het forum ben tergen gekomen.

Groetjes Essi4 

 

Dus ook voor jou enigszins positief nieuws en ook geen alcl stress meer, wat een opluchting .. Gaat je pc nog wat aan de gedraaide prothese doen? Terug draaien of zo, of mag het zo blijven zitten?

Gelukkig kun ook jij weer opgelucht adem halen, gefeliciteerd ..

 

One to go, @Vrouw32, 3 keer is scheepsrecht dus ook voor jou een verklaarbare reden en goed nieuws hopelijk .. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul, ik laat die gedraaide zitten hoor, voor nu. Ziet er niet gek uit of zo hoor. Ik dacht  het omdat ik ze opeens wat lekker vond dan daar voor.maar een ander zou het niet zien denk ik. Ja,  mijn  p.c dus wel, blijkt nu.

Ik ga nog 1x onder het mes en dat is bij definitieve verwijdering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, essi4 zei:

@Sjuul, ik laat die gedraaide zitten hoor, voor nu. Ziet er niet gek uit of zo hoor. Ik dacht  het omdat ik ze opeens wat lekker vond dan daar voor.maar een ander zou het niet zien denk ik. Ja,  mijn  p.c dus wel, blijkt nu.

Ik ga nog 1x onder het mes en dat is bij definitieve verwijdering.

Gelijk heb je, ik zou het ook zo doen ..

Als je er geen last van hebt en het ziet er mooi uit lekker laten zitten voorlopig ..

Hopelijk voorlopig geen problemen meer voor je ..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Vrouw32 zei:

@Sjuul Hier nog steeds geen verklaarbare reden, maar ik krijg een prothesewissel dus dan ben ik er in ieder geval ook vanaf ? 

 

Fijn @essi4, ben je in ieder geval gerustgesteld!

Dan hoop ik dat je gauw aan de beurt bent zodat ook jij rust hebt ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, essi4 zei:

Vandaag gesprek gehad met mijn p.c

Lekker hoor, loop 6 weken met een rechter borst flink groter dan de andere en uitgerekend vandaag denk ik....is hij nou weer even groot als die andere.

Kijken, voelen....Nee zegt de p.c niet groter dan die andere. Dus vocht is weg getrokken lijkt het. Bij ALCL zou het vocht er nog wel zitten zei hij.

Ik heb geen idee, maar geloof het wel. 

Rechts dus geen reden tot paniek.

Maar links....de borst waar ik niet voor kwam . De borst die niet pijnlijk is en waar ik dus ook geen zorgen over heb nu. Tja...dat implantaat zit volgens mij gedraaid zegt hij!

Hahaha, dat heb ik zelf ook al eens gedacht toen ik nog geen jaartje na mijn wissel zat. Maar echo gehad,  en nee hoor mevrouw die zitten goed zei het z.h

Oké,  dan zal ik wel gek zijn dacht ik nog. En volgens de p.c zit er aan die kant dan toch ook wel kapsel vorming.

Nou die kant is niet pijnlijk en dat hij gedraaid zit maakt me ook niets uit.

Voor nu ben ik tevreden en gerust gesteld.

Bij het weer groter worden van die borst of andere klachten wel meteen terug komen.

Ik had me er al op ingesteld dat ik ze zou laten verwijderen definitief. Dat ga ik als nog doen, maar nu heeft het even geen haast meer voor me.

Ik hoop dat nu de zwelling in de borst is afgenomen ook de pijn weg gaat.

De pijn was al minder geworden de laatste dagen. 

Als er nog iets veranderd  zal ik het laten weten.

Bedankt voor de interesse en lieve woorden die ik op het forum ben tergen gekomen.

Groetjes Essi4 

 

Het is ook altijd hetzelfde he haha. Ga je naar de dokter, is het wég!
Nou, wel echt fijn hoor, want zo hoef je geen overhaaste dingen te doen. Je kunt nu op je gemak op zoek naar een pc die hier goed in is, en je kunt zelf bepalen wanneer het gaat gebeuren. 
Je kunt je goed inlezen enz enz enz. 
Ik hoop dat de pijn ook snel weg gaat en dat je nog even gewoon, zonder al die stress, door kunt!

Ga je ons wel op de hoogte houden van evt beslissingen tzt? En hoe en waar en wanneer?
Ben erg blij voor je dat het bij jou ook geen ALCL blijkt te zijn! :35: 

Als het bij @Vrouw32 straks ook gewoon goed zit, dan kunnen jullie allemaal weer opgelucht adem halen!

xxxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

Ik zou voor het verwijderen niet naar een andere p.c gaan. Ik kies er dan voor om ook weer, de 3de keer dan, door de Blecourt te worden geopereerd.

Ik ben tevreden geweest bij mijn bv de eerste keer. Ook tevreden geweest bij mijn wissel door de lekkage. En ook bij deze ingreep ga ik uit van zijn expertise.

Iemand die al zo veel jaren mee gaat en aan zoveel borsten heeft geknutseld vertrouw ik wel hahaha.

Als de pijn uit de borst minder zal worden ben ik helemaal gelukkig.

Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Groetjes Essi4 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.