Ga naar inhoud

Sab2017 : 29 juli 2019 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb nu twee consult gehad en 29 juli staat de afspraak gepland.

Moet mijn handtekening nog zetten voor aanstaande dinsdag maar heb er al een week bijna niet door geslapen?.

Ik vind het zooo spannend!

De operatie maar ook of ik straks wel kan wennen aan een nieuw lijf. Of het ook echt bij me gaat passen want dat is mijn grootste angst eigenlijk.

Raar hè, altijd die complexen en nu toch eigenlijk niet durven.

Ik ben 1.81 en weer 72 kilo. Denken jullie dat 395 een mooie hoeveelheid cc's is?

Hoop hier dames te treffen met ongeveer eenzelfde postuur en daar ervaringen mee te kunnen delen! Ook lotgenoten die ongeveer dezelfde datum gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sab2017 

 

Hier iemand die 1 juli mag ?

Ik ben 1.78 en weer ongeveer 70 kg. 

Ik krijg zoals we nu gepast hebben 380 cc anatomische protheses voor de borstspier. 

 

Erg spannend allemaal!

 

Succes met wachten nog... 

 

Groetjes Joy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had aangegeven op een mooie D. 

Ben daarna heel erg gaan twijfelen, omdat ik hier las dat veel meiden nadien toch liever iets groter gegaan waren. Dus de pc gebeld of dat kon of dat dit het maximale was. Hij vertelde me dat ik, met wat ik aan wensen doorgegeven, hier het natuurlijkste resultaat mee kreeg en als ik groter zou gaan ik de randen zou gaan zien. Dat is iets wat ik dus niet wil.

Toch nog twijfelen of ik dan toch niet nog een passessie in zou lassen en dan zou vragen om het dual plane te laten doen, maar op advies van de pc en overleg met de neuroloog word dat afgeraden wegens mijn chronische ziekte.  Ben blij dat ik dus toch nog een keer gebeld heb. Nu vertrouw ik ook helemaal op zijn kunnen. Want als hij uit zichzelf overlegt met een neuroloog of dual plane een optie zou zijn dan wil het voor mij wel zeggen dat hij er echt mee bezig is geweest.

 

17 juni nog een afspraak met de anesthesioloog, hopelijk voorziet die geen problemen, maar dat denk ik niet. Heb nooit moeite gehad met narcose (afgelopen jaar 3x geopereerd en op de vermoeidheid na totaal geen last van gehad!) Maar toch fingers crossed, want diegene is de enige die nog een NoGo kan geven... (al achtte de pc de kans klein omdat we goedkeuring hebben van mijn eigen behandelend arts) 

 

Waar hoop jij op uit te komen?

 

Ik ben nu écht zo enorm veel vergelijkingsmateriaal aan het zoeken en bekijken ? mijn man lacht zich rot ? nooit gedacht dat ik zó openlijk zou zeggen dat ik even :1bouncingboobs: ga kijken ??? 

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sab2017

Als ik het goed begrijp, heb je je operatie gepland staan voor 29 juli? 
Ik zal dat alvast gaan aanpassen in je topictitel, en je verhuizen naar de operatieverslagen. Zo kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken voor je operatieverslag en je verdere updates. Zo hebben anderen straks weer iets aan jouw ervaring :) 

Oh ja, als je je topic gaat 'volgen' (even aanklikken bovenaan of onderaan je topic, afhankelijk van op welk apparaat je ingelogd bent) dan krijg je ook een melding van reacties op je topic, wanneer je niet getagd of geciteerd wordt. Dan mis je geen reactie :)
Ik weet namelijk niet of je de reactie van Missy Joy boven mijn reactie, nog gezien hebt?

Veel aftelplezier!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoihoi!

 

Al aan het aftellen?

 

Ik word ook door dr Zaal geholpen en ben 11 juli aan de beurt. Spannend he?

Ik krijg 330 cc dual plane anatomisch. Ben 1.81m lang en 67 kg. Dus wel beetje hetzelfde :) Ben alleen nu helemaal plat, dus ben heeeeel benieuwd hoe het straks is om borsten te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Sab2017 die tijd vliegt ook voorbij voor je hoor... als je dadelijk eenmaal aan de beurt bent denk je Huh? Nu al... 

Terwijl je nu waarschijnlijk denkt ooh het duurt nog even voor ik mag...

 

Ik had elke keer periode van 2 weken wachten... dacht elke keer he bah, nog 2 weken... maar dan was ik daar en dacht ik "nu al?" En dan was het weer 2 weken wachten tot gesprek met de anesthesioloog en toen dacht ik weer hetzelfde... en 2 weken later lag ik op de ok. En nu ben ik alweer 2 weken verder...

 

(En achteraf valt het altijd mee... als je er in zit dan duurt elke dag te lang naar je zin als je eenmaal die stap gezet hebt)

 

Maar komt helemaal goed meid! 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hierbij de geruststelling; het is mij zeker meegevallen!

Door de verhalen van meiden met dezelfde voorsituatie ging ik uit van een paar dagen veel ellende en pijn. Natuurlijk heb ik wel pijn gehad en is het nog niet helemaal over (nu dag 5 PO) maar niet heel heftig. Heb wel vaker meer pijn gehad :) Heb ook trouw mn medicatie geslikt, vanaf vandaag alleen nog paracetamol. En de oefeningen probeer ik wel echt elk uur te doen. Was de eerste 2 dagen lastig en lukte echt niet elk uur, maar nu ik mobieler ben gaat dat goed en steeds makkelijker. Heb ook wel echt het idee dat dit goed doet aan het herstel. 

Voor de rest waren ze heel lief bij de kliniek. Komt helemaal goed! Aftellen geblazen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Sab2017

 

Heel veel succes morgen! Zoals je misschien bij mij hebt gelezen was ik heel erg!! bang voor de operatie. 

Het beste advies van iedereen was om het gewoon over me heen te laten komen en aan dit advies heb ik steeds gedacht. Heeft mij echt geholpen!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen, komt helemaal goed!

Ze vroegen trouwens bij mij of ik snel misselijk werd. Heb toen aangegeven dat dat wel meevalt maar dat ik misselijkheid wel heel vervelend vind. Kreeg toen bij/na de operatie ook iets tegen misselijkheid. Weet niet of het alleen daar aan lag,  maar ben zo goed als niet misselijk geweest. Een tipje :)

 

Ben benieuwd naar je verhaal!

Ik was er vrijdag weer (2e controle) en ben goed begeleid. Litteken is al heel mooi en heb oefenprogramma voor komende maanden meegekregen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.