Ga naar inhoud

Mjcls : 27 mei 2019 : Dr. Peeters : AZ Klina : Brasschaat


Aanbevolen berichten

Sorry voor het late antwoord. Na 5 maanden ben ik mijn borsten (gelukkig) al wat gewoon en niet meer elke dag op het forum.

 

Bij mij is het zeker niet kleiner uitgevallen, eerder groter. Mocht ik het opnieuw doen, zou ik voor 255cc gaan ipv 270.

 

Probeer eens zakjes water te vullen en in je bh te steken, met een strak topje erover. Dat gaf achteraf bekeken een heel accuraat beeld van het resultaat met kleren aan.

De 3D foto’s vond ik ook heel goed, maar moeilijk om op basis daarvan te kiezen tussen 30cc verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, Dank je voor je reactie. Fijn dat het al wat gewoner gaat. 
Ik heb een pas sessie gedaan in het ziekenhuis en thuis en ondertussen vorige week 255 laten plaatsen. Ik vind het ook veel groter uitpakken dan ik had gedacht. En dat terwijl ik lees dat de meeste vrouwen vinden dat het kleiner uitpakt. Dat is dan toch heel persoonlijk. 
Ik denk nu echt dat 225 cc  of zelfs 195 cc beter was geweest. Maar na 1 week PO kunnen ze mogelijk nog wat slinken. Dat hoop ik maar. Kun jij je dat nog herinneren?  Had je het idee dat ze kleiner werden na de zwelling? Ik ben bang van niet namelijk. Dank vast!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, dat gevoel.

Als ik terugdenk aan de weken na mijn operatie, had ik exact dezelfde zorgen. Ik vond het zo groot en hoopte dat het nog kleiner zou worden.

Nu, 4 maanden later, is de shock al veel minder. Klein was  zijn ze niet geworden, maar ze zitten wel een pak natuurlijker. In het begin leken het wel opgeplakte tennisballen, vreselijk vond ik dat. Nu bewegen ze al wat mee en “vallen” ze meer. Dat scheelt, en dat mag gerust nog wat meer.

 

Ik ben tevreden met de maat, al kan ik het in een strak shirtje wel weer even schrikken vinden. Gelukkig dat ik dat niet zo vaak draag.

 

Veel succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat je nog een keer reageert. dankjewel. Ik wacht het af en kijk er maar even niet meer naar. Al vind ik dat wel jammer, ik had echt uitgekeken naar mijn "herstelde borsten" (dat was de bedoeling, en niet zo vergroot).  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2019 om 10:38, Mjcls zei:

Ik snap het helemaal. Maar je gaat nog jaaaaaaren kunnen genieten van je herstelde borsten. Ze moeten alleen nog... herstellen. En dat vraagt tijd.

 

Komt goed, beloofd ?? 

Zou ik in jou album mogen kijken?of heb je geen foto’s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mjcls

Als je een album hebt, zou ik dat graag ook willen zien. Ik zal zelf ook een album maken morgen. Mijn foto lijkt precies op die van jou met je zwarte top op  9 juli. Met top ziet het er bij mij wel prima uit, maar zonder.... Ik pas in elk geval nog mijn kleding in 34-36. Dat is al een geruststelling.  
Ik ben heel erg sportief en mijn sportieve deel baalt dat ze al twee weken niks kan en over vier weken ook nog al dat extra gewicht moet meesleuren....Ik denk dat ik pas tot rust kom als ik merk dat ik weer zoals vanouds intensief kan sporten met deze nieuwe borsten.  
Wel bijzonder als je je realiseert dat een borstvergroting vooral een mentaal proces is en er eigenlijk weinig begeleiding is voor dat aspect.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Redannie, @Ingo, @vithoufiore

Ik heb jullie allemaal toegang gegeven tot mijn album. En ik neem graag een kijkje bij jullie ☺️

 

Er zijn al een tijd geen nieuwe foto’s bijgekomen, maar heel spectaculair is de verandering niet sinds de laatste foto. Mijn borsten voelen wel soepeler aan, en het gevoel in mijn tepels en borsten komt terug waardoor ook het gevoel bij aanraking weer als voorheen begint te worden. Dat helpt enorm bij het aanvaardingsproces.

 

Ben zelf ook wat onzeker, maar het is al veel beter dan in het begin!

 

Het sporten gaat nu heel goed. Ik merk niks van het extra gewicht, en kan zonder problemen 10km hardlopen en op mijn buik liggen bij yoga.

Mijn strakke sporttopjes doe ik voorlopig niet meer aan. Met een vollere boezem vind ik wat losser toch mooier.

 

Veel succes dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Mjcls zei:

@Redannie, @Ingo, @vithoufiore

Ik heb jullie allemaal toegang gegeven tot mijn album. En ik neem graag een kijkje bij jullie ☺️

 

Er zijn al een tijd geen nieuwe foto’s bijgekomen, maar heel spectaculair is de verandering niet sinds de laatste foto. Mijn borsten voelen wel soepeler aan, en het gevoel in mijn tepels en borsten komt terug waardoor ook het gevoel bij aanraking weer als voorheen begint te worden. Dat helpt enorm bij het aanvaardingsproces.

 

Ben zelf ook wat onzeker, maar het is al veel beter dan in het begin!

 

Het sporten gaat nu heel goed. Ik merk niks van het extra gewicht, en kan zonder problemen 10km hardlopen en op mijn buik liggen bij yoga.

Mijn strakke sporttopjes doe ik voorlopig niet meer aan. Met een vollere boezem vind ik wat losser toch mooier.

 

Veel succes dames!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2019 om 10:27, Mjcls zei:

@Redannie, @Ingo, @vithoufiore

Ik heb jullie allemaal toegang gegeven tot mijn album. En ik neem graag een kijkje bij jullie ☺️

 

Er zijn al een tijd geen nieuwe foto’s bijgekomen, maar heel spectaculair is de verandering niet sinds de laatste foto. Mijn borsten voelen wel soepeler aan, en het gevoel in mijn tepels en borsten komt terug waardoor ook het gevoel bij aanraking weer als voorheen begint te worden. Dat helpt enorm bij het aanvaardingsproces.

 

Ben zelf ook wat onzeker, maar het is al veel beter dan in het begin!

 

Het sporten gaat nu heel goed. Ik merk niks van het extra gewicht, en kan zonder problemen 10km hardlopen en op mijn buik liggen bij yoga.

Mijn strakke sporttopjes doe ik voorlopig niet meer aan. Met een vollere boezem vind ik wat losser toch mooier.

 

Veel succes dames!

@Mjcls de opmerking van hierboven is natuurlijk voor jou bedoelt.Ik ben zo onhandig soms

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 11/11/2019 at 11:11 PM, Ingo said:

@Redannie, @vithoufiore@Mjcls, Het duurde even maar ik heb jullie net toegang gegeven tot mijn album. Het zijn maar twee foto's want ik mag er niet zo veel met Brons. Ik zal mijn lidmaatschap anders even opwaarderen. Ik ben vrijdag aanstaande 6 weken PO. dan zal ik nog een nieuwe foto erbij plaatsen.   

Oh sorry dat ik nu pas een antwoord stuur, ik kom niet heel vaak meer kijken.

Benieuwd naar je foto’s!

Hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem, ik ben hier ook niet zo vaak m,aar je kunt aangeven dat er een bericht is voor je, dan krijg je een melding in je postvak. 
Nu bijna 6,5 week PO. Afgelopen dagen weer gaan hardlopen, dat ging prima. Ik blijf wel wat onder de indruk van de grootte. Hoe gaat het met jou?     

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.