Recommended Posts

Hi Mjcls, 

Ga je een album bijhouden. Ik ben ook erg benieuwd naar je ervaring mbt de maat. 

Gr Linda

Door omstandigheden is mijn operatie uitgesteld tot na de zomer, maar was ik geopereerd dan was het 295 cc (11,5 cm breed) geworden. Een maat kleiner is 255 cc (11 cm breed). Begin nu weer te twijfelen 🤣🤣, dus blijf meelezen en foto’s kijken. Ik ben 1.69 lang en nu 54 kg, dus bijna gelijk. Mijn borstbreedte is 12 cm. Weet jij hoe breed jouw borst is?

Groetjes Linda

Ja hoor, ik moet alleen nog even uitvissen hoe dat in z'n werk gaat. Momenteel ben ik bang dat het een maatje te groot was, maar dat zal ik pas echt kunnen beoordelen binnen enkele weken.

Ik heb alvast een operatieverslagje toegevoegd. Foto's volgen!

@Linda_PDD Hee Linda,

Ik heb zelf geen idee hoe breed mijn borst is. Ik zal dat binnenkort eens vragen bij mijn tweede consult, dit heb ik echter pas over drie weken! Het is bij iedereen zo verschillend; soms zie ik foto's en denk ik: 280cc is te groot voor mij en een andere keer denk: oh wat mooi! Ik hoop dat het passen mij wat meer rust gaat geven en minder onzekerheid!

@Damita-Jo Het blijft lastig he! Ik wil het niet te klein, maar ook niet te groot.. Naar welke maat neig jij nu en wanneer word je geopereerd? Groetjes!

@mjcls Ik ben er dus ook bang voor dat ik ze uiteindelijk te groot vind! Ik hoorde wel van een vriendinnetje van mij (die zelf ook pas geopereerd is) dat het binnen enkele dagen/weken beter wordt. Heb jij gekozen voor een ronde prothese of een anatomische? Groetjes

Ik heb anatomische. Volgens de pc was dat voor mij echt de beste keuze. Ik had bijna geen borsten meer na 3x borstvoeding.

Hi Elske,

Ja, vind het heel lastig hoor! Ik neig nu meer naar de 275. Vooral omdat ik het idee heb dat ze in kleding ogen als een cup C en dat wil ik ook. Ik denk dat 245 in kleding zal ogen als een cup B. Daarom neig ik naar 275cc. Ik heb nog geen datum, omdat ik eerst mijn scriptie moet inleveren en daar heb ik ook nog geen datum voor 😅. Dus zodra mijn scriptie is goedgekeurd, wil ik een datum prikken. Hopelijk nog eind van deze maand! 

Geoetjes

Zeker, ik voeg je toe :) 

Hey !

Heb je al gepast? :) 

Ik hoop dat je na eindelijk van je pas sessie een goede keuze kon maken! 

Haha ja!!! En dan passen welke maat je hebt. Ik heb er al 5 gehaald. :75:

Mijn herstel ging goed! Ik mocht  afgelopen maandag een BH dragen. Ik moest drie weken een borstband om. Ik heb protheses die binnen 3 weken inkapselen :)

Dus ik hoefde niet 6 weken een sportbeha aan. :44:

Elke PC werkt anders natuurlijk. 

Vandaar dat ik al na 3 weken een BH mocht dragen. :43:

Prachtig!!

Mijn voorsituatie en cc is quasi hetzelfde. Hoe groot ben je?

En. zijn ze nu soepel?

Dankje :) 

Ik ben 1.73cm en ik vind ze nu heel soepel! Mn bovenop waar mn eigen beetje borstweefsel zit voelt t heel zacht. De onderkant is wat steviger maar zeker ook soepel. 

Ik heb net jouw foto’s gezien en vind het resultaat prachtig! Ben je uiteindelijk toch blij met 270cc?

Groetjes,

Damita 

Bedankt!

Ik vind ze al mooier, want ze beginnen er natuurlijker uit te zien. Maar ik blijf ze wel groot vinden (ik kom van heel plat), dus 255 was voor mij ook goed geweest... Pas volgend jaar zal ik dit echt kunnen beoordelel, denk ik.

Alles hangt natuurlijk af van het eindresultaat dat je voor ogen hebt, dus als je de dokter foto’s kan tonen en veel meeleest op dit forum, dan kan het volgens mij niet misgaan.

Had ik al gezegd dat er op realself.com een massa aan voor- en na’s te vinden zijn? Dat heeft mij enorm geholpen om in te schatten wat het zou worden.