Ga naar inhoud

Twijfel aantal cc's 280 of 245


Aanbevolen berichten

Op 30-5-2019 om 20:10, Elske30 zei:

Hee Kim,

Bedankt voor je reactie! Bedankt voor de tip! De vorige keer ging het allemaal zo snel en pas als je thuis bent, ga je echt nadenken. Ik ga zeker even wat foto's maken. Erg slim Ik denk dat ik bij mijn tweede consult nog even ga passen en mijn eigen shirtje er overheen trek, dan krijg je een beter beeld. 

 

Ik zou ook niet kunnen wachten als het zo ver is! Allemaal nieuwe bh's inslaan voor het leven! haha. Verloopt je herstel voorspoedig? 

 

Groetjes!

 

Hey !

 

Heb je al gepast? :) 

Ik hoop dat je na eindelijk van je pas sessie een goede keuze kon maken! 

 

Haha ja!!! En dan passen welke maat je hebt. Ik heb er al 5 gehaald. :75:

Mijn herstel ging goed! Ik mocht  afgelopen maandag een BH dragen. Ik moest drie weken een borstband om. Ik heb protheses die binnen 3 weken inkapselen :)

Dus ik hoefde niet 6 weken een sportbeha aan. :44:

Elke PC werkt anders natuurlijk. 

Vandaar dat ik al na 3 weken een BH mocht dragen. :43:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Mjcls said:

Prachtig!!

Mijn voorsituatie en cc is quasi hetzelfde. Hoe groot ben je?

En. zijn ze nu soepel?

 

Dankje :) 

Ik ben 1.73cm en ik vind ze nu heel soepel! Mn bovenop waar mn eigen beetje borstweefsel zit voelt t heel zacht. De onderkant is wat steviger maar zeker ook soepel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 3-6-2019 om 19:34, Mjcls zei:

Ik heb exact dezelfde twijfels gehad. Ben maar 1m69 en had maat AA70 (of zoiets) over na mijn 3 kinderen.

Op basis van foto’s die ik toonde, heeft de chirurg beslist om toch 270cc te plaatsen.

De operatie was verleden week (27 mei). Momenteel staat alles zo bol en hoog dat ik me afvraag of ik toch niet beter 255cc had laten plaatsen. Binnen enkele weken heb ik waarschijnlijk een beter idee, dus aarzel niet om me een update te vragen!

Ik heb net jouw foto’s gezien en vind het resultaat prachtig! Ben je uiteindelijk toch blij met 270cc?

 

Groetjes,

 

Damita 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Damita-Jo said:

Ik heb net jouw foto’s gezien en vind het resultaat prachtig! Ben je uiteindelijk toch blij met 270cc?

 

Groetjes,

 

Damita 

Bedankt!

Ik vind ze al mooier, want ze beginnen er natuurlijker uit te zien. Maar ik blijf ze wel groot vinden (ik kom van heel plat), dus 255 was voor mij ook goed geweest... Pas volgend jaar zal ik dit echt kunnen beoordelel, denk ik.

 

Alles hangt natuurlijk af van het eindresultaat dat je voor ogen hebt, dus als je de dokter foto’s kan tonen en veel meeleest op dit forum, dan kan het volgens mij niet misgaan.

 

Had ik al gezegd dat er op realself.com een massa aan voor- en na’s te vinden zijn? Dat heeft mij enorm geholpen om in te schatten wat het zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mjcls,

 

Bedankt voor de tip! Die heb je mij inderdaad al eerder gegeven. Een hele fijne site vind ik het voor voorbeelden. 

 

Ik begrijp heel goed wat je meemaakt. Ik ben vorige week woensdag geopereerd (275cc) en nog steeds twijfel ik of ik wel het juiste aantal cc heb gekozen. Ik kon kiezen tussen 240 en 275 en heb voor het grootste gekozen. Er zijn dagen dat ik blij ben ermee en dagen dat ik twijfel. Het is nog even afwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Damita-Jo said:

Hi Mjcls,

 

Bedankt voor de tip! Die heb je mij inderdaad al eerder gegeven. Een hele fijne site vind ik het voor voorbeelden. 

 

Ik begrijp heel goed wat je meemaakt. Ik ben vorige week woensdag geopereerd (275cc) en nog steeds twijfel ik of ik wel het juiste aantal cc heb gekozen. Ik kon kiezen tussen 240 en 275 en heb voor het grootste gekozen. Er zijn dagen dat ik blij ben ermee en dagen dat ik twijfel. Het is nog even afwachten. 

Oh ik wist niet dat je al geopereerd was. Dan zitten wij in dezelfde situatie.

 

Hoe groot ben je? Ik maar 1m60 en heel smal. En onnatuurlijk groot zijn ze niet hoor.

 

Ik denk ook dat je na zo’n dure operatie liever denkt “ze hadden ietsje kleiner gemogen”, dan dat je teleurgesteld bent dat ze te klein zijn.

Dat komt ongetwijfeld goed ??

 

Een goed herstel gewenst, en hou me op de hoogte van de evolutie!

Heb je een album? Dan kijk ik graag mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-6-2019 om 13:42, Mjcls zei:

Oh ik wist niet dat je al geopereerd was. Dan zitten wij in dezelfde situatie.

 

Hoe groot ben je? Ik maar 1m60 en heel smal. En onnatuurlijk groot zijn ze niet hoor.

 

Ik denk ook dat je na zo’n dure operatie liever denkt “ze hadden ietsje kleiner gemogen”, dan dat je teleurgesteld bent dat ze te klein zijn.

Dat komt ongetwijfeld goed ??

 

Een goed herstel gewenst, en hou me op de hoogte van de evolutie!

Heb je een album? Dan kijk ik graag mee ?

 

Ik ben vandaag precies een week po. Ik moet mijn verslagje nog typen, maar door de pijn zat ik daar niet op te wachten. 

 

Ik ben 1.64 en volgens mij zitten wij echt in dezelfde situatie. Ze zijn ook niet onnatuurlijk groot, maar wellicht voor mijn lichaam wel want 1 week po heb ik nog steed pijn. Een soort ‘trekkerige’ pijn. Misschien dat mijn huid onvoldoende meerekt of nog moet meerekken?! Geen idee, in elk geval heel ongemakkelijk. 

 

En ik ben het helemaal met je eens! Ik dacht bij mezelf: liever dat ik achteraf zeg ‘ goh, het had wel wat kleiner gemogen’ ipv andersom, dus heel erg vind ik het (nog) niet. 

 

Ik heb nog geen album gemaakt, omdat ik het resultaat eigenlijk nog helemaal niet mooi vind. Het zit heel strak en het is nog heel rond. Ik wil er helemaal niet naar kijken zonder sportbeha. Ik weet dat ik heel veel geduld moet hebben en juist daarom wil ik geen album bijhouden, omdat het allemaal veel te traag gaat. Maar als je foto’s wilt zien, mag je mij gerust een pb sturen zodat ik je prive wat foto’s kan sturen ?.

 

Liefs,

 

Damita 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik hoor precies mezelf spreken ?

Na 1 week had ik ook nog dat trekkerige en ingesnoerde gevoel hoor. Dat is helemaal normaal!

Bij mij lag het zeker niet aan mijn vel, want dat was na 3 zwangerschappen al evenveel keer uitgerokken.

Pas vorige week heb ik het gevoel dat het beter is. Enkel last bij bepaalde bewegingen of na lang stilliggen.

 

Ik stuur je een berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimmmmmm Hee Kim, ik ben toevallig gisteren wezen passen. Gezien mijn borstbreedte 12 cm kon ik eventueel een maatje groter gaan. Ik heb gepast en ik zit nu op boven de 300cc... Ik heb een jurkje meegenomen en een t-shirt. Ik vond het zelf erg mooi staan bij mijn lichaam. Alleen ik vind het zo groot klinken, vooral omdat ik lees dat mensen het achteraf te groot vinden... Twijfel Twijfel.. 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elske30 zei:

@Kimmmmmm Hee Kim, ik ben toevallig gisteren wezen passen. Gezien mijn borstbreedte 12 cm kon ik eventueel een maatje groter gaan. Ik heb gepast en ik zit nu op boven de 300cc... Ik heb een jurkje meegenomen en een t-shirt. Ik vond het zelf erg mooi staan bij mijn lichaam. Alleen ik vind het zo groot klinken, vooral omdat ik lees dat mensen het achteraf te groot vinden... Twijfel Twijfel.. 

 

Groetjes!

Hey!

 

Als je het mooi vind staan dan zou ik er voor gaan! Ik snap 300cc klinkt groot! 

 

Ik moet zeggen dat mij het advies is gegeven om niet per se naar de cc's te kijken.

Maar gewoon of jij het mooi vind tijdens het passen.

Toen bij mij 280cc werd geadviseerd (wat ook de max was. Twijfelde ik ook enorm)

Ik heb 280cc en heb nu Cup D/E.

Ik vond het eerst ook wat groot maar het went! Dit ook omdat ik van bijna niks naar echte boobs ging!

Ik was juist bang dat ik met 280cc op een kleine cup uitkwam maar ben nu toch blij dat ik er voor gegaan ben.

 

Heb je een wens opgegeven qua cup maat aan je PC?

En kreeg je ronde of anatomische protheses?

 

Liefs,

 

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimmmmmm Mijn PC gaf aan dat ik om mijn gevoel af moest gaan. Ik heb dus ook blind gepast zeg maar. Ik wist dus niet welke maat ik in mijn pas-bh had. Toen hij uiteindelijk zei hoeveel het was schrok ik eigenlijk best wel. Het staat wel heel natuurlijk vind ik zelf. Mijn zusje was die dag ook mee, zij heeft van zichzelf grote borsten Cup d. Ik heb aangegeven dat ik het echt niet groter wil dan haar en het liefst iets kleiner. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk kleiner werd... Het worden anatomische implantaten. Ik vind het erg spannend, nog drie weken en dan is het zo ver. Hoe is het verder met jou?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, zou ik eens met je mee mogen kijken in je album? Ik ben bezig met een traject bij de zorgverzekeraar omdat ik amper bortweefsel heb, en denk aan dezelfde hoeveelheid cc. Wat ik zo op je kleine foto kan zien zijn die van jou echt heel mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2019 om 19:42, Elske30 zei:

@Kimmmmmm Mijn PC gaf aan dat ik om mijn gevoel af moest gaan. Ik heb dus ook blind gepast zeg maar. Ik wist dus niet welke maat ik in mijn pas-bh had. Toen hij uiteindelijk zei hoeveel het was schrok ik eigenlijk best wel. Het staat wel heel natuurlijk vind ik zelf. Mijn zusje was die dag ook mee, zij heeft van zichzelf grote borsten Cup d. Ik heb aangegeven dat ik het echt niet groter wil dan haar en het liefst iets kleiner. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk kleiner werd... Het worden anatomische implantaten. Ik vind het erg spannend, nog drie weken en dan is het zo ver. Hoe is het verder met jou?

 

Groetjes

 

Gewoon je gevoel volgen! En als je wat je gepast hebt mooi vindt. Waarom er niet voor gaan? Cc’s zeggen niet altijd iets! 

 

Met mij gaat het goed. Inmiddels al 7 weken PO! Tijd gaat snel ?

 

Liefs,

 

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.