Ga naar inhoud

Perola : 8 juni 2019 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Boobs29 ahoke ik krijg de 750cc eurosilicone zit volgens mij wel een verschil in kwa projectie maar wel fijn dat je er blij mee bent denk dat het gewoon heel snel went haha, denk af en toe hmmm misschien gewoon 800cc? 

Het is wat met ons vrouwen eigenlijk ?

 

@mamaniese volgens mij heb ik prive ook met jou gesproken onze datums liggen dacht ik heel dicht bij elkaar? 

Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden ik zelf heb nu 425cc high profile van mentor, maar vind de mentor ook wel wat harder voelen dan de eurosiliconen dus ben benieuwd heb gezegd tegen Nio dat het best wel kanonnen mogen worden haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobs29 ahoke ik krijg de 750cc eurosilicone zit volgens mij wel een verschil in kwa projectie maar wel fijn dat je er blij mee bent denk dat het gewoon heel snel went haha, denk af en toe hmmm misschien gewoon 800cc? 

Het is wat met ons vrouwen eigenlijk ?

 

@mamaniese volgens mij heb ik prive ook met jou gesproken onze datums liggen dacht ik heel dicht bij elkaar? 

Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden ik zelf heb nu 425cc high profile van mentor, maar vind de mentor ook wel wat harder voelen dan de eurosiliconen dus ben benieuwd heb gezegd tegen Nio dat het best wel kanonnen mogen worden haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Jaydee ik  zal later kijken of ik een prive album kan maken moet het nog steeds uitvogelen deze site haha, ja herstel gaat veel beter, alleen last van de borstband die drukt om de double bubble weg te krijgen hij werkt wel maar sinds gisteren heb ik gevoel dat de boel borstplooi op klappen staat maar zie wel verschil??‍♀️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2019 om 16:54, Ellen1997 zei:

@Boobs29 ahoke ik krijg de 750cc eurosilicone zit volgens mij wel een verschil in kwa projectie maar wel fijn dat je er blij mee bent denk dat het gewoon heel snel went haha, denk af en toe hmmm misschien gewoon 800cc? 

Het is wat met ons vrouwen eigenlijk ?

 

@mamaniese volgens mij heb ik prive ook met jou gesproken onze datums liggen dacht ik heel dicht bij elkaar? 

Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden ik zelf heb nu 425cc high profile van mentor, maar vind de mentor ook wel wat harder voelen dan de eurosiliconen dus ben benieuwd heb gezegd tegen Nio dat het best wel kanonnen mogen worden haha.

Hahaha kanonnen maken kan hij wel en met 750 moet dat toch lukken lijkt me. Ik ben best zenuwachtig nu 4 juli steeds dichterbij komt ben zo benieuwd naar het resultaat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-6-2019 om 10:39, Perola zei:

Hey @Jaydee ik  zal later kijken of ik een prive album kan maken moet het nog steeds uitvogelen deze site haha, ja herstel gaat veel beter, alleen last van de borstband die drukt om de double bubble weg te krijgen hij werkt wel maar sinds gisteren heb ik gevoel dat de boel borstplooi op klappen staat maar zie wel verschil??‍♀️

Pffffffff,  dat is nu wel vervelend dat je die borstband om moet. Vooral met een hittegolf in aantocht. Hou je maar lekker rustig en vergeet niet veel te drinken. Succes nog ff.

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-6-2019 om 00:38, Jaydee zei:

Pffffffff,  dat is nu wel vervelend dat je die borstband om moet. Vooral met een hittegolf in aantocht. Hou je maar lekker rustig en vergeet niet veel te drinken. Succes nog ff.

 

XXX Jaydee 

Ja waren wel temperatuurtjes, maar ik mocht van nio mijn band uit naar het strand thuis weer aangedaan, en de bubble is bijna weg nu ook? drinken doe ik sowieso al veel en nog aan de brandnetel thee vind ik heerlijk haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Perola zei:

Ja waren wel temperatuurtjes, maar ik mocht van nio mijn band uit naar het strand thuis weer aangedaan, en de bubble is bijna weg nu ook? drinken doe ik sowieso al veel en nog aan de brandnetel thee vind ik heerlijk haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

??Nice

Ik ben steeds bang dat 650 cc te groot word maar als ik dit dan zie dan weet ik weer dat groter alleen maar beter is?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2019 om 13:47, Ellen1997 zei:

@Perola waauww super mooi !! Ben nu zo aan het twijfelen of ook niet meer wil als 750cc als bij jou zo zie?

 Voor de 800 gaan?? ben nu inmiddels gewend dr aan eerst was het man wat groot maar nu kijk naar ze en denk ik valt ook wel weer mee??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, mamaniese zei:

??Nice

Ik ben steeds bang dat 650 cc te groot word maar als ik dit dan zie dan weet ik weer dat groter alleen maar beter is?

Haha thanks ja eerst dacht ik echt man wat groot maar nu denk ik valt mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Perola zei:

 Voor de 800 gaan?? ben nu inmiddels gewend dr aan eerst was het man wat groot maar nu kijk naar ze en denk ik valt ook wel weer mee??

Ja je went er echt snel aan he haha. Heb alleen tijdens het consult geen 800cc gepast maar hij zei wel dat hij alles op voorraad heeft. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hello dames!

vandaag zijn mijn twins 6 weken po , alles is super mooi geheeld en ik Ben er inmiddels aan gewend over een kleine 2 weken nog maals op bezoek bij Dokter Nio om ze te laten keuren ☺️Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.