Ga naar inhoud

KS1985 : 16 april 2020 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi, na inmiddels een weekje lid te zijn hier van het forum, wil ik me graag even voorstellen. Ik ben 34, mama van 2 prachtige kinderen, en heb altijd een kleine A cup gehad. Na de laatste zwangerschap wou ik graag terug mijn gewicht van voor beide kindjes terug, en dat is me gelukt! Supertrots dus (ik ben 1,61m groot en weeg 54 kg). Maar met het verdwijnen van de overtollige kilo's verdwenen mn borsten gelijk mee... mijn kleine A-cup BH's zijn nu zelfs te groot.
Toen ik tiener was, vertelde ik al mn vrienden dat ik later een BV zou doen. Ik stond er eigenlijk niet meer bij stil en ging zo weinig mogelijk een lingeriewinkel binnen, verdrong mijn complexen en ging door. Tot mijn schoonzus op Moederdag verkondigde dat ze al 2x een consult heeft gehad bij verschillende pc's en dat ze er ernstig over nadacht! Al mijn onzekerheden kwamen boven en toen dacht ik: nu is het moment! Ik mag niet langer wachten, ik kan er nu iets aan gaan doen! Dus heb ik op 20/6 as een afspraak bij dr. Casaer in het ziekenhuis van Ieper geboekt! Mega spannend en nog mega lang wachten, maar ik kijk er enorm naar uit! En dankzij dit forum heb ik al een hele waslijst aan vragen kunnen samenstellen! Jullie zijn top!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Kim ?!

 

Waar gaat jouw afspraak door?

Van mij is het super goed meegevallen, had ook totaal geen zenuwen, wel heel veel vragen!

De chirurg stelt bij mij volgende voor: anatomische implantaten (merk moet ik de volgende keer vragen, hij zei wel dat ze duur zijn - 1300 euro), en plaatsing dual plane.

Als ik beslis me daar te laten opereren, moet ik een echo-onderzoek vooraf inplannen, en dan mag ik mailen voor een passessie, hij zei dat we vermoedelijk tussen de 200cc en 280cc zouden uitkomen bij mij.

Hij zei ook dat de prothese voor mij breder dan hoog zou zijn, om de plaats tussen mijn borsten te verminderen, en omdat mijn borsten van nature al hoger zitten.

De prijs is een ander verhaal: 4.700 euro...

Dus al heel veel over gepraat thuis, en mijn partner staat zeker achter me, maar we zijn met 4 hé thuis, om dan zo'n budget voor mij alleen te nemen... ik loop nog wat te twijfelen.

De eerste dagen heb je ook wat hulp nodig, en dus moeten we onze agenda's nog op mekaar afstemmen, zodat mn partner zeker verlof krijgt als ik geopereerd word...

Veel succes alleszins!

Groetjes, 
Kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.