Ga naar inhoud

Boerhaave Kliniek Amsterdam


Gast booty

Aanbevolen berichten

Gast Mols1234

9 jaar geleden ben ik in de Boerhaave Kliniek geopereerd door dr. Roddi.

Heel tevreden.

26 februari ben ik weer geopereerd door dr. Roddi.

Nog meer tevreden dan de 1ste keer.

Zie foto's en beoordeel zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn inderdaad supermooi geworden

top!!

dan hoef ik daarover nie zo onzeker meer te zijn.

ik zal het zien 25 mei ga die dag ook nog naar een andere en ga uit die 2 kiezen.

boerhaave was toch rond 3000?

bedankt voor je reactie

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Boerhaave is voor rond €3000 en voor anatomisch €4250

En bedankt voor je compliment!!

Succes. Zou leuk zijn nog een Dr. Roddi patiënt erbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook geholpen en niks anders dan veel lof over de kliniek(boerhaave in amsterdam) en over dr roddi,

Ik heb 2 mooie borsten gekregen door hem en zou zo weer bij hem gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zo benieuwd, hoe het zal gaan de 25e! Ik hoor tot nu toe alleen maar goede dingen over deze kliniek en ook de foto's liegen er niet om van jullie ! :43:

En ik zal Booty tegenkomen he meis haha!! Zo opeenvolgende afspraken! Maar eerst voor mij in de middag nog een consult.. Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zal je vast wel tegen komen. leuk hoor!!

ook toevallig he.

ik heb smorgens ook nog een consult..

ben benieuwd, kan niet wachten nog een weekje meid, dan horen we hoe of wat!!

veel liefs thamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

:107: Zit net lekker in het zonnetje, te overdenken hoe de consults a.s. maandag gaan verlopen! Begin nu best zenuwachtig te worden en vroeg me dan ook af, hoe het in zn werk gaat als je klaar bent met het consult, op naar de volgende en hoe dan een afspraak te maken met de kliniek, als je eruit bent waar je wilt? Bel je dan gewoon, want neem aan, dat je niet direct een afspraak maakt met de consulente, als je nog een gesprek te gaan hebt?

Hoe is dat bij Mols en Pacha gegaan?

Haha wat kan een mens toch malen en zich druk maken om waarschijnlijk niks bijzonders!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar zat ik ook aan te denken..

misshcien ken je dat daar meteen doen, of ken je bellen achteraf.

we zullen t maandag horen :43:

nog 3 daagies dan mogen we eindelijk hihi

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

29-05-2009 - Kliniek Boerhaave behaalt ISO certificering

AMSTERDAM - Per 1 mei 2009 is Medisch Centrum Boerhaave in het bezit van een ISO 9001-2008 certificaat. Medisch Centrum Boerhaave is daarmee de enige privékliniek in Nederland met dit certificaat voor het totale proces met betrekking tot de plastische chirurgie.

Bart Stolmeijer, Marketing Manager van Medisch Centrum Boerhaave: “Naast het waarborgen van kwaliteit vinden wij het belangrijk onze patiënten structureel goede zorg aan te bieden. De ISO- 9001:2008 is een internationale norm die ons hele zorgproces tot en met de nazorg beoordeeld. Op deze manier denken wij nu en in de toekomst de beste kwaliteit medische zorg te kunnen bieden aan onze patiënten. “

Kwaliteit én klanttevredenheid

De ISO 9001:2008 certificering wil zeggen dat Medisch Centrum Boerhaave kwaliteit garandeert voor de plastische chirurgie op het gebied van: “het adviseren en uitvoeren van plastische chirurgische ingrepen met inbegrip van de nazorg”. Belangrijke toevoeging aan de 2008 versie ten op zicht van oudere versies (zoals ISO 9001:2000) is de aandacht voor klanttevredenheid. De geleverde dienst moet leiden tot klanttevredenheid.

ISO certificaat door KIWA uitgereikt

Het ISO 9001:2008 certificaat is uitgereikt door de KIWA (www.kiwa.nl). Deze externe partij heeft beoordeeld dat de kliniek voldoet aan de eisen van klanten, wet- en regelgeving en de eigen eisen van de kliniek. Jaarlijks zal dit door KIWA worden beoordeeld zodat ook in de toekomst kwaliteit aan patiënten kan worden gegarandeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ben benieuwd hoe het jullie dames bevallen is, ik kan nergens meer iets vinden na 25 mei.

Of jullie zijn overdonderd of ik ben scheel.

Het eerste consult is in een dergelijke roes aan mij voorbij gegaan, dat ik er eigenlijk niets meer van weet.

Dus hoe ik toen die afspraak gemaakt heb? Ik geloof, dat ik na mijn consult direct de lening heb aangevraagd (ja, mijn eerste borsten waren van de bank LOL)

En een week later had ik al nieuwe borsten. Het ging echt belachelijk in sneltreinvaart.

Heb er gewoon niet veel van onthouden, ben pas uit die roes ontwaakt na een jaar of zo, hahaha.

Voor mijn 2de BV had ik pijn in mijn borsten, mocht meteen langskomen.

Dr. Roddi constateerde baker 2 (kapselvorming)

Als je wil help ik je deze maand nog (feb '09), ben je van de pijn af, zei de pc.

Toen heb ik gekeken of ik het geld bij elkaar kon krijgen en toen dat was gelukt belde ik om te vragen wanneer het kon.

En heb ik gekozen voor 26 februari en voila, dat was het. 2 weken later zag ik dr. Roddi weer en had ik nieuwe borsten.

Ja, zo snel gaat dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd hoe het jullie dames bevallen is, ik kan nergens meer iets vinden na 25 mei.

Of jullie zijn overdonderd of ik ben scheel.

Het eerste consult is in een dergelijke roes aan mij voorbij gegaan, dat ik er eigenlijk niets meer van weet.

Dus hoe ik toen die afspraak gemaakt heb? Ik geloof, dat ik na mijn consult direct de lening heb aangevraagd (ja, mijn eerste borsten waren van de bank LOL)

En een week later had ik al nieuwe borsten. Het ging echt belachelijk in sneltreinvaart.

Heb er gewoon niet veel van onthouden, ben pas uit die roes ontwaakt na een jaar of zo, hahaha.

Voor mijn 2de BV had ik pijn in mijn borsten, mocht meteen langskomen.

Dr. Roddi constateerde baker 2 (kapselvorming)

Als je wil help ik je deze maand nog (feb '09), ben je van de pijn af, zei de pc.

Toen heb ik gekeken of ik het geld bij elkaar kon krijgen en toen dat was gelukt belde ik om te vragen wanneer het kon.

En heb ik gekozen voor 26 februari en voila, dat was het. 2 weken later zag ik dr. Roddi weer en had ik nieuwe borsten.

Ja, zo snel gaat dat.

Hahaha nee hoor, Mols je bent niet scheel ;)

Gisteren was mijn grote dag en heb ik direct ook verslagje geschreven..

Nu zal ik hier even mn bevindingen van deze kliniek zetten :43:

Kan niet anders zeggen dan: Helemaal TOP!!! deze kliniek!!

Al het verplegend personeel is superaardig! Ik had Paul ( heerlijke droge humor die man haha!) en Minelva (wat een schat van een vrouw!) Verder ben ik de namen van de verpleegster, die me kwam halen en de anesthesist kwijt, maar ook deze waren echt fantastisch!! Ze stellen je op je gemak, zijn spontaan en heerlijk ontnuchterend gewoon!!

Ze leggen je ook echt van begin tot het eind in de watten!

De dame van de receptie en Marcia van de planning, ook allebei heel aardig en bereid om antwoord te geven op al je vragen!

En als laatste natuurlijk Dr Roberto Roddi! Heeeele fijne PC, straalt een rust uit, waar je vanzelf helemaal kalm van wordt! En altijd een glimlach haha! Dat was het eerste wat me opviel, naast zijn twinkelende ogen, die je rustig aankijken! En natuurlijk levert hij fantastisch werk af! Ik zit nu nog helemaal ingetaped, maar ben nu al zo tevreden over het resultaat!!

Ik kan echt iedereen deze kliniek en Dr Roddi aanraden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd oor dr van der Weij in het Boerhaave.

Ik ben zlf heel erg te speken over het Boerhaave.

Het personeel is allemaal vriendelijk en spontaan.

Alles verloopt heel vlot en je kan al je vragen stellen.

Het is er ook erg schoon.

Al met al vind ik het er super en zou er zeker terug gaan en het anderen aanraden. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Nog heel even en ik zal ook door dr. Roddi geopereerd worden. Ik zit alleen nog te twijfelen over de CC's. In eerste instantie wilde ik 'gewoon' een Ccup, zeker geen D! Op het eerste consult zei dr. Roddi dat een D bij mij veel mooier en natuurlijker is, en ook m'n man zag dat natuurlijk wel zitten :123::blush: . Hij stelde voor 375 cc of 400 cc, zijn voorkeur ging zeker uit naar 400 cc. Omdat ik hier op het forum de tip kreeg 'neem altijd het meeste cc's bij twijfel' dacht ik direct aan de 400. Maar.... ik ben zó bang dat ik uiteindelijk op een E uitkom! Ik hou zelf meer van iets kleinere borsten :1boobs: . Is ook véél makkelijker met BH's en bikini's kopen!!!

Wat denken jullie: toch maar voor de 375 cc gaan?

@ de meiden die door dr. Roddi geholpen zijn: welke cup hadden jullie ongeveer in gedachte, en waar kwam je op uit bij dr. Roddi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Blonde Dollie

Hallo allemaal :)

Ook ik ben geholpen bij het Boerhaave MC. Door Dr. Van Der Weij. Niets meer dan lof!!!

310 cc anatomisch voor de spier.. Dag 4 PO al op 70 D.. En het groeit met de dag. En wordt mooier met de dag!

Echt een super kliniek. Zorg is heel prettig :).. Mag ook wel, je betaalt ervoor ;).

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

erg fijn jullie ervaringen te lezen!

Kon namelijk al niks op internet vinden over deze kliniek.

Na lange twijfel tussen verschillende klinieken, ga ik binnekort Boerhaave bellen voor een 1ste afspraak

Gr Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Ik ben ook bij dr Roddi geweest op consult,moet zeggen alles beviel me prima!

Ik ga alleen nog een keer terug voor het aantal cc's ik denk denk dat ik het liefst voor 400 ga als dat mogelijk is.

2 april tweede consult en dan 2 mei de operatie spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.