Ga naar inhoud

Patries78 : 4 juni 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, nkm zei:

@Patries78

 

Dat wondje ziet er goed uit; is eigenlijk al bijna geen wondje meer? 

Wat fijn!!!!

Heb nog een keer jouw foto’s bekeken en ik vind ze echt mooi?, voor mij ook het perfecte formaat.

 

Nu daarom toch ook twijfels of ik met de Mentor X tra niet te rond heb gekozen en dan 340 of 365?? (had niet verwacht dat ik hierover nog zou gaan twijfelen...)

 

Bedankt voor jouw advies/mening over de bh. Ik koop er denk ik 1 en daarna zie ik wel; als het bevalt kan ik er vast nog wel 1 bij bestellen toch? 

 

Morgen mag ik dan eindelijk. Had verwacht dat ik nu al zenuwachtig zou zijn, maar nog nergens last van?.

 

Je hoort het morgen?, we gaan ervoor?

xx

 

 

Thnx dat je mijn borsten zo mooi vindt! Ik ben er ook nog steeds heel blij mee.

Die twijfels zijn heel normaal hoor. Avond voor de operatie heb ik dr Straten nog aan de telefoon gehad of het echt niet te groot zal zijn enz. 

Hij stelde mij volledig op mijn gemak, nam al mijn zorgen weg. 

Het is een zeer kundige arts en het team daar ook. Als je Marcel hebt die je in de gaten gaat houden, dan heb je daar echt een goede aan.

Je kan altijd 1 BH bij kopen/bestellen. Zou niet te lang wachten met bestellen. Want het is fijn om een schone aan te doen. 

Ik moet m nog 6 dagen om, misschien ga ik m wel missen hahaha.

Over een paar uurtjes heb jij je nieuwe borsten! 

Succes en we houden contact. 

 

Liefs Patries 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bemeltje,

 

Mijn foto's staan openbaar in de galerij, dus je kan ze zo zien als je wilt. 

Ik moet nog nieuwe foto's maken, maar nog niet aan toe gekomen. 

Mbt mijn wondje...het geneest wel, maar voor mij natuurlijk nooit snel genoeg. Geduld is echt nodig en tot die tijd dat het niet dicht is, ga ik geen andere bh's met beugels dragen. Denk nl niet dat dit lekker zit  Eerst even goed genezen. 

Wanneer staat jouw operatie datum gepland of zit je nog in de oriëntatie fase mbt bezoeken van klinieken?

 

Liefs Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, nkm zei:

@Patries78

 

Hoi,

Hoe is het met jou? Is het wondje dicht?

 

Ik heb net voor het eerst de bh los gemaakt, maar durf m nog niet uit te doen. Ik heb wel het idee dat de band van de bh behoorlijk op de wonden drukt.

Herken je dit??

Hi meis,

 

Mijn wondje geneest, maar heel langzaam. Moet vanuit binnenuit helen en dat kost tijd en heel veel geduld.

Het lijkt soms dicht, maar het is zo kwetsbaar en zwak nog dat het nog steeds niet dicht is.

De antibiotica is klaar, ziet er verder rustig uit. 

Maar nogmaals, de nazorg is fantastisch daar. 

Elke 4 dagen moet ik een foto sturen en dat laten ze dan aan dr Straten zien. 

Maandag krijg ik te horen of ik dinsdag bh's mag passen en kopen. Hangt allemaal af van genezing wondje. 

 

Mbt jouw bh los maken en uit doen..herken dat zo enorm! Ik hield ze de eerste paar weken iedere keer vast voordat ik m uit deed. 

Gevoel idd dat ze eruit zouden vallen.

De band van de BH kan wel eens wat op de wond drukken, maar ik deed de bandjes dan iets losser, waardoor de BH wat zakt. 

Dat heb ik nu ook...

Even zelf uitproberen wat fijn is.

Hoe voel jij je verder? Qua pijn enz.

Je bent morgen al weer een dag verder. 

Ik lees het wel. 

 

Liefs Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries78

 

Hoi,

Hoe is het met jou? Wondje inmiddels dicht?

Ik ben nu 5 dagen po en het gaat erg goed. Heb vandaag de laatste celebrex ingenomen, hoop dat ik het ga redden met alleen paracetamol.

Ik vind de pijn draaglijk en probeer lekker te ontspannen en genieten?. Heerlijk om even helemaal niks te hoeven doen. 

Slapen op de rug en niet zelf uit bed kunnen komen zijn lastig, maar ja, het gelukkig voelen staat er helemaal boven?.

 

Ik heb jouw nieuwe foto gezien, ze zijn echt prachtig!!!?

Ik probeerde vanochtend vanaf m’n mobiel een foto te downloaden, maar dit lukt niet. 

Wordt vervolgd?

 

xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, nkm zei:

@Patries78

 

Hoi,

Hoe is het met jou? Wondje inmiddels dicht?

Ik ben nu 5 dagen po en het gaat erg goed. Heb vandaag de laatste celebrex ingenomen, hoop dat ik het ga redden met alleen paracetamol.

Ik vind de pijn draaglijk en probeer lekker te ontspannen en genieten?. Heerlijk om even helemaal niks te hoeven doen. 

Slapen op de rug en niet zelf uit bed kunnen komen zijn lastig, maar ja, het gelukkig voelen staat er helemaal boven?.

 

Ik heb jouw nieuwe foto gezien, ze zijn echt prachtig!!!?

Ik probeerde vanochtend vanaf m’n mobiel een foto te downloaden, maar dit lukt niet. 

Wordt vervolgd?

 

xxx

 

 

 

@nkm

Wat goed om te lezen dat je herstel zo goed gaat! Ik trok het goed na 5 dagen om te stoppen met de celebrex. Deed wel eerst nog 4x paracetemol en je voelt vanzelf wel wanneer je dat af kan bouwen.

Ik voelde ook echt wel pijn hoor, maar dat zorgde er wel voor dat ik rustig aan bleef doen. Zelfs nu heb ik nog wel eens steken in mijn borst. 

Morgen ben ik 6 weken PO, maar moet van de kliniek mijn sportbh nog tot zaterdag dragen. :(

Het wondje is nog niet dicht en met een beugelbh bespoedigt dit het herstel niet.

Stiekem heb ik vandaag al wel gepast en denk dat het een 75E is.

Maar moet het nog goed op laten meten, maar durfde dat nu nog niet te laten doen.

Nu een week later na die foto zien mijn borsten er toch ook weer anders uit...bizar hoe ze veranderen keer op keer en mooi om alles naast elkaar te zien. 

Ben heel benieuwd naar jouw nieuwe borsten...als het lukt met de foto's kijk ik graag mee. 

Geniet nog even van alle verwennerij en de rust!

Liefs Patries 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Patries,

Wat zien ze er mooi uit!? Alsof het nooit anders is geweest! 

Wat zul jij je heerlijk voelen zo af en toe in bikini en ‘s avonds in een leuk jurkje.

Ik ben er nu al echt gelukkiger van geworden, jij ook??

 

Nog een hele fijne vakantie met je gezin☀️

liefs Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik ben echt zo gelukkig! Nu denk ik, waarom heb ik dit niet jaren eerder gedaan? 

Alles staat leuker, shirtjes, jurkjes, bh's enz.

Ben ook echt blij dat het zo natuurlijk lijkt. 

Hoop dat jouw herstel verder ook zo goed blijft verlopen. 

En als je ze nu al mooi vindt...ze worden alleen nog maar mooier! 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Na paar weken niet veel op het forum te hebben gezeten, dan hier een update.

Donderdag mag ik terug naar de kliniek om zijn werk aan dr Straten zelf te laten zien. 

Tot aan de dag van vandaag ben ik nog steeds heel blij met het resultaat. 

In de zomervakantie was ik op een naaktstrand met vrienden en er waren serieus mensen die vroegen of het echt was of niet...ze vonden het nl zo natuurlijk lijken! 

Echt helmaal zoals ik gehoopt was..twijfel bij mensen. 

Ze zijn niet te groot, niet te klein, voelen al steeds zachter. 

3 maanden en bijna een week PO inmiddels. 

75E is het geworden bij een full cup BH. 75F wordt het bij een voorgevormde bh. 

Ik zal binnenkort even een nieuwe foto plaatsen, zelf eigenlijk ook wel benieuwd of er verschil is te zien met aantal weken geleden!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2019 om 22:31, Patries78 zei:

Na paar weken niet veel op het forum te hebben gezeten, dan hier een update.

Donderdag mag ik terug naar de kliniek om zijn werk aan dr Straten zelf te laten zien. 

Tot aan de dag van vandaag ben ik nog steeds heel blij met het resultaat. 

In de zomervakantie was ik op een naaktstrand met vrienden en er waren serieus mensen die vroegen of het echt was of niet...ze vonden het nl zo natuurlijk lijken! 

Echt helmaal zoals ik gehoopt was..twijfel bij mensen. 

Ze zijn niet te groot, niet te klein, voelen al steeds zachter. 

3 maanden en bijna een week PO inmiddels. 

75E is het geworden bij een full cup BH. 75F wordt het bij een voorgevormde bh. 

Ik zal binnenkort even een nieuwe foto plaatsen, zelf eigenlijk ook wel benieuwd of er verschil is te zien met aantal weken geleden!

 

X

Wat een goed bericht meid!! Fijn dat je zo tevreden bent!

Geniet ervan!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries78

 

Wat fijn om te horen!! En ik vind ze bij jou echt zo natuurlijk..

Echt genieten en dan is dit het geld helemaal waard om je zo gelukkig te voelen❤️.

Heb jij zelf een afspraak gemaakt bij dr. van Straaten of krijg je daar bericht over?

De verpleegkundige zei bij de 1e controle tegen mij dat je ook met 3 maanden kan mailen. Maar ik wil graag dat van Straaten er even naar kijkt.

 

Liefs Xx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, nkm zei:

@Patries78

 

Wat fijn om te horen!! En ik vind ze bij jou echt zo natuurlijk..

Echt genieten en dan is dit het geld helemaal waard om je zo gelukkig te voelen❤️.

Heb jij zelf een afspraak gemaakt bij dr. van Straaten of krijg je daar bericht over?

De verpleegkundige zei bij de 1e controle tegen mij dat je ook met 3 maanden kan mailen. Maar ik wil graag dat van Straaten er even naar kijkt.

 

Liefs Xx 

 

 

Hoi @nkm,

 

Ik heb veel.contact met de kliniek gehad vanwege mijn wondje. Toen heb ik gelijk een afspraak gemaakt voor de 3 maanden controle. 

Je kan het beste zelf even bellen. Mandy (de consulent) kijkt er even naar, maakt foto's voor in je dossier. Ook krijg je je oude vooraf foto's gemaild.

Daarna komt dr Straten zelf nog even kijken en voelen. Je kan alles even vragen, kijkt naar je litteken en neemt de tijd voor je. 

Het grootste compliment is toch wel dat ze vroegen of ze mijn borsten als voorbeeld mogen gebruiken op hun website, bij consulent afspraak en social media. Uiteraard zonder hoofd. Ik voelde me zeer vereerd! 

 

Hoe gaat het nu met jou? Las dat je niet helemaal tevreden nog was en wellicht groter had gewild? Heb je nog een recente foto van hoe het er nu uit ziet? 

Hoop voor jou dat je uiteindelijk wel tevreden bent...je doet het juist om het wauw gevoel te krijgen:) 

Ik gun dat nl echt iedereen! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Patries78 zei:

Hoi @nkm,

 

Ik heb veel.contact met de kliniek gehad vanwege mijn wondje. Toen heb ik gelijk een afspraak gemaakt voor de 3 maanden controle. 

Je kan het beste zelf even bellen. Mandy (de consulent) kijkt er even naar, maakt foto's voor in je dossier. Ook krijg je je oude vooraf foto's gemaild.

Daarna komt dr Straten zelf nog even kijken en voelen. Je kan alles even vragen, kijkt naar je litteken en neemt de tijd voor je. 

Het grootste compliment is toch wel dat ze vroegen of ze mijn borsten als voorbeeld mogen gebruiken op hun website, bij consulent afspraak en social media. Uiteraard zonder hoofd. Ik voelde me zeer vereerd! 

 

Hoe gaat het nu met jou? Las dat je niet helemaal tevreden nog was en wellicht groter had gewild? Heb je nog een recente foto van hoe het er nu uit ziet? 

Hoop voor jou dat je uiteindelijk wel tevreden bent...je doet het juist om het wauw gevoel te krijgen:) 

Ik gun dat nl echt iedereen! 

 

Xx

 

Dat is echt een mooi compliment??! Ik ga maandag meteen even bellen, dank je wel!

Ik ben super tevreden over het herstel en de vorm, maar de grootte idd niet helemaal. Ik denk dat ik gewoon meer cc had moeten nemen, jij hebt toch 50 cc meer en wat voor prothese je ook hebt, het is toch een groter volume.

Ik heb gisteren een foto toegevoegd (met zwarte onderbroek is de laatste), dan zie je echt dat ze (in mijn optiek) compacter/ kleiner zijn geworden.

Fijn weekend☀️, we volgen elkaar nog even!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, nkm zei:

 

Dat is echt een mooi compliment??! Ik ga maandag meteen even bellen, dank je wel!

Ik ben super tevreden over het herstel en de vorm, maar de grootte idd niet helemaal. Ik denk dat ik gewoon meer cc had moeten nemen, jij hebt toch 50 cc meer en wat voor prothese je ook hebt, het is toch een groter volume.

Ik heb gisteren een foto toegevoegd (met zwarte onderbroek is de laatste), dan zie je echt dat ze (in mijn optiek) compacter/ kleiner zijn geworden.

Fijn weekend☀️, we volgen elkaar nog even!

xxx

Ik vind ze echt wel heel mooi van jou! Ik heb idd 50 cc meer, high profile. 

Deze foto heb ik net gemaakt en merk dat ze door het licht ook anders lijken...nu lijken ze nl weer groter dan eerst. Moet ze nog in mijn mapje doen, maar even weer uitzoeken hoe dat moet. 

We houden zeker contact en je mag me ook altijd een PB sturen. 

Xxx

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2019 om 09:36, Patries78 zei:

Ik vind ze echt wel heel mooi van jou! Ik heb idd 50 cc meer, high profile. 

Deze foto heb ik net gemaakt en merk dat ze door het licht ook anders lijken...nu lijken ze nl weer groter dan eerst. Moet ze nog in mijn mapje doen, maar even weer uitzoeken hoe dat moet. 

We houden zeker contact en je mag me ook altijd een PB sturen. 

Xxx

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ze zijn echt prachtig?, ik vind ze ook groter lijken? dan de vorige foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ben ik weer na een tijdje alleen maar even mee gelezen te hebben. 

Sinds een paar weken heb ik last van mijn linkerborst. 

Regelmatig steken en het voelt af en toe hard aan. Het is nu 6 maanden geleden dat ik geopereerd ben. 

Zijn er andere dames die wellicht dit hebben mee gemaakt? 

Of @best_boobie weet jij misschien hoe dit kan en wat het zou kunnen zijn? 

En is het mogelijk dat je door een BV meer moe bent?

Hoor graag jullie ervaringen/meningen. 

 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries78 Hi, uiteraard deze info altijd delen met je PC en om advies vragen als je twijfels heb maar kan je uit eigen ervaring meegeven dat het sowieso een jaar duurt eer het daarbinnen in balans is. Het is nog  steeds allemaal aan het herstellen en zo ook je zenuwen! Dit zijn ook helaas de steken die je voelt. Had ook tot laat nog last van die gemene steken ( was ook super actief geweest) Het is een combinatie van je huid, spanning en vocht in je borsten. ( soms ook door de menstruatie dagen) Probeer eens een week je sportbh aan te houden of de eerste 3 nachten ermee te slapen. Je zult dan merken dat ze weer zachter worden. Misschien dat je vermoeidheid hiermee verband houdt, geen idee maar is het proberen waard en wellicht slaap je wat meer ontspannen! 

 

Hou ons maar op de hoogte of dit bij jouw heeft gewerkt en anders ter controle je PC inlichten.

 

xx BrownieG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Patries78

 

Sluit me eigenlijk volledig bij Brownie aan. Zeker even delen met je pc als je het niet vertrouwd, maar het klinkt mij ook allemaal wel bekend in de oren. 
Narcose kan lang nawerken, maar uiteraard is die moeheid wel iets om in de gaten te blijven houden. 
 

Ik heb die steken zelf ook nog wel tot een jaar gehad, en op z’n zachtst waren ze pas na ongeveer anderhalf jaar, als ik me dat goed herinner. 
 

Maar wel alert blijven natuurlijk. Vertrouw je het niet, even aan de bel trekken bij je pc!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries78

 

Hoi, hoi,

Sorry voor de late reactie! Ik lees wel af en toe nog iets, maar niet dagelijks.

 

Ik ervaar deze klachten ook wel. Ik vind ze vooral ‘ s ochtends soms erg stijf. Zodra ik m’n bh weer aan heb verdwijnt dit, alsof ze de prothesen weer op hun plek moeten komen.

Ook heb ik af en toe nog een steek. En bij  een snelle onverwachte beweging, waar de borstspier ineens moet aanspannen, voel je de prothese bewegen. Dit vind ik soms heel vervelend en kan ik niet echt aan wennen.

 

Ik heb de afgelopen weken bij drukke dagen ‘s nachts de sport bh vd kliniek weer aan gehad. Dit had ik hier gelezen en helpt wel. Minder spanning ‘s ochtends, ze blijven dan ook beter op hun plek.

 

Heb je al contact gehad met de kliniek?

xxx

 

Oh en de vermoeidheid herken ik ook, maar deze wijt ik ook aan de drukke periode...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.