Recommended Posts

Ach nou vergeet ik te vragen of dr. Nio,behalve een goede chirurg ook een man is die kan luisteren en uitleggen??

• Like 1

Hey @Paulientje

Oh wat erg dat jij met die verhoging hebt gezeten.

Maar je blijft ervoor gaan. Goed zo!

En die Dr. Nio; dat denk ik wel dat die kan luisteren van wat ik zo lees in de verhalen hier. :44:

De eerste die me zo te binnen schiet is @Jaydee. (Ik tag ze gelijk even).

Zij kent hem en is door hem ook geopereerd (weliswaar voor een BV).

Misschien kun je haar verhaal er al eens op nalezen om meer te weten te komen over Dr. Nio. :125:

Veel succes nog meid en ik blijf je volgen (en duimen).

Doe ik het of niet

3 uur geleden, Paulientje zei:

Hallo,doe ik het...

Wat lief dat je vraagt!

A.s. maandag ga ik voor de verwijzing. Heb ondertussen het medisch dossier opgevraagd en gekregen. Dat heb ik naar best boobie gestuurd om er eens overheen te kijken. Ze had wat tips en zo om de plastisch chirurg te vragen tijdens het second opinion. 

Vanaf de 4e Week na de BVK heb ik zeker een week of 8 steeds verhoging/koorts gehad. Helaas is er geen oorzaak gevonden,maar wat heb ik me ellendig gevoeld. Nu gaat het weer beter. 

Hopelijk bij jou ook alles goed?

Zogauw ik nieuws heb laat ik het zeker weten!!

Fijn weekend en groetjes van Paulien

Oh spannend.

Ik hoop echt dat je degelijk advies gaat krijgen.

Laat iets weten, he.

En goed dat @best_boobie even meekijkt. Die heeft verstand van boobies. Groot of klein. :45:

En dat met die verhoging is toch ook vreemd, he. Daar moet toch een oorzaak voor geweest zijn.

Maar fijn dat het nu weer beter gaat.

Ben je zenuwachtig voor maandag?

Ik hoop echt dat jij dit jaar nog de kleinere boobies krijgt die je zo graag wil.

Elke dag word ik nog blij van de mijne.

En dat gun ik jou ook.

Prettig weekend nog en hopelijk kan je ook wat relaxen.

:48:

• Like 1

@Paulientje Ik heb je verhaal eens zitten lezen en wauww wat vind ik het knap van jou dat je niet zomaar bij de pakken neer gaat zitten en zeker heel erg knap dat je tegen je pc in bent gegaan! 

Heb zelf helaas geen ervaring met een verkleining maar wel met een vergroting, en ook mijn huidige pc heeft bij mij een inschattingsfout gemaakt die die nooit heeft toegegeven en mijn vergroeide borstbeen de schuld heeft gegeven! Laat ik toevallig ook een second opinion gepland gehad hebben bij Nio op 17 juni, zo zenuwachtig als ik binnen kwam zo gerustgesteld en vol goede moed ging ik naar buiten. Een man van weinig woorden (bij mij tenminste) maar ik had echt het gevoel dat hij heel goed naar me luisterde en toen hij ging kijken snapte hij ook precies wat ik bedoelde. Heeft heel duidelijk gezegd wat die voor mij kon betekenen en was heel eerlijk over wat er wel en niet mogelijk is. Ik heb er zeker een uur binnen gezeten zelfs. 

Hoop echt dat je je beter voelt en dat als je uiteindelijk kiest voor een second opinion bij wie dan ook dat je er meer rust in krijgt en natuurlijk dat ook je medische klachten opgelost worden. 

En laat je niet gek maken door de woorden van wie dan ook !! Zeg altijd alles komt goed zo niet dan toch ❤️

Hallo allemaal,

Ik denk dat ik wel naar dr Nio wil gaan.Heb deze naam nu van meerdere kanten gehoord,dat geeft wel vertrouwen. Alleen ga ik de huisarts niet vertellen waar ik naar toe wil. Ze geeft me maar een verwijzing voor een second opinion en dat is het. Het is niet eens zozeer dat ik haar niet vertrouw,maar ik wil het zo open mogelijk houden. Niet dat iemand alvast een dossier gaat opsturen of een verwijsbrief met de info dat ik in behandeling ben bij een psychiater. Dat hokje wordt graag en veel gebruikt in de medische wereld..

@Ellen1997: Je was bij dr Nio geweest voor een second opinion. Maar hoe is het daarna verder gegaan? Al heb jij een BV gehad en ik een BVK,onze verhalen lijken best wel op elkaar. 

Daarom ben ik wel benieuwd of en wat het je heeft opgebracht?

Volgende week meld ik me weer.. druk weekend🙂

@Paulientje Ik krijg 9 juli mijn prothesewissel bij hem, mijn borsten zijn assymetrisch dus door een ‘foutje’ van mijn pc die mij borsten van nu gemaakt heeft word het nu hersteld. Ik heb een vergroeiing aan me borstbeen waardoor 1 implantaat wat meer projectie heeft maar dat zei mijn huidige pc dus dat het probleem was en hij vond ze prachtig en ging me niet opnieuw opereren. En Nio heeft mij eerlijk gezegd dat het niet aan die vergroeiing ligt dat mijn borstplooi gewoon verlaagd moet worden en dat gaat operatief dus mama zei ja Ellen je bent ook niet helemaal blij met het volume dat je hebt dus ja ga je zo toch wisselen. Merkte wel dat Nio zich beetje ‘schuldig’ leek te voelen omdat die dus zei dat assymetrie niet door de vergroeiing komt, vond ik heel proffesioneel want hij wou natuurlijk niet iemand zwart maken ofzo. 

Maar nu is mijn vriend er niet mee eens dat groter ga en zegt die als het te groot is die bij me weggaat dus hij verpest zo beetje het ernaartoe leven voor mij. Ga trouwens van 425cc high profile maar 750 extra high profile.

Geniet nog lekker van je weekend en het mooie weer ❤️

Hallo allemaal,

Ik denk dat ik wel naar dr Nio wil gaan.Heb deze naam nu van meerdere kanten gehoord,dat geeft wel vertrouwen. Alleen ga ik de huisarts niet vertellen waar ik naar toe wil. Ze geeft me maar een verwijzing voor een second opinion en dat is het. Het is niet eens zozeer dat ik haar niet vertrouw,maar ik wil het zo open mogelijk houden. Niet dat iemand alvast een dossier gaat opsturen of een verwijsbrief met de info dat ik in behandeling ben bij een psychiater. Dat hokje wordt graag en veel gebruikt in de medische wereld..

@Ellen: Je was bij dr Nio geweest voor een second opinion. Maar hoe is het daarna verder gegaan? Al heb jij een BV gehad en ik een BVK,onze verhalen lijken best wel op elkaar. 

Daarom ben ik wel benieuwd of en wat het je heeft opgebracht?

Volgende week meld ik me weer.. druk weekend🙂

@Doe ik het of niet?

Vandaag heb ik de verwijzing opgehaald bij mijn huisarts. Zenuwachtig was ik helemaal niet,hooguit vastberaden. Ze moest wel weten waarheen ze mij zou verwijzen. Heb haar gezegd dat ik naar dr. Nio wil en verwacht dat die info niet bij mijn PC terecht komt. Het medisch dossier heb ik al,dus dat kan ik zelf zo meenemen. Maar die man is me toch druk! Ik heb natuurlijk onmiddelijk een afspraak gemaakt. Die is op 2 okt. Eigenlijk is er ja ook geen haast bij. Hoofdzaak is dat ik er naar toe kan.. 

@ellen

Wat ben je lekker snel aan de beurt! Volgende week al. Omdat ik van de verkleiningen ben,kan ik me niets voorstellen bij de inhoud van diverse protheses en de soorten die er zijn. Het lijken wel hele volksstammen. Daar heb je echt hulp bij nodig om te kiezen. Toch wilde ik me eens een voorstelling maken en heb 750cc water in een plasticzakje gegoten. Dan wordt het toch wat duidelijker. 

Wel heftig dat je vriend er niet echt achterstaat. Ik hoop dat hij na de operatie gerustgesteld is.

Blijft over,om je heel heel veel succes te wensen volgende week en dat het wordt zoals je hoopt!

Groetjes van Paulien

• Like 1

@Paulientje Dankjewel! Ja de tijd gaat echt snel heb zelf ook ongeveer 2 maanden op het consult gewacht maar kon gelukkig snel terecht, heb namelijk deze maand vrij ivm wisseling van baan. Hoop inderdaad ook dat me vriend nog van gedachte veranderd ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden heb nog niet echt het besef dat het echt gaat gebeuren. Wel fijn dat je een doorverwijzing heb gekregen en hoop dat je net zoals veel hier een goed gevoel hebt bij Nio en hij je verder kan helpen.