Ga naar inhoud

Nanskie : 15 mei 2019 : Dr. Wijnberg : Veldhoven Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

woensdag 15 mei a.s. krijg ik een borstvergroting 240 cc rond. Ik ben erg benieuwd hoe dit jullie bevallen is. Ik heb gehoord dat herstel een stuk sneller gaat als onder de spier of dual plane. 

Ik ben zelf 176 en rond de 64 kilo en heb een kleine a cup. Volgens de PC heb ik genoeg borstweefsel om op de spier te plaatsen. Zijn er dames die ervaring hebben met op de spier plaatsing (rond) die ook aan de magere kant waren? Ik kan wel wat ribben zien ? bij mezelf maar vertrouw ook op de PC.

Hoop dat jullie je ervaringen en eventueel foto's willen delen ( al weet ik dat het bij iedereen weer anders zal zijn).

 

Groetjes en alvast bedankt!

Groetjes Nan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎24‎-‎4‎-‎2019 om 22:22, Nanskie zei:

Hallo allemaal,

 

woensdag 15 mei a.s. krijg ik een borstvergroting 240 cc rond. Ik ben erg benieuwd hoe dit jullie bevallen is. Ik heb gehoord dat herstel een stuk sneller gaat als onder de spier of dual plane. 

Ik ben zelf 176 en rond de 64 kilo en heb een kleine a cup. Volgens de PC heb ik genoeg borstweefsel om op de spier te plaatsen. Zijn er dames die ervaring hebben met op de spier plaatsing (rond) die ook aan de magere kant waren? Ik kan wel wat ribben zien ? bij mezelf maar vertrouw ook op de PC.

Hoop dat jullie je ervaringen en eventueel foto's willen delen ( al weet ik dat het bij iedereen weer anders zal zijn).

 

Groetjes en alvast bedankt!

Groetjes Nan

Hoi hoi @Nanskie

Ik zie nu je topic pas staan en zie dat je morgen al aan de beurt bent!! :63:Spannend!!

Ik heb zelf prothesen voor de spier, al 7 jaar, en ben er erg tevreden over. Bij mij kun je wel geen ribben tellen, maar heb in het verleden wel gezien dat meiden ook dán wel voor de spier geadviseerd krijgen.. Beetje afhankelijk van de voorkeur van de pc ook vaak, en het doorslaggevende is natuurlijk de pinchtest/vetmeting op borsthoogte.

Bij welke pc ga je en welk merk prothesen krijg je?

Ik pas je titel even aan en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je na je operatie ook een verslag schrijven en later evt meer updates, zodat anderen ook weer iets aan jouw ervaring hebben :)

Heel veel succes morgen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi @Nanskie

Ik zie nu je topic pas staan en zie dat je morgen al aan de beurt bent!! Spannend!!

Ik heb zelf prothesen voor de spier, al 7 jaar, en ben er erg tevreden over. Bij mij kun je wel geen ribben tellen, maar heb in het verleden wel gezien dat meiden ook dán wel voor de spier geadviseerd krijgen.. Beetje afhankelijk van de voorkeur van de pc ook vaak, en het doorslaggevende is natuurlijk de pinchtest/vetmeting op borsthoogte.

Bij welke pc ga je en welk merk prothesen krijg je?

Ik pas je titel even aan en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je na je operatie ook een verslag schrijven en later evt meer updates, zodat anderen ook weer iets aan jouw ervaring hebben

Heel veel succes morgen!

xx BB

Wat tof dat je toch nog even reageerd ?

Jazeker spannend maar ook erg veel zin in! Morgen om deze tijd heb ik gewoon borsten eindelijk na 42 jaar?

 

wat fijn dat jij nog steeds tevreden bent ik vertrouw de PC dus komt zeker goed. Ik train ook veel dus is op de spier sowieso beter en vervormd mijn borst niet bij mijn oefeningen.

 

Hoe heb jij het herstel ervaren??

 

ik Krijg 240cc mentor Xtra (volgens mij redelijk nieuwe prothese) is rond. 

 

Ik zal zeker een update plaatsen na mijn operatie en wat voor en na foto's.

 

nogmaals dank voor je berichtje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nanskie zei:

Wat tof dat je toch nog even reageerd ?

Jazeker spannend maar ook erg veel zin in! Morgen om deze tijd heb ik gewoon borsten eindelijk na 42 jaar?

 

wat fijn dat jij nog steeds tevreden bent ik vertrouw de PC dus komt zeker goed. Ik train ook veel dus is op de spier sowieso beter en vervormd mijn borst niet bij mijn oefeningen.

 

Hoe heb jij het herstel ervaren??

 

ik Krijg 240cc mentor Xtra (volgens mij redelijk nieuwe prothese) is rond. 

 

Ik zal zeker een update plaatsen na mijn operatie en wat voor en na foto's.

 

nogmaals dank voor je berichtje ?


Oh idd, als je veel traint is het fijn dat je ze voor de spier kunt krijgen :)
Wel even goed navragen hoe lang je niet mag sporten, want het is ondanks de plaatsing voor de spier, wel belangrijk om je aan de regels te houden ;) 

Ik heb helaas geen 'normaal' herstel gehad omdat ik de eerste keer te brede prothesen kreeg, waar ik veel last van had en de tweede keer dus extra hechtingen heb gehad om de pockets te verkleinen. Dus niet echt te vergelijken helaas.

Het herstel voor de spier wordt echter wisselend ervargen. De een heeft nergens last van (wat het extra lastig maakt om je aan de restricties te houden, terwijl het ook dan belangrijk is) en de ander heeft toch wel enkele weken last.. 
Vooral rustig aan doen, zodat je zo goed mogelijk herstelt :)

Wie is jouw pc meid?
De Mentor Xtra is idd een redelijk nieuwe prothese bij Mentor. Wel fijn, want die hebben extra projectie en geven dus wat meer borst dan de standaard prothesen :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, best_boobie zei:


Oh idd, als je veel traint is het fijn dat je ze voor de spier kunt krijgen
Wel even goed navragen hoe lang je niet mag sporten, want het is ondanks de plaatsing voor de spier, wel belangrijk om je aan de regels te houden  

Ik heb helaas geen 'normaal' herstel gehad omdat ik de eerste keer te brede prothesen kreeg, waar ik veel last van had en de tweede keer dus extra hechtingen heb gehad om de pockets te verkleinen. Dus niet echt te vergelijken helaas.

Het herstel voor de spier wordt echter wisselend ervargen. De een heeft nergens last van (wat het extra lastig maakt om je aan de restricties te houden, terwijl het ook dan belangrijk is) en de ander heeft toch wel enkele weken last.. 
Vooral rustig aan doen, zodat je zo goed mogelijk herstelt

Wie is jouw pc meid?
De Mentor Xtra is idd een redelijk nieuwe prothese bij Mentor. Wel fijn, want die hebben extra projectie en geven dus wat meer borst dan de standaard prothesen

 

xxx

Wat raar mijn reactie is weg...

 

Nog maar een poging!

 

Wat naar voor je zeg. Maar is alles nu goed gekomen? Mijn PC was daar heel duidelijk in kon niet te breedt ivm plooien enzo maar dit had ik nooit gehoord.

 

Mijn PC is dr Wijnberg van de Veldhoven kliniek. Heb niet veel over hem kunnen vinden maar ook geen slechte dingen en hij kwam erg bekwaam over. We gaan  het morgen merken?

 

die projectie heb ik wel nodig want voor en achterkant zijn nu niet te onderscheiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nanskie zei:

Wat raar mijn reactie is weg...

 

Nog maar een poging!

 

Wat naar voor je zeg. Maar is alles nu goed gekomen? Mijn PC was daar heel duidelijk in kon niet te breedt ivm plooien enzo maar dit had ik nooit gehoord.

 

Mijn PC is dr Wijnberg van de Veldhoven kliniek. Heb niet veel over hem kunnen vinden maar ook geen slechte dingen en hij kwam erg bekwaam over. We gaan  het morgen merken?

 

die projectie heb ik wel nodig want voor en achterkant zijn nu niet te onderscheiden?

Oei, geen idee wat er mis ging met je reactie?

Ja nou, mijn pc had die prothese geadviseerd, maar het is een lang verhaal, laat ik je er niet mee vermoeien haha. Het is 7 jaar geleden en het is helemaal goed gekomen nadat ik me elders heb laten opereren :) 

Oke, thanks voor het doorgeven van je pc. Over hem is idd nog weinig te vinden, maar misschien dat jij daar verandering in kunt brengen :35:

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Nanskie zei:

wauw hoe is het gegaan? Hoe voel je je?

Ok is goed gegaan! En ben blij met het resultaat ?

Ik heb nog pijn... de borstband zit erg strak.. 

kan nog niet veel zelf maar gelukkig heb ik hulp.

 

Laat je weten hoe het morgen is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen! Ik ben 29 mei aan de beurt :).

Ik krijg de prothese ook voor de borstspier. Ik was wel verbaasd toen ik het hoorde, aangezien ik best weinig borstweefsel heb. Maar tijdens de pinchtest had ik bijna 5 cm. En mijn PC vertelde dat hij vooral dual plane doet als de pinchtest rond 2 cm is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Evaa85 zei:

Veel succes morgen! Ik ben 29 mei aan de beurt :).

Ik krijg de prothese ook voor de borstspier. Ik was wel verbaasd toen ik het hoorde, aangezien ik best weinig borstweefsel heb. Maar tijdens de pinchtest had ik bijna 5 cm. En mijn PC vertelde dat hij vooral dual plane doet als de pinchtest rond 2 cm is.

oow jij mag ook al bijna!

Ja ik herken het ik was ook erg verbaast omdat ik nogal magertjes ben van boven.

Ik zal wel een update plaatsen en wat voor en na foto's volgende week.

Bij welke kliniek ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nanskie zei:

oow jij mag ook al bijna!

Ja ik herken het ik was ook erg verbaast omdat ik nogal magertjes ben van boven.

Ik zal wel een update plaatsen en wat voor en na foto's volgende week.

Bij welke kliniek ga jij?

Ik ga naar de Boerhaave bij dr. van der Weij. Heb volgende week een tweede pasconsult. En dan week erop is het zover! Vind het heel spannend maar heb er veel zin in!

 

Ben benieuwd naar de foto's! :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nanskie zei:

oow jij mag ook al bijna!

Ja ik herken het ik was ook erg verbaast omdat ik nogal magertjes ben van boven.

Ik zal wel een update plaatsen en wat voor en na foto's volgende week.

Bij welke kliniek ga jij?

Spannend!! En goeie kliniek ken ik wel!

 

En nog een keer passen... Hoeveel cc denk je dat het gaat worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nanskie zei:

Spannend!! En goeie kliniek ken ik wel!

 

En nog een keer passen... Hoeveel cc denk je dat het gaat worden?

het wordt anatomisch, en de PC adviseerde me 300 cc. Dat zou het beste bij mijn lichaam passen.
Ik heb ook aangegeven dat ik het graag natuurlijk wil hebben.

Nu ik de foto's van de eerste pasconsult terugkijk vind ik ze wel een beetje groot. Wil voor de zekerheid een maatje kleiner passen. Maar ja, als je van bijna niks naar borsten gaat, is de overgang wel even wennen natuurlijk :P.

 

Ik vond mijn eerste consult zo spannend dat ik op dat moment niet zoveel vragen had, maar naderhand wel, haha.

Daarom wel handig om nog een x langs te gaan 


 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Evaa85 zei:

het wordt anatomisch, en de PC adviseerde me 300 cc. Dat zou het beste bij mijn lichaam passen.
Ik heb ook aangegeven dat ik het graag natuurlijk wil hebben.

Nu ik de foto's van de eerste pasconsult terugkijk vind ik ze wel een beetje groot. Wil voor de zekerheid een maatje kleiner passen. Maar ja, als je van bijna niks naar borsten gaat, is de overgang wel even wennen natuurlijk :P.

 

Ik vond mijn eerste consult zo spannend dat ik op dat moment niet zoveel vragen had, maar naderhand wel, haha.

Daarom wel handig om nog een x langs te gaan 


 

 

 

Heel verstandig dat je nog een keer gaat passen ook wel herkenbaar hoor.

 

ik krijg morgen 240cc mentor xtra en ga ook van een kleine A of AA naar eindelijk botsen. Zal voor ons beide wel even wennen worden straks maar heerlijk vooruitzicht toch ?

Veel pas plezier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Nanskie zei:

Heel verstandig dat je nog een keer gaat passen ook wel herkenbaar hoor.

 

ik krijg morgen 240cc mentor xtra en ga ook van een kleine A of AA naar eindelijk botsen. Zal voor ons beide wel even wennen worden straks maar heerlijk vooruitzicht toch ?

Veel pas plezier! 

Dank je! Jij vandaag heel veel succes!! :)

 

Heb je trouwens een verwijzing gehad van je huisarts voor de BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Evaa85 zei:

Dank je! Jij vandaag heel veel succes!! :)

 

Heb je trouwens een verwijzing gehad van je huisarts voor de BV?

Thanks zit nu in de wachtkamer en nog rustig gelukkig.

 

nee geen doorverwijzing ben al 2x eerder op consult geweest en nu eindelijk doorgezet.

 

Heb nog wel overwogen voor doorverwijzing en vergoedingen te gaan maar dan ben je weer afhankelijk van van alles en ik was al zover op weg.

 

groetjes en post snel een update?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Nanskie zei:

Thanks zit nu in de wachtkamer en nog rustig gelukkig.

 

nee geen doorverwijzing ben al 2x eerder op consult geweest en nu eindelijk doorgezet.

 

Heb nog wel overwogen voor doorverwijzing en vergoedingen te gaan maar dan ben je weer afhankelijk van van alles en ik was al zover op weg.

 

groetjes en post snel een update?

 

Uhh, spannend! Gelukkig ben je er aardig rustig onder. Ik vraag me af hoe ik me ga voelen. Hopelijk niet misselijk van de zenuwen :P.

 

Ik ben vanochtend naar de huisarts gegaan en vertelt dat ik BV ga doen omdat ik me onzeker voel door mijn kleine (gebrek aan) borsten. Mijn huisarts heeft me nu een verwijsbrief gegeven zodat de PC ook kan onderzoeken of het evt. vergoed zou kunnen worden via de verzekering (denk niet dat dit slaagt). Ik kan de verwijzing vervolgens gebruiken als bewijslast voor fiscaal aftrekken van specifieke zorgkosten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames

 

Het is echt super goed gegaan! Ik was erg relaxt en uiteindelijk totaal geen zenuwen. Iedereen was erg lief.

was mijn eerste narcose ooit dus was erg grappig om mee te maken... je doet je ogen dicht en open en dan heb je borsten?

Ze zien er voor mijn gevoel best groot uit!!! Zal uiteindelijk wel wat minder gaan worden natuurlijk.

 

Pijn is goed te doen hou de pijn medicatie goed bij. 

 

Als ik over een paar dagen ga douchen neem ik foto's. 

 

Echt super lief dank voor jullie support dat was echt heel fijn.

 

liefs 

Nans

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.