nkm

nkm : 10 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Ja, ik zie ook wel verschil met 24 juli en nu in de borsten. Ik weet niet hoever je toen was, maar ze zijn nu ronder geworden. Bij je controle gewoon vragen. Ik weet ook niet welke protheses je hebt.. 

Ik heb even gekeken, ze zijn heel mooi vind ik! 

Gelukkig ben je toch wel happy ermee :)

Hoi @nkm

Wat fijn dat jouw herstel zo goed is verlopen. Wel heel jammer van die 'maar'. Zou ik in je album mogen kijken? Ik ga 14 november voor mijn bv. Heb nu gekozen voor 330 maar had ook nog 380 kunnen kiezen. Lees nu overal dat dames vaak achteraf groter hadden willen gaan en begin nu te twijfelen. 

Hoi @nkm@Sarabii en @Suus31084

Zou ik misschien ook mee mogen kijken? 🙂 ik heb onlangs een consult bij straten gehad en ben nu alles op een rijtje aan het zetten wat ik wil! Advies bij mij was 325 of 340 cc dual plane memory Xtra high profile 

Blijft overigens gek om te vragen of je mag kijken maar ik doe het maar wel gewoon 😆😆

Ik ga jullie toevoegen😃, volgens mij had ik jou al toegevoegd @Kim1979

Alleen laat je/jullie niet leiden door mijn twijfels over de maat.

Het is zo afhankelijk van je voorsituatie; dat gaat natuurlijk ‘bovenop’ het aantal cc wat er in gaat. En dan nog lengte/ breedte etc etc. 

En dan heb je nog het subjectieve van wat groot/ klein is.

Blijkbaar houd ik toch meer van grotere borsten..van te voren nooit zo over nagedacht.

Zoals jullie misschien hebben gelezen was ik vooraf zo bezig met de operatie dat ik nooit heel goed nagedacht heb over het aantal cc.

Echter als ze me nu zouden vragen om het opnieuw te doen dan had ik er 100 cc meer in gewild, maar met weer dezelfde angsten voor de operatie. Mezelf uit handen geven vind ik erg lastig. Al had ik me op de dag zelf in een soort zenn modus gezet😇.

Over 1,5 week ga ik voor controle. Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn borsten krimpen, iets wat ik hier bij niet niemand lees🤔...

Ik hoop niet dat mijn mega snelle genezing (met littekens die je al bijna niet meer kunt zien🎉) gepaard gaat met overmatige kapselvorming. Dat mijn lichaam een snel herstel, maar ook een mega afweer heeft😬. Ze voelen voor mij nog steeds als 2 harde ‘bollen’ die onder mijn huid geplakt zitten🤣.

Liefs Xx