Ga naar inhoud

nkm : 10 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Na een lange tijd te hebben meegelezen, wil ik ook graag met jullie mee kletsen.

Allereerst mijn complimenten naar dit forum. Zonder deze info had ik er heel anders in gestaan!! Al jullie verhalen/ twijfels etc. zijn zo herkenbaar. Het voelt zo fijn om dit te lezen.

 

Ik zal me even voorstellen; 35 jaar, dochter van 8 jaar en ook al heel lang de wens voor een bv.

Ik heb altijd gedacht dat het tijdens/na de zwangerschap wel goed zou komen..dat leek ook even zo tijdens, maar helaas. 

Ik ben 1.69 lang, weeg 61 kg en heb een 75 A/B. (Ik koop altijd 75 B want dat lijkt groter;-)

 

Via vriendinnen ben ik bij kliniek Diana Gabriels terecht gekomen. In maart heb ik een consult gehad. Ik voelde me tijdens het passen helemaal happy. Er zou ongeveer 325 cc in gaan passen dacht de consulent. Ze was erg aardig, deed wel een standaard verhaaltje. 23 april naar Dr. Grabietz, ook op aanraden van een vriendin.

 

Intussen ben ik veel gaan lezen op dit forum. Want... ik wil eigenlijk graag in het ziekenhuis geholpen worden. Dit vanwege een ernstig voorval in de familie. Als we met hem op dat moment niet in het Z-H waren, had hij niet meer geleefd.

Heeft niks met bv te maken, maar een angst bij mezelf voor de operatie/ narcose.

Via dit forum ben ik bij dr. Bruekers uitgekomen. Werkt in Z-H en voor de Bergman kliniek.

 

Heel fijn consult bij hem. Veel uitleg over alles. Na passen en meten blijk ik erg smal te zijn, borstbreedte 12 cm.

Ik wil graag mooie vulling aan de bovenkant, dus ronde prothese HP Mentor. 300/325 cc.

 

Wel wilt dr. Bruekers gladde prothesen onder de spier plaatsen...

zijn zachter en niet meer kapselvorming dan bij ruwe volgens hem.

Maar bijna niemand plaatst gladde prothesen volgens mij??

 

Ben gisteren op consult geweest bij dr. Grabietz...daar heb ik een heel naar gevoel aan over gehouden. Is hij altijd zo direct (bij mij echt bijna onaardig) en onpersoonlijk? 

Hij adviseerde 350 cc HP mentor ook dual plane.

 

Nu alles maar even laten bezinken en misschien nog ergens anders een consult plannen.

 

Liefs NKM.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, nkm zei:

Heeft er iemand ervaring met gladde prothese die onder de spier geplaatst zijn?

groetjes

Ik heb gladde protheses gekregen. Mentor hp cohesieve 1.... Ik ben nu ruim 10 weken po. En dual plane geplaatst. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-4-2019 om 22:11, nkm zei:

Hoi allemaal,

 

Na een lange tijd te hebben meegelezen, wil ik ook graag met jullie mee kletsen.

Allereerst mijn complimenten naar dit forum. Zonder deze info had ik er heel anders in gestaan!! Al jullie verhalen/ twijfels etc. zijn zo herkenbaar. Het voelt zo fijn om dit te lezen.

 

Ik zal me even voorstellen; 35 jaar, dochter van 8 jaar en ook al heel lang de wens voor een bv.

Ik heb altijd gedacht dat het tijdens/na de zwangerschap wel goed zou komen..dat leek ook even zo tijdens, maar helaas. 

Ik ben 1.69 lang, weeg 61 kg en heb een 75 A/B. (Ik koop altijd 75 B want dat lijkt groter;-)

 

Via vriendinnen ben ik bij kliniek Diana Gabriels terecht gekomen. In maart heb ik een consult gehad. Ik voelde me tijdens het passen helemaal happy. Er zou ongeveer 325 cc in gaan passen dacht de consulent. Ze was erg aardig, deed wel een standaard verhaaltje. 23 april naar Dr. Grabietz, ook op aanraden van een vriendin.

 

Intussen ben ik veel gaan lezen op dit forum. Want... ik wil eigenlijk graag in het ziekenhuis geholpen worden. Dit vanwege een ernstig voorval in de familie. Als we met hem op dat moment niet in het Z-H waren, had hij niet meer geleefd.

Heeft niks met bv te maken, maar een angst bij mezelf voor de operatie/ narcose.

Via dit forum ben ik bij dr. Bruekers uitgekomen. Werkt in Z-H en voor de Bergman kliniek.

 

Heel fijn consult bij hem. Veel uitleg over alles. Na passen en meten blijk ik erg smal te zijn, borstbreedte 12 cm.

Ik wil graag mooie vulling aan de bovenkant, dus ronde prothese HP Mentor. 300/325 cc.

 

Wel wilt dr. Bruekers gladde prothesen onder de spier plaatsen...

zijn zachter en niet meer kapselvorming dan bij ruwe volgens hem.

Maar bijna niemand plaatst gladde prothesen volgens mij??

 

Ben gisteren op consult geweest bij dr. Grabietz...daar heb ik een heel naar gevoel aan over gehouden. Is hij altijd zo direct (bij mij echt bijna onaardig) en onpersoonlijk? 

Hij adviseerde 350 cc HP mentor ook dual plane.

 

Nu alles maar even laten bezinken en misschien nog ergens anders een consult plannen.

 

Liefs NKM.

 

 

Ik kan me voorstellen dat je graag in het ziekenhuis geopereerd wilt worden, zeker na zo'n voorval in je familie. Zelf had ik ook die angst en ben klinieken gaan zoeken die in het ziekenhuis opereren. Dit is o.a. kliniek Blooming in Haarlem en Zipper Clinics in Apeldoorn/ Enschede/ Zwolle. Misschien zijn dat nog ideeën voor een extra consult.

 

Uiteindelijk heb ik een pc gevonden die niet in een ziekenhuis werkt en bij haar had ik toch het beste gevoel. Narcose/ operatie is prima gegaan, en gaat volgens mij zelden mis als je verder gezond bent, maar ik snap je angst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, MenM zei:

En toevallig ook 300cc en 325cc gekregen? Ik kom van een 80A af. Ik zit nu op een 80D. 

 

Ben jij ook door dr. Bruekers geopereerd...ik zoek naar jouw verhaal, hoe vind ik dat??

Want dan hebben we ongeveer dezelfde maat.

Is alles goed gegaan? Ben je er blij mee?

Wat was bij jou de reden om gladde prothese te plaatsen?

Veel vragen?, maar zo fijn om hier alles te kunnen bespreken?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Ik kan me voorstellen dat je graag in het ziekenhuis geopereerd wilt worden, zeker na zo'n voorval in je familie. Zelf had ik ook die angst en ben klinieken gaan zoeken die in het ziekenhuis opereren. Dit is o.a. kliniek Blooming in Haarlem en Zipper Clinics in Apeldoorn/ Enschede/ Zwolle. Misschien zijn dat nog ideeën voor een extra consult.

 

Uiteindelijk heb ik een pc gevonden die niet in een ziekenhuis werkt en bij haar had ik toch het beste gevoel. Narcose/ operatie is prima gegaan, en gaat volgens mij zelden mis als je verder gezond bent, maar ik snap je angst.

 

Bedankt!!!Die ga ik even bekijken. Ik woon in het midden van het land, dus heb veel mogelijkheden?

 

Ik moet ook proberen om die angst te accepteren en er echt voor te gaan. Ik zeg altijd als het onder lokale verdoving had gekund, had ik allang prachtige borsten.

Je leest bij veel mensen de angst voor het hebben van implantaten, dat heb ik dan weer niet?

 

Alleen tijdens het laatste consult bij dr. Gabrietz zei hij; je kunt er dood aan gaan, maar is bij mij nog nooit gebeurd.

Mijn consult bij dr. Bruekers in het Z-H verliep zo anders. Ook een fijn gesprek met de anesthesist.

 

 

Door wie ben jij geopereerd? Is alles goed gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, nkm zei:

 

Ben jij ook door dr. Bruekers geopereerd...ik zoek naar jouw verhaal, hoe vind ik dat??

Want dan hebben we ongeveer dezelfde maat.

Is alles goed gegaan? Ben je er blij mee?

Wat was bij jou de reden om gladde prothese te plaatsen?

Veel vragen?, maar zo fijn om hier alles te kunnen bespreken?

 

 

 

Nee ik ben door dokter Koopmann geopereerd. Fijne arts ook. Hij werkt voor Bergmankliniek. Sommigen vinden hem wat stug, maar daar had ik geen moeite mee? Ik vind het een prettige man. Hij raadde mij natrelle aan, maar doordat die momenteel niet meer leverbaar zijn, in samenspraak voor de mentor gegaan. 

Als je op mijn profiel kijkt kan je zien welke topic ik ben begonnen? Even op mijn naam klikken volgens mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, nkm zei:

 

Bedankt!!!Die ga ik even bekijken. Ik woon in het midden van het land, dus heb veel mogelijkheden?

 

Ik moet ook proberen om die angst te accepteren en er echt voor te gaan. Ik zeg altijd als het onder lokale verdoving had gekund, had ik allang prachtige borsten.

Je leest bij veel mensen de angst voor het hebben van implantaten, dat heb ik dan weer niet?

 

Alleen tijdens het laatste consult bij dr. Gabrietz zei hij; je kunt er dood aan gaan, maar is bij mij nog nooit gebeurd.

Mijn consult bij dr. Bruekers in het Z-H verliep zo anders. Ook een fijn gesprek met de anesthesist.

 

 

Door wie ben jij geopereerd? Is alles goed gegaan?

Haha ja ik snap je. Onder lokale verdoving kan wel, maar alleen als het op de spier kan. Hier op het forum was ook iemand die het onder lokale verdoving heeft gedaan. Met mijn dunne huid en nul bedekking was het voor mij helaas geen optie om ze op de spier te plaatsen. Hoe is dat voor jou?

 

Ik ben door Lydia Oostveen-Bol geopereerd. Operatie is goed gegaan en de narcose was heerlijk. Ik sliep zo lekker en kwam er beter uit dan ik erin ging (door de spanning was ik doodmoe voor de operatie). Niet helemaal blij met het resultaat maar operatie zelf viel 100% mee. Hoop dat jij dat ook zal ervaren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MenM wat was voor dr. Koopman de reden om bij jou gladde prothese te plaatsen? Of zou dit ‘standaard’ zijn in de Bergmankliniek bij het plaatsen van prothesen achter de spier?

Ben jij toch niet bang voor eerder/extra kapselvorming bij de gladde?

 

@Rosanna123 ik ga jouw pc ook even opzoeken?. Mag ik vragen waarom je niet helemaal blij bent met het resultaat?

 

Zou ik in jullie albums mogen kijken?

Zodra ik zelf de knoop heb doorgehakt, zal ik mijn voorfoto’s erop zetten (als ik deze zie dan begrijp ik weer waarom ik dit toch zo graag wil☺️)

 

Groetjes, fijne zondag

 

Ik ga morgen nog bellen naar kliniek Heyendaal.

Ook misschien nog een consult bij dr. Nio. Een vriendin van mij is ook door hem geopereerd. Hij opereert ook in het Z-H in A’dam. (Dan betaal je 3100 en in Parkliniek zit je ruim boven de 4000; echt bizar toch die prijsverschillen en dat bij dezelfde chirurg?)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nkm Ik denk dat zijn eigen voorkeur daar ligt, bij gladde protheses, omdat de Natrelle ook glad zou zijn. Hij vertelde ook dat je dan minder kans op ALCL heb bij gladde protheses. Wat betreft het inkapselen is het verschil niet groot begreep ik. 

 Ik wilde ook graag zachte borsten. En bij mentor is de gladde de enige met cohosieve 1. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-4-2019 om 17:58, nkm zei:

@MenM wat was voor dr. Koopman de reden om bij jou gladde prothese te plaatsen? Of zou dit ‘standaard’ zijn in de Bergmankliniek bij het plaatsen van prothesen achter de spier?

Ben jij toch niet bang voor eerder/extra kapselvorming bij de gladde?

 

@Rosanna123 ik ga jouw pc ook even opzoeken?. Mag ik vragen waarom je niet helemaal blij bent met het resultaat?

 

Zou ik in jullie albums mogen kijken?

Zodra ik zelf de knoop heb doorgehakt, zal ik mijn voorfoto’s erop zetten (als ik deze zie dan begrijp ik weer waarom ik dit toch zo graag wil☺️)

 

Groetjes, fijne zondag

 

Ik ga morgen nog bellen naar kliniek Heyendaal.

Ook misschien nog een consult bij dr. Nio. Een vriendin van mij is ook door hem geopereerd. Hij opereert ook in het Z-H in A’dam. (Dan betaal je 3100 en in Parkliniek zit je ruim boven de 4000; echt bizar toch die prijsverschillen en dat bij dezelfde chirurg?)

 

 

Hey hey ja natuurlijk mag dat. Ik vind zelf mijn borsten te groot voor mijn lichaam en te rond. Beetje jammer want er was mij vooraf beloofd dat ze juist kleiner en natuurlijker (ik ging voor een wissel ;) zouden worden. Maar nu heb ik precies gekregen wat ik niet wilde. Kijk maar in mijn album, ik voeg je zo toe.

 

Ps Nio en Selms opereren toch alleen in het ziekenhuis in A'dam bij verzekerde zorg? Dat is mij toen verteld. Bij onverzekerde zorg is het consult in het zh maar de operatie bij Parkkliniek (wel tegen lagere prijs). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 ik ga zo even kijken bij jou?. Ik kan nog niet voelen hoe het is om echt borsten te hebben, dus lastig om daarover iets te zeggen. Maar als je opnieuw geld eraan uitgeeft en je hebt een duidelijke ‘hulpvraag’..dan is het wel heel jammer.

 

Een vriendin is vorig jaar zomer door dr. Nio in A dam geopereerd en heeft 3100 euro betaald. 

 

Omdat ik vind (en het moet van mezelf?) dat ik meerdere meningen wil verzamelen heb ik nu ook een consult bij dr. van Straaten gepland.

Het enige wat ik zeker weet is dat ik een ronde prothese wil...ergens tussen de 300 en 350 cc achter de spier. ??

Ik ben ook te dun voor die lokale verdoving (moet achter de spier) jammer!!!!...had dat trouwens nog nooit gehoord.

groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

 

Nou, hier gaan we dan. Niet gedacht dat ik dit bericht zou gaan typen...zo veel twijfels, zo veel zenuwen en zelfs nu al slapeloze nachten.

 

10 juli word ik geopereerd door dr. van Straten. Dit was het 3e consult en dit voelde voor mij als het ‘complete plaatje’.

Ook mijn angst voor de narcose met hem besproken. Hij was de eerste die mij echt gerust stelde en zei dat het Radboud (z-h) om de hoek is.

 

Ik wil graag vulling aan de bovenkant, dus een ronde prothese. Dr. van Straten was het hier direct mee eens.

Ik kon kiezen dus de Mentor HP 2 350 of 375 en de nieuwe Mentor X tra 340 of 365.

Ik heb voor de Mentor X tra gekozen.

 

We gaan aftellen??

 

groetjes nkm

 

@best_boobie

Zou je mijn topic willen verplaatsen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎6‎-‎2019 om 22:05, nkm zei:

Hoi allemaal,

 

Nou, hier gaan we dan. Niet gedacht dat ik dit bericht zou gaan typen...zo veel twijfels, zo veel zenuwen en zelfs nu al slapeloze nachten.

 

10 juli word ik geopereerd door dr. van Straten. Dit was het 3e consult en dit voelde voor mij als het ‘complete plaatje’.

Ook mijn angst voor de narcose met hem besproken. Hij was de eerste die mij echt gerust stelde en zei dat het Radboud (z-h) om de hoek is.

 

Ik wil graag vulling aan de bovenkant, dus een ronde prothese. Dr. van Straten was het hier direct mee eens.

Ik kon kiezen dus de Mentor HP 2 350 of 375 en de nieuwe Mentor X tra 340 of 365.

Ik heb voor de Mentor X tra gekozen.

 

We gaan aftellen??

 

groetjes nkm

 

@best_boobie

Zou je mijn topic willen verplaatsen??

Oh ja tuurlijk!! Heb een beetje vertraging opgelopen in het afhandelen van mijn meldingen, maar ik ga het nu meteen voor je doen!

Van harte met je datum!! En wat fijn dat Straten je wat heeft kunnen gerust stellen!!!!

Veel plezier met aftellen en leuk als je straks hier ook een verslagje wil schrijven :) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk dat je 10 juli al geopereerd wordt door dr Straten. 

Ik ben 8 dagen geleden door hem geopereerd en niets meer dan lof voor deze kliniek. 

De zorg, nazorg en de persoonlijkheid van de kliniek voelt erg fijn allemaal. 

Je zit daar echt op z'n plek! 

Voor vragen, stel ze gerust:)

Of check mijn verslag...4 juni was mijn PO datum.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2019 om 19:28, Patries78 zei:

Wat heerlijk dat je 10 juli al geopereerd wordt door dr Straten. 

Ik ben 8 dagen geleden door hem geopereerd en niets meer dan lof voor deze kliniek. 

De zorg, nazorg en de persoonlijkheid van de kliniek voelt erg fijn allemaal. 

Je zit daar echt op z'n plek! 

Voor vragen, stel ze gerust:)

Of check mijn verslag...4 juni was mijn PO datum.

 

Hoi,

Bedankt voor je berichtje dat vind ik heel fijn om te horen, ben nu al zenuwachtig?.

Ik heb volgens mij echt alle operatie verslagen van 2018/2019 inmiddels gelezen. Ik ga die van jou nu nog een lezen... Echt super dat ik je wat vragen mag stellen.

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimmietje

Echt super spannend!! Ik ben er elke dag wel mee bezig. Er zijn momenten dat ik ineens denk waarom doe ik dit eigenlijk, maar ook dat ik helemaal blij kan worden van de gedachten om een mooie bikini te kopen en eindelijk een leuk jurkje aan te trekken?

Waar wordt jij geopereerd? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

dr straten is een goede keuze!

ben alweer een halfjaar PO en tevreden!

heel fijn team daar die je zeker op je gemak stelt!

zelf heb ik de hp 350 CC mentor. De Xtra vind ik wel heel rond uitzien. (Via iemand die ze heeft) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb lang getwijfeld tussen de Mentor extra en HP 2.

Hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt?, ik heb vooral een lege A/B cup, dus ik wil geel graag de vulling aan de bovenkant.

Ik twijfel nog tussen de 340 en 365, dat mag ik op de dag zelf zeggen.

Heb jij een album waar ik in kan kijken?

Ik hoor van iedereen dat van Straten een fijn team heeft; als ik aan de OK denk word ik heeeel zenuwachtig?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.