Ga naar inhoud

MangaMania : 7 juni 2019 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, Shann zei:

Hii,

 

ik ben ook vrijdag voor controle geweest.

alles zag er goed uit??

Wat is het effect van silicone pleisters? 

Wat voor litteken creme heb jij?

ik wilde die bij diana bestellen maar in de webshop staat hij niet meer.

 

ik ga wel pas smeren als de wondjes helemaal dicht zijn. Ben benieuwd hoelang dat duurt..

 

gister ben ik ook even gaan shoppen voor een bh ivm een feestje gisteravond.

mn nieuwe cupmaat is F75 ?

Ben helemaal blij?

 

ben jij al wezen shoppen?

 

autorijden heb ik na 1 week eigenlijk al weer opgepakt.

moet ook eerlijk zeggen dat ik nu nagenoeg geen last meer heb van iets..

 

Hoe is het bij jou?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Shann zei:

Hii,

 

ik ben ook vrijdag voor controle geweest.

alles zag er goed uit??

Wat is het effect van silicone pleisters? 

Wat voor litteken creme heb jij?

ik wilde die bij diana bestellen maar in de webshop staat hij niet meer.

 

ik ga wel pas smeren als de wondjes helemaal dicht zijn. Ben benieuwd hoelang dat duurt..

 

gister ben ik ook even gaan shoppen voor een bh ivm een feestje gisteravond.

mn nieuwe cupmaat is F75 ?

Ben helemaal blij?

 

ben jij al wezen shoppen?

 

autorijden heb ik na 1 week eigenlijk al weer opgepakt.

moet ook eerlijk zeggen dat ik nu nagenoeg geen last meer heb van iets..

 

Hoe is het bij jou?

 

 

Wauw! Wat een prachtige cup maat zeg! Had je die ook ongeveer verwacht? ?

Ik heb ook geshopt! Vond het wel eng, omdat de littekens ineens “bloot” zijn. Ik kwam uit op 75D. 

 

Wat leuk dat we tegelijk op controle zijn geweest! Ik heb gisteren geprobeerd om

auto te rijden. Maar t voelde nog niet fijn. Een soort ploppend gevoel ofzo ? Morgen weer eens proberen. Bij mij gaat t verder ook goed! Staat nog wel veel spanning op de borsten. Maar Diana zei al dat ze met 6 week al veel zachter zullen zijn en met 3mnd helemaal. 

 

Zelf ben ik vrij litteken gevoelig. Dus heb ontzettend veel gezocht over crèmes en pleisters. Maar t is toch voor iedereen verschillend. Heel veel chirurgen staan achter de siliconen crème en pleisters, dus ging hier toch verder naar op zoek. Deze pleisters worden ook (vergoed) bij bijvoorbeeld  een keizersnede. Maar ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar wil deze wel graag gaan proberen ?

 

Ik zal een kleine omschrijving meesturen. Ze zijn wel prijzig.. maar de crème waar je naar keek was ook niet heel voordelig ?

 

 

Siliconenpleister
Het aanbrengen van siliconenpleister kan het volume van een hypertrofisch litteken aanzienlijk reduceren. Het precieze werkingsmechanisme is niet bekend maar heeft waarschijnlijk ook te maken met het voorkomen van vochtverlies uit de huid. De pleister kan de gehele dag door gedragen worden. Er zijn disposable varianten verkrijgbaar, maar ook pleisters die wasbaar zijn en steeds opnieuw kunnen worden gebruikt. Voorbeelden van goede siliconenpleisters zijn Scarban en Bapscarcare. De geadviseerde behandelduur is meestal 3-6 maanden.

Siliconen-gel
Siliconen kunnen ook in een vloeibare vorm aangebracht worden. Hierdoor sluiten de siliconen goed aan op de vorm en de oneffenheid van het litteken. Ook van deze gels zijn er meerdere soorten verkrijgbaar zoals  Bapscarcare gel en Scarban Velvet Touch siliconengel

 

http://bapscarcare.nl/

 

 

ben heel benieuwd wat je gaat doen! En hoe snel de wondjes bij jou helemaal dicht zijn:)  

 

Liefs, 

 

MangaMania

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

k vind het fijn om je verslag zo uitgebreid te lezen, zelf ben ik binnenkort ook aan de beurt bij dr. Hupkens en ben erg benieuwd naar het resultaat. 

 

Zou ik misschien in je album mogen kijken?  Ik krijg namelijk precies dezelfde als jou haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, manonn zei:

k vind het fijn om je verslag zo uitgebreid te lezen, zelf ben ik binnenkort ook aan de beurt bij dr. Hupkens en ben erg benieuwd naar het resultaat. 

 

Zou ik misschien in je album mogen kijken?  Ik krijg namelijk precies dezelfde als jou haha

Wat spannend! En wat leuk :)

Ik ben echt onwijs blij met Hupkens. Ik heb helaas geen album. Misschien dat ik die binnenkort erop zet. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op 70F, klinkt groot. Maar dat valt reuze mee hoor. Maar ze zien er echt nog steeds met de dag mooier uit! Wanneer mag jij ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt heel groot, maar Hupkens zei gelijk al tegen mij dat het allemaal groot klinkt maar het bij je lichaam past en dat het in verhouding zal zijn. Ah super om te horen dat je er zo blij mee bent!

Ik mag pas begin oktober ivm werken, dan komt het beste uit qua herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, manonn zei:

Het klinkt heel groot, maar Hupkens zei gelijk al tegen mij dat het allemaal groot klinkt maar het bij je lichaam past en dat het in verhouding zal zijn. Ah super om te horen dat je er zo blij mee bent!

Ik mag pas begin oktober ivm werken, dan komt het beste uit qua herstel

 

 

Dat kan inderdaad heel goed kloppen hoor! Bij mij is t ook prachtig in verhouding. Mensen zeggen dat ook, het is precies de juiste maat! Oogt daardoor niet nep zeggen ze. Ik vind ze zelf niet eens zo groot lijken, maar wel ik verhouding. Van welke cup kom jij af? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom van een a cup af dus ben heel benieuwd hoe het zal worden. Maar ik heb veel slechte verhalen gehoord over diana gabriels waardoor ik ben gaan twijfelen of ik het toch niet door iemand anders wil laten doen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.