Ga naar inhoud

AnonymomMel : 31 mei 2019 : Dr. Oelbrandt : Singelberg Kliniek : Beveren


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Mjcls zei:

Ongeveer hetzelfde, net controle gehad. Heb ook de neiging veel te doen en daarom draag ik nu thuis een borstband.

 

Blij te horen dat je niet opnieuw onder narcose moest!

Helpt een borstband om minder te doen of om de herstelling te versnellen? 

Ja was daar zelf ook zeer blij mee daar had ik absoluut geen zin in... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, AnonymomMel said:

Helpt een borstband om minder te doen of om de herstelling te versnellen? 

Ja was daar zelf ook zeer blij mee daar had ik absoluut geen zin in... 

 

Het helpt om de protheses op z’n plaats te houden. Als je veel heft, is er blijkbaar een risico dat de protheses door de druk op de spieren naar boven worden geduwd, en net dat wil je vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Mjcls zei:

Het helpt om de protheses op z’n plaats te houden. Als je veel heft, is er blijkbaar een risico dat de protheses door de druk op de spieren naar boven worden geduwd, en net dat wil je vermijden.

De band is geen vrijbrief om veel te gaan heffen ;)
Het helpt je prothesen stabiliseren, maar de band is er niet om te helpen de prothesen tegen te houden als iemand gaat lopen heffen :) Dan kan er ook geen stabilisatie optreden, dus wees voorzichtig..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, best_boobie zei:

De band is geen vrijbrief om veel te gaan heffen
Het helpt je prothesen stabiliseren, maar de band is er niet om te helpen de prothesen tegen te houden als iemand gaat lopen heffen Dan kan er ook geen stabilisatie optreden, dus wees voorzichtig..

xx BB

Bedankt voor de verduidelijking! Ik pas gewoon nog wat op met heffen en tillen zoals ik probeer te doen Groetjes, mel

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, best_boobie said:

De band is geen vrijbrief om veel te gaan heffen
Het helpt je prothesen stabiliseren, maar de band is er niet om te helpen de prothesen tegen te houden als iemand gaat lopen heffen Dan kan er ook geen stabilisatie optreden, dus wees voorzichtig..

xx BB

Da’swaar natuurlijk. Ik probeer heffen nog steeds te vermijden, maar mijn dochter van 1 jaar moet nu eenmaal soms gepakt worden en dat kan ik niet elke keer aan mijn vriend overlaten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.