Ga naar inhoud

Ellen1997 : 9 juli 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames hier ben ik weer hoor, voel me echt een zeikerd maar zit er zo erg mee en het onzekere en ongelukkige gevoel vreet iedere dag meer en meer aan mij.

14 augustus 2018 heb ik een borstvergroting ondergaan 425cc high profile van mentor cohesive 1, hoe gelukkig ik er een paar maanden geleden mee was hoe ongelukkiger ik er nu met de dag mee word. Voor een meisje dat vrijwel van plat af komt en zo gelukkig is dat ze al het geld eindelijk bij elkaar gespaard heeft om haar droom uit te laten komen. 

Mijn borsten zijn zo verschillend de ene borstplooi zit zeker 2cm hoger als de ander, misschien zelfs nog wel meer! 

Hierdoor lijken mijn borsten zo misvormd, ook staan ze voor mijn gevoel ver uitelkaar en heb ik weinig tot geen decolleté in kleding. Waarbij ook nog eens komt dat me borsten echt te klein en te smal vind voor mijn lichaam. 

Vind dit heel lastig om te bespreken met mijn pc en durf eigenlijk niet terug of er wat van te zeggen, wil heel graag nu al een wissel maar zit er financieel niet in. 

Hier een foto waar ik zo verdrietig om ben zowel het verschil als de grootte .... ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg dat je niet tevreden bent. :147:

Waarom durf je het gesprek niet aangaan met je PC?

Ik denk dat je voor het geld dat je betaalde wel mag uiten wat je ervan vindt.

Misschien ziet hij/zij het ook en misschien is er een oplossing.

 

Bij mijn laatste controle zei mijn PC gelijk: ik zie een verschil, wat vindt u daar van?

Dus misschien zegt die van jou dat ook. 

 

Ik wil je ook wel zeggen wat ik zie. Ja, ik zie een verschil, maar wie heeft er 2 identieke borsten?

Ik vind ze er natuurlijk en heel mooi uitzien.

Nu ben ik wel geen ervaringsdeskundige qua BV. Ik had zelf een BVK. En die van mij hadden wel iets groter mogen zijn maar ik kan er ook blij mee zijn.

 

Misschien kun je voor een second opinion gaan. Daar kan je de mening van een andere PC halen.

 

En dat decolleté ... Kun je dat niet met een push-up creeëren?

 

Nou meid, ik hoop dat er snel BV-tjes met advies komen. Maar ik vind je borsten supermooi.

Veel succes.

:71:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet? Dankjewel voor je lieve reactie ! Dat is wel heel netjes van jou pc hoor, bij mijn eindcontrole heeft alleen de assistenten gekeken en hij zelf niet meer hij zei oh hou je bh hoef je je geen tweede keer helemaal om te kleden. 

Als ik nu zo denk denk ik wel als ik de pc was geweest had ik wel naar mijn werk willen kijken...

Vind lastig om uit te leggen hoe ik mijn eigen voel aan de kliniek omdat van de ene kant bang ben voor de reactie die ik krijg of misschien het juist wel vervelend vinden maar daarbij ik heb er genoeg voor betaald dus is wel heeel belangrijk dat iets van zeg. 

Zit ook te denken aan een second opinion om te kijken wat de opties zijn, mijn voorkeur gaat dan naar nio uit hoor hier zoveel goede verhalen zou ook naar hem willen voor een wissel over een tijdje. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste wil ik zeggen dat ik vind dat je mooie borsten heb! Mooie vorm en grootte. Maar dat vind ik? Ik zie geen mismaakte borsten. Integendeel! Ik zie wel een hoogte verschil in borstplooi. Zelf vind ik het erg meevallen. Ik denk dat het momenteel ongeveer hetzelfde is als bij mij. Alleen weet ik nog niet hoe het bij mij is als ik verder in de tijd ben zoals jij. Ik ben pas 8,4 weken po. 

Als je er ongelukkig mee bent en je wilt er iets aan doen zal je toch een gesprek moeten aangaan met je chirurg en kijken wat hij te zeggen heeft. Bij geen actie ondernemen gebeurt er zeker niks. Ik vind het echt sneu voor je dat je er ongelukkig mee bent. En ik hoop toch echt dat je mij gelooft als ik zeg dat ze erg mooi zijn. 

Wat betreft de decolleté. Als je borsten hiervoor al wat verder uit elkaar zaten, dan krijg je ze natuurlijk niet heel dicht tegen elkaar aan. Tenminste, dat is wat ik begrijp. Maar Ik vind het ook tussen je borsten niet heel breed. Maar goed, dat ben ik? Ik vind je mooi, ze passen goed bij je deze maat! 

Trek aan de bel meid als je er echt zo ongelukkig mee bent. Lieve knuffel van mij?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind inderdaad dat hij het resultaat van zijn werk wel zelf moet bekijken.

Ik heb me bij de laatste controle met plezier een 2de keer uitgekleed. :45::68:

Ik had me al terug aangekleed maar toen zei ik nog iets over wat ik er niet mooi aan vond en toen wou hij nog eens kijken. Maar wat ik bedoelde, zag hij niet.

:75: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg vervelend dat je niet tevreden bent! 

Je hebt er waarschijnlijk hard voor gewerkt en ontzettend ernaar uitgekeken dat je borsten eindelijk naar jouw wens zouden zijn! Dan valt het erg tegen als dat niet zo blijkt te zijn. 

Toch kan ik het niet laten om te zeggen dat ik jouw borsten mooi vind, en de grootte lijkt (maar dat is misschien ook smaak) bij jouw figuur te passen. 

Ze zijn inderdaad niet symmetrisch en ik snap wat je bedoelt qua borstplooi. Maar bij wie zijn ze wel symmetrisch? 

Ik hoop dat je het gesprek aan durft te gaan bij de pc en dat er voor jou een oplossing komt! 

Ik wens je veel succes met alles, maar vergeet niet dat je in de tussentijd ook best trots mag zijn op deze mooie boezem! Want ze mogen er zeker zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor je dat je niet gelukkig met je borsten bent.

Ik zou het toch bespreekbaar maken met je pc als je daar zo mee zit.

 

Ook ik zie op je foto 2 mooie welgevormde borsten en een beetje verschil in hoogte, je staat ook niet helemaal recht (je schouders verschillen in hoogte) dus dat zal jou gevoel versterken.

Een vrouw heeft zelden 2 identieke borsten, het is zelfs zo dat een verschil tussen links en rechts meer standaard dan uniek is. De afstand tussen je borsten heeft er ook iets mee te maken of ze voorheen iets uit elkaar stonden, dat zal er dan ook in blijven zitten na een vergroting ..

Het heeft ook met je bouw te maken en met de vorm van je borstkas hoe jou borsten worden na een bv ..

 

Maar het beste wat je kunt doen is toch de stoute schoenen aantrekken en dit eens aan je pc voorleggen, misschien is er nog iets wat hij voor je kan doen ..

Buiten dokter is een pc ook mens, dus je hoeft niet bang te zijn je gedachten op tafel te leggen, als jij niet zegt wat er is kan hij het niet weten en je dus ook niet ondersteunen of vertellen waarom dit zo is als hij je niet kan helpen ..

 

Succes meis, 

gewoon doen hoor ..

 

Sjuul

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 hoi, jammer dat je dit gevoel hebt. Ik begrijp wel wat je bedoelt als is dit voor mij niet storend omdat ik alsnog prachtige borsten zie.  Ik zou inderdaad een gesprek met je eigen PC eerst maken alvorens je voor een SO naar Nio gaat. Het zou best kunnen dat je eigen voorsituatie al zo was en de vergroting dit alleen zichtbaarder heeft gemaakt. Een plunge-bh kan ze iets naar elkaar plaatsen. Ik heb ze ook niet naast elkaar ondanks mijn 500cc en dat heeft alles te maken met mijn voorsituatie. 

 

En als je onzeker bent om persoonlijk langs te gaan dan stuur je toch een foto naar je PC met al je vragen? Geef duidelijk aan dat je onzeker wordt van de huidige situatie en wat zijn advies zou zijn om dit bij jouw weg te nemen.

 

Gewoon doen want anders blijf je met deze onzekerheid zitten en wellicht heeft hij wel een oplossing hiervoor of een logische verklaring. 

 

XX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties ! 

Denk dat ik eerst via de mail stuur waar ik mee zit met een bijgevoegde foto erbij, ben heel erg benieuwd wat voor reactie ik terug ga krijgen. Push up bh is helaas geen optie kan die niet vinden in een grotere cup die ook mooi zit. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens het plunge model geprobeerd?

Die heeft de beugels in het midden tussen de borsten minder hoog waardoor de borsten dichter bij elkaar komen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul heb die wel een paar maar vind dat nog steeds weinig decolleté heb dan. 

Denk dat echt een push up moet hebben dan maar was juist de bedoeling en gezegd dat die nooit meer een zou hoeven dragen dat het push up effect kreeg. Misschien kan ik beter gewoon heel veel sparen dat alles opnieuw laat doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@Sjuul heb die wel een paar maar vind dat nog steeds weinig decolleté heb dan. 

Denk dat echt een push up moet hebben dan maar was juist de bedoeling en gezegd dat die nooit meer een zou hoeven dragen dat het push up effect kreeg. Misschien kan ik beter gewoon heel veel sparen dat alles opnieuw laat doen. 

 

Wacht even af wat je pc zegt, je kunt nog altijd sparen en alles nog eens laten doen.

Ik dacht ook gelezen te hebben dat je pas een jaar na je ingreep opnieuw geopereerd kunt worden omdat de protheses nog erg vast in het kapsel zitten en dus moeilijk eruit zijn te krijgen.

 

Na een jaar zijn ze ook pas op hun mooist overigens, er kan dus nog van alles veranderen en je borsten kunnen nog soepeler worden .. Met een beetje geluk zijn ze in augustus mooier en ben je er wel meer blij mee, geef het even de tijd en vooral het advies van je arts.

 

Als je er nog eens voor gaat is het misschien handig om naar die artsen te kijken die goed zijn in het aanpassen van je natuurlijke bouw, er zijn artsen die niet afwijken van de natuurlijke breedte van je borst, maar er zijn ook artsen die dat wel doen en er een bredere prothese in doen ..

Daar zijn uiteraard ook risico’s (zoals een uniboob) aan verbonden die niet elke arts durft te nemen .. Bovendien is het de vraag of het een risico is wat je zelf wil nemen?

 

Neem je tijd en overhaast niets, er is meer dan genoeg informatie te vinden op het forum dus lees je goed in zodat je ook echt kunt verwoorden wat jij verwacht en wenst als je nog een keer ervoor besluit te gaan ..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ellen1997 zei:

Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties ! 

Denk dat ik eerst via de mail stuur waar ik mee zit met een bijgevoegde foto erbij, ben heel erg benieuwd wat voor reactie ik terug ga krijgen. Push up bh is helaas geen optie kan die niet vinden in een grotere cup die ook mooi zit. 

Hopelijk ka hij het vanop jouw foto goed beoordelen dan. Ik begrijp dat je er tegenop ziet maar ik zou toch eerder langs gaan zodat hij de situatie in real life kan bekijken en beoordelen.

Heb je een afbeelding van hoe jij ze gewild had?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bericht terug gekregen van de kliniek! Ze hebben de foto aan de chirurg laten zien en ze laten me op controle komen dus ben heel benieuwd wat de conclusie gaat zijn, weet niet of toe vertrouw om nog een keer door hem geopereerd te worden. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ellen1997 zei:

Ik heb bericht terug gekregen van de kliniek! Ze hebben de foto aan de chirurg laten zien en ze laten me op controle komen dus ben heel benieuwd wat de conclusie gaat zijn, weet niet of toe vertrouw om nog een keer door hem geopereerd te worden. 

Fijn voor je! Ben erg benieuwd wat hij erover kan zeggen. ? Houd je ons op de hoogte??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MenM dat zal ik doen kan alleen wel pas 23 mei terecht, ben aan het twijfelen om toch ook niet een second opinion te doen. Ze gaven toe dat het nu erger is als op de laatste controle toen 3 maanden po was. Ben bang dat dit alleen op te lossen is door alsnog te opereren. Zit eraan te denken of dit dan wel moet doen omdat ookal aan een wissel zit te denken. Heb het hier met mijn moeder en mijn vriend over gehad en ze snappen mij wel, droom al heel me leven van mooie grote borsten lang voor gespaard en dan zo teleurgesteld. Vind wel dat de kliniek er netjes mee omgaat.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 Nog even wachten op je afspraak. Maar fijn dat ze je serieus nemen en langs laten komen. Wie weet komen ze met de oplossing nogmaal opereren. En kan je aangeven dat je dan sowieso een wissel wilt. Wie weet kan je er samen uitkomen. Ook fijn dat je thuis begrepen wordt. Dat voelt wel zo prettig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MenM Is heel fijn vooral dat mijn moeder zich in mij kan vinden, zij was juist degene die zei ach meid je stelt je aan je weet hoe moeders zijn. Maar ze ziet nu zelf ook dat veel effect op mij heeft en dat het met de maanden ‘erger’ lijkt te worden. Ben zo benieuwd tot welke oplossing we met ze alle zullen en kunnen komen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Ellen1997 zei:

@MenM dat zal ik doen kan alleen wel pas 23 mei terecht, ben aan het twijfelen om toch ook niet een second opinion te doen. Ze gaven toe dat het nu erger is als op de laatste controle toen 3 maanden po was. Ben bang dat dit alleen op te lossen is door alsnog te opereren. Zit eraan te denken of dit dan wel moet doen omdat ookal aan een wissel zit te denken. Heb het hier met mijn moeder en mijn vriend over gehad en ze snappen mij wel, droom al heel me leven van mooie grote borsten lang voor gespaard en dan zo teleurgesteld. Vind wel dat de kliniek er netjes mee omgaat.

Idd, ze reageren toch al positief. Ik zou zeker gaan horen wat zij te melden hebben. Dan kan je altijd nog een second opinion doen. Of misschien kan je daarvoor sneller terecht (voor die second opinion) en dan kom je beter beslagen op het ijs wanneer je je eigen PC terug ziet.

En er is niemand die zegt dat je je terug moet laten opereren door dezelfde PC, he.

Goed dat je moeder en je vriend in de buurt hebt om je te ondersteunen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een update hier, heb vandaag ook contact gehad met Nio morgen even bellen naar de Parkkliniek, maar word heb contact opgenomen via olvg. Hij vroeg of ik haast had dus ik zei uh ja wat je haast noemt en nu kan ik als alles volgens planning gaat in mei/juni voor consultatie (second opinion) en als ik ervoor kies om alsnog na het gesprek met Straten bij Nio te laten wisselen zou het augustus al kunnen gebeuren! Ik ben zo benieuwd en hoop dat na deze tijd met een gelukkig gevoel in de spiegel kan kijken! 

Fingers crossed ??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wens ik je heel veel succes toe, zowel bij je gesprek met je pc als ook bij dr. Nio ..

Hopelijk komt je droom nu toch nog uit en heb je straks borsten waar je heel blij mee gaat zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 juni mag ik op consult komen bij Parkkliniek bij Nio, als ze ervoor kiezen dat een heroperatie moet dan ga ik aangeven dat liever bij hem wil. Ben heel benieuwd naar wat mijn eigen pc te zeggen heeft. En in het ‘ergste’ geval willen mijn ouders mijn financieel steunen. Nu hopen dat een engeltje op me schouder heb en alles goed gaat komen ??❤️

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen dat je niet meer gelukkig bent. Hopelijk heb je snel de borsten terug die je wilt. Als je de resultaten van Nio bekijkt, die man heeft echt wel gouden handjes! Ik hoop ook voor dat Engeltje op jou schouder ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ellen1997 zei:

Hallo dames even een vraagje aan iedereen vraag mezelf namelijk iets af? Wanneer heb je nu kapselvorming en moeten ze ook na 1 jaar bij een wissel ookal kapselvorming verwijderen? 

 

Als ik het goed heb begrepen is het kapsel voltooid bij 6 weken. Sommige pc’s halen het weg bij een wissel, anderen niet .. Het ligt een beetje aan je pc, de grootte van het nieuwe implantaat en de conditie van het kapsel nadat het implantaat is verwijdert  ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.