Ga naar inhoud

Ellen1997 : 9 juli 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@MissyJoy Dankjewel je bent echt een schat!

Ben zelf ook zo blij iedere keer weer als in de spiegel kijk, kan niet wachten tot bh’s kan gaan shoppen. Ben alleen volledig losgeslagen met kopen vorige keer en die kunnen vrees ik nu allemaal weg ? 

 

 

Oooh de shopverslaving ligt weet op de loer dus ???

 

Kun je er niet iemand blij mee maken? Of verkopen?

Je zult ze niet veel gedragen kunnen hebben! 

 

Wat had je voor maat en op welke maat denk je nu uit te komen?

 

Hier kriebelt het ook al enorm hoor, maar heb mezelf verplicht het niet te doen! (Heb alleen wat andere shirtjes gekocht omdat die maat s nu echt niet meer over mijn borsten kreeg ??? hahahaha ben altijd blij geweest met mijn maatje S, maar nu toch véél blijer met een maat groter ^of 2 maten groter^)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2019 om 10:57, Ellen1997 zei:

@Assie Ze gaan nog wel veel veranderen dus resultaat zal nog wel wat veranderen. Gister stukje gelopen was erg mooi weer maar het is vandaag maar donker en steeds regen erg jammer. Merk wel dat nog wel ieder moment van de dag kan slapen dus hou nog wel goed me rust. Nog even genieten van vakantie mag 1 augustus weer beginnen met werken. 

Zzzooo ze zijn prachtig ?? Ze passen perfect bij je lichaam erg mooi ? ik had ze voor het weekend al bekeken maar dit berichtje was dus blijven staan, weet nog niet heel goed om te gaan met dit forum.. 

Hoe is het vandaag met je ?

 

Liefs Astrid ?

 

Groetjes Astrid  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy Lag een beetje aan de bh 75F en soms 75G als een bh kleiner viel haha. Ga mezelf bij een speciaalzaak laten meten denk ik en even alles passen om te kijken wat fijnste dit dus denk dat wel op een volle G misschien wel een H uit kom is nog even afwachten. Voor mijn gevoel heb ik ook niet echt zoveel vocht meer in me borsten alleen 2 grote bonken implantaat met een strakke spier die erop voel hihi. En hoe gaat het nu bij jou?!

@Assie Dat is lief dankjewel het gaat heel erg goed vanacht geen naproxen meer gepakt voor het slapen en ging echt prima. Heb de naproxen nu volledig afgebouwd heb alleen nog antibiotica die tot aan dinsdag/woensdag moet slikken en dan hoef ik voorlopig geen pil meer te zien haha. Ben daar niet zo goed in namelijk een PCM breek ik door 4en anders krijg ik die niet weg? 

Is inderdaad op begin even uitvogelen hoe alles hier werkt maar na verloop van tijd vind je hier alles met je ogen dicht, spreek uit ervaring ben echt verlaagd aan dit forum haha! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@MissyJoy Lag een beetje aan de bh 75F en soms 75G als een bh kleiner viel haha. Ga mezelf bij een speciaalzaak laten meten denk ik en even alles passen om te kijken wat fijnste dit dus denk dat wel op een volle G misschien wel een H uit kom is nog even afwachten. Voor mijn gevoel heb ik ook niet echt zoveel vocht meer in me borsten alleen 2 grote bonken implantaat met een strakke spier die erop voel hihi. En hoe gaat het nu bij jou?!

@Assie Dat is lief dankjewel het gaat heel erg goed vanacht geen naproxen meer gepakt voor het slapen en ging echt prima. Heb de naproxen nu volledig afgebouwd heb alleen nog antibiotica die tot aan dinsdag/woensdag moet slikken en dan hoef ik voorlopig geen pil meer te zien haha. Ben daar niet zo goed in namelijk een PCM breek ik door 4en anders krijg ik die niet weg? 

Is inderdaad op begin even uitvogelen hoe alles hier werkt maar na verloop van tijd vind je hier alles met je ogen dicht, spreek uit ervaring ben echt verlaagd aan dit forum haha! 

Wat fijn zeg, je hebt een heel goed herstel ? 

Ik liep gister door de bijenkorf en keek toevallig naar de grote maten lingerie en moest zo hard lachen samen met mijn vriend want normaal heb ik een klein lief setje en nu zijn die bh’s hele grote tenten als je ze voor je houd ?

Geniet van je herstel en niet te veel doen hè.. 

liefs ? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Ellen, net even gekeken. Wat zijn ze mooi geworden zeg! Zie nu inderdaad geen verschil van de borstplooi meer. Vind ze echt heel goed bij je lichaam passen. Wat heerlijk als je straks los kan gaan met shoppen!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@Nikita1990 Ja hoor ik voeg je toe! 

Had gelezen dat jij ook een prothesewissel gehad heb heb je toevallig ook een album? ?

@Ellen1997 dank voor het toevoegen! Dr. Nio heeft het erg mooi gedaan moet ik zeggen. Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar de PC wel. Ik maak begin augustus een afspraak voor een controle in oktober en dan vraag ik deze foto's op. Merk wel echt verschil met eerst. Eerst stonden mijn borsten veel verder uit elkaar. Nu een stuk dichterbij. Ook de maat past meer. Had een 75C en nu een 75F. Vanaf volgende week kan ik mijn nieuwe bh's eindelijk aan! Dan 6 weken PO. Er was sale dus kon niet wachten met kopen. De zwelling is al een tijdje weg. Ze dalen alleen nog in. Met wat smeer jij je littekens trouwens in? En lukt het jou om je in te houden met kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nikita1990 Ik ben pas 2 weken po vandaag dus nog geen bh’s voor mij, ga sowieso rustig aan doen met bh’s kopen ze veranderen nog best wel na 6 weken. En heb een grotere cup nodig dus zonde van de duurdere bh’s dan haha. 

Ik heb de vorige keer bio oil gesmeerd maar heb gehoord dat slakkenolie ook heel goed is voor littekens dus even kijken wat nu doe. Moet zeggen dat ik eigenlijk altijd wel snel littekens heb als ergens een korstje heb krijg ik soms al litteken dus heb er wel aanleg voor. 

Dankjewel ben er zelf ook heel erg blij mee! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2019 om 21:54, Ellen1997 zei:

@Nikita1990 Ik ben pas 2 weken po vandaag dus nog geen bh’s voor mij, ga sowieso rustig aan doen met bh’s kopen ze veranderen nog best wel na 6 weken. En heb een grotere cup nodig dus zonde van de duurdere bh’s dan haha. 

Ik heb de vorige keer bio oil gesmeerd maar heb gehoord dat slakkenolie ook heel goed is voor littekens dus even kijken wat nu doe. Moet zeggen dat ik eigenlijk altijd wel snel littekens heb als ergens een korstje heb krijg ik soms al litteken dus heb er wel aanleg voor. 

Dankjewel ben er zelf ook heel erg blij mee! ?

Ha Ellen, 

 

Snap dat je nog rustig aan doet met kopen. Is anders idd zonde. Ik smeer nu arnica crème in combinatie met aloë vera gel. Aangezien de crème bijna op is, heb ik een proefmonster Alhydran littekencrème besteld. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Hoor er namelijk goede verhalen over. Ik heb inmiddels een album aangemaakt en je toegevoegd. Als je wil kun je hierin kijken.

 

Sterkte met de warmte vandaag! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 Loop een beetje achter met bijlezen maar wil je toch van harte feliciteren met je nioooossss :1bouncingboobs:

Goed voor ze zorgen de komende tijd dan heb je het langst plezier van en amandelolie of kokosolie werkt ook prima. Wel pas gaan smeren als de korstjes er helemaal af zijn. 

 

Good luck with the boobs :) 

x

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gok ik al dat dat vest uit mag dus neem maar voor de zekerheid je sportbh mee (kan hij het gelijk afstellen met je bandjes) Ik vond mijn lijntjes ook best lang in het begin maar die zie je nu amper. Witte lichte streepjes die niet opvallen! 

Goodluck bij Nio en dat ze handjes weer lekker warm mogen zijn whahaha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Ze zeiden inderdaad na de operatie dat het vest een week dag en nacht aan moest en erna een sport bh aan mocht. Heb vest bijna 2 weken aangehouden voelde me daar zo veilig in en heb nu de Triumph triaction aan vorig jaar ook gehad en weet dat die ik principe gewoon goed zit, alleen de band onder gaat hele tijd dubbel vouwen maar voor de rest zit die prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.