Ellen1997

Ellen1997 : 9 juli 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek

Recommended Posts

@best_boobie De operatie vind plaats via het Parkkliniek. Dankjewel voor het verhuizen van mijn topic 😘

@Ellen1997 Ziet er goed uit op de foto en kan je makkelijk hebben gezien je figuurtje. Nou lekker aftellen en op naar je Nio's :) 

• Like 1

Nog maar 1 week en 1 dag en dan is de dag al daar de tijd is zo snel gegaan! 

Ben alleen nu helaas ziek geworden dus hoop dat tegen die tijd opgeknapt ben. Net eerste dag vakantie en al gelijk ziek is echt niet fijn... 

@Ellen1997 Wow die 750 cc kan je goed hebben! Het verschil tussen 700 en 750 lijkt me minimaal. Doe waar jij je goed bij voelt!

Nog een vraagje, weet je toevallig nog hoeveel projectie je nu heb? Ik probeer een beetje uit te vogelen hoe ik er uit kom te zien met 6 cm projectie hihi. 

@Deemmii ik heb nu met 425cc van mentor als me niet vergis 5,2cm projectie en met de 750cc 7,4 dacht ik. Ben echt heel benieuwd misschien dat op dag van ok vraag of 800cc ook een optie is. 

@Ellen1997 dankjewel voor je reactie! Geeft me een goed beeld over mijn toekomstige boobs.

Goh ja kan je doen, al is 750 ook echt al mooi en echt groot. Als je het natuurlijk wil houden, dan kun je het beter zo laten denk ik. Maar, jouw boobs dus jouw keuze. 😊

• Like 1

@Deemmii Ga even kijken wat Nio ervan zegt. Misschien dat als die zegt dat anders overdreven is dat inderdaad gewoon voor de 750cc ga.

@Ellen1997 wat spannend je operatie komt er nu echt bijna aan! 

Ik heb je verhaal terug gelezen en vind het super stoer van je dat je voor een beter resultaat gaat. Ookal vind ik je borsten zoals ze nu zijn al erg mooi! Zou ik ook met je meemogen kijken in de foto album? 

@Maria87 Ik heb helaas geen album meer, maar ga denk na de operatie wel weer een nieuw album maken. Ja ben echt heel benieuwd hoe het gaat worden. 

@Ellen1997 misschien ook wel net zo leuk, dan kun je trots het verschil laten zien in het album. Succes met aftellen! 

Hee Ellen, ik volg je topic omdat jouw borsten me eerder, toen ik net kwam kijken op het forum, al waren opgevallen, omdat ik ze zo mooi vond geworden. Schrok een beetje dat je niet tevreden was. Maargoed, het is jouw lichaam natuurlijk en vind het knap dat je het heft in eigen hand neemt en er wat aan laat doen! Wat is het nu uiteindelijk toch nog snel geregeld! Spannend. 

Hoop heel erg dat je straks meer tevreden bent met het resultaat. 750 cc is nogal wat zeg :huh: 

Alvast heeeeeel veel succes (en beterschap voor nu :) ) en ik blijf je topic volgen (a) 

@Marg23 Ahh dankjewel dat is heel lief! Meer mensen zeggen ah joh is toch niet nodig en ben iemand die heel erg naar andere mensen ze mening kan luisteren maar me moeder zegt als jij je er nu al dagelijks aan stoort nu is je kans nu heb je het geld nog dus doen haha.

Dankjewel begin beetje op te knappen maar nog steeds niet helemaal fit ben bang dat een buikgriepje opgelopen heb😞

Ben heel benieuwd hoe het gaat worden en hou jullie zeer zeker op de hoogte ! Als tegen die tijd een album aan wil maken zal ik jullie allemaal daaraan toevoegen dankjewel voor de lieve woorden doet me echt goed 🥰

Spannend hoor Ellen het komt steeds dichter bij! Je hebt die Instagram foto van een vrouw in bikini toegevoegd toch? Zie die foto namelijk niet in het bericht maar wel als ik erop klik. (Dus dacht maybe gaat er bij mij iets fout en heb je deze helemaal niet gepost ofzo haha) Vind deze borsten echt heel mooi! Snap zeker dat als je dat ongeveer voor ogen hebt en je nu niet tevreden bent dat je voor jezelf kiest en dat vind ik een hele knappe keuze. Dat je niet naar andere mensen luistert maar puur naar jezelf. 

Zelf ben ik vanmorgen geopereerd dus ik ga je zeker volgen zodat ik een steun heb haha ☺️

Ik wens je alvast heel veel succes en ben benieuwd naar je foto’s!

xo 

@LisaG Ja dat klopt die foto heb ik bijgevoegd. 

Het aftellen is begonnen en de tijd kruipt voorbij lijkt wel, moet ook nog de tijd dat me mag melden te horen krijgen. Ben echt een stresskip ben over vanalles aan het piekeren haha. 

Je bent zelf dus ook net pas geopereerd hoe gaat het nu met je? Bij wie en hoeveel cc heb je gekregen? Sorry voor de vragen😊

Lekker uitrusten nu en je laten vertroetelen door je omgeving hihi.

Laat jullie allemaal als de tijd daar is even weten hoe het is gegaan natuurlijk. 

Gezonde zenuwen zijn aanwezig laten we het daarop houden hahahah. 

Ja dat had ik ook de laatste week, de dagen gingen zooooo langzaam en ik ging over alles nadenken en moest mezelf echt tegenhouden om niet allemaal ‘handige’ onzin dingen te kopen haha. 

Het gaat eigenlijk heel goed nu. Denk dat de morfine pillen goed z'n werk doen want voel alleen wat spanning en beetje spierpijn. Heb net heel eventjes stiekem al geblikt en mijn bh los gemaakt. Kon gewoon niet wachten 🙈 

Ik heb 400cc rond high profile gekregen van Dr Welters bij Velthuis.