Ga naar inhoud

Ellen1997 : 9 juli 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, Nikita1990 zei:

Hoi Ellen, 

 

Fijn dat de operatie goed is verlopen! Ik draag zelf de Carefix Ava en ben daar ontzettend tevreden over. Genoeg steun, maar knelt niet bij de littekens. Ik heb de bh hier gekocht: https://www.bodycarenellyteensma.nl/post-operatieve-bh/postoperatieve-bh-carefix-ava.html

 

Hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte met je herstel! 

 

 

Heb ookal naar deze bh zitten kijken heb nu een compressievest aan van het merk Anita in maat L maar hij zit zo strak moet hem ook flink aantrekken om de haakjes aan elkaar te krijgen. 

Heb ook de carefix Anna voorbij zien komen maar deze lijkt me net te weinig steun geven maar is misschien wel fijn voor straks om ook gewoon zo aan te doen. 

In iedergeval bedankt voor je reactie ga meteen even kijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2019 om 09:02, Ellen1997 zei:

Even een update! 

Gister was het dan zover mocht me om 12:15 melden bij de Parkkliniek natuurlijk wel wat vroeg maar mocht meteen na wat vragen beantwoord te hebben naar boven naar mijn kamer. Eenmaal boven aangekomen kwam er een hele lieve zuster naar me toe die mij de hele dag verzorgd heeft, wel heel fijn om steeds dezelfde persoon bij je te hebben. Toen ze meeliep naar me kamer en vroeg hoe het ging barste deze dame natuurlijk even in tranen uit van de zenuwen haha. 

Hierna ging alles heel snel nog alles doorgenomen de ingevulde vragen laast temperatuur bloeddruk opmeten en nog even prikje in me vinger voor me ijzer te meten als me niet vergis. Mocht me hierna op me gemak omkleden ik een mooi blauw ok jurkje met sokken een haarnetje en niet te vergeten mooie roze crocs. Ok zou om 13:45 staan en ze kwamen me om 13:20 al halen dat al mee mocht lopen voor infuus en dergelijke. Ook was deze plek de verkoeverkamer, maar wat had ik het eigenlijk onbewust koud? Toen Nio mij kwam aftekenen en een hand gaf voelde ik pas hoe koud mijn handen waren waarop ik zei hej jij hebt lekker warme handen haha ja heb al hard gewerkt vandaag haha zei die. Maar wat een fijne man is die Nio! Erg proffesioneel maar ook een grapje hier en daar waardoor ik me erg op me gemak voelde, hij zei meteen 750cc gewoon doen? Omdat twijfelende of 700cc niet beter zou zijn. Na paar keer me borst opgetild te hebben en in geknepen en afgetekend te hebben mocht ik weer terug gaan liggen en al snel kwamen ze mij halen om naar ok te gaan. Wat een droombaan heeft Nio eigenlijk mag hele dag in borsten knijpen en voelen hahaha. 

Op ok ook alleen maar hele lieve mensen maar wat had ik het daar koud brrr. Nog even wat gekletst alles check dubbel check, en daar kwam de narcose als me duizelig voelde worden mocht ik me ogen dicht doen als fijner vond en kreeg een kapje voor zuurstof over mijn mond. Ook nog even gevraagd waarover ging dromen waarop ik zei me nieuwe pamela tieten natuurlijk ??

En daar ging ik naar dromenland, toen ik wakker werd en op de klok keek was het al bijna 16:00! Ik dacht wowie werd tijd 14:00 de ok ingereden had ik dan nog zolang geslapen?! 

Eerste wat deed was natuurlijk huilen, again haha, moest even denken waar nu precies was maar toen dacht ik ohja ik heb tieten!! Meteen even kijken en zoals iedereen altijd denkt huh ej is dit het? 

Ik lag zo erg te rillen onbewust ik denk van de kou dat een warmteblazer onder me deken kreeg en natuurlijk een raketje die had ik binnen no time op. Nog even checken hoe het ging en toen kwam de bh en man man wat zit die strak zeg! Ook zei ik gelijk hoeveel zit erin ik zie geen verschil waarop ze zeiden 750cc en ze zijn heel mooi alleen alles zit nog wel heel hoog, standje plastic fantastic hahaha. 

Hele dag door hebben ze zo goed en fijn de tijd voor me genomen, uiteindelijk ging ik rond 18:30 naar huis alles nog even nacontroleren of alles goed was en wat lekkers te drinken gekregen voor de terug was van 1,5 uur. 

Alles gaat echt super! Ervaar weinig pijn alleen natuurlijk wat spierpijn in me armen en wat druk op me borst maar als dit het is is het met gemak uit te houden maar wil niet te hard gaan roepen. De nacht ook super doorgekomen zelfs wat vorige keer echt een groot drama was..

1 keer vannacht wakker geworden niet van de pijn maar van een vervelende mug die me helemaal lekgeprikt heeft?

Maar deze wissel is echt de beste keuze geweest! Ook toen gister heeeel even gespiekt had zag ik dat de borstplooien ookal gelijk zitten en dat was de reden van deze operatie thanks to the amazing Nio ???

 

Wauw wat leuk om te lezen dat je alles zo fijn hebt ervaren en dat iedereen zo lief voor je is geweest, fijn want dat heb je nodig als je zo nerveus bent ppfff krijg gewoon de kriebels als ik het lees want ik ben zelf ook al aan het zenuwen ? en ik moet pas 6 augustus! 

750 cc is dit niet ontzettend groot?

Kom ik aan met mijn twijfel 550 of 500 hahaha te grappig ? 

Je borstplooi netjes gelijk, helemaal top meid, ik hoop dat je je zo blijft voelen ?

Fijne nachtrust ik lees je weer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Assie Heb een album aangemaakt heb je als het goed is eraan toegevoegd zodat je mee kan kijken als je wilt! Ze zijn wel aanwezig maar heb niet zoiets van echt overdreven giga groot. 

En mag echt van geluk spreken heb vanaf dag van ok tot aan nu echt weinig tot geen pijn alleen beetje spierpijn gevoel. Ben zo blij dat deze keuze heb gemaakt ik alle kleding die tot nu toe aan gehad heb voel ik me zoveel beter en heel cliché maar iedere raam of spiegel waar voorbij loop toch even spieken?

Zelfs mijn vriend  begint te ontdooien, hij geeft niet echt een mening maar zie hem wel af en toe kijken met glinsterende oogjes yes! 

Voordat je het weet is het 6 augustus de tijd vliegt echt! Weet zeker dat jou borsten ook heel erg mooi gaan worden ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Ellen1997 zei:

C@Assie Heb een album aangemaakt heb je als het goed is eraan toegevoegd zodat je mee kan kijken als je wilt! Ze zijn wel aanwezig maar heb niet zoiets van echt overdreven giga groot. 

En mag echt van geluk spreken heb vanaf dag van ok tot aan nu echt weinig tot geen pijn alleen beetje spierpijn gevoel. Ben zo blij dat deze keuze heb gemaakt ik alle kleding die tot nu toe aan gehad heb voel ik me zoveel beter en heel cliché maar iedere raam of spiegel waar voorbij loop toch even spieken?

Zelfs mijn vriend  begint te ontdooien, hij geeft niet echt een mening maar zie hem wel af en toe kijken met glinsterende oogjes yes! 

Voordat je het weet is het 6 augustus de tijd vliegt echt! Weet zeker dat jou borsten ook heel erg mooi gaan worden ?

@Ellen1997 dat zou heel fijn zijn aangezien ik nog twijfel in wat ik moet nemen qua grote ? super bedankt, ik zal ze straks gaan bewonderen, ik ben echt benieuwd hoe het er uit uit ziet ☺️ als ik weet hoe dat moet maar anders vraag ik je nog even hoe het werkt. 

Je mag echt van geluk spreken dat je er zo doorheen gaat, zo zie je maar hoe iedereen er anders op reageert!

Wat tof dat je vriend ook ontdooid hihi hij moet er toch ook het meest naar kijken en doen ??

Ben je al een beetje in de weer met lopen ? 

Vandaag echt een dag om in bed te blijven, jij lekker uitrusten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Assie Ze gaan nog wel veel veranderen dus resultaat zal nog wel wat veranderen. Gister stukje gelopen was erg mooi weer maar het is vandaag maar donker en steeds regen erg jammer. Merk wel dat nog wel ieder moment van de dag kan slapen dus hou nog wel goed me rust. Nog even genieten van vakantie mag 1 augustus weer beginnen met werken. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ellen,

Het was ff zoeken of ik iets zou vinden over hoe je operatie is gegaan.

En zie: Je bent helemaal tevreden. Wat fijn ook dat je vriend ziet dat het mooi is geworden. Geniet lekker van je nieuwe borsten en vergeet niet rustig aan te doen!! 

Groetjes,van Paulien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Ellen1997, net je hele verhaal gelezen! Goed dat je voor jezelf gekozen hebt en toch voor een wissel bent gegaan. Lijkt me wel suuuper spannend om alles nogmaals te doorstaan! Hopende dat het resultaat dit keer wèl is zoals je hoopt. Gelukkig ben je er nu al blij mee :)! Echt heel fijn om te horen!

Zou ik ook mee in je album mogen kijken?? 

Nog veel sterkte met je herstel! ❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisaG Dankjewel ben ook echt blij!?

Layna: Vond het wel super spannend allemaal maar heb echt een top herstel heel weinig tot geen pijn. Maar moet daardoor wel goed opletten dat niet teveel ga doen. Zal je toevoegen! Alles zit nog wel hoog en strak haha maar wel symmetrisch nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen, wat onwijs fijn dat je nu zo blij bent. Zou ik ook mee mogen kijken? Ik heb je 'voor' foto gezien en vond ze toen echt al heel mooi, laat staan hoe ze nu dan zijn! Fijn dat je herstel ook zo goed gaat zeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997

 

Ze zien er prachtig uit meid! Je kan zien dat ze al aardig beginnen te zakken ?

 

Be proud of your girls babe 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze staan gewoon prachtig bij je lichaam! ?

 

En zo blij dat je eindelijk de borsten hebt waar je van droomde...Al heb je er een flinke omweg voor moeten nemen... je verdiend het meid, dat ze nu zo prachtig zijn!

 

Dit gun je toch gewoon iedere vrouw, de boobs van haar dromen! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.