Ga naar inhoud

Ellen1997 : 9 juli 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

@Ellen1997 wat spannend je operatie komt er nu echt bijna aan! 

Ik heb je verhaal terug gelezen en vind het super stoer van je dat je voor een beter resultaat gaat. Ookal vind ik je borsten zoals ze nu zijn al erg mooi! Zou ik ook met je meemogen kijken in de foto album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Ellen1997 said:

@Deemmii ik heb nu met 425cc van mentor als me niet vergis 5,2cm projectie en met de 750cc 7,4 dacht ik. Ben echt heel benieuwd misschien dat op dag van ok vraag of 800cc ook een optie is. 

Hee Ellen, ik volg je topic omdat jouw borsten me eerder, toen ik net kwam kijken op het forum, al waren opgevallen, omdat ik ze zo mooi vond geworden. Schrok een beetje dat je niet tevreden was. Maargoed, het is jouw lichaam natuurlijk en vind het knap dat je het heft in eigen hand neemt en er wat aan laat doen! Wat is het nu uiteindelijk toch nog snel geregeld! Spannend. 

Hoop heel erg dat je straks meer tevreden bent met het resultaat. 750 cc is nogal wat zeg :huh: 

Alvast heeeeeel veel succes (en beterschap voor nu :) ) en ik blijf je topic volgen (a) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 Ahh dankjewel dat is heel lief! Meer mensen zeggen ah joh is toch niet nodig en ben iemand die heel erg naar andere mensen ze mening kan luisteren maar me moeder zegt als jij je er nu al dagelijks aan stoort nu is je kans nu heb je het geld nog dus doen haha.

Dankjewel begin beetje op te knappen maar nog steeds niet helemaal fit ben bang dat een buikgriepje opgelopen heb?

Ben heel benieuwd hoe het gaat worden en hou jullie zeer zeker op de hoogte ! Als tegen die tijd een album aan wil maken zal ik jullie allemaal daaraan toevoegen dankjewel voor de lieve woorden doet me echt goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor Ellen het komt steeds dichter bij! Je hebt die Instagram foto van een vrouw in bikini toegevoegd toch? Zie die foto namelijk niet in het bericht maar wel als ik erop klik. (Dus dacht maybe gaat er bij mij iets fout en heb je deze helemaal niet gepost ofzo haha) Vind deze borsten echt heel mooi! Snap zeker dat als je dat ongeveer voor ogen hebt en je nu niet tevreden bent dat je voor jezelf kiest en dat vind ik een hele knappe keuze. Dat je niet naar andere mensen luistert maar puur naar jezelf. 

 

Zelf ben ik vanmorgen geopereerd dus ik ga je zeker volgen zodat ik een steun heb haha ☺️

Ik wens je alvast heel veel succes en ben benieuwd naar je foto’s!

 

xo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisaG Ja dat klopt die foto heb ik bijgevoegd. 

Het aftellen is begonnen en de tijd kruipt voorbij lijkt wel, moet ook nog de tijd dat me mag melden te horen krijgen. Ben echt een stresskip ben over vanalles aan het piekeren haha. 

Je bent zelf dus ook net pas geopereerd hoe gaat het nu met je? Bij wie en hoeveel cc heb je gekregen? Sorry voor de vragen?

Lekker uitrusten nu en je laten vertroetelen door je omgeving hihi.

Laat jullie allemaal als de tijd daar is even weten hoe het is gegaan natuurlijk. 

Gezonde zenuwen zijn aanwezig laten we het daarop houden hahahah. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@LisaG Ja dat klopt die foto heb ik bijgevoegd. 

Het aftellen is begonnen en de tijd kruipt voorbij lijkt wel, moet ook nog de tijd dat me mag melden te horen krijgen. Ben echt een stresskip ben over vanalles aan het piekeren haha. 

Je bent zelf dus ook net pas geopereerd hoe gaat het nu met je? Bij wie en hoeveel cc heb je gekregen? Sorry voor de vragen?

Lekker uitrusten nu en je laten vertroetelen door je omgeving hihi.

Laat jullie allemaal als de tijd daar is even weten hoe het is gegaan natuurlijk. 

Gezonde zenuwen zijn aanwezig laten we het daarop houden hahahah. 

Ja dat had ik ook de laatste week, de dagen gingen zooooo langzaam en ik ging over alles nadenken en moest mezelf echt tegenhouden om niet allemaal ‘handige’ onzin dingen te kopen haha. 

 

Het gaat eigenlijk heel goed nu. Denk dat de morfine pillen goed z'n werk doen want voel alleen wat spanning en beetje spierpijn. Heb net heel eventjes stiekem al geblikt en mijn bh los gemaakt. Kon gewoon niet wachten ? 

Ik heb 400cc rond high profile gekregen van Dr Welters bij Velthuis. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisaG Fijn om te horen dat het goed gaat!

Ja erg is dat he dat we over alles gaan nadenken dan. Ben benieuwd hoe de medicatie deze keer valt werd er vorige keer heel erg misselijk en slaperig van dus hoop dat deze keer weer net zo goed doorkom zonder de zware medicijnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mijn tijd doorgekregen mag me kwart over 12 melden in Rotterdam!! Woehoeeee!!!?

Hij opereert pas in de middag op die dag dus hoop van ene kant dat de eerste ben die dag en dus niet super lang hoef te wachten nadat me gemeld heb haha.

Het is voor mij sowieso zeker anderhalf uur rijden dus is wel lekker om smorgens nog even me haren te wassen en alles voorbereiden. 

Aftellen is nu nog harder begonnen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ik eigenlijk ook niet verwacht bij jou! Heb zelfs jou foto laten zien dat ik ze zo mooi vind!

ma nu je het zegt van verschil in de Plooi zie ik het wel. 

Vind het jammer dat Dr Straten zo reageerde!! Had idd beter gekund. Zou dit niet in de garantie horen?? Ben zelf ook door Straten geopereerd ben tevreden maar krijg ook geen decolleté zonder nu hoor ook niet met de voorgevormde daar baal ik ook wel van. Heb ook heel lang gehad dat de ene groter is als de ander en er is wel minimaal verschil nu.

hoop dat Nio het beter doet! Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Assie Denk reageer even hier onder mijn eigen topic, kwam erachter dat hele tijd in iemand anders zijn topic aan het praten waren haha. 

Hoop ook dat morgen mooi weer is staat 26 graden maar geeft ook een wolkje aan dus echt kleding dilemma’s haha. Laatste festival met voor mij kleine boobies haha. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ellen1997 zei:

Vandaag is boobieday !!! Nog even een maskertje op haren wassen en overal met de Gilette overheen haha. En aankarren naar Rotterdam let’s go !! ??

Jaaaaaa Meisss heel veel succes en sterkte met de operatie, ik hoop dat alles naar wens zal gaan! Op naar een goed herstel, ik denk aan je hoor, super spannend allemaal ? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update! 

Gister was het dan zover mocht me om 12:15 melden bij de Parkkliniek natuurlijk wel wat vroeg maar mocht meteen na wat vragen beantwoord te hebben naar boven naar mijn kamer. Eenmaal boven aangekomen kwam er een hele lieve zuster naar me toe die mij de hele dag verzorgd heeft, wel heel fijn om steeds dezelfde persoon bij je te hebben. Toen ze meeliep naar me kamer en vroeg hoe het ging barste deze dame natuurlijk even in tranen uit van de zenuwen haha. 

Hierna ging alles heel snel nog alles doorgenomen de ingevulde vragen laast temperatuur bloeddruk opmeten en nog even prikje in me vinger voor me ijzer te meten als me niet vergis. Mocht me hierna op me gemak omkleden ik een mooi blauw ok jurkje met sokken een haarnetje en niet te vergeten mooie roze crocs. Ok zou om 13:45 staan en ze kwamen me om 13:20 al halen dat al mee mocht lopen voor infuus en dergelijke. Ook was deze plek de verkoeverkamer, maar wat had ik het eigenlijk onbewust koud? Toen Nio mij kwam aftekenen en een hand gaf voelde ik pas hoe koud mijn handen waren waarop ik zei hej jij hebt lekker warme handen haha ja heb al hard gewerkt vandaag haha zei die. Maar wat een fijne man is die Nio! Erg proffesioneel maar ook een grapje hier en daar waardoor ik me erg op me gemak voelde, hij zei meteen 750cc gewoon doen? Omdat twijfelende of 700cc niet beter zou zijn. Na paar keer me borst opgetild te hebben en in geknepen en afgetekend te hebben mocht ik weer terug gaan liggen en al snel kwamen ze mij halen om naar ok te gaan. Wat een droombaan heeft Nio eigenlijk mag hele dag in borsten knijpen en voelen hahaha. 

Op ok ook alleen maar hele lieve mensen maar wat had ik het daar koud brrr. Nog even wat gekletst alles check dubbel check, en daar kwam de narcose als me duizelig voelde worden mocht ik me ogen dicht doen als fijner vond en kreeg een kapje voor zuurstof over mijn mond. Ook nog even gevraagd waarover ging dromen waarop ik zei me nieuwe pamela tieten natuurlijk ??

En daar ging ik naar dromenland, toen ik wakker werd en op de klok keek was het al bijna 16:00! Ik dacht wowie werd tijd 14:00 de ok ingereden had ik dan nog zolang geslapen?! 

Eerste wat deed was natuurlijk huilen, again haha, moest even denken waar nu precies was maar toen dacht ik ohja ik heb tieten!! Meteen even kijken en zoals iedereen altijd denkt huh ej is dit het? 

Ik lag zo erg te rillen onbewust ik denk van de kou dat een warmteblazer onder me deken kreeg en natuurlijk een raketje die had ik binnen no time op. Nog even checken hoe het ging en toen kwam de bh en man man wat zit die strak zeg! Ook zei ik gelijk hoeveel zit erin ik zie geen verschil waarop ze zeiden 750cc en ze zijn heel mooi alleen alles zit nog wel heel hoog, standje plastic fantastic hahaha. 

Hele dag door hebben ze zo goed en fijn de tijd voor me genomen, uiteindelijk ging ik rond 18:30 naar huis alles nog even nacontroleren of alles goed was en wat lekkers te drinken gekregen voor de terug was van 1,5 uur. 

Alles gaat echt super! Ervaar weinig pijn alleen natuurlijk wat spierpijn in me armen en wat druk op me borst maar als dit het is is het met gemak uit te houden maar wil niet te hard gaan roepen. De nacht ook super doorgekomen zelfs wat vorige keer echt een groot drama was..

1 keer vannacht wakker geworden niet van de pijn maar van een vervelende mug die me helemaal lekgeprikt heeft?

Maar deze wissel is echt de beste keuze geweest! Ook toen gister heeeel even gespiekt had zag ik dat de borstplooien ookal gelijk zitten en dat was de reden van deze operatie thanks to the amazing Nio ???

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen, 

 

Fijn dat de operatie goed is verlopen! Ik draag zelf de Carefix Ava en ben daar ontzettend tevreden over. Genoeg steun, maar knelt niet bij de littekens. Ik heb de bh hier gekocht: https://www.bodycarenellyteensma.nl/post-operatieve-bh/postoperatieve-bh-carefix-ava.html

 

Hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte met je herstel! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.