Ellen1997

Ellen1997 : 9 juli 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek

Recommended Posts

@MenM dat zal ik doen kan alleen wel pas 23 mei terecht, ben aan het twijfelen om toch ook niet een second opinion te doen. Ze gaven toe dat het nu erger is als op de laatste controle toen 3 maanden po was. Ben bang dat dit alleen op te lossen is door alsnog te opereren. Zit eraan te denken of dit dan wel moet doen omdat ookal aan een wissel zit te denken. Heb het hier met mijn moeder en mijn vriend over gehad en ze snappen mij wel, droom al heel me leven van mooie grote borsten lang voor gespaard en dan zo teleurgesteld. Vind wel dat de kliniek er netjes mee omgaat.

• Like 1

@Ellen1997 Nog even wachten op je afspraak. Maar fijn dat ze je serieus nemen en langs laten komen. Wie weet komen ze met de oplossing nogmaal opereren. En kan je aangeven dat je dan sowieso een wissel wilt. Wie weet kan je er samen uitkomen. Ook fijn dat je thuis begrepen wordt. Dat voelt wel zo prettig😊

@MenM Is heel fijn vooral dat mijn moeder zich in mij kan vinden, zij was juist degene die zei ach meid je stelt je aan je weet hoe moeders zijn. Maar ze ziet nu zelf ook dat veel effect op mij heeft en dat het met de maanden ‘erger’ lijkt te worden. Ben zo benieuwd tot welke oplossing we met ze alle zullen en kunnen komen. 

• Like 1

6 uur geleden, Ellen1997 zei:

@MenM dat zal ik doen kan alleen wel pas 23 mei terecht, ben aan het twijfelen om toch ook niet een second opinion te doen. Ze gaven toe dat het nu erger is als op de laatste controle toen 3 maanden po was. Ben bang dat dit alleen op te lossen is door alsnog te opereren. Zit eraan te denken of dit dan wel moet doen omdat ookal aan een wissel zit te denken. Heb het hier met mijn moeder en mijn vriend over gehad en ze snappen mij wel, droom al heel me leven van mooie grote borsten lang voor gespaard en dan zo teleurgesteld. Vind wel dat de kliniek er netjes mee omgaat.

Idd, ze reageren toch al positief. Ik zou zeker gaan horen wat zij te melden hebben. Dan kan je altijd nog een second opinion doen. Of misschien kan je daarvoor sneller terecht (voor die second opinion) en dan kom je beter beslagen op het ijs wanneer je je eigen PC terug ziet.

En er is niemand die zegt dat je je terug moet laten opereren door dezelfde PC, he.

Goed dat je moeder en je vriend in de buurt hebt om je te ondersteunen.

• Like 1

Nog even een update hier, heb vandaag ook contact gehad met Nio morgen even bellen naar de Parkkliniek, maar word heb contact opgenomen via olvg. Hij vroeg of ik haast had dus ik zei uh ja wat je haast noemt en nu kan ik als alles volgens planning gaat in mei/juni voor consultatie (second opinion) en als ik ervoor kies om alsnog na het gesprek met Straten bij Nio te laten wisselen zou het augustus al kunnen gebeuren! Ik ben zo benieuwd en hoop dat na deze tijd met een gelukkig gevoel in de spiegel kan kijken! 

Fingers crossed 🙏🏻

• Like 1

Dan wens ik je heel veel succes toe, zowel bij je gesprek met je pc als ook bij dr. Nio ..

Hopelijk komt je droom nu toch nog uit en heb je straks borsten waar je heel blij mee gaat zijn 🍀

14 juni mag ik op consult komen bij Parkkliniek bij Nio, als ze ervoor kiezen dat een heroperatie moet dan ga ik aangeven dat liever bij hem wil. Ben heel benieuwd naar wat mijn eigen pc te zeggen heeft. En in het ‘ergste’ geval willen mijn ouders mijn financieel steunen. Nu hopen dat een engeltje op me schouder heb en alles goed gaat komen 🙏🏻❤️

• Like 2

Wat balen dat je niet meer gelukkig bent. Hopelijk heb je snel de borsten terug die je wilt. Als je de resultaten van Nio bekijkt, die man heeft echt wel gouden handjes! Ik hoop ook voor dat Engeltje op jou schouder 😘

• Like 1

Hallo dames even een vraagje aan iedereen vraag mezelf namelijk iets af? Wanneer heb je nu kapselvorming en moeten ze ook na 1 jaar bij een wissel ookal kapselvorming verwijderen? 

3 uur geleden, Ellen1997 zei:

Hallo dames even een vraagje aan iedereen vraag mezelf namelijk iets af? Wanneer heb je nu kapselvorming en moeten ze ook na 1 jaar bij een wissel ookal kapselvorming verwijderen? 

Als ik het goed heb begrepen is het kapsel voltooid bij 6 weken. Sommige pc’s halen het weg bij een wissel, anderen niet .. Het ligt een beetje aan je pc, de grootte van het nieuwe implantaat en de conditie van het kapsel nadat het implantaat is verwijdert  ..

Ik wil

toch ook even reageren. Heel rot dat jij je er zo vervelend over voelt en niet tevreden bent. Maar ik vind je borsten echt prachtig en heel mooi in verhouding bij de rest van je figuur! Dat ze niet gelijk zijn had ik niet gezien als ik het niet had gelezen.

20 uur geleden, Ellen1997 zei:

Hey Ellen, wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik ken het gevoel en het is echt balen :(

Over het kapsel, dat zal idd per situatie en pc verschillen. Bij mijn allereerste bv (ik was toen 17) ben ik ook na een jaar gewisseld. Mijn pc gaf toen aan dat er amper kapsel zat en dat hij het kon laten zitten. Die wissel was relatief eenvoudig en ik was snel hersteld erna. 

De ongelijkheid in je borsten had ik overigens niet gezien als je niets had gezegd, maar het gaat erom wat jij vindt natuurlijk. Ik hoop dat het goedkomt en je tevreden gaat zijn!

Vandaag nog contact gehad met het Parkkliniek of ook eventueel in juli al geopereerd zou kunnen worden en of ze konden garanderen dat er nog een plekje zou zijn. Ze zei dat het 3/4 weken na het consult kon maar dat rekening moet houden dat dan midden juli word ongeveer. Ik hoop het zo! Ik heb namelijk eindelijk de grote stap gezet om te stoppen op mijn huidige werk waar ik 30 juni mijn laatste contract dag heb 🎉

Zou ideaal zijn dan juli een maandje herstellen en dan in augustus begonnen op het nieuwe werk, is anders voor een werkgever ook niet fijn om mij meteen in mijn proefperiode al te moeten missen. 17 juni komt al steeds dichter bij merk dat er steeds meer naar uitkijk.

• Like 1

Vandaag was mijn afspraak bij het heyendael, uitgesproken wat me stoort en wat er aan de hand is en hij gaat me niet opnieuw opereren. Wat er dus aan de hand is ik heb een vergroeiing van me borstkas/ribben. Hierdoor ligt mijn ene implantaat als het warm op een bolle rib en de en de ander in een kuil, dit komt dus door die vergroeiing. Baal hier heel erg van want dit had namelijk voorkomen kunnen komen door een groter implantaat met meer projectie aan de ene kant te plaatsen. Meteen na de uitleg zei die maar ja ik ga je niet opnieuw opereren. Wat mijn plan dus ookal niet was ga eerst even afwachten wat Nio ervan vind en zegt. 

Ben in iedergeval blij dat er geen sprake is van overmatig kapselvorming en iets in die richting. 

@Ellen1997 Hoi hoi,

Je hebt je uitleg maar inderdaad had hij dat niet eerder kunnen voorzien of kunnen aanbieden om het te herstellen als het zo zichtbaar verschil geeft. Jammer! Maar nu eens afwachten waar Nio mee komt en dit zeker meenemen in je gesprek.  Ben benieuwd wat zijn oordeel is en hopelijk heeft hij een passende oplossing waarmee het verschil minimaal wordt. 

Hou ons op de hoogte! 

xx