Ga naar inhoud

Ellen1997 : 9 juli 2019 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Ik wil

toch ook even reageren. Heel rot dat jij je er zo vervelend over voelt en niet tevreden bent. Maar ik vind je borsten echt prachtig en heel mooi in verhouding bij de rest van je figuur! Dat ze niet gelijk zijn had ik niet gezien als ik het niet had gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Ellen1997 zei:

Hallo dames even een vraagje aan iedereen vraag mezelf namelijk iets af? Wanneer heb je nu kapselvorming en moeten ze ook na 1 jaar bij een wissel ookal kapselvorming verwijderen? 

Hey Ellen, wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik ken het gevoel en het is echt balen :(

 

Over het kapsel, dat zal idd per situatie en pc verschillen. Bij mijn allereerste bv (ik was toen 17) ben ik ook na een jaar gewisseld. Mijn pc gaf toen aan dat er amper kapsel zat en dat hij het kon laten zitten. Die wissel was relatief eenvoudig en ik was snel hersteld erna. 

 

De ongelijkheid in je borsten had ik overigens niet gezien als je niets had gezegd, maar het gaat erom wat jij vindt natuurlijk. Ik hoop dat het goedkomt en je tevreden gaat zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag nog contact gehad met het Parkkliniek of ook eventueel in juli al geopereerd zou kunnen worden en of ze konden garanderen dat er nog een plekje zou zijn. Ze zei dat het 3/4 weken na het consult kon maar dat rekening moet houden dat dan midden juli word ongeveer. Ik hoop het zo! Ik heb namelijk eindelijk de grote stap gezet om te stoppen op mijn huidige werk waar ik 30 juni mijn laatste contract dag heb ?

Zou ideaal zijn dan juli een maandje herstellen en dan in augustus begonnen op het nieuwe werk, is anders voor een werkgever ook niet fijn om mij meteen in mijn proefperiode al te moeten missen. 17 juni komt al steeds dichter bij merk dat er steeds meer naar uitkijk.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was mijn afspraak bij het heyendael, uitgesproken wat me stoort en wat er aan de hand is en hij gaat me niet opnieuw opereren. Wat er dus aan de hand is ik heb een vergroeiing van me borstkas/ribben. Hierdoor ligt mijn ene implantaat als het warm op een bolle rib en de en de ander in een kuil, dit komt dus door die vergroeiing. Baal hier heel erg van want dit had namelijk voorkomen kunnen komen door een groter implantaat met meer projectie aan de ene kant te plaatsen. Meteen na de uitleg zei die maar ja ik ga je niet opnieuw opereren. Wat mijn plan dus ookal niet was ga eerst even afwachten wat Nio ervan vind en zegt. 

Ben in iedergeval blij dat er geen sprake is van overmatig kapselvorming en iets in die richting. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 Hoi hoi,

Je hebt je uitleg maar inderdaad had hij dat niet eerder kunnen voorzien of kunnen aanbieden om het te herstellen als het zo zichtbaar verschil geeft. Jammer! Maar nu eens afwachten waar Nio mee komt en dit zeker meenemen in je gesprek.  Ben benieuwd wat zijn oordeel is en hopelijk heeft hij een passende oplossing waarmee het verschil minimaal wordt. 

Hou ons op de hoogte! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 23-5-2019 om 17:44, Ellen1997 zei:

Vandaag was mijn afspraak bij het heyendael, uitgesproken wat me stoort en wat er aan de hand is en hij gaat me niet opnieuw opereren. Wat er dus aan de hand is ik heb een vergroeiing van me borstkas/ribben. Hierdoor ligt mijn ene implantaat als het warm op een bolle rib en de en de ander in een kuil, dit komt dus door die vergroeiing. Baal hier heel erg van want dit had namelijk voorkomen kunnen komen door een groter implantaat met meer projectie aan de ene kant te plaatsen. Meteen na de uitleg zei die maar ja ik ga je niet opnieuw opereren. Wat mijn plan dus ookal niet was ga eerst even afwachten wat Nio ervan vind en zegt. 

Ben in iedergeval blij dat er geen sprake is van overmatig kapselvorming en iets in die richting. 

 

Pff lekker makkelijk van dr. Straten. Had hij ook wel ff van tevoren kunnen zeggen. 

 

Wij hebben al eens eerder contact gehad als ik mij niet vergis. Als ik naar je foto's kijk lijkt het namelijk net alsof ik mijn eigen borsten zie. Ik zie ook de reacties van anderen dat ze het verschil niet zien (hoe dan?), maar misschien dat ik er net zoals jou anders tegenaan kijk. 

 

Ik heb uiteindelijk een correctie gehad bij mijn eigen pc en dat heeft helaas niet het gewenste resultaat gehad. Hij zou de plooi verlagen, maar echt een flink verschil zoals ik had gehoopt is er niet. Alleen kan ik nu wel zonder ongemak weer volop sporten. 

Nio is echt heel fijn om voor een second opinion te gaan. Je moet even kort uitleggen wat er aan de hand is en dan wil hij het graag zelf zien. Hij had bij mij alles nagemeten en vergeleken met de before foto's (zorg dat je die bij hebt). Hij zei dus dat als je heel goed keek ik dit eerst ook al had maar dat het door een vergroting meer opvalt. En hij zou er wel iets aan kunnen doen. Wanneer ik ooit ga wisselen (na kinderen) dan zal ik zeker naar hem toe gaan verwacht ik (nu had ik er geen 4.000 euro voor over).

 

Ben heel benieuwd naar jouw gesprekje met Nio. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Consult bij Nio ging echt super!! Al mijn vragen zijn beantwoord en om even een lang verhaal kort te maken, mijn borstkas is inderdaad vergroeid maar dit heeft niets te maken met de assymetrie! 

Mijn ene borstplooi gaat verlaagd worden want is nodig om het mooi te krijgen.

Heb foto’s laten zien van het volume wat ik graag zou willen en zijn uitgekomen op 700cc/750cc waar ik eerst te bang was voor te klein ben ik nu bang voor te groot! Alle foto’s die ik liet zijn waren wel borsten met meer hang en ben ook een stukje voller dan de dames op de foto’s. 

Hieronder foto van het volume ik zou graag zou willen behalen, en het volume wat ik nu al heb met strakke sportbh (links op de foto) en pasprothese 750cc (rechts op de foto).

Wat vinden jullie? Is het nog mooi of is het echt tiet met Ellen straks?? 

Ohjaa mijn operatie staat al gepland op 9 juli happy me !!!!!! @best_boobie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisaG Dankjewel! Vind fijn om te horen hoe andere er tegenaan kijken. Ze mogen wel flink zijn maar niet to much. Zelfs mijn moeder zei meteen ja Ellen dit is mooi niet groter doen want dan word het teveel, maar Nio zei dat wel rekening moet houden dat ze er naakt zo uit komen te zien en als dan een bh aan heb het er nog iets groter uit ziet, bij een voorgevormde bh dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Ellen1997 zei:

Consult bij Nio ging echt super!! Al mijn vragen zijn beantwoord en om even een lang verhaal kort te maken, mijn borstkas is inderdaad vergroeid maar dit heeft niets te maken met de assymetrie! 

Mijn ene borstplooi gaat verlaagd worden want is nodig om het mooi te krijgen.

Heb foto’s laten zien van het volume wat ik graag zou willen en zijn uitgekomen op 700cc/750cc waar ik eerst te bang was voor te klein ben ik nu bang voor te groot! Alle foto’s die ik liet zijn waren wel borsten met meer hang en ben ook een stukje voller dan de dames op de foto’s. 

Hieronder foto van het volume ik zou graag zou willen behalen, en het volume wat ik nu al heb met strakke sportbh (links op de foto) en pasprothese 750cc (rechts op de foto).

Wat vinden jullie? Is het nog mooi of is het echt tiet met Ellen straks?? 

Ohjaa mijn operatie staat al gepland op 9 juli happy me !!!!!! @best_boobie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Beste Ellen, 

 

De 750 cc ziet er mooi uit en past prima bij je lichaam! 700 cc ook, maar vind 750 cc net iets mooier. Dr Nio heeft een goede naam dus zal er vast mooi werk van maken! 9 juli nadert al snel. Veel succes met alles! 

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Ellen1997 zei:

Consult bij Nio ging echt super!! Al mijn vragen zijn beantwoord en om even een lang verhaal kort te maken, mijn borstkas is inderdaad vergroeid maar dit heeft niets te maken met de assymetrie! 

Mijn ene borstplooi gaat verlaagd worden want is nodig om het mooi te krijgen.

Heb foto’s laten zien van het volume wat ik graag zou willen en zijn uitgekomen op 700cc/750cc waar ik eerst te bang was voor te klein ben ik nu bang voor te groot! Alle foto’s die ik liet zijn waren wel borsten met meer hang en ben ook een stukje voller dan de dames op de foto’s. 

Hieronder foto van het volume ik zou graag zou willen behalen, en het volume wat ik nu al heb met strakke sportbh (links op de foto) en pasprothese 750cc (rechts op de foto).

Wat vinden jullie? Is het nog mooi of is het echt tiet met Ellen straks?? 

Ohjaa mijn operatie staat al gepland op 9 juli happy me !!!!!! @best_boobie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Die 750cc kan je echt goed hebben! Welk merk krijg je? 

Wat spannend!! Heel veel succes, ben benieuwd hoe het word bij je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@Boobie4u hee dankjewel !?

Krijg de eurosilicone 100% gevuld twijfel nog beetje tussen 700cc en 750cc maar Nio zei dat die ze op ok dag gewoon beide heeft. Neig op het dit moment het meest naar de 750cc. 

 

Volgens mij is het verschil minimaal. Medium of Extra high profile? 

Als ik het zo zie, kan je 750cc goed hebben en past het goed bij je lijf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Nikita1990 De linkse foto is de 425cc die nu heb en de rechtse is de 750cc heb geen foto toegevoegd van de700cc maar zie daar echt maar minimaal verschil in, lastige keuze allemaal haha. Wil wel grote borsten maar ook weer geen Pamela Anderson voorgevel 

Ohh verkeerd gelezen. Desondanks vind ik 750 cc echt wel bij je figuur passen. Zeker geen Pamela Anderson! Succes met je keuze en de operatie 9 juli! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Ellen1997 Wow die 750 cc kan je goed hebben! Het verschil tussen 700 en 750 lijkt me minimaal. Doe waar jij je goed bij voelt!

Nog een vraagje, weet je toevallig nog hoeveel projectie je nu heb? Ik probeer een beetje uit te vogelen hoe ik er uit kom te zien met 6 cm projectie hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.