Miracle79

Miracle79 : 11 mei 2019 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

Nou zal gelijk even een verslagje schrijven :)

Ik zou om 13.00 aan de beurt zijn, ik had dus mijn wekker om 04.15 gezet zodat ik nog even wat kon eten en drinken 8 uur vooraf. Broodje met koffie op en wat limonade. Achteraf enorm

blij mee want het liep wat uit en ging pas om13.30 richting ok. Ze hadden 3 maten besteld maar na overleg met de verpleegkundige en Hupkens de bevestiging gehad dat 340cc echt de juiste keuze was. Met 12cm is 375cc de max waarbij het natuurlijk blijft zei ze.

Ging met een goed gevoel onder narcose, nog wat gelachen met de mensen in de OK en werd dan ook vrolijk wakker :)

De pijn was echt nihiel, voelde het alleen wat trekken bij de hechtingen. In de loop van de dag werd het spierpijn gevoel wel wat duidelijker en verwacht dat ik morgen ook echt wel forse spierpijn zal hebben. Maar Jeeeeetje wat ben ik blij met mijn borsten zeg!!! Precies zoals ik in gedachten had. Zitten nu nog wel hoog natuurlijk maar zie wel echt al hoe mooi ze zijn. Hoef gelukkig geen borstband om, had ik eigenlijk wel verwacht omdat Hupkens die bijna altijd schijnt te adviseren. Het is me allemaal 1000% meegevallen. Lopen voelt fijn, fijner dan zitten eigenlijk dus probeer zoveel mogelijk te bewegen. Ik heb 2 foto’s geplaatst van vandaag. Ben alleen vergeten om voor OK foto’s te maken. Was echt zo goed als plat....

Wat fijn dat de start goed was. Dus toch 340, staat vast heel mooi. Helaas voor mij morgen geen operatie, ik moet nog wat langer geduld hebben maar komt goed. 

Hoe voel je je nu

Liefs Linda

9 uur geleden, Linda_PDD zei:

Wat fijn dat de start goed was. Dus toch 340, staat vast heel mooi. Helaas voor mij morgen geen operatie, ik moet nog wat langer geduld hebben maar komt goed. 

Hoe voel je je nu

Liefs Linda

Ik heb aan je gedacht hoor, ik zou denk ik dezelfde keuze hebben gemaakt. Gezondheid is het aller belangrijkste maar het is toch een rot keuze om te moeten maken als je al zolang uitkijkt naar iets.

hoop dat je over een paar weken alsnog terug kan kijken op een geslaagde borstvergroting!

Ik voel me verrassend goed. Dit is de 2e dag PO en kan vandaag al veel meer met mijn armen. Slapen gaat gelukkig ook goed. En ben nu al heel blij met het resultaat al zijn ze nu wel wat gezwollen en zitten ze nog erg hoog.

Op 13-5-2019 om 09:09, Miracle79 zei:

Ik heb aan je gedacht hoor, ik zou denk ik dezelfde keuze hebben gemaakt. Gezondheid is het aller belangrijkste maar het is toch een rot keuze om te moeten maken als je al zolang uitkijkt naar iets.

hoop dat je over een paar weken alsnog terug kan kijken op een geslaagde borstvergroting!

Ik voel me verrassend goed. Dit is de 2e dag PO en kan vandaag al veel meer met mijn armen. Slapen gaat gelukkig ook goed. En ben nu al heel blij met het resultaat al zijn ze nu wel wat gezwollen en zitten ze nog erg hoog.

Hopelijk een goede uitslag inderdaad en kan ik gaan plannen. 

Wat fijn dat het nu al zo goed gaat! Heb je een album?

7 uur geleden, Linda_PDD zei:

Hopelijk een goede uitslag inderdaad en kan ik gaan plannen. 

Wat fijn dat het nu al zo goed gaat! Heb je een album?

Ik duim voor je! Ik heb een album, staat niet prive. Staan alleen nog foto’s in van zaterdag.

Vandaag 4 dagen po en heb vannacht voor het eerst echt goed geslapen. Gister naar de winkels gelopen en terug, dat was nog best pittig. Had onwijze rugpijn toen ik

terug kwam omdat je toch een soort verkrampt loopt ofzo denk ik?

Heb zo’n massage matras liggen dus lekker de hele avond daarom

gelegen op de bank en gelukkig is de rugpijn weg.

Net weer naar buiten geweest en dat ging gelukkig een stuk beter alleen spannen mijn borstspieren zich wel erg aan😂

Heb wel erg last van vocht in mijn buik, heb echt een zwangere buik nu!! Ben begonnen met brandnetelthee, hoop dat het helpt icm wat meer beweging.

vandaag voor het eerst ‘gewone’ kleding aan en het voelt toch wel gek dat mijn blouse nu ineens zo gevuld is🙈

12 uur geleden, Miracle79 zei:

Vandaag 4 dagen po en heb vannacht voor het eerst echt goed geslapen. Gister naar de winkels gelopen en terug, dat was nog best pittig. Had onwijze rugpijn toen ik

terug kwam omdat je toch een soort verkrampt loopt ofzo denk ik?

Heb zo’n massage matras liggen dus lekker de hele avond daarom

gelegen op de bank en gelukkig is de rugpijn weg.

Net weer naar buiten geweest en dat ging gelukkig een stuk beter alleen spannen mijn borstspieren zich wel erg aan😂

Heb wel erg last van vocht in mijn buik, heb echt een zwangere buik nu!! Ben begonnen met brandnetelthee, hoop dat het helpt icm wat meer beweging.

vandaag voor het eerst ‘gewone’ kleding aan en het voelt toch wel gek dat mijn blouse nu ineens zo gevuld is🙈

Oef, die opgezette buik ken ik nog van de eerste weken, verschrikkelijk! Veel drinken en regelmatig wat lopen kan helpen. Uiteindelijk komt het weer goed, maar ook hier is het toverwoord; geduld ;). Wat fijn dat je afgelopen nacht zo goed hebt geslapen  :). Kan zo zijn dat jouw rugpijn idd door een verkrampte houding is gekomen, kwam bij mij toentertijd door het rug slapen. Hoe voel jij je verder en hoe vindt jij jouw borsten tot nu toe?

Liefs

9 uur geleden, Mtvo zei:

Oef, die opgezette buik ken ik nog van de eerste weken, verschrikkelijk! Veel drinken en regelmatig wat lopen kan helpen. Uiteindelijk komt het weer goed, maar ook hier is het toverwoord; geduld . Wat fijn dat je afgelopen nacht zo goed hebt geslapen  . Kan zo zijn dat jouw rugpijn idd door een verkrampte houding is gekomen, kwam bij mij toentertijd door het rug slapen. Hoe voel jij je verder en hoe vindt jij jouw borsten tot nu toe?

Liefs

Tja dat geduld he🙈😂 heb gister denk ik iets teveel gelopen want heb afgelopen na ht enorm gespannen borsten gehad waardoor ik de halve nacht wakker heb gelegen. Trok helemaal naar mijn rug. Vandaag maar even een stapje terug.

Ben onwijs blij met mijn borsten al zijn ze nu wel enorm groot en gezwollen. Ik zie wel al een beetje wat het moet gaan worden 😁

Op ‎16‎-‎5‎-‎2019 om 09:35, Miracle79 zei:

Tja dat geduld he🙈😂 heb gister denk ik iets teveel gelopen want heb afgelopen na ht enorm gespannen borsten gehad waardoor ik de halve nacht wakker heb gelegen. Trok helemaal naar mijn rug. Vandaag maar even een stapje terug.

Ben onwijs blij met mijn borsten al zijn ze nu wel enorm groot en gezwollen. Ik zie wel al een beetje wat het moet gaan worden 😁

Goed om te lezen dat jij er iig al heel blij mee bent en dat je al een beetje een idee hebt hoe het zal gaan worden! Hoop dat je rugpijn in de tussentijd ook minder is geworden, rugpijn is niet fijn. Haha, ja dat geduld idd, heel herkenbaar, zolang jij je aan de door jouw voorgeschreven afspraken met jouw pc houdt komt het vast helemaal goed! :) 

• Like 1