Jump to content
Borsten Forum

Ilo1988

Ilo1988 : 2019 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Jaaa, hier ook DE operatienorm Mei 😃. Wanneer heb je je 2e consult?

Groetjes Linda 

Mijn 2e consult is op 24 april 9.45.. spannend! Dan beslis ik of ik t ga doen of niet en welke maat. En jij? Met de operatie.. Hoeveel mei ben je aan de beurt?

Mijn datum staat op 13 mei! Dus dat is al over minder dan een maand....:-)

Spannend. Paar dagen na mei. Ik 9 mei... leuk. Kunnen we elkaar mss beetje op de hoogte houden.

7 minuten geleden, Ilo1988 zei:

Mijn chirurg heeft een gebroken been😭😭😭😭. Nu pas na de zomer aan de beurt.

Oh nee toch!!! En er is geen pc die het kan over nemen?

Dit is echt balen!! :(

Succes met dit even een plekje geven!!

Is er geen optie om ergens anders te gaan trouwens?

xxx BB

Ze had het niet over een vervangende chirurg. Eerste plekje was 27 juni maar dat gaat niet lukken ivm vakantie en andere plannen. Dus nu sept of oktober. 

Ik heb de andere kliniek in Enschede gebeld maar die had een wachtlijst.  Ik baal zoooooooo erg!!

Wat vervelend 😫, ik zou dan ook heel teleurgesteld zijn. Je stelt je er toch op in en het moet ook allemaal maar in je eigen planning passen. 

Ga je bij deze arts blijven en wachten tot sept/okt? Of nog verder kijken? 

Hee, ik lees dit toevallig even mee omdat ik zag staan dat jij ook geopereerd zou worden door dokter Smulders. Ik zou ook geopereerd worden door haar op 11 juni in het ziekenhuis van Hengelo... gelukkig is er met mij mee gedacht en kan ik geopereerd worden door dokter Wijbenga. Hij is ook werkzaam bij Velthuis kliniek, net als dokter Smulders en opereert dus ook in het ziekenhuis, net als dokter Smulders. Heb 17 mei een kennismakingsgesprek en 14 juni staat mijn nieuwe operatie gepland. Wellicht dat jij ook nog kan proberen om door hem geopereerd te worden op korte termijn? Of bij Velthuis kliniek of misschien dan in het ziekenhuis?

Heel erg balen in ieder geval... ik schrok ook heel erg toen ik het hoorde. ☹️

Succes!! 🍀 xx

• Create New...