Ga naar inhoud

Ilo1988 : 12 september 2019 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ze hebben het bij mij niet over een vervangende arts gehad. Ik heb nu 12 september in de planning. Baal idd heel erg. Nog een zomer zonder borsten, maar goed financieel komt het beter uit voor ons dus ik laat het nu maar. Nog 1 zomer..  Ik kon wel eerder 27 juni maar dan kan ik niks tijdens ons  weekend weg met familie en onze vakantie. Dus vandaar maar september gekozen. Komt het beste uit met werk ook.

Wel binnenkort een 2e Consult voor al mijn vragen wat betreft de risico's. Ben nog steeds een beetje bang voor ASIA syndroom enzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Ilo1988 zei:

Ze hebben het bij mij niet over een vervangende arts gehad. Ik heb nu 12 september in de planning. Baal idd heel erg. Nog een zomer zonder borsten, maar goed financieel komt het beter uit voor ons dus ik laat het nu maar. Nog 1 zomer..  Ik kon wel eerder 27 juni maar dan kan ik niks tijdens ons  weekend weg met familie en onze vakantie. Dus vandaar maar september gekozen. Komt het beste uit met werk ook.

Wel binnenkort een 2e Consult voor al mijn vragen wat betreft de risico's. Ben nog steeds een beetje bang voor ASIA syndroom enzo...

Ik zet dan even 12 september in je topictitel. Als er nog iets verandert, wil je me dat dan even doorgeven via pb of even taggen?

 

Succes meid.. Echt balen dat het nog zo lang duurt nu.. :(

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.