Ga naar inhoud

Borsten ongelijk


Aanbevolen berichten

Hi allemaal. 

 

Ik ben nu 1 week po en mijn ene borst is hoger, breder en groter als de ander. 

Ik weet het, ik heb jullie verhalen hier gelezen het kan een eeuwigheid duren tot ze gaan zakken en gelijk worden!

Voor de operatie had ik al een flink verschil, mijn linkerborst was zeker een cupmaat groter en veel breder. 

Nu heb ik in mijn linker 575 round silk en rechts 625 round silk dual plane geplaatst. 

 

Na 1 week heb ik in m'n linker borst al amper pijn meer. Ook is deze al behoorlijk soepel en heb ik rondom weer bijna overal het gevoel toch. Rechts daarintegen is continu aanwezig. Staat strak, steekt, is gevoelloos en voel het letterlijk 'borrelen'. 

 

Ik heb geaccepteerd dat ik ook na de bv niet compleet gelijke borsten zal krijgen en heb ook zeker nog niet de hoop opgegeven dat het gewoon bij trekt maar toch vind ik het naar dat ik zelf zo veel verschil zie en vooral voel. 

Mijn arts, Wouter Jurgens, had gezegd dat een borstband niet nodig was. Ik heb er wel 1. 

Volgende week woensdag heb ik een controle en dan word door een consulent (dus niet m'n pc) de hechtingen door geknipt. Ik vind het toch jammer dat m'n pc niet zelf de controle doet, pas over 3 maanden. 

 

Ik heb foto's van dag 1 en dag 8 toegevoegd aan mijn album. Als je wilt kijken voeg ik je even toe, ik ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden op het eerste oog. 

 

Liefs xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Mag ik meekijken? En het is idd nog vroeg dus denk dat het uiteindelijk wel goed komt. Ik nu 5wk po en de linkerborst is ook nog steeds wel wat voller en strakker, daar is ook meer aan gesleuteld dus ook ik moet denk ik nog even geduld hebben, een ander ziet t waarschijnlijk niet eens maar ik zelf wel een klein beetje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 1 week po vandaag en heb precies het zelfde als jou! Links voelt veel beter dan mijn rechterborst.

 

Ik heb vandaag eerste na controle gehad. Consulente gaf aan dat het wellicht komt omdat ik rechtshandig ben en daarom dus meer de spier belast dan links. Verder vond zij het er goed uitzien.

Ik heb vandaag de borst band gehad die ik vanaf nu 5 weken 24/7 moet dragen. Ik voel gelijk meer druk op rechts dus hoop dat ze daardoor beetje gelijk gedrukt gaan worden.

 

Voeg je me toe aan je album? Ben benieuwd of het er vergelijkbaar uit ziet! Groetjesss

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké het is toch wel fijn om te weten dat veel dames tegen het zelfde aanlopen. En ook dezelfde borst haha. 

Ik ben ook rechts en voel ook in mijn rechterarm meer spanning dan links. Waarschijnlijk zeggen ze dan tegen mij volgende week ook wel dat ik die borstband toch moet gaan dragen. Ben benieuwd. 

 

Ik voeg jullie toe! Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Keltim zei:

Ik ben ook 1 week po vandaag en heb precies het zelfde als jou! Links voelt veel beter dan mijn rechterborst.

 

Ik heb vandaag eerste na controle gehad. Consulente gaf aan dat het wellicht komt omdat ik rechtshandig ben en daarom dus meer de spier belast dan links. Verder vond zij het er goed uitzien.

Ik heb vandaag de borst band gehad die ik vanaf nu 5 weken 24/7 moet dragen. Ik voel gelijk meer druk op rechts dus hoop dat ze daardoor beetje gelijk gedrukt gaan worden.

 

Voeg je me toe aan je album? Ben benieuwd of het er vergelijkbaar uit ziet! Groetjesss

 

Ben jij ook bij diana gabriels geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sweetpitbull zei:

Ben jij ook bij diana gabriels geopereerd?

Nee bij kliniek Heyendael.

 

Je borsten zien er wel rustig uit! Zie indd wel het verschil, dat is precies wat ik ook heb.

 

We moeten maar geduld hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben 8 dagen po vandaag en ik voel ook verschil. Mijn linkerborst voelt meer gespannen en is ook nog iets hoger dan rechts. Ik ben linkshandig dus denk dat het het daarmee te maken heeft. Fijn om te lezen dat meer meiden dit hebben. Zou ik ook in je album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Merel zei:

Hoi ik ben 8 dagen po vandaag en ik voel ook verschil. Mijn linkerborst voelt meer gespannen en is ook nog iets hoger dan rechts. Ik ben linkshandig dus denk dat het het daarmee te maken heeft. Fijn om te lezen dat meer meiden dit hebben. Zou ik ook in je album mogen kijken?

Ja velen lopen er tegen aan. Links was ruimer en rechts kleiner dus strakker en daar heb ik ook de meeste pijn. 

Ik ga je toevoegen! Heb jij ook foto's? En wat doe jij al zoal weer qua bewegingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sweetpitbull zei:

Ja velen lopen er tegen aan. Links was ruimer en rechts kleiner dus strakker en daar heb ik ook de meeste pijn. 

Ik ga je toevoegen! Heb jij ook foto's? En wat doe jij al zoal weer qua bewegingen?

Met rechts kan ik al weer vanalles, ik moet echt opletten dat ik niet teveel doe. Met links gaat het wat lastiger, voelt alsof ik flinke spierpijn heb zegmaar en m'n borst voelt bovenaan bij m'n borstspier aan alsof er een blauwe plek zit maar zie er niks aan. 

Ik heb ook een album, ik zal je even toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop je te kunnen geruststellen. Ik ben nu 7,1 week. En rechts is er bij mij 25cc meer ingegaan. Ik ben 4 weken een klein beetje ‘bang’ geweest dat de arts dat beter niet had moeten doen. Borst leek een stuk groter en zat veel hoger op het borstbeen en deed meer zeer. Tot 4 weken. Toen zat hij ineens (huh??) een stuk lager en werd een stuk zachter. En werd hij even groot als links.  Nu op dit moment is rechts dus heel mooi gevormd, zachter dan links en  niet pijnlijker dan links. Links daarentegen is ietsje pijnlijker dan rechts, en minder zacht.... Na 7 weken verandert er ook nog steeds zoveel merk ik. Qua gevoelig heid maar ook qua vorm. Ik moet nog steeds geduld hebben want ze zakken nog steeds. En het wordt echt steeds mooier. Nog mooier want ik was al blij met het resultaat ook al was het niet direct wat ik had verwacht. Maar dat was weer een ander probleem, haha. Maar ook dat is opgelost in het niets. Ik had een plooi in mijn linkerborst en die is ook verdwenen. 

Helaas moet je nog even geduld hebben en mijn arts zei dat je pas na een half jaar tot een jaar je borsten de rijd moet geven om ze te laten vormen. 

Succes met je geduld. Ik weet hoe lastig dat is. Net zoals iedereen hier, haha. Het magische stomme woord op het forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, MenM zei:

Ik hoop je te kunnen geruststellen. Ik ben nu 7,1 week. En rechts is er bij mij 25cc meer ingegaan. Ik ben 4 weken een klein beetje ‘bang’ geweest dat de arts dat beter niet had moeten doen. Borst leek een stuk groter en zat veel hoger op het borstbeen en deed meer zeer. Tot 4 weken. Toen zat hij ineens (huh??) een stuk lager en werd een stuk zachter. En werd hij even groot als links.  Nu op dit moment is rechts dus heel mooi gevormd, zachter dan links en  niet pijnlijker dan links. Links daarentegen is ietsje pijnlijker dan rechts, en minder zacht.... Na 7 weken verandert er ook nog steeds zoveel merk ik. Qua gevoelig heid maar ook qua vorm. Ik moet nog steeds geduld hebben want ze zakken nog steeds. En het wordt echt steeds mooier. Nog mooier want ik was al blij met het resultaat ook al was het niet direct wat ik had verwacht. Maar dat was weer een ander probleem, haha. Maar ook dat is opgelost in het niets. Ik had een plooi in mijn linkerborst en die is ook verdwenen. 

Helaas moet je nog even geduld hebben en mijn arts zei dat je pas na een half jaar tot een jaar je borsten de rijd moet geven om ze te laten vormen. 

Succes met je geduld. Ik weet hoe lastig dat is. Net zoals iedereen hier, haha. Het magische stomme woord op het forum?

Haha bedankt voor je ervaring :) 

Jeetje ja zo zie je maar. 

Ik ben ook zeker niet ontevreden, maar ik vind ze qua grootte wel groot maar had ze groter verwacht (misschien komt dat ook nog)

Hoop echt dat ik die pijn die jullie geven niet 7/8 weken of zelfs langer houdt. Probeer al zo min mogelijk verkrampt te lopen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Merel zei:

Met rechts kan ik al weer vanalles, ik moet echt opletten dat ik niet teveel doe. Met links gaat het wat lastiger, voelt alsof ik flinke spierpijn heb zegmaar en m'n borst voelt bovenaan bij m'n borstspier aan alsof er een blauwe plek zit maar zie er niks aan. 

Ik heb ook een album, ik zal je even toevoegen!

 

Jeetje wat ben je beurs! Kan me voorstellen dat je pijn hebt. 

Maar wel erg mooi geworden!

Ik heb 1 blauwe plek gehad bij 1 litteken verder (nog) niets ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sweetpitbull zei:

 

Jeetje wat ben je beurs! Kan me voorstellen dat je pijn hebt. 

Maar wel erg mooi geworden!

Ik heb 1 blauwe plek gehad bij 1 litteken verder (nog) niets ?

Bij mij was m'n borstbeen wel flink blauw en m'n ribben bij de littekens ook. 

Ik heb ook even je foto's bekeken en ik vind het er heel mooi uit zien hoor!

Zou het gewoon nog even wat tijd gunnen, heb bij meer meiden in het begin wat verschil gezien wat later toch helemaal goed is gekomen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Sweetpitbull zei:

Haha bedankt voor je ervaring :) 

Jeetje ja zo zie je maar. 

Ik ben ook zeker niet ontevreden, maar ik vind ze qua grootte wel groot maar had ze groter verwacht (misschien komt dat ook nog)

Hoop echt dat ik die pijn die jullie geven niet 7/8 weken of zelfs langer houdt. Probeer al zo min mogelijk verkrampt te lopen. ?

Die ergste pijn van week 1 voel je zeker niet alle 7 weken hoor! Absoluut niet. Wat ik nu voel is niet te vergelijken met het begin? Ik slik al weken geen pijnstilling, maar voel wel dat ik geopereerd ben. Dus af en toe een stapje terug voor de spieren... Zeker achter de spier is wel een aanslag op je spieren. Maar ik functioneer normaal hoor?. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat het niet niks is deze operatie en je moet geduld hebben??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb het echt wel onderschat hoor. Pffff

Ik heb snel het gevoel dat ik dan weer iets voel wat niet goed is (omdat je natuurlijk niet weet wat je zou moeten voelen) 

Letterlijk elke beweging die ik maak voel ik een soort vibratie of zeurende trilling in beide borsten. Zelfs lopen is meestal al behoorlijk vervelend. Het is echt een continue spierpijn en dan denk ik maar hopelijk hoort dat ook allemaal. 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit hoort er zeker bij @Sweetpittbull. Kan het niet rooskleuriger voor je maken. Maar je zal merken dat het nu elke dag een stapje beter gaat. Ergste heb je echt gehad qua pijn. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, MenM zei:

Dit hoort er zeker bij @Sweetpittbull. Kan het niet rooskleuriger voor je maken. Maar je zal merken dat het nu elke dag een stapje beter gaat. Ergste heb je echt gehad qua pijn. 

 

Echt?!

Ik heb namelijk de eerste 4/5 dagen wel pijn gehad en onderdrukt met medicatie. Nu geen pijnstillers meer maar wat ik nu voel vind ik veeel erger en lastiger voelen als hiervoor ? juist omdat ik elke dag meer gebrek voel als ik dingen wil doen omdat het continu aanwezig is met alle bewegingen die ik maak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Sweetpitbull zei:

Echt?!

Ik heb namelijk de eerste 4/5 dagen wel pijn gehad en onderdrukt met medicatie. Nu geen pijnstillers meer maar wat ik nu voel vind ik veeel erger en lastiger voelen als hiervoor ? juist omdat ik elke dag meer gebrek voel als ik dingen wil doen omdat het continu aanwezig is met alle bewegingen die ik maak. 

Na een week is het ook zeker niet weg. Er staat niet voor niks 6 weken voor he? En als het nog zo vervelend voor je is, je kan natuurlijk altijd nog PCM innemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.